De maatschappij is nu eenmaal verhard he, dat zie je overal in terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geweld word ook explicieter in beeld gebracht denk ik.
Dat zie je ook in games tegenwoordig.
Ja dahaag. Jij kijkt geen nieuw spul, hoe kun je er dan ooit uitspraken over doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik ben bekend met oud spul, en ik zeg dat het toen allemaal net zo gewelddadig was
Het soort geweld was misschien anders.
Zo'n beetje alles van toenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze deden het er ook om.
[..]
Neuh.
True true, nog meer voorbeelden?
Er zit echt wel een verschil in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik ben bekend met oud spul, en ik zeg dat het toen allemaal net zo gewelddadig was
Het soort geweld was misschien anders.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geweld word ook explicieter in beeld gebracht denk ik.
Dat zie je ook in games tegenwoordig.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Giertje het volgende:
waarom moet ik denken aan beavis and butthead
quote:
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag. Jij kijkt geen nieuw spul, hoe kun je er dan ooit uitspraken over doen?
Maar dan wel de originele versies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Gray het volgende:
Inspector Gadget![]()
Dexter's Lab![]()
Adventure Time
Dan kijk je het toch wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komen
Oh ja, wanneer iets langskomt weet je precies wat er allemaal gebeurt. Natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komen
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan wel de originele versies.
Wat lul je nou manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil in.
[..]
Dit ja.
[..]
JoeBravo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vond Johnny Bravo ook wel grappig. De eeuwig falende hosselaar.
Oeh, aan wie doet dat ons denken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat lul je nou manIk weet niet welke series jij allemaal in gedachten hebt verder?
![]()
Zelfs de fokking Gummiberen waren gewelddadig
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer iets langskomt weet je precies wat er allemaal gebeurt. Natuurlijk. Nee, daar wil je je discussies wel mee. Ik zag iets langs komen.
Je kijkt het, of je kijkt het niet. Simpel. Één of twee afleveringen zijn niet representatief.
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Juist ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomen
#firstworldproblemsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Verdomme, heb ik een paar shirts besteld waarvan ik dacht: "ach wel leuk maar de helft gaat waarschijnlijk terug". Zijn ze allemaal leuk. Dag geld...
Vertelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Uhuhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomen
En daar leef ik nu eenmaal in.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.
Oh, dat zou wel kunnen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die postte toen een tijdje in Singles geloof ik. Tijdje terug alweer
Was wel een volhouder jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Verdomme, heb ik een paar shirts besteld waarvan ik dacht: "ach wel leuk maar de helft gaat waarschijnlijk terug". Zijn ze allemaal leuk. Dag geld...
En vroeger was dat anders omdat? ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh. Dus je kijkt gewoon moderne tekenfilms. Dat is prima, hoor. Maar zeg het gewoon eerlijk.
En als je de moderne tekenfilms kijkt, dan weet je ook dat er flink geweld in voorkomt, zo ook wilde achtervolgingen, explosies en ontvoeringen.
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.Ik bewaar het gewoon tot ik het ooit wel pas. Of voor die ene speciale gelegenheid dat het wel leuk is.
Johnny Bravoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef STING het volgende:
911 emergency, there is a handsome guy in my house!
Oh wait.
Cancel that.
It's only me
Daar hebben we net een topic aan gewijd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vroeger was dat anders omdat? ....
Ach ja, ik hou ze ook lekker, op een na die niet leuk is. Ach heb nog wat spaargeld dus het is niet zo dat ik het niet kan betalen ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.Ik bewaar het gewoon tot ik het ooit wel pas. Of voor die ene speciale gelegenheid dat het wel leuk is.
Totaal niet, ik begrijp het probleem!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar leef ik nu eenmaal in.
Ben jij zo'n moraalridder ja?
Gelukkigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Totaal niet, ik begrijp het probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Whoooo, ik wil mijn juhuuuuurk. Die staat echt zo mooi bij m'n nudes
. En m'n rode hakken.
En fuck, bij mij natuurlijk ook.
Sowieso, jij in jurkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm hoe dan want ik kijk het niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, wat triest om zo een wedstrijd te moeten spelen. Net zoveel publiek als hier bij de 5e klasse amateurs.
Punten pakken en snel naar huis.
Wellicht dat de nostalgiebril je visie een beetje vertroebelt dan, en dat je het toendertijd niet als geweld zag. Nu je ouder bent kijk je er anders tegenaan bij nieuwe series.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar hebben we net een topic aan gewijd...
Ja héquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Whoooo, ik wil mijn juhuuuuurk. Die staat echt zo mooi bij m'n nudes
. En m'n rode hakken.
En fuck, bij mij natuurlijk ook.
Pics als hij binnen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stadion zo goed als leeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm hoe dan want ik kijk het niet.
Verheerlijking van criminaliteit, en inderdaad veel geweld ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas op hier kwam ook geweld in voor, mensen die hardhandig werden geboeit enzo boohoo.
Enige die je aangeeft is daffy duck met zijn geweer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht dat de nostalgiebril je visie een beetje vertroebelt dan, en dat je het toendertijd niet als geweld zag. Nu je ouder bent kijk je er anders tegenaan bij nieuwe series.
Kijk anders eens wat oude series terug zonder die bril. Dan zul je je nog verbazen.
In mijn bed komt ook geweld voor. Pas maar opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas op hier kwam ook geweld in voor, mensen die hardhandig werden geboeit enzo boohoo.
Denken dat Feyenoord punten gaat pakken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
Damn, wat triest om zo een wedstrijd te moeten spelen. Net zoveel publiek als hier bij de 5e klasse amateurs.
Punten pakken en snel naar huis.
Ach, als kind boeit dat niet.quote:
Wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verheerlijking van criminaliteit, en inderdaad veel geweld ja.
Je was net iets sterker dan het jurkje?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hé.
En deze is toch wel zo ongelooflijk mooi. Ongelooflijk duur. Maar ik kon 'm toch net laten hangen, zeker
.
Ach je mag jezelf soms wel verwennen hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hé.
En deze is toch wel zo ongelooflijk mooi. Ongelooflijk duur. Maar ik kon 'm toch net laten hangen, zeker
.
Nou, niet toen ik een episode langskwamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
In mijn bed komt ook geweld voor. Pas maar op
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik keek vroeger het liefst X-Men. En dat speelden we dan na. Ik was altijd Rogue. Zo'n deceptie toen ze in de film gespeeld werd door Anna Paquin.
Nee, klopt, toen boeide dat zeker nietquote:
Rogue was wel sexy daarinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ik keek vroeger het liefst X-Men. En dat speelden we dan na. Ik was altijd Rogue. Zo'n deceptie toen ze in de film gespeeld werd door Anna Paquin.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet toen ik een episode langskwam
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je was net iets sterker dan het jurkje?
Vond die serie echt super goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rogue was wel sexy daarin
Ik vond Apocalypse en Sinister altijd zo tof daarin
[..]![]()
Pokemon wel, Pokemon kon je niet omheen. Dragonball alleen als je een geek was. Die andere ken ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, klopt, toen boeide dat zeker niet
Ben benieuwd of ik als kind Pokemon/Dragonball Z/Yu-Gi-Yo leuk had gevonden.
"De Losse Flodder" heette die.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet toen ik een episode langskwam
Nee, de Behaarde Rug.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"De Losse Flodder" heette die.
In de tekenfilm ja, met dat strakke groene pakkiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rogue was wel sexy daarin
Ik vond Apocalypse en Sinister altijd zo tof daarin
[..]![]()
Dat was die met het schild he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik keek Dungeonmaster en deed Eric altijd na.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, klopt, toen boeide dat zeker niet
Ben benieuwd of ik als kind Pokemon/Dragonball Z/Yu-Gi-Yo leuk had gevonden.
Volgens mij was dat ook gewoon bodypaintquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de tekenfilm ja, met dat strakke groene pakkie.
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Enige die je aangeeft is daffy duck met zijn geweer.
Jij vind springen al gewelddadig dus misschien moet je de term even opzoeken.
quote:geweld
het geweld zelfst.naamw.Uitspraak: [xəˈwɛlt] hevige kracht die iemand kwaad doet of schade veroorzaakt Voorbeelden: `bruut geweld gebruiken`, `oorlogsgeweld`, `natuurgeweld` ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/geweld
geweld
force, fors, hevigheid, kracht agressie herrieschopperij, drukte, lawaai
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/geweld
Geweld
Met geweld wordt over het algemeen de gewelddadige agressie bedoeld die voortkomt uit egocentrisme, onbewustheid, frustratie en respect- loosheid.
Respectloosheid uit het ontbreken van het fundamentele besef dat de andere mens wezenlijk is als wijzelf; uit het ontbreken van empathie.
Daarnaast echter ook uit een negatief of gedemoniseerd zelf
Gevonden op http://www.universele-bes(...)ng__definit/body_uni
geweld
Het gebruiken van fysieke kracht om te doden, verwonden, schade aan te brengen of te mishandelen.
Categorie: Abstracte Begrippen > sociale kwesties.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10491
geweld
Geweld is eigen aan de mens. Het is echter lang niet zeker dat de neiging tot geweld `aangeboren` is. Zo is bekend dat bepaalde Afrikaanse pygmeeënstammen hoegenaamd geen geweld kennen, omdat ze bij dreiging het oerwoud in kunnen vluchten. Dieren kennen geen `geweld`, omdat ze hun kracht alleen gebruiken voor zover direct noodzakelijk voor het kri
Gevonden op http://www.amnesty.nl/encyclopedie_lemma/1170
Geweld
Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. [geen meervoud] onregtvaardig gebruik van kracht of magt, overmagt,
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nieu01_0010.htm
geweld
[zelfstandig naamwoord]• ruwe kracht of dwang
vb:met geweld heeft de politie hem meegenomen
• hij wilde met alle geweld mee [hij wilde absoluut mee]
• je moet jezelf geen geweld aandoen [jezelf niet dwingen te doen wat je niet wilt of kunt]
• fysiek geweld gebruiken [gaan slaan]
&
Gevonden op http://oud.digischool.nl/ne/nt2/LTR_G/W925.HTM
geweld
•elke kracht van meer dan geringe betekenis uitgeoefend op personen, goederen of zaken.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/geweld
GEWELD
1) Agressie 2) Brute kracht 3) Boze handeling 4) Dwang 5) Drift 6) Drukte 7) Droevige gebeurtenis 8) Force 9) Fysieke kracht 10) Geraas 11) Gewelddadigheid 12) Gebruik van het recht van de sterkste 13) Grote kracht 14) Heerschappij 15) Hevigheid 16) Kracht 17) Lawaai 18) Leven 19) Machtsmisbruik 20) Macht 21) Misbruik van kracht 22) Misbruik van ma
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/GEWELD/1
geweld
Elke kracht van meer dan geringe betekenis uitgeoefend op personen, goederen of zaken.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/geweld
Geweld
Er zijn twee definities van geweld: * Iemand die geweld ‘heeft’, beschikt over macht, machtsmiddelen, bevoegdheid macht uit te oefenen en kracht. Dit wordt bedoeld wanneer men het over het gewelds- of machtsmonopolie van de staat heeft. Het is een vorm van formeel, in zekere zin abstract, geweld. * Iemand die gebruik maakt van geweld, .
Gevonden op http://www.menselijk-lichaam.com/psychologie/geweld
Geweld
1. (c) Dwang. 2. (s) Het misdrijf van openlijke geweldpleging. 3. (s) Het opzettelijk uitlokken van een strafbaar feit door geweld. 3. (s) Het brengen in een staat van bewusteloosheid of onmacht.
Gevonden op http://bellevueholidayrentals.com/juridisch/
geweld
(strafrecht) bestanddeel van een strafbaar feit. Bijv. diefstal met ~, openlijke geweldpleging. In het wetboek van strafrecht (art. 81 WvSr) is met het plegen van ~ gelijkgesteld het brengen van iemand in een staat van bewusteloosheid of onmacht. De definitie van ~ is niet in het Wetboek van Strafrecht omschreven. Per strafbepaling is in de jurispr
Gevonden op http://jw.juridischwoorde(...)p?termRechtsgebiedId
Geweld
Geweld is een algemene term om acties te beschrijven die verwonding of schade bij mensen, dieren, of voorwerpen veroorzaken of bedoeld zijn om die te veroorzaken. Geweld wordt vaak geassocieerd met agressie. Er zijn hoofdzakelijk twee soorten geweld: willekeurig geweld, dat kleinschalige, willekeurige handelingen zijn, en gecoördineerd geweld, da
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Geweld
Geweld
Geweld wordt vaak geassocieerd met agressie en omvat het veroorzaken van verwondingen of schade bij mensen, dieren, of voorwerpen. Er worden twee soorten geweld van elkaar onderscheiden: willekeurig geweld en gecoördineerd geweld. Een ruzie in de kroeg of op het station zijn voorbeelden van willekeurig geweld. Gecoördineerd geweld wordt uitgevoer
Gevonden op http://www.ensie.nl/definitie/Geweld
geweld
hevigheid, onstuimigheid; misbruik van macht (toon de herkomst via de etymologiebank)
Gevonden op http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/geweld
Ja die ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat was die met het schild he?
En dan zaten jullie uiteraard saampjes om de tafel thee te drinken, net als in de seriequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, die ken ik!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:06 schreef Gray het volgende:
Heb ook ooit nog een tekenfilm gezien van Spiderman, Iceman en Firestar.
Pijl en boog had die toch altijd?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
En ik was ook altijd de roze Power Ranger.
Ik weet het niet hoor, ook als kind en tiener had ik natuurlijk al een erg verfijnde smaakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was die met het schild he?
[..]
Waarschijnlijk wel.Speciaal daarop gericht.
Dat was mijn eerste crush geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
En ik was ook altijd de roze Power Ranger.
Nee serieus, zie je echt geen geweld in die serie?quote:
Was die ook wel.quote:
Jij mag volgende keer niet meer blijven slapenquote:
En haar sexy stem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de tekenfilm ja, met dat strakke groene pakkie.
Al 5 jaar geen punt gepakt geloof ikquote:
Nee, jij snapt ons niet. Geeft niet kerel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee serieus, zie je echt geen geweld in die serie?![]()
Hoe fucking blind kun je zijn man![]()
Zit je nou te trollen of wat?
Geloof het wel, ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pijl en boog had die toch altijd?
In tranen allesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij mag volgende keer niet meer blijven slapen
Dat is sowieso nooit een goed planquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij mag volgende keer niet meer blijven slapen
Dat opent wel ruimte voor anderen in mijn bedquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit een goed plan
Als je Pokémon niet hebt meegekregen dan heb je wel ergens in de rimboe moeten zitten, ja. Wat een hype was dat...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pokemon wel, Pokemon kon je niet omheen. Dragonball alleen als je een geek was. Die andere ken ik niet.
Sinds 2009 geen punt gepakt. Huilen dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer niet te geloven dit.
Dit gaat een pijnlijk jaar worden
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds 2009 geen punt gepakt. Huilen dit.
Altijd kansen blijven zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat opent wel ruimte voor anderen in mijn bed
Jij snapt het niet. Prima, jouw gebrek niet de mijne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, jij snapt ons niet. Geeft niet kerel.
Mij wil je anders nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat opent wel ruimte voor anderen in mijn bed
.
Nee andersom, jij snapt het niet. Jouw gebrek niet het mijne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij snapt het niet. Prima, jouw gebrek niet de mijne.
Gaan we welles/nietes doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee andersom, jij snapt het niet. Jouw gebrek niet het mijne.
Oja en vergeetniet
Die gebruikte je nogal fervent.
Er blijven mensen slapen.quote:
Misschien als er wat ruimte in mijn hartje ontstaat.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaan we welles/nietes doen?![]()
Dieis best van toepassing aangezien je iets negeert wat overduidelijk aanwezig is. Namelijk geweld in oude tekenfilmseries. Dat jij het niet herkent als geweld is niet mijn fout
Dan laat je hem toch zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
Hoi.![]()
Mijn nieuwe salontafel is echt prachtig.Bijna zonde om nog op te knappen eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als er wat ruimte in mijn hartje ontstaat.
De kleur matcht niet, daarom zou ik hem opnieuw schuren en beitsen.quote:
Ah okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De kleur matcht niet, daarom zou ik hem opnieuw schuren en beitsen.
Mooi tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
Hoi.![]()
Mijn nieuwe salontafel is echt prachtig.Bijna zonde om nog op te knappen eigenlijk.
:$@quote:
Dan moet je eens mijn woning komen bekijken. Past niks bij elkaar, echt een bij elkaar geraapt zooitje...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kleur je 'm, en schuur en beits je 'm achteraf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie wie wie wie wiequote:
Man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je eens mijn woning komen bekijken. Past niks bij elkaar, echt een bij elkaar geraapt zooitje...![]()
Beitsen zorgt voor de kleur. Gr gr.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan kleur je 'm, en schuur en beits je 'm achteraf.
Ik stond gisteren in de Gamma te kijken naar verf, toen wist ik het zeker. Ik heb een vrouw nodig om me daarmee te helpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Man.
[..]
Beitsen zorgt voor de kleur. Gr gr.
Ik vind dat best leuk om te doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik stond gisteren in de Gamma te kijken naar verf, toen wist ik het zeker. Ik heb een vrouw nodig om me daarmee te helpen.
Match made in heaven, dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk om te doen.Vandaag ook de kleuren voor mijn muren opgehaald. De ene heet 'Avondzon' en de ander heet 'Knuffel'.
Ow speelt Zwolle tegelijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef artelligence het volgende:
Ik wachtte op een orkaan van gejuich, maar Van der Werff mistte de penalty
Wil jij het ook weten dan? :Squote:
Dus jij bied je bij deze aan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk om te doen.Vandaag ook de kleuren voor mijn muren opgehaald. De ene heet 'Avondzon' en de ander heet 'Knuffel'.
Ja natuurlijk wil ik het weten, als je er zulke smileys bij plaatst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow speelt Zwolle tegelijk?Hoe gaat het daar?
[..]
Wil jij het ook weten dan? :S
Nou, nee. De één is donkergeel en de andere lichtroze. Maar het is ook voor aparte ruimtes.quote:
Kleuren uitzoeken is wel iets persoonlijks. Ik weet niet wat jij mooi vindt natuurlijk.quote:
Zwolle speelt leuk. Aardig wat mogelijkheden ook, niet echt uitgespeelde kansen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow speelt Zwolle tegelijk?Hoe gaat het daar?
[..]
Wil jij het ook weten dan? :S
Oh, wacht, ik had het niet over de kleuren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee. De één is donkergeel en de andere lichtroze. Maar het is ook voor aparte ruimtes.
Waarover dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik had het niet over de kleuren.
Ach zo lang het geen blauw is (zoals nu) vind ik vrij veel prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kleuren uitzoeken is wel iets persoonlijks. Ik weet niet wat jij mooi vindt natuurlijk.
Dat vind ik ook wel mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van veel wit. En dan één muur grijs. Toevallig dat we dat precies zo hebben gedaan.
Je bank is grijs, dus in principe past bijna alles erbij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach zo lang het geen blauw is (zoals nu) vind ik vrij veel prima.
Het moet voornamelijk bij m'n bank passen (grijs). En dat is gewoon iets waar ik niet goed in ben...
Ik wil ook voor grijs gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
Ik hou van veel wit. En dan één muur grijs. Toevallig dat we dat precies zo hebben gedaan.
Ja maak het nog lastiger.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bank is grijs, dus in principe past bijna alles erbij.
Ik vind dat ook mooi. Echter is dat wel een combi die heel veel mensen hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van grijs.Ik heb zelfs een beetje een afkeer tegen die kleur.
Mooi met een wat donkerdere tegelvloer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooi. Echter is dat wel een combi die heel veel mensen hebben. Dus vind ik het alweer minder.
Technisch gezien is het dan ook geen kleurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik hou zelf helemaal niet van grijs.Ik heb zelfs een beetje een afkeer tegen die kleur.
Je kan natuurlijk ook alles persoonlijk opvatten.quote:
Grijs toch wel? Ik dacht alleen zwart en wit niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Technisch gezien is het dan ook geen kleur.
Grijs is een mengsel van zwart en wit. Dus tsja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Grijs toch wel? Ik dacht alleen zwart en wit niet.
Het ligt ook heel erg aan de rest van de inrichting vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon niet zo van opvallende kleuren op de muren. Al zou ik mosterdgeel wel tof vinden. Of turquoise. Maar dan in een kleinere kamer, niet in de hele woonkamer.
En ik hou ook van pastelkleurige bloemetjes behang. Maar ik denk dat twi me dan zou vermoorden.
Bullshit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Technisch gezien is het dan ook geen kleur.
Alles. Altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook alles persoonlijk opvatten.
Dat mosterdgeel (nou ja, net iets anders) komt in mijn badkamer. En waarschijnlijk ook in de keuken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon niet zo van opvallende kleuren op de muren. Al zou ik mosterdgeel wel tof vinden. Of turquoise. Maar dan in een kleinere kamer, niet in de hele woonkamer.
En ik hou ook van pastelkleurige bloemetjes behang. Maar ik denk dat twi me dan zou vermoorden.
Ja, maar uit gebroken wit licht ontstaan alle kleuren van de regenboog. Dus ik weet het ook niet meer hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Grijs is een mengsel van zwart en wit. Dus tsja.
Daten?quote:
Grijs is een (pratend over kleuren) een tintquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Grijs toch wel? Ik dacht alleen zwart en wit niet.
Logic dictates... Als Barbie en Michael een baby krijgen kan ik het ook geen mens noemen, hoe het dan ook zou zijn ontstaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
Ja, maar uit gebroken wit licht ontstaan alle kleuren van de regenboog. Dus ik weet het ook niet meer hoor.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Logic dictates... Als Barbie en Michael een baby krijgen kan ik het ook geen mens noemen, hoe het dan ook zou zijn ontstaan.
Weer wat geleerd.quote:Grijs is geen kleur zoals de andere kleuren uit het spectrum maar een waarde van lichtsterkte (de hoeveelheid licht van een lichtbron) dat het menselijke oog kan waarnemen tussen wit en zwart.
Het is in de subtractieve kleurmenging een mengsel van zwart en wit; in de additieve kleurmenging wit licht van een lage intensiteit. Toch wordt grijs algemeen als een kleur ervaren.
Ben jij homo of is Gray geen man? In beide gevallen maakt het mij niets uit, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Daten?
[..]
Grijs is een (pratend over kleuren) een tint
Ik ook. Too many feels.quote:
Het gaat mij alleen om de bevestiging van een date, meer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij homo of is Gray geen man? In beide gevallen maakt het mij niets uit, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Tosti's zijn baas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
Of over tosti's, kwam er net achter dat RobinOok een verzamelmapje heeft van haar tosti foto's.
https://www.flickr.com/ph(...)57626153283919/show/
Fuck mijn dieet, ik wil een tosti.
Ja potverdriedubbeltjes, als je grappen wilt maken moet je maar in de SC met magnetronkoffie en complicate gaan zitten kutten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat mij alleen om de bevestiging van een date, meer niet.
Nee ik ben stiekem gewoon totaal niet serieus, het spijt me twi...![]()
Ik ben speciaal voor jullie overgelopen jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja potverdriedubbeltjes, als je grappen wilt maken moet je maar in de SC met magnetronkoffie en complicate gaan zitten kutten.
Ik zit hier veel beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
De sex sc loopt ook voor geen meter, he.
Eerst Elvi al en nu jij ook?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben speciaal voor jullie overgelopen ja![]()
Zij zien mij als uitschot tegenwoordig.
Klopt, ik post er niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Tosti'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Myraela het volgende:
Of over tosti's, kwam er net achter dat RobinOok een verzamelmapje heeft van haar tosti foto's.
https://www.flickr.com/ph(...)57626153283919/show/
Fuck mijn dieet, ik wil een tosti.
Nou ja ik zei wel 'zij' maar dat is dan meer in de geslachtsvorm manier dan meerdere personen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst Elvi al en nu jij ook?
Dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een tosti met veel kaas, sambal, gerookte kipfilet, bosui en tomaat.
Nope.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Waar neem je me mee naartoe?quote:
In verf is het een kleur.quote:Grijs is een (pratend over kleuren) een tint
Daar ging m'n drinken, whoehoequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja potverdriedubbeltjes, als je grappen wilt maken moet je maar in de SC met magnetronkoffie en complicate gaan zitten kutten.
Heeft een maand stilgelegen. Mensen hebben wellicht OF een andere SC gevonden of -zhe horror- andere hobby's buiten FOK!.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Geen van beiden geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij homo of is Gray geen man? In beide gevallen maakt het mij niets uit, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Het verbaast me niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Dat vermoedde ik al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja ik zei wel 'zij' maar dat is dan meer in de geslachtsvorm manier dan meerdere personen.
Ik ben 12 en na een dag fappen komt er soms een beetje bloed mee.quote:
Tjah hier bevalt het primaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
Probeer eens beide handen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 12 en na een dag fappen komt er soms een beetje bloed mee.
Zou dat stoppen als ik met links ipv rechts trek?
Wat de fuck.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt omdat je er een mes in hebt zitten, gok ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn ogen was er serieus maar één sfeer verziekend gezwel in het andere topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Deze SC is veel leuker. Hoe zou dat komen?
Ik ben hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Omdat minstens 80% van de SEX SC kliek hier zit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Omdat deze mensen tegen een geintje kunnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gewoon mee verhuisd hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn ogen was er serieus maar één sfeer verziekend gezwel in het andere topic.
Ik heb geen sfeerverzieking gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
In mijn ogen was er serieus maar één sfeer verziekend gezwel in het andere topic.
Wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
Maar jij bent geen gezwel. Jij bent de kers op de taart.quote:
Tot volgende week.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat heb ik een keer in een filmpje gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Komt omdat je er een mes in hebt zitten, gok ik.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat het fijner is om te posten in een forum waarvan een bepaalde mod geen bepaalde negatieve omschrijving is, maar dat doe ik maar niet.quote:
Ja, ook een keer gehad. Wel nasty hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik een keer in een filmpje gezien
Verdomme Gray, nu verpest je het. Ik ben gewend om afgewezen te worden. Nu heb ik toch geen antwoord klaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Waar neem je me mee naartoe?
[..]
In verf is het een kleur.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaik zie nu echt hard na te denken... Ik vond eigenlijk dat er meerdere waren.
Maakt toch niet uit? En hier is het gewoon gezellig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef Gray het volgende:
Eerlijk waar heb ik geen flauw benul van wat allemaal speelt met die sex sc. Of wat we hier eigenlijk doen.
Monchou taart?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij bent geen gezwel. Jij bent de kers op de taart.
Die zitten overal.quote:
Hier zijn ze nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dat is meer inherent aan de bevolking.
Vinniiee? Goeie knul hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga geen namen noemen, maar het was een autojongen. En dan niet Rival of Peurac.
Amen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier veel beter.Hier kunnen we precies hetzelfde slowchatten maar krijgen we geen gezeik.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt, ik post er niet.
Ik ben bang dat ik een ban krijg voor iets als "Hallo"
note: doodsverwensing.
Je mag me gewoon bij naam noemen hoor.quote:
Wie zijn we?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef Gray het volgende:
Eerlijk waar heb ik geen flauw benul van wat allemaal speelt met die sex sc. Of wat we hier eigenlijk doen.
Ik vind Faxie erg lief.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga geen namen noemen, maar het was een autojongen. En dan niet Rival of Peurac.
Oeh, ik weet wie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
Zat jij in de Sex SC dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag me gewoon bij naam noemen hoor.
Dan weet ik hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
It is true.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zal vast een verademing zijn.
O mijn nederige excuses. Dacht dat het over deze sc ging voor de massa verhuizingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik weet wie.
[..]
Zat jij in de Sex SC dan?
Ja, je zit in België. Daar is het normaal laat te eten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
It is true.
Ik heb zin in pizza. Kom ik ermee weg als ik er nu nog één in de oven schuif...?
Monchou taart.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Monchou taart?
En ik hou ook van jullie
Zelfs van Kaneel
Tjah eeh dan weet ik het niet.quote:
Ja hoor, wel 20 weesgroetjes na het opeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
It is true.
Ik heb zin in pizza. Kom ik ermee weg als ik er nu nog één in de oven schuif...?
Nee, dat jij een zeikstraal bent weten we pas sinds na de verhuizing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O mijn nederige excuses. Dacht dat het over deze sc ging voor de massa verhuizing
Lief van je, ik zie jou liefde het liefst in eurotekens, kun je wat overmaken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Monchou taart?
En ik hou ook van jullie
Zelfs van Kaneel
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
O mijn nederige excuses. Dacht dat het over deze sc ging voor de massa verhuizing
Natuurlijk. Je bent het zonnetjequote:
Dank jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Monchou taart?
En ik hou ook van jullie
Zelfs van Kaneel
Er was er nog wel een, maar daar heerst censuur op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel joh, gewoon doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
It is true.
Kaneel haat altijd op mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Monchou taart.
Hoezo zelfs van Kaneel? Hoe kun je niet van Kaneel houden?
Maar Sedan postte toch alleen nog maar mee in Feedback en via TR's? Zoveel last had je niet meer van die jongen nadat Huppel hem uit bed heeft geschopt.quote:
Wait.... What?!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik vind Matt Damon best een beetje heet in Behind The Candelabra. :$
Wat zijn weesgroetjes?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah eeh dan weet ik het niet.
[..]
Ja hoor, wel 20 weesgroetjes na het opeten.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat jij een zeikstraal bent weten we pas sinds na de verhuizing.
Neuh hij kwam tijdens de rel nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Sedan postte toch alleen nog maar mee in Feedback en via TR's? Zoveel last had je niet meer van die jongen nadat Huppel hem uit bed heeft geschopt.
Onmogelijk. Kaneel is liefde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel haat altijd op mij.
Slapeloze nachten
Ik doe alleen nog maar in naturaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lief van je, ik zie jou liefde het liefst in eurotekens, kun je wat overmaken?
Je mag mijn ramen wel komen lappen, is dat natura genoeg voor je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar in natura
En viel meerdere users per DM lastig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh hij kwam tijdens de rel nog wat olie op het vuur gooien.
Begint het met een 't' en eindigt het op 'i'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je bent het zonnetje
[..]
Dank je
[..]
Er was er nog wel een, maar daar heerst censuur op.
1 toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En viel meerdere users per DM lastig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Monchou taart.
Hoezo zelfs van Kaneel? Hoe kun je niet van Kaneel houden?
Dank jullie.quote:
What's wrong with me.quote:
Luiwammesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag mijn ramen wel komen lappen, is dat natura genoeg voor je?
w.ie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begint het met een 't' en eindigt het op 'i'?
Ook voor die 't'?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.
Maar volgens de betrouwbare informatie, zoals gepost door Complicate, was ik een van de hoofdschuldigen aan de sfeer. Nou kan ik natuurlijk alleen maar gissen naar haar bronnen en de betrouwbaarheid daarvan. Bij deze biedt ik wel mijn excuses aan aan jullie allen hier.
Ow dus jij bent de schuldige. Alsof een troetelbeertje vloekt zekerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie.
Maar volgens de betrouwbare informatie, zoals gepost door Complicate, was ik een van de hoofdschuldigen aan de sfeer. Nou kan ik natuurlijk alleen maar gissen naar haar bronnen en de betrouwbaarheid daarvan. Bij deze biedt ik wel mijn excuses aan aan jullie allen hier.
Pls.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme Gray, nu verpest je het. Ik ben gewend om afgewezen te worden. Nu heb ik toch geen antwoord klaar.
Complicate is een 'zij'? It all makes sense now...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.
Ow dat is mij ontgaan. Zal wel komen doordat ik niet in de whatsapp kliek zit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere klachten gehoord
Yes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? En hier is het gewoon gezellig.
Dit wist je niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Complicate is een 'zij'? It all makes sense now...
quote:
Altijd lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga een pizza de oven in schuiven.
Is er een whatsapp kliekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is mij ontgaan. Zal wel komen doordat ik niet in de whatsapp kliek zit.
Uiteraard, anders liep er geen groepje wanhopige mannen om der heen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Foto van je pizzaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Smakelijk over 15/20 min.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Eh ja? Er staat me sowieso nog 1 post bij van haar toen ze net in sex sc kwam kijken (ja, daar kwam ze ook).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mensen die haten op Kaneel zijn mensen die nog zouden haten op Bogie. Niet serieus te nemen dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
Kaneel is gewoon speciaal. Sommige mensen begrijpen hem misschien niet en daarom beginnen ze maar te haten. Terwijl deze jongen eigenlijk een hart van goud heeft.
B I N G O and Bingo was his nam-o.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begint het met een 't' en eindigt het op 'i'?
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.quote:
Daarvoor heb ik nooit zelfs maar een note gehad. Dus ik betwijfel het.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dus jij bent de schuldige. Alsof een troetelbeertje vloekt zeker
Heb je haar "ik wil warm zaad diep in m'n kutje"-reacties nooit gelezen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is mij ontgaan. Zal wel komen doordat ik niet in de whatsapp kliek zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |