Hij heeft vroeger bij een kanker club gewerkt en daar ondervindt hij nog steeds de naweeën van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Van Geel eigelijk op zijn gezicht zitten? Vroeger zware acne gehad?
Misschien kunnen we Sissy ook wel weer terughalen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:15 schreef Henrys het volgende:
Fernandez is nog altijd transfervrij, kunnen we tenminste op de counter spelen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger bij een kanker club gewerkt en daar ondervindt hij nog steeds de naweeën van.
Ik weet wel wat jouw probleem is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is jou probleem kanker schollekop.
Die kan gewoon niks. Fernandez heeft bij PEC bewezen een goede afmaker te zijn en aanvallen met zijn snelheid te forceren. Te Vrede is nog langzamer dan Jhonnyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Sissy ook wel weer terughalen.
Kijk nou uit lange, straks gaat hij jou ook voor 'slijmkankerbal' uitschelden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jouw probleem is.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger bij een kanker club gewerkt en daar ondervindt hij nog steeds de naweeën van.
Een goede afmakerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die kan gewoon niks. Fernandez heeft bij PEC bewezen een goede afmaker te zijn en aanvallen met zijn snelheid te forceren. Te Vrede is nog langzamer dan Jhonny
Wat is deze. Waarom neem je nou al weer afstand van Kazim? Kazim vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk nou uit lange, straks gaat hij jou ook voor 'slijmkankerbal' uitschelden.
ik krijg spontaan weer flashbacksquote:
kanker gewoon een eind op met je Fernández..quote:
Dan sluit ik ook aan.quote:
Die vergeet weer op te hangen als hij in een vergadering zitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor een revolutie onder leiding van Don Leo Beenhakker, dit zooitje kan niet blijven zitten.
Demy de Zeeuw zit al in de helikopter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Scrummie het volgende:
Morgen komt alles goed mensen. Kut resultaat in Europa dus morgen worden zowel Guidetti als Toornstra gepresenteerd
Guidetti is fit maar nog niet wedstrijdfit en zal nog geen volledige wedstrijden kunnen spelen, maar dat zal niet lang gaan duren. Toornstra kan waarschijnlijk zondag starten.
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw zit al in de helikopter.
Sorry, wist niet dat je boos werd om mijn kut.quote:
picsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos werd om mijn kut.
Dit ziet er wat vreemd uit als ik het terug lees.
Grow some balls.quote:
We moeten het doen met Kazim,Wilkshire,Boulharouz en Bilal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Scrummie het volgende:
Morgen komt alles goed mensen. Kut resultaat in Europa dus morgen worden zowel Guidetti als Toornstra gepresenteerd
Guidetti is fit maar nog niet wedstrijdfit en zal nog geen volledige wedstrijden kunnen spelen, maar dat zal niet lang gaan duren. Toornstra kan waarschijnlijk zondag starten.
Een neger op goal gaat nooit goed. Ik kan me althans geen goede negroïde keepers herinneren.quote:
ik vond Wilkshire voor vandaag nog wel OK scoren, vandaag was het ook niet veel.. Bilal liet vandaag ook niet veel zien maar daar heb ik nog wel 100% vertrouwen in, vond ik in de Kuip ook al leuke dingen doen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
We moeten het doen met Kazim,Wilkshire,Boulharouz en Bilal.
Lijken verdomme RKC Waalwijk wel op Bilal na
Dat zeggen mensen wel, maar we hebben nu exact dezelfde schuld als dat jaar dat er 17 miljoen schuld bijkwam. in 2009/2010.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Feitelijk zijn we sportief gezien 4 jaar terug geworpen in de tijd.. alleen financieel is er verschil.
Je doelt op Schaken, maar kan er niets aan doen dat een ander moment me te binnen schiet.quote:
ja uitslag is on principe prima, moet thuis gewoon te regelen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het ziet er gewoon goed uit hoor, thuis afmaken en de buit is binnen. Dan nog een of twee gerichte aankopen en we kunnen weer verder kijken.
Was Fernandez en Cisse hoor, of ik ben echt achterlijk aan het wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je doelt op Schaken, maar kan er niets aan doen dat een ander moment me te binnen schiet.
Tomasson en Connolly.
/Calandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een neger op goal gaat nooit goed. Ik kan me althans geen goede negroïde keepers herinneren.
Je steelt mijn teksten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een neger op goal gaat nooit goed. Ik kan me althans geen goede negroïde keepers herinneren.
Caland is geen neger.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je doelt op Schaken, maar kan er niets aan doen dat een ander moment me te binnen schiet.
Tomasson en Connolly.
Onzin. Zie jij in mijn tekst ergens 40-45 terugkomen?quote:
Bilal had die combinatie met Vilhena als hoogtepunt maar het lijkt wel of hij te graag wil.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik vond Wilkshire voor vandaag nog wel OK scoren, vandaag was het ook niet veel.. Bilal liet vandaag ook niet veel zien maar daar heb ik nog wel 100% vertrouwen in, vond ik in de Kuip ook al leuke dingen doen...
Das dan ook 5 jaar terug en toen hadden we wel wat dringendste shuldem met zwaardere lasten...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen wel, maar we hebben nu exact dezelfde schuld als dat jaar dat er 17 miljoen schuld bijkwam. in 2009/2010.
We zijn dus in 4 jaar niets opgeschoten. Zou de pessimist in mij zeggen.
Dan is m'n geheugen verrot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was Fernandez en Cisse hoor, of ik ben echt achterlijk aan het worden
Teveel negerprusters idd. Ik begin trouwens weer te twijfelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is m'n geheugen verrot.
Ach, ja hou al die negeroide prutsers maar 'ns uit elkaar. We hebben er ook zoveel gehad.
Niettemin; Tomasson en Connolly.
IMmers flikt t al de 4045e keer in zn carrierequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
Was dat niet Van Hooijdonk tegen Inter uit voor leeg doel. Soortgelijk moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |