De maatschappij is nu eenmaal verhard he, dat zie je overal in terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geweld word ook explicieter in beeld gebracht denk ik.
Dat zie je ook in games tegenwoordig.
Ja dahaag. Jij kijkt geen nieuw spul, hoe kun je er dan ooit uitspraken over doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik ben bekend met oud spul, en ik zeg dat het toen allemaal net zo gewelddadig was
Het soort geweld was misschien anders.
Zo'n beetje alles van toenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze deden het er ook om.
[..]
Neuh.
True true, nog meer voorbeelden?
Er zit echt wel een verschil in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou en ik ben bekend met oud spul, en ik zeg dat het toen allemaal net zo gewelddadig was
Het soort geweld was misschien anders.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het geweld word ook explicieter in beeld gebracht denk ik.
Dat zie je ook in games tegenwoordig.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Giertje het volgende:
waarom moet ik denken aan beavis and butthead
quote:
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag. Jij kijkt geen nieuw spul, hoe kun je er dan ooit uitspraken over doen?
Maar dan wel de originele versies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Gray het volgende:
Inspector Gadget![]()
Dexter's Lab![]()
Adventure Time
Dan kijk je het toch wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komen
Oh ja, wanneer iets langskomt weet je precies wat er allemaal gebeurt. Natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik nooit iets langs zie komen
Zeker, zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan wel de originele versies.
Wat lul je nou manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit echt wel een verschil in.
[..]
Dit ja.
[..]
JoeBravo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vond Johnny Bravo ook wel grappig. De eeuwig falende hosselaar.
Oeh, aan wie doet dat ons denken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat lul je nou manIk weet niet welke series jij allemaal in gedachten hebt verder?
![]()
Zelfs de fokking Gummiberen waren gewelddadig
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer iets langskomt weet je precies wat er allemaal gebeurt. Natuurlijk. Nee, daar wil je je discussies wel mee. Ik zag iets langs komen.
Je kijkt het, of je kijkt het niet. Simpel. Één of twee afleveringen zijn niet representatief.
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Juist ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomen
#firstworldproblemsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Verdomme, heb ik een paar shirts besteld waarvan ik dacht: "ach wel leuk maar de helft gaat waarschijnlijk terug". Zijn ze allemaal leuk. Dag geld...
Vertelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Uhuhquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor, want juist een van de kenmerken van een serie zijn dat elke aflevering dezelfde elementen weeer terugkomen
En daar leef ik nu eenmaal in.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.
Oh, dat zou wel kunnen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die postte toen een tijdje in Singles geloof ik. Tijdje terug alweer
Was wel een volhouder jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat blijft een baas, sowieso een baas omdat hij altijd probeerde en zich niet uit het veld liet slaan.
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:55 schreef aeque het volgende:
Verdomme, heb ik een paar shirts besteld waarvan ik dacht: "ach wel leuk maar de helft gaat waarschijnlijk terug". Zijn ze allemaal leuk. Dag geld...
En vroeger was dat anders omdat? ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuh. Dus je kijkt gewoon moderne tekenfilms. Dat is prima, hoor. Maar zeg het gewoon eerlijk.
En als je de moderne tekenfilms kijkt, dan weet je ook dat er flink geweld in voorkomt, zo ook wilde achtervolgingen, explosies en ontvoeringen.
Ik doe dat ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.Ik bewaar het gewoon tot ik het ooit wel pas. Of voor die ene speciale gelegenheid dat het wel leuk is.
Johnny Bravoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef STING het volgende:
911 emergency, there is a handsome guy in my house!
Oh wait.
Cancel that.
It's only me
Daar hebben we net een topic aan gewijd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vroeger was dat anders omdat? ....
Ach ja, ik hou ze ook lekker, op een na die niet leuk is. Ach heb nog wat spaargeld dus het is niet zo dat ik het niet kan betalen ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hou me toch nooit aan het terugsturen.Ik bewaar het gewoon tot ik het ooit wel pas. Of voor die ene speciale gelegenheid dat het wel leuk is.
Totaal niet, ik begrijp het probleem!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar leef ik nu eenmaal in.
Ben jij zo'n moraalridder ja?
Gelukkigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Totaal niet, ik begrijp het probleem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |