Dacht naar 1 persoon toe. Dat is wel triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die haten op Kaneel zijn mensen die nog zouden haten op Bogie. Niet serieus te nemen dus.
Wehehehe typisch wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef Watertornado het volgende:
Heb ik weer, een lapo zo ongewenst als muggen bij romantisch kaarslicht.
Haar manier van posten geeft het ook wel weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Wat?quote:
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Complicate is een 'zij'? It all makes sense now...
Ow you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
Kaneel is gewoon speciaal. Sommige mensen begrijpen hem misschien niet en daarom beginnen ze maar te haten. Terwijl deze jongen eigenlijk een hart van goud heeft.
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Wat wordt er nu weer over mij geinsinueerd? Ik was er niet eens bij toen Tamashii het topic liet sluiten door haar vriendje.
Whehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Belangrijk voor het bier is natuurlijk dat je de eerste dag een groot vergelijk gaat houden. Daarna kan ik je aanraden de keuze op te schrijven aangezien je hem waarschijnlijk niet onthoudt tot de volgende dag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Oh, en Watertornado, heb je nog tips voor authentieke maaltijden die goed te nassen zijn in Praag? En bier natuurlijk. Biertips zijn welkom.
Je excuses aanbieden vanwege complicate.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.
[..]
Ow you.
[..]
Ik ook niet
[..]
Whehe.
She Who Must Not Be Named.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
B I N G O and Bingo was his nam-o.
[..]
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
[..]
Daarvoor heb ik nooit zelfs maar een note gehad. Dus ik betwijfel het.
[..]
Fas was mijn partner in crime.
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard, anders liep er geen groepje wanhopige mannen om der heen.
Je klinkt als een vrouw nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.
Dát wist ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik ben ook een meisje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.
It all makes sense now.quote:
Ja.quote:
Aww, twi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.
Niet wegens haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je excuses aanbieden vanwege complicate.
Tja ik had al wat dingetjes opgevangen over haar, dus dit verbaast me niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er waren geen kampen, die heeft ze zelf gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig hanteren jullie een gedoogbeleid voor mij als overloper.
Ik toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand anders zei precies hetzelfde.
Ik snap het nuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Best schattig toch?
Sssstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoax, die drinken geen bier en houden niet van the expendables
Je hebt me gezien, goddamnitquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar het is niet waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, twi.
[..]
Niet wegens haar.
Maar kennelijk heb ik tijdenlang dusdanig de sfeer verpest dat jullie niet meer postten in de reeks.![]()
Bij deze wil ik ook mijn verontschuldigingen aan Danny aanbieden voor het mislopen van clicks.
Dat haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Best schattig toch?
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is niet waar.![]()
Er zijn genoeg redenen waardoor ik nauwelijks meer postte daar, maar jij was niet één van.
Bullshit ik ben hartstikke goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.
En koekjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.
Mannen kunnen ook jurkjes dragenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sssst.
[..]
Je hebt me gezien, goddamnit.
Scheer je je oksels?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de meest metrosexuele man in dit topic.
Dat is juist leuk, dat nichterige.quote:
Het gebitch was irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waardoor ik nauwelijks meer postte daar, maar jij was niet één van.
Ja vooral jij met je picknick meets...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel tof aan jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sssst.
[..]
Je hebt me gezien, goddamnit.
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzagquote:
Ik heb nooit koekjes ontvangen?quote:
Je hebt wel haar op je tanden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzag.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.
Beter is snijden natuurlijk, en liefst toch wel schuin om gespleten haarpunten te vermijden.quote:
Het bier en de actiefilmsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel tof aan je
Dat was te merken op de meet, ja. Zo lief, zorgzaam en gevoelig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de meest metrosexuele man in dit topic.
Het was ook sarcasme lieverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.
Ik was afgeleid door de inkijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzag.
Nee, dat leg ik af.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het wedstrijdje aan wilde gaan.
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter is snijden natuurlijk, en liefst toch wel schuin om gespleten haarpunten te vermijden.
Wacht maar tot de meet.quote:
Klopt. En wat klinkt dat eigenlijk ranzig, héquote:
Hij was wel zorgzaam jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was te merken op de meet, ja. Zo lief, zorgzaam en gevoelig.
Of mensen die niet tegen een grapje kunnen. Die stiekeme steken onder water, bedekt onder een mantel van kusjekroel. En het sausje van incompetentie dat er gratis door een mod werd bij geserveerd.quote:
Die zijn eigenlijk alleen voor het kliekje hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja vooral jij met je picknick meets...
Als jongen, knip ik het gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.
Mijn sarcasme ontvanger staat uit nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook sarcasme lieverd.
Ik dacht dat het stukje over Danny wel duidelijk genoeg zou zijn daarvoor.
[..]
Graag gedaan.
Soms vraag ik me af hoeveel ik wel niet gemist heb dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Of mensen die niet tegen een grapje kunnen. Die stiekeme steken onder water, bedekt onder een mantel van kusjekroel. En het sausje van incompetentie dat er gratis door een mod werd bij geserveerd.
Duurt nog zo lang.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de inkijk
Ow wacht![]()
Dank jequote:
Geen idee, zal het eens hardop zeggen. Maar dat vind ik zo raar, zomaar ineens onverwacht met Myra naast me.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Klopt. En wat klinkt dat eigenlijk ranzig, hé.
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.
Is dat met of zonder bijbehorende smog?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!
Terecht welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Duurt nog zo lang.![]()
En wie zegt dat ik überhaupt durf?
O... Nou haal me dan maar van de lijst...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk alleen voor het kliekje hoor.
Kun je zelf kiezen door wat kleurstof aan je deo toe te voegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat met of zonder bijbehorende smog?
Je moet je plekje gewoon claimen en het koekje ongezien pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
O... Nou haal me dan maar van de lijst...
Bilnaad toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Iedereen denken dat het om zijn oksels gaat.![]()
Ik ben niet fashionable, ik ben efficient. Met een trema, waarvoor ik te lui ben gezien mijn huidige toetsenbordinstellingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!
We weten allemaal dat hij het nu over zijn enorme bos rughaar heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Iedereen denken dat het om zijn oksels gaat.![]()
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet je plekje gewoon claimen en het koekje ongezien pakken.
Myra raak al afgeleid van kledingshoppen, doe er je voordeel mee
Ninja is juist toch goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.
Ik dacht dat jij niks zou vertellen over die ene avond dat ik je alles heb laten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We weten allemaal dat hij het nu over zijn enorme bos rughaar heeft.
Ben je ook chubby?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.
Na tig slapeloze nachten heb ik besloten er toch een praatgroepje over op te richten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks zou vertellen over die ene avond dat ik je alles heb laten zien.
Hij kan ook gewoon lang zijn, net als ik, 1,95quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook chubby?
Chubby SC
Het lukte Kung Fu Panda ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn zin was een beetje raar. Maar het komt erop neer dat je dan een sumoworstelaar in een ninja pak stopt, maar dan is eigenlijk het ninja effect al weg.quote:
Welkom!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook chubby?
Chubby SC
Ow dan kun je beter juist geen koekjes eten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn zin was een beetje raar. Maar het komt erop neer dat je dan een sumoworstelaar in een ninja pak stopt, maar dan is eigenlijk het ninja effect al weg.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn zin was een beetje raar. Maar het komt erop neer dat je dan een sumoworstelaar in een ninja pak stopt, maar dan is eigenlijk het ninja effect al weg.
Inmiddels ben ik wel weer chubby denk ik ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook chubby?
Chubby SC
Mooie jurkjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zoveel vrouwen kom je niet tegen die dat waarderen.
Zeker niet die ook nog jurkjes dragen.
Het gaat in ieder geval de goede kant op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik wel weer chubby denk ik ja.
Ik was gewoon moddervet
Je klaagt wel altijd over je bierbuik.quote:
Droomvrouwen + Fok! = hoaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie jurkjes. En ik weet het niet, vrouwen met jurkjes die bier drinken en actiefilms kijken vallen niet in mijn jachtgebied.
Het glas blijft nog niet staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je klaagt wel altijd over je bierbuik.
Ik heb er ook nog nooit op geschoten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie jurkjes. En ik weet het niet, vrouwen met jurkjes die bier drinken en actiefilms kijken vallen niet in mijn jachtgebied.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Droomvrouwen + Fok! = hoax
Jij bent 15 en 1,95? Ho-ly fuckquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon lang zijn, net als ik, 1,95
Truequote:
Nog meer truequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan kun je beter juist geen koekjes eten.
Lach nietquote:
Richting koelkastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval de goede kant op.
Ik ben nog net chubby, ik ben gewoon bijna normaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn allemaal chubby's. Ik zit in de uiterste marge van chubbyness.
Ja dat welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je klaagt wel altijd over je bierbuik.
Ga maar weer naar KPD dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nog net chubby, ik ben gewoon bijna normaal.!
Goed bezig!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed excuus om dus met ons koekjes te komen eten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoek dan maar een ander groepje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weer? Wat? Heb ik Fas haar naaktreportage gemist?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga maar weer naar KPD dan.
Yep.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent 15 en 1,95? Ho-ly fuck
[..]
True
[..]
Nog meer true
[..]
Lach niet
[..]
Richting koelkast
Nee, ben ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja sorryTenzij je zwaar autistisch bent.
Bedoel je KLB? :$ In de KPD sc mag ik niet meer posten van Huppel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga maar weer naar KPD dan.
Omdat je te lekker bentquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedoel je KLB? :$ In de KPD sc mag ik niet meer posten van Huppel.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Droomvrouwen + Fok! = hoax
En jij luistert?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen op die leeftijd met die lengte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef netchip het volgende:
[..]
Yep.Is soms wel fijn, soms ook niet. Mijn lengte-breedte verhouding is nog niet helemaal zoals die hoort.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wat? Heb ik Fas haar naaktreportage gemist?
Ik las het, jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt wel humor. Ik mag je wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent 15 en 1,95? Ho-ly fuck
[..]
True
[..]
Nog meer true
[..]
Lach niet
[..]
Richting koelkast
Waarom niet? Ze post toch ook hier? En daar zitten we ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
FOK! zit vol met manlets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen op die leeftijd met die lengte.
Ik ben helaas 'maar' 1,75
Geen idee eigenlijk. Ik vroeg alleen of ze al uit elkaar gescheurd was door haar neukertje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze post toch ook hier? En daar zitten we ook niet op te wachten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh... Wow. Lost for words.
+1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze post toch ook hier? En daar zitten we ook niet op te wachten.
Doe eens een linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vroeg alleen of ze al uit elkaar gescheurd was door haar neukertje.Toon je een keer belangstelling.
Statham en ik zijn ook niet groot. Dus geeft niks johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen op die leeftijd met die lengte.
Ik ben helaas 'maar' 1,75
Jij dacht dat het humor was? Het is helaas keiharde waarheid. Ik was al huilend op weg naar de koelkast om weer te gaan schransen met mijn vetzucht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt wel humor. Ik mag je wel.
We've all been there.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij dacht dat het humor was? Het is helaas keiharde waarheid. Ik was al huilend op weg naar de koelkast om weer te gaan schransen met mijn vetzucht.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik vroeg alleen of ze al uit elkaar gescheurd was door haar neukertje.Toon je een keer belangstelling.
Hahaha ja, moest je ineens teruglezen. Eerst al haar escapades met een of andere militair moeten lezen, dan het gejank dat ze niets van hem begrijpjt terwijl het 'maar een scharrel' was... Pfffquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik voel je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij dacht dat het humor was? Het is helaas keiharde waarheid. Ik was al huilend op weg naar de koelkast om weer te gaan schransen met mijn vetzucht.
Zo goed zullen ze nooit zijn.quote:
Tsja, wel rot. Had ze er wel al wat voor gekregen? Schilderijtje ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kleine mannen.quote:
Nee heel eerlijk gezegd zat ik gewoon nog aan een simpele salade omdat ik te lui was om fatsoenlijk te (proberen) te koken.quote:
Ik zie een patroon bij haar. Volgens mij is het elke keer hetzelfde. En die vent is altijd een eikel en zij is heilig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ja, moest je ineens teruglezen. Eerst al haar escapades met een of andere militair moeten lezen, dan het gejank dat ze niets van hem begrijpjt terwijl het 'maar een scharrel' was... Pfff
Wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Salades.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee heel eerlijk gezegd zat ik gewoon nog aan een simpele salade omdat ik te lui was om fatsoenlijk te (proberen) te koken.
Ik vind het nog lekker ook.quote:
Nee. Normaal vind ik Matt Damon best geefbaar, maar hier valt hij wel tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hier dan?
Ja, srs.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hier dan?
Ja, srs.
Que?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je haar "ik wil warm zaad diep in m'n kutje"-reacties nooit gelezen?
Sorry, maar echt een butch met dit kapsel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hier dan?
Ja, srs.
Dat haarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hier dan?
Ja, srs.
Oh, ik heb andersom. :$quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Normaal vind ik Matt Damon best geefbaar, maar hier valt hij wel tegen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry, maar echt een butch met dit kapsel.
'k heb niets tegen complicate, maar die reacties heb ik dan ook nooit gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ohja, de warm zaad in mijn kut reacties.Daar moest ik wel even om giechelen.
Anders had je der wel besprongen toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef netchip het volgende:
[..]
'k heb niets tegen complicate, maar die reacties heb ik dan ook nooit gezien.
Dat heeft mijn zoon ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef netchip het volgende:
Er valt altijd wat uit mijn handen, vaak iets vettigs, en dat komt dan op mijn broek. Nice. Kan ik 'm na 1 dag weer in de was doen.
Hahaha watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je haar "ik wil warm zaad diep in m'n kutje"-reacties nooit gelezen?
Is die toevallig 15 en 1,95?quote:
Normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef Royco1 het volgende:
Niks mis met warm zaad in een kut toch?
Gewoon wat beter richten en timen na het pompen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef netchip het volgende:
Er valt altijd wat uit mijn handen, vaak iets vettigs, en dat komt dan op mijn broek. Nice. Kan ik 'm na 1 dag weer in de was doen.
volgens mij is dat niet vettig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon wat beter richten en timen na het pompen.
Die ene witte handdoek die je eens in de maand wast, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef netchip het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet vettig.Veel eiwitten: eiwitten hechten aan je kleding, waardoor dat helemaal een ramp is om er uit te wassen.
Nee, werk in Amsterdam. Ben van 7-19 uur niet in Zwolle op doordeweekse dagen. Maar zag de beelden op RTV Oost.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Represent!
Heb je de binnenstad gezien vanmiddag?Allemaal hooligans, politie, M.E.
Ik sherlock op complicate en zaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaha watIk ken alleen haar adviezenposts.
Daar zijn tissues dus voor uitgevonden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:37 schreef netchip het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet vettig.Veel eiwitten: eiwitten hechten aan je kleding, waardoor dat helemaal een ramp is om er uit te wassen.
Alsof je zo'n handdoek na een maandje nog zonder te breken in de wasmachine krijgt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ene witte handdoek die je eens in de maand wast, bedoel je?
Ja, die.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ene witte handdoek die je eens in de maand wast, bedoel je?
Ah okay. Ik kreeg al een appje dat ze voor stonden, maar was dus maar van korte duur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, werk in Amsterdam. Ben van 7-19 uur niet in Zwolle op doordeweekse dagen. Maar zag de beelden op RTV Oost.
En shit! Nu staat het 1-1
Joh, je meent het.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar zijn tissues dus voor uitgevonden.
Zo fout, die laatste smiley.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah okay. Ik kreeg al een appje dat ze voor stonden, maar was dus maar van korte duur.
Wow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sherlock op complicate en zaad.
Mijn god, zoveel hits
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #169
R&P / [SC Relaties #517] Syl was er niet. - Vriendschap enzo.
R&P / [SC Relaties #540] Mooi begin van de week
Tissues zijn zachter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Joh, je meent het.(Of je pakt wc-papier!)
Weggepest door de bende,quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Waar is dat kind eigenlijk? Die postte hier toch ook?
What. Did. I. Just. Read.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn god, zoveel hits
O. Mijn. God.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn god, zoveel hits
Oeps. Ik ben wel voor PEC hoor, maar die hooligansquote:
Of zonder seks/fappen gaan leven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef twi het volgende:
Keukenpapier is beter, tissues en zakdoekjes zijn veel te zacht.
En niet oordelen omdat ik erop reageerde. Ik ben ook maar een man ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn god, zoveel hits
Ik ook en ik wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
O. Mijn. God.
Ik kende alleen die eerste.
Aseksueel zijn lijkt me zo'n ramp hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zonder seks/fappen gaan leven.
Ook veel hits van Fas die iets zegt van; "En, nog zaad in je gehad?"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Mijn. God.
Ik kende alleen die eerste.
Een triomph, wat een aparte combinatie van Nederlands, Frans en Engels.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben wel voor PEC hoor, maar die hooligans
Dus een tegendoelpunt is zowel een tegenvaller als een soort triomph.
Neuh toen behandelde ze je nog als een luisteren oor. Nu ben je slechts een vieze oude lap.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
En niet oordelen omdat ik erop reageerde. Ik ben ook maar een man ja.
Soms moet dat even.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zonder seks/fappen gaan leven.
Ik ben voor de mooiste club van Nederland, maar Zwolle heb ik als import toch wel een zwak voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben wel voor PEC hoor, maar die hooligans
Dus een tegendoelpunt is zowel een tegenvaller als een soort triomph.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef netchip het volgende:
[..]
Aseksueel zijn lijkt me zo'n ramp he
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Een triomph, wat een aparte combinatie van Nederlands, Frans en Engels.
Ik oordeel nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach, dawg reageerde er ook op en we weten allemaal hoe lang hij complicate heeft weten te negeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Oeh, complicaties!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook veel hits van Fas die iets zegt van; "En, nog zaad in je gehad?"
Fas
Jammer dat ze op vrouwen valt.
Dat is toch geen probleem als je aseksueel bent?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef netchip het volgende:
[..]
In het opzicht van niet seksueel opgewond kunnen raken.
Verdomme muhahaha, dat zijn wijze woorden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh toen behandelde ze je nog als een luisteren oor. Nu ben je slechts een vieze oude lap.
quote:
Kijk op jullie kan ik bouwen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dawg reageerde er ook op en we weten allemaal hoe lang hij complicate heeft weten te negeren.
Nee, maar ik denk dat je wel wat mist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem als je aseksueel bent?
Het klinkt ook gewoon smerig. Is dit als man niet een enorme turn off om te horen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook en ik wil het niet eens weten.
Ze komt op die manier zo wanhopig over...
Neuh hoe kun je iets missen waar je geen behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat je wel wat mist.
Fixed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook veel hits van Fas die iets zegt van; "En, nog zaad in je gehad?"
Fas
Jammer dat ik niet op vrouwen val.
Ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon smerig. Is dit als man niet een enorme turn off om te horen?
Vaak wel als je een partner krijgtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh hoe kun je iets missen waar je geen behoefte aan hebt.
Ja nogal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Het klinkt ook gewoon smerig. Is dit als man niet een enorme turn off om te horen?
Haar woorden he. Van ons mocht ze gerust mee blijven posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe dat zo? Dacht dat men haar over het algemeen wel mocht.
Kinderen? Nooit. Really. Never.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal de kwaliteit wel ten goede komen. Zeg, willen jullie al kinderen?![]()
Ja, dan maakt die partner er een probleem van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak wel als je een partner krijgt
Wel als je een amoureuze relatie wil aangaan met iemand die niet aseksueel is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh toen behandelde ze je nog als een luisteren oor. Nu ben je slechts een vieze oude lap.
Ja, dan wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Gray het volgende:
Wel als je een amoureuze relatie wil aangaan met iemand die niet aseksueel is.
Heb ik gehoord.
quote:
Tjah dat leer je ze zelf aan he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef netchip het volgende:
Kinderen hebben lijkt me zo'n gezeik."PAPAAAA, MAMAAAA, WAT MOET IK AAANDOEEEEEN?!"
En hij/zij dan vaak ook omdat ze het idee krijgen dat ze tekort komen, hem/haar niet kunnen geven wat ze "verdienen"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan maakt die partner er een probleem van.
Ja het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef netchip het volgende:
Kinderen hebben lijkt me zo'n gezeik."PAPAAAA, MAMAAAA, WAT MOET IK AAANDOEEEEEN?!"
Nadat ze wat vettigs op hun broek hebben gemorst, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef netchip het volgende:
Simpel op te lossen. Vrouwen hebben daar soms ook last van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef netchip het volgende:
Struggles Gquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij/zij dan vaak ook omdat ze het idee krijgen dat ze tekort komen, hem/haar niet kunnen geven wat ze "verdienen"
Ja maar volgens haar kende ze jullie al langer en wisten ze precies hoe jullie waren. Allemaal duivelsgebroed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haar woorden he. Van ons mocht ze gerust mee blijven posten.
Als ik 30 ben hebben we afgesproken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zal de kwaliteit wel ten goede komen. Zeg, willen jullie al kinderen?![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Ben benieuwd of hier nog notes om gaan vallen.
Ligt eraan of Tamashii op zichzelf spytoolt of niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nadat ze wat vettigs op hun broek hebben gemorst, bedoel je?
Ik weet niet of je ze krijgt. Wat heb je gezegd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Tjah ze postte een blauwe maandag mee in de sex sc...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar volgens haar kende ze jullie al langer en wisten ze precies hoe jullie waren. Allemaal duivelsgebroed.
Voor wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Tot morgen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Mijn internet is naar de tering. Tot morgen.
Tot morgen Samzzquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Haha, dat geld zou me geen zak kunnen schelen. Die energie tho.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik 30 ben hebben we afgesproken.![]()
Al neigen we ook naar al ons geld voor onszelf houden en niet in zo'n jankding stoppen.
Dat vragen we ons al een jaar af. Maar ze vallen toch.quote:
Wat? Hierom? Dat zou ik heel gek vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef Fascination het volgende:
Later!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
Door de -?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan mezelf niet sherlocken.
Komt omdat de enige die er verstand van had, weg is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Exact. Heb het al eens aangekaart, maar het wordt niet gefixed.
Ik ga mezelf ook maar eens sherlocken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon op strawberry zoeken? Ik typ de streepjes nooit iig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
* Droogt tranen* gelukkig!
Zeg dat tegen dat fucking slechte Belgacom internetquote:
Hoe heette die ookal weer? Die zat altijd in de groepsskype.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat de enige die er verstand van had, weg is.
Dat doe ik wel eens, maar dan vind ik allemaal dingen die ik niet wil vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op strawberry zoeken? Ik typ de streepjes nooit iig.
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja!
[..].
[..]
Zeg dat tegen dat fucking slechte Belgacom internet.
Haha, wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat doe ik wel eens, maar dan vind ik allemaal dingen die ik niet wil vinden.
Straw doet het wel.
Waarom sherlock jij Strawberry?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon op strawberry zoeken? Ik typ de streepjes nooit iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |