Dacht naar 1 persoon toe. Dat is wel triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die haten op Kaneel zijn mensen die nog zouden haten op Bogie. Niet serieus te nemen dus.
Wehehehe typisch wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef Watertornado het volgende:
Heb ik weer, een lapo zo ongewenst als muggen bij romantisch kaarslicht.
Haar manier van posten geeft het ook wel weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Wat?quote:
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Complicate is een 'zij'? It all makes sense now...
Ow you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
Kaneel is gewoon speciaal. Sommige mensen begrijpen hem misschien niet en daarom beginnen ze maar te haten. Terwijl deze jongen eigenlijk een hart van goud heeft.
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Wat wordt er nu weer over mij geinsinueerd? Ik was er niet eens bij toen Tamashii het topic liet sluiten door haar vriendje.
Whehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Belangrijk voor het bier is natuurlijk dat je de eerste dag een groot vergelijk gaat houden. Daarna kan ik je aanraden de keuze op te schrijven aangezien je hem waarschijnlijk niet onthoudt tot de volgende dag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Oh, en Watertornado, heb je nog tips voor authentieke maaltijden die goed te nassen zijn in Praag? En bier natuurlijk. Biertips zijn welkom.
Je excuses aanbieden vanwege complicate.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.
[..]
Ow you.
[..]
Ik ook niet
[..]
Whehe.
She Who Must Not Be Named.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
B I N G O and Bingo was his nam-o.
[..]
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
[..]
Daarvoor heb ik nooit zelfs maar een note gehad. Dus ik betwijfel het.
[..]
Fas was mijn partner in crime.
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard, anders liep er geen groepje wanhopige mannen om der heen.
Je klinkt als een vrouw nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.
Dát wist ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik ben ook een meisje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.
It all makes sense now.quote:
Ja.quote:
Aww, twi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.
Niet wegens haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je excuses aanbieden vanwege complicate.
Tja ik had al wat dingetjes opgevangen over haar, dus dit verbaast me niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Er waren geen kampen, die heeft ze zelf gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja.
Maar gelukkig hanteren jullie een gedoogbeleid voor mij als overloper.
Ik toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand anders zei precies hetzelfde.
Ik snap het nuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Best schattig toch?
Sssstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoax, die drinken geen bier en houden niet van the expendables
Je hebt me gezien, goddamnitquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar het is niet waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, twi.
[..]
Niet wegens haar.
Maar kennelijk heb ik tijdenlang dusdanig de sfeer verpest dat jullie niet meer postten in de reeks.![]()
Bij deze wil ik ook mijn verontschuldigingen aan Danny aanbieden voor het mislopen van clicks.
Dat haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Best schattig toch?
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is niet waar.![]()
Er zijn genoeg redenen waardoor ik nauwelijks meer postte daar, maar jij was niet één van.
Bullshit ik ben hartstikke goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.
En koekjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, je bent ook wel overgelopen naar de slechte kant natuurlijk. Wij hebben een negatieve invloed op je.
Mannen kunnen ook jurkjes dragenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sssst.
[..]
Je hebt me gezien, goddamnit.
Scheer je je oksels?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de meest metrosexuele man in dit topic.
Dat is juist leuk, dat nichterige.quote:
Het gebitch was irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen waardoor ik nauwelijks meer postte daar, maar jij was niet één van.
Ja vooral jij met je picknick meets...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel tof aan jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sssst.
[..]
Je hebt me gezien, goddamnit.
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzagquote:
Ik heb nooit koekjes ontvangen?quote:
Je hebt wel haar op je tanden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzag.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.
Beter is snijden natuurlijk, en liefst toch wel schuin om gespleten haarpunten te vermijden.quote:
Het bier en de actiefilmsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat wel tof aan je
Dat was te merken op de meet, ja. Zo lief, zorgzaam en gevoelig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de meest metrosexuele man in dit topic.
Het was ook sarcasme lieverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dankzij kaneel kickte ik af van de coke, true story.
Ik was afgeleid door de inkijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik er zo mannelijk uitzag.
Nee, dat leg ik af.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het wedstrijdje aan wilde gaan.
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter is snijden natuurlijk, en liefst toch wel schuin om gespleten haarpunten te vermijden.
Wacht maar tot de meet.quote:
Klopt. En wat klinkt dat eigenlijk ranzig, héquote:
Hij was wel zorgzaam jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was te merken op de meet, ja. Zo lief, zorgzaam en gevoelig.
Of mensen die niet tegen een grapje kunnen. Die stiekeme steken onder water, bedekt onder een mantel van kusjekroel. En het sausje van incompetentie dat er gratis door een mod werd bij geserveerd.quote:
Die zijn eigenlijk alleen voor het kliekje hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja vooral jij met je picknick meets...
Als jongen, knip ik het gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.
Mijn sarcasme ontvanger staat uit nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook sarcasme lieverd.
Ik dacht dat het stukje over Danny wel duidelijk genoeg zou zijn daarvoor.
[..]
Graag gedaan.
Soms vraag ik me af hoeveel ik wel niet gemist heb dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Of mensen die niet tegen een grapje kunnen. Die stiekeme steken onder water, bedekt onder een mantel van kusjekroel. En het sausje van incompetentie dat er gratis door een mod werd bij geserveerd.
Duurt nog zo lang.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door de inkijk
Ow wacht![]()
Dank jequote:
Geen idee, zal het eens hardop zeggen. Maar dat vind ik zo raar, zomaar ineens onverwacht met Myra naast me.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Klopt. En wat klinkt dat eigenlijk ranzig, hé.
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Waxen geeft een langer resultaat. Ontharingscreme is een tegenvaller.
Is dat met of zonder bijbehorende smog?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!
Terecht welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Duurt nog zo lang.![]()
En wie zegt dat ik überhaupt durf?
O... Nou haal me dan maar van de lijst...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn eigenlijk alleen voor het kliekje hoor.
Kun je zelf kiezen door wat kleurstof aan je deo toe te voegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat met of zonder bijbehorende smog?
Je moet je plekje gewoon claimen en het koekje ongezien pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
O... Nou haal me dan maar van de lijst...
Bilnaad toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Iedereen denken dat het om zijn oksels gaat.![]()
Ik ben niet fashionable, ik ben efficient. Met een trema, waarvoor ik te lui ben gezien mijn huidige toetsenbordinstellingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, jij wil het kaal. Met snijden kun je verschillende lengtes snijden waardoor je dan de skyline van chicago kan uitsnijden, super fashionable!
We weten allemaal dat hij het nu over zijn enorme bos rughaar heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Myraela het volgende:
Iedereen denken dat het om zijn oksels gaat.![]()
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet je plekje gewoon claimen en het koekje ongezien pakken.
Myra raak al afgeleid van kledingshoppen, doe er je voordeel mee
Ninja is juist toch goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.
Ik dacht dat jij niks zou vertellen over die ene avond dat ik je alles heb laten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We weten allemaal dat hij het nu over zijn enorme bos rughaar heeft.
Ben je ook chubby?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Met mijn formaat als een ninja een koekje pakken. Nee dat gaat hem helaas niet worden.
Na tig slapeloze nachten heb ik besloten er toch een praatgroepje over op te richten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niks zou vertellen over die ene avond dat ik je alles heb laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |