Haha wat een terinclown is het ook, Twente speelt 0-0 komt ie hier groot doen hahahaha, case closed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig doen we het voorlopig beter dan Twente, wij maken wel een uitdoelpunt
Jij begrijpt er geen kut vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja als je Mulder opstelt en Ziyech geen nummer 10 plek garandeert ben je toch slecht bezig, verder moet Manu ook gewoon in de basis staan
Een omgebouwde hagenees die niet competent is voor het vak wat ze uitvoert...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als deze wedstrijd een vrouw was, was het Kelly Immers.
Ik ook, als er voor de agressieve aanval wordt gekozen. Zo kom je er niet. Die gasten zijn zo slecht daar moet je bovenop springen met zijn allen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef ace_eleven het volgende:
Matige pot maar ii zie het wel goed komen
Corrie praat weer over haar voorliefde voor palinghappen hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar happen is leuk dat snap je ook wel he?
Je kraait zelf als een hahn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef RetRy32 het volgende:
Mensen die met Hahn komen weten niet waar ze het over hebben, Mulder > Lamprou > Hahn.
En mulder is een 3.5/10
erg traag, redelijk vaak slordig, potentieel gevaarlijke aanvallen verprutsen, mwoa, ik zie wel het een en ander aan verbeterpuntjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Kwa veldspel vind ik het niet zo heel slecht.
Nou gerookte palingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Corrie praat weer over haar voorliefde voor palinghappen hoor
Ja, boeiend. Opkankeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik ben een Twentesupporter maar erger me dood aan dit soort kinderachtige provocerende apen. Vooral als het gaat om Europa.
Okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Lilou het volgende:
En de tt doorpakken?![]()
Met dit elftal valt er niks door te pakken.!!
Ban dan gewoon. Stukje zelfbescherming.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar happen is leuk dat snap je ook wel he?
Zijn we Clasie kwijt en hebben we Vormerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
Volgende week doet Kazan gewoon mee joh. Niet ouwekankerhoeren nou.
wat een opluchting, serieus. Boula doet dan ook mee tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef Caland het volgende:
Volgende week doet Kazan gewoon mee joh. Niet ouwekankerhoeren nou.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ban dan gewoon. Stukje zelfbescherming.
report betreffende deze post:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]Kijk dan gewoon naar de wedstrijd man. Ga ik zo ook weer doen.
--------quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Lilou het volgende:
En de tt doorpakken?![]()
Met dit elftal valt er niks door te pakken.!!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kanker deze klapjosti er even uit.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
wat een opluchting, serieus. Boula doet dan ook mee toch
Te Vrede --> Manuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Nu wel basicoclu inbrengen want die is meer explosief dan schaken en vele malen sneller. Spel zijn naam waarschijnlijk nog altijd verkeerd maar die komt nog wel.
Nou nou nou. Zo kan ie wel weer he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
--------
melding:
teringquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Die speelt in november weer een halve wedstrijd en is dan weer geblesseerd tot maart.
Handel dan eens tegen dit soort klapjosti's i.p.v. " JE KEN DER OOK OVERHEEN LEZUH EN DE WEDSTRIJD KIJKUH".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Zo kan ie wel weer he.
Mulder hoort de muur neer te zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Oh is de tegengoal weer de fout van Mulder hier zoals altijd
Nee hoor. Van diegene die de overtreding maakte. Weet niet meer wie dat was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
Oh is de tegengoal weer de fout van Mulder hier zoals altijd
Wees gewoon realistisch op dit moment is het drie keer niks. Jullie hebben zeker paar nieuwe spelers nodig. En waarom mag ik daar geen kritiek op geven. Het is gewoon bar slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
--------
melding:
jupquote:[b]Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
En ik ga weer de wedstrijd kijken...
Sorry ich sprech kein mofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Lilou het volgende:
[..]
Wees gewoon realistisch op dit moment is het drie keer niks. Jullie hebben zeker paar nieuwe spelers nodig. En waarom mag ik daar geen kritiek op geven. Het is gewoon bar slecht.
Je maakt je er nogal druk over he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Handel dan eens tegen dit soort klapjosti's i.p.v. " JE KEN DER OOK OVERHEEN LEZUH EN DE WEDSTRIJD KIJKUH".
Tjongejonge. Je hebt Noord-Koreaknopjes, gebruik ze dan ook
Ja. Omdat je je werk niet doet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Je maakt je er nogal druk over he?
Hij geeft gewoon kritiek dan kun je hem ook zeggen wat daar niet aan klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Omdat je je werk niet doet.
Hij zet weer zo'n raar stapje net als die vrije trap van Ziyech. Als die dat niet doet ziet die de bal iets later maar is hij niet geheel kansloos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder hoort de muur neer te zetten
Mulder duikt te laatMulder
#viesdikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga loempia's in de frituur flikkeren
Laat gaan joh. Happen maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Omdat je je werk niet doet.
Van Beek..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee hoor. Van diegene die de overtreding maakte. Weet niet meer wie dat was.
Ja ik wen er maar aan dat ook de meest onmogelijke ballen voor Mulder moeten zijn. Ook in het stadion zo vaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mulder hoort de muur neer te zetten
Mulder duikt te laatMulder
Laat gewoon eens gaan joh, ipv als een of andere halve tamme met het schuim op de kaken te gaan raaskallen. Precies wat dat soort lui wilquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Handel dan eens tegen dit soort klapjosti's i.p.v. " JE KEN DER OOK OVERHEEN LEZUH EN DE WEDSTRIJD KIJKUH".
Tjongejonge. Je hebt Noord-Koreaknopjes, gebruik ze dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |