De voorbereiding zegt niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hele voorbereiding speelt hij al kut
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)meer-te-bellen.dhtmlquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is totale onzin, trainde elke dag met de groep mee en was aanvoerder van het tweede.
hommoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Typische jankverhalen van spelers die op de bank zitten. Beter kweekt hij wat ballen.
Kom op zeg, deze gasten zijn van niveau FC Barendrecht, daar win je heus wel van in een volle Kuip joh. Zou wel heel kansloos zijn andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja als je wint. Dat wordt ook gewoon lastig.
Als ze verliezen mogen ze van mij wel weer het maasgebouw bestormenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kom op zeg, deze gasten zijn van niveau FC Barendrecht, daar win je heus wel van in een volle Kuip joh. Zou wel heel kansloos zijn anders
Loop jij voorop?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als ze verliezen mogen ze van mij wel weer het maasgebouw bestormen
Vrees alleen weer voor het publiek. Niet naar jullie gericht maar zo gaat dat vaak nou eenmaal in dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kom op zeg, deze gasten zijn van niveau FC Barendrecht, daar win je heus wel van in een volle Kuip joh. Zou wel heel kansloos zijn anders
Mwah. Denk niet dat Luhansk veel supporters meeneemt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vrees alleen weer voor het publiek. Niet naar jullie gericht maar zo gaat dat vaak nou eenmaal in dit soort wedstrijden.
Ach als je de groepsfase haalt verdient Feyenoord weer wat centjes.. 1,3 miljoen premie en 3 thuiswedstrijden.. Sportief verwacht ik er helemaal niets van, maar financieel helpen alle kleine beetjes zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder top als we de groepsfase EL halen maar alsof deze groep 2 wedstrijden per week kan handelen.
Die willen misschien wel ff die bende daar ontvluchten. Je weet het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat Luhansk veel supporters meeneemt.
Dit jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat Luhansk veel supporters meeneemt.
Je weet het inderdaad niet, dus houd je muil maar gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die willen misschien wel ff die bende daar ontvluchten. Je weet het niet.
Wat hebben we aan geld met een TD die niet weet wat hij er mee moet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach als je de groepsfase haalt verdient Feyenoord weer wat centjes.. 1,3 miljoen premie en 3 thuiswedstrijden.. Sportief verwacht ik er helemaal niets van, maar financieel helpen alle kleine beetjes zullen we maar zeggen
En sowieso altijd wel een mooi reisje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach als je de groepsfase haalt verdient Feyenoord weer wat centjes.. 1,3 miljoen premie en 3 thuiswedstrijden.. Sportief verwacht ik er helemaal niets van, maar financieel helpen alle kleine beetjes zullen we maar zeggen
http://www.vs-schaken.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef erik013 het volgende:
http://www.leximmersvoetbalschool.nl/
Je zal daar als jochie maar moeten spelen. Dan heb je het écht zwaar in je klas.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als ze verliezen mogen ze van mij wel weer het maasgebouw bestormen
Wat is jou probleem kanker schollekop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet het inderdaad niet, dus houd je muil maar gewoon.
Gladbach uit ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En sowieso altijd wel een mooi reisje.
Jeetje, wat een grof taalgebruik zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Wat is jou probleem kanker schollekop.
Slijmkankerbal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jeetje, wat een grof taalgebruik zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |