En hand vast houden ook niet? Of dat wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Verwacht deze reacties. Ik heb een vriend, als er andere mensen zijn of in het openbaar zitten we niet aan elkaar. Vind dat sowieso ongemakkelijk, zeker als er andere mensen bij zijn. Is ook gewoon respectloos eigenlijk. Dan doe je net alsof die andere mensen niet bestaan.
Duidelijk een gezonde relatie dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Verwacht deze reacties. Ik heb een vriend, als er andere mensen zijn of in het openbaar zitten we niet aan elkaar. Vind dat sowieso ongemakkelijk, zeker als er andere mensen bij zijn. Is ook gewoon respectloos eigenlijk. Dan doe je net alsof die andere mensen niet bestaan.
Je vriend houdt niet van je, sorry.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Ik had verwacht dat jij al je hele leven verliefd was op jezelf, maar dat is dus pas sinds kort?quote:
Ik heb nu een hoed met spiegeltjes zodat ik mezelf ook in het openbaar kan blijven adoreren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij al je hele leven verliefd was op jezelf, maar dat is dus pas sinds kort?
Als je pas een vriendje hebt en je bent helemaal smoor dan bestaan die andere mensen op datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Ja snap jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van die mongolen die in de rij bij de kassa elkaar staan af te lebberen![]()
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hand vast houden ook niet? Of dat wel?
ach...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoor
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Tsja maar wat is binnen de perken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ach...als het een beetje binnen de perken blijft...
meestal is het best schattig, of ze moeten echt als een idioot tekeer gaan
Het leuke is dat de man daar vaak van schrikt, maar het stiekem wel erg geil vindt. Haha. Probeer het ook es een keer, FANN.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Het is niet erg netjes om steeds maar te kussen en te friemelen in het openbaar. Als toeschouwer voel ik me ook vaak ongemakkelijk.
Als ik verliefd ben loop ik hand in hand en af en toe een verliefde blik naar hem werpen. En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Tja, binnen de perken niet in elkaars kruis gaan zitten wroeten dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Tsja maar wat is binnen de perken?Ik heb er genoeg gezien die echt aan elkaar vastzaten leek het wel. Mij boeit het verder ook niet als ze ergens in een hoekje of op een bankje zitten, ik hoef het alleen niet voor m'n neus te zien. Dat is meer m'n klacht. Heb ook wel eens een vriendin gehad die vroeg of ik met haar wat wilde drinken op een terrasje. Zat dus tegenover 2 mensen die elke 5 seconde een kusje gaven
Ik zou me dus met mijn vriend echt gedragen als er iemand anders bij is, is toch niet leuk voor de ander.
daar ben ik te lang voor getrouwd Mopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Het leuke is dat de man daar vaak van schrikt, maar het stiekem wel erg geil vindt. Haha. Probeer het ook es een keer, FANN.
Dat maakt toch niets uit? Het brengt misschien een beetje meer brouwerij in je huwelijksleven. Verras hem maar!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ben ik te lang voor getrouwd Mop
Dat soort verassingen bewaar ik wel voor thuisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Het brengt misschien een beetje meer brouwerij in je huwelijksleven. Verras hem maar!
Verassingen nog wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat soort verassingen bewaar ik wel voor thuis
Valt die greep tussen zijn benen niet een beetje onder friemelen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Het is niet erg netjes om steeds maar te kussen en te friemelen in het openbaar. Als toeschouwer voel ik me ook vaak ongemakkelijk.
Als ik verliefd ben loop ik hand in hand en af en toe een verliefde blik naar hem werpen. En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Verrassen is iets anders dan verassen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verrassen is iets anders dan verassen.
Het is "niet steeds maar" en het is "als niemand kijkt"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Valt die greep tussen zijn benen niet een beetje onder friemelen?
Hoelang heb je verkering?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:24 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Het is "niet steeds maar" en het is "als niemand kijkt"
Snap deze zin niet helemaal. Waarschijnlijk doen ze hetzelfde wat jouw ouders gedaan hebben om jou te verwekken. Niets vreemds aan. Verder snap ik best dat je aanstoot neemt aan andermans geluk, al vind ik het fijner dan te kijken naar al die ongelukkige mensen tegenwoordig..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef ntm het volgende:
Echt superirritant als je ergens in het openbaar bent en er is een stel dat voor je constant aan elkaar zit, kusjes geven enzoSnap dat soort mensen niet, ook al ben je smoorverliefd... je kan toch gewoon normaal doen? Waarom de behoefte hebben om steeds aan elkaar te zitten in het openbaar. Wil niet eens weten wat ze thuis doen
Klacht: stelletjes die klef doen in het openbaar. Gedraag je gewoon
Friemelen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Niet als het een verleidelijke greep is....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
Weet niet hoor, maar zou het een beetje raar vinden als mijn vriendin opeens naar mijn kruis grijpt in het openbaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Niet als het een verleidelijke greep is....
Ik herken me niet zo in dit verhaal. Ken genoeg oudjes die nog heel erg gelukkig met elkaar zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben er ook nooit zo weg van, nooit weg van geweest ook. Vaak is het natuurlijk ook een beetje aanstellerij, of ze vinden het wel leuk dat andere mensen dan kijken. De ironie wil vaak dat die plakstelletjes de eerste 3 maanden niet zonder elkaar kunnen en na die drie maanden elkaar het liefste de schedel in slaan.
De beste relaties bestaan immers tussen mensen die elkaar niet al te vaak zien. Kijk maar naar die ouwetjes, beiden gepensioneerd, zitten heel de dag op elkaars lip en er komt geen vriendelijk woord meer uit.
Hard geworden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Niet als het een verleidelijke greep is....
Het is ook geen wetmatigheid, maar over het algemeen, als beiden ineens gepensioneerd zijn en je zit te veel op elkaars lip (dat probleem heb je niet als je nog allerlei hobby's en andere bezigheden hebt) gaat het mis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik herken me niet zo in dit verhaal. Ken genoeg oudjes die nog heel erg gelukkig met elkaar zijnVaak wel als ze beiden nog vrij goed zijn/
Dat van die kleffe stelletjes weet ik niet zo.
Gebeurd sowieso ook bij stellen die niet kleffen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is ook geen wetmatigheid, maar over het algemeen, als beiden ineens gepensioneerd zijn en je zit te veel op elkaars lip (dat probleem heb je niet als je nog allerlei hobby's en andere bezigheden hebt) gaat het mis.
Hetzelfde zie je vaak bij die enge zwaan kleef aan-stelletjes. Dat plakt voortdurend aan elkaar maar het kan lang of kort duren, op een gegeven moment breekt de pleuris uit.
Dat klopt, dat gebeurt ook bij stellen die niet kleffen. Ik heb alleen het vermoeden dat het bij klefstellen wat vaker gebeurt. Overigens ben ik nog altijd van mening dat die mensen er op kicken om elkaar af te lebberen in het openbaar, omdat ze weten dat mensen kijken. Dat vinden sommige mensen nu eenmaal leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:31 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Gebeurd sowieso ook bij stellen die niet kleffen.
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt, dat gebeurt ook bij stellen die niet kleffen. Ik heb alleen het vermoeden dat het bij klefstellen wat vaker gebeurt. Overigens ben ik nog altijd van mening dat die mensen er op kicken om elkaar af te lebberen in het openbaar, omdat ze weten dat mensen kijken. Dat vinden sommige mensen nu eenmaal leuk.
"willen het iedereen laten weten"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.
Ach, ik zie dat, lach een keer omdat ik het wel schattig vind en ik ga weer verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoor
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Sommigen misschien. Maar vaak zijn ze gewoon heel erg verliefd en geil en willen het iedereen laten weten. Dit soort heftige verliefdheid blijft meestal niet zo lang idd.
Nee, het verschilt van mens tot mens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms die neiging ook heb. Maar ik vind het niet erg fatsoenlijk dus dan geef ik er ook nooit aan toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.
Maar goed, misschien zijn die mensen ook wel zo verliefd dat ze het niet kunnen beheersen. Heb dat zelf nooit zo gehad, mvr. Drebin ook niet, dus ik kan het me ook niet zo voorstellen eigenlijk. We hoefden elkaar niet overal en altijd kusjes te geven.
Mwah, onfatsoenlijk. Ligt er een beetje aan. Buiten op straat, in de trein of weet ik het, dan kan ik me er niet zo aan storen. Moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Nee, het verschilt van mens tot mens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms die neiging ook heb. Maar ik vind het niet erg fatsoenlijk dus dan geef ik er ook nooit aan toe.
Ik heb dat wel heel erg met mijn vriend als we elkaar lang niet gezien hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan blijft die relatie of bestaan of het eindigt.
Maar goed, misschien zijn die mensen ook wel zo verliefd dat ze het niet kunnen beheersen. Heb dat zelf nooit zo gehad, mvr. Drebin ook niet, dus ik kan het me ook niet zo voorstellen eigenlijk. We hoefden elkaar niet overal en altijd kusjes te geven.
Jullie wonen natuurlijk zoveel kilometer uit elkaar. Dan zie je elkaar tijden niet en bouw je die verlangens sterker en langer op. Dat kan ik dan wel begrijpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb dat wel heel erg met mijn vriend als we elkaar lang niet gezien hebben.
Nooit echt verliefd geweest zeker, TS?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef ntm het volgende:
Ja, zo (ongeveer) gaat het bij ons dus ook (nog steeds)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef erodome het volgende:
Ben eigenlijk nogsteeds best wel klef met mijn man. We staan echt niet te tongen op straat, maar in de rij bij de kassa even armpje om elkaar heen of dat ik even lekker tegen hem aan hang, soms een klein kusje(gewoon kusje dus), handjes vasthouden, dat soort dingen. We zitten niet aan elkaar vast de hele dag, op een feestje zullen we ook echt ons niet als een siamese tweeling bewegen, maar tussendoor komen we wel altijd wel even samen en zijn er liefdevolle aanrakingen.
In het begin zaten we wel een beetje teveel aan elkaar vastgeplakt, maar goed, daar waren we ook tieners voor.
Hoe het hoort hebben wij schijt aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht, doe dat gewoon lekker in je slaapkamer. Hand vasthouden of arm om iemand heen is prima, kusje bij afscheid kan ook. Maar alles meer dan dat hoort niet in het openbaar.
Ben je 15?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Hoe het hoort hebben wij schijt aan
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:
haha, ik ga alteid naast zon stelltje staan en ga ik zon mijn rechterhant aflebberen en als ze dan vrage van he wat doe je nu ofzo, dan zeg ik: ja wat? is toch mijn rechterhand of nie?????
nou das vaak best hilaries en ik zit er aan te denke om een youtjoep kompilasie te maken ofzo, ff duimpies omhoog score [ afbeelding ]
Ik liep laatst door de stad en kneep iemand in d'r kont.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef Goejedag het volgende:
Heb je nog meer voorbeelden, vind het wel gheyl.
Wat zei je moeder toen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik liep laatst door de stad en kneep iemand in d'r kont.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Laat die stelletjes toch lekker. Als wij FOK!ers ooit een vriendin zouden hebben, dan zouden we ook zoveel mogelijk aanraken, zolang het duurt.
Nee, ik ben contactgestoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom heb je dit gedaan
kon je er niet tegen dat iemand iets tegen je zei ;s
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef eend112 het volgende:
Vinger in je keel en er overheen kotsen want dat is wat ze verdienen.
Volgens mij zijn het ook van die stelletjes die elke 5 minuten op Facebook gezamenlijke foto's posten, blegh. Te klef kan nooit goed zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben er ook nooit zo weg van, nooit weg van geweest ook. Vaak is het natuurlijk ook een beetje aanstellerij, of ze vinden het wel leuk dat andere mensen dan kijken. De ironie wil vaak dat die plakstelletjes de eerste 3 maanden niet zonder elkaar kunnen en na die drie maanden elkaar het liefste de schedel in slaan.
De beste relaties bestaan immers tussen mensen die elkaar niet al te vaak zien. Kijk maar naar die ouwetjes, beiden gepensioneerd, zitten heel de dag op elkaars lip en er komt geen vriendelijk woord meer uit.
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
afgunst omdat niemand dat verzeepte ranzige zweetkaarsen lichaam van jou wil beminnen edoch tregt0n klagd
Van dat kleffe word ik ook misselijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook van die stelletjes die elke 5 minuten op Facebook gezamenlijke foto's posten, blegh. Te klef kan nooit goed zijn inderdaad.
Heb je wel eens een ander poesje gehad frank ? Even een kopje suiker halen bij de buurvrouw...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van dat kleffe word ik ook misselijk.
Je kunt zielsveel van elkaar houden, maar dat wil niet zeggen dat je álles samen moet doen. Overal handje in handje, overal kusjes. Zielsveel van elkaar houden zeggen ze dan. Wel, ben al jaren en jaren met mijn vrouw (sinds mijn 17de) en we hebben nooit die drang gehad. We deden en doen ook geregeld dingen zonder elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet van elkaar houdt. We hebben ook zo onze momentjes. Maar ik hoef haar bek ook weer niet iedere seconde van de dag te zien. Nu niet, maar vroeger ook niet. En zij de mijne ook niet overigens.
Nee. Een bijzonder saai persoon ben ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ander poesje gehad frank ?
Dan heb je wel het geluk dat de huisarts niet je slurf hoeft te inspecteren op oneffenheden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Een bijzonder saai persoon ben ik eigenlijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt zielsveel van elkaar houden, maar dat wil niet zeggen dat je álles samen moet doen. Overal handje in handje, overal kusjes. Zielsveel van elkaar houden zeggen ze dan. Wel, ben al jaren en jaren met mijn vrouw (sinds mijn 17de) en we hebben nooit die drang gehad. We deden en doen ook geregeld dingen zonder elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet van elkaar houdt. We hebben ook zo onze momentjes. Maar ik hoef haar bek ook weer niet iedere seconde van de dag te zien. Nu niet, maar vroeger ook niet.
Zelfde bij hem terug doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef -supergirl- het volgende:
Hij slaat me altijd op m'n kont midden in de supermarkt of voor de ogen van de verkoopster in een kledingzaakben ik niet van gediend
Mijn vriend en ik doen best veel dingen apart, gaan soms zelfs gescheiden van elkaar op vakantie enzo, maar áls we bij elkaar zijn, zijn we best wel van de kusjes, kriebeltjes hier en daar, handjes vasthouden, tegen elkaar aan hangen/zitten etc. In andere woorden: volgens mij sluit het één het ander niet uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt zielsveel van elkaar houden, maar dat wil niet zeggen dat je álles samen moet doen. Overal handje in handje, overal kusjes. Zielsveel van elkaar houden zeggen ze dan. Wel, ben al jaren en jaren met mijn vrouw (sinds mijn 17de) en we hebben nooit die drang gehad. We deden en doen ook geregeld dingen zonder elkaar. Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet van elkaar houdt. We hebben ook zo onze momentjes. Maar ik hoef haar bek ook weer niet iedere seconde van de dag te zien. Nu niet, maar vroeger ook niet. En zij de mijne ook niet overigens.
Nou... Ware liefde, ware liefde. Een soort symbiose. Zoals dat visje dat altijd bij haaien zwemt om de parasieten van de kieuwen te eten, of dat vogeltje dat niet ver van de zijde van een krokodil wijkt om zijn in zijn bek te landen en zijn tanden schoon te pikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef skippy22 het volgende:
Ware liefde frank ? Dat dit allemaal kan in KLB
Als jij komt met "het is net alsof andere mensen niet bestaan" (op een manier dat jij dat niet begrijpt) dan denk ik serieus dat jij nooit echt, écht verliefd bent geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef ntm het volgende:
[..]Klinkt als een gezonde relatie. Sowieso ook als ik om me heen kijk zie ik dat de kleffe stelletjes het nooit zo lang volhouden als de stelletjes die gewoon 'normaal' doen. Mensen kunnen wel zeggen 'je bent nooit verliefd geweest' enzo maar dat slaat nergens op.
Dit...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik doen best veel dingen apart, gaan soms zelfs gescheiden van elkaar op vakantie enzo, maar áls we bij elkaar zijn, zijn we best wel van de kusjes, kriebeltjes hier en daar, handjes vasthouden, tegen elkaar aan hangen/zitten etc. In andere woorden: volgens mij sluit het één het ander niet uit.
Ik bedoel het ook niet zo rigoreus. Als we door de stad lopen hebben we ook weleens elkaars hand vast. Maar van het elkaar vasthouden en vervolgens zoenen in het openbaar, nee, daar hebben zijn we nooit zo weg van geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik doen best veel dingen apart, gaan soms zelfs gescheiden van elkaar op vakantie enzo, maar áls we bij elkaar zijn, zijn we best wel van de kusjes, kriebeltjes hier en daar, handjes vasthouden, tegen elkaar aan hangen/zitten etc. In andere woorden: volgens mij sluit het één het ander niet uit.
Ha, Id~.quote:
Hey, Frank.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, Id~.
Wat vind jij van die stelletjes die elkaar in het openbaar aflebberen alsof ze een Cornetto aan het verorberen zijn?
Pijnlijk is dat al ja. Zeker als je er op een gegeven moment in een aanschoten bui grapjes over gaat maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, Frank.
Nou ja, moet op zich wel kunnen. Maar zoals je hier al eerder zei op een feest of zo vind ik het ook wel vervelend.
Ik zag eens iemand hardcore deepthroatporno op zijn telefoon aanzetten en liet het zien aan de meid in kwestie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pijnlijk is dat al ja. Zeker als je er op een gegeven moment in een aanschoten bui grapjes over gaat maken.
Hmm. Het is mooi om te weten dat er altijd een gradatie erger isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag eens iemand hardcore deepthroatporno op zijn telefoon aanzetten en liet het zien aan de meid in kwestie.
Het ging om een omstander die zich eraan stoorde. Verder, sommige mensen zijn nogal intens verliefd, soms lijkt het ook zo dat de intensiteit in het begin een voorbode is hoe lang de relatie of hoe je het wil noemen zal duren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm. Het is mooi om te weten dat er altijd een gradatie erger is.
Ik snap gewoon niet waarom mensen in het openbaar constant aan elkaar moeten zitten. Nee, ik heb het niet over hand in hand lopen of af en toe een kusje. Nee, er zijn genoeg mensen die verliefd zijn en dat soort dingen gewoon voor thuis laten als ze samen zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als jij komt met "het is net alsof andere mensen niet bestaan" (op een manier dat jij dat niet begrijpt) dan denk ik serieus dat jij ooit echt, écht verliefd bent geweest
Is ook haramquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen in het openbaar constant aan elkaar moeten zitten. Nee, ik heb het niet over hand in hand lopen of af en toe een kusje. Nee, er zijn genoeg mensen die verliefd zijn en dat soort dingen gewoon voor thuis laten als ze samen zijn.
AIVD leest meequote:
Ik stoor me er verder ook niet zo aan hoor. Soms moet ik er ook nog weleens om glimlachen. Want je weet wat zij niet weten en dat is dat die bril vanzelf afgaat. Het blijft niet altijd prachtig. In die zin zit er ook iets aandoenlijks in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ging om een omstander die zich eraan stoorde. Verder, sommige mensen zijn nogal intens verliefd, soms lijkt het ook zo dat de intensiteit in het begin een voorbode is hoe lang de relatie of hoe je het wil noemen zal duren.
Maar zou jij nou niet eens je vrouw in haar kont willen grijpen in het openbaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stoor me er verder ook niet zo aan hoor. Soms moet ik er ook nog weleens om glimlachen. Want je weet wat zij niet weten en dat is dat die bril vanzelf afgaat. Het blijft niet altijd prachtig. In die zin zit er ook iets aandoenlijks in.
Ik heb alleen zelf nooit zo die drang gevoeld. Mijn vrouw ook niet. Intieme momentjes kun je ook beter bewaren naar mijn mening, dan blijft het leuk. Zeker als je er wat afwisseling in brengt. Maar als je 24/7 bij elkaar bent... Tja. Na een jaar ben je dat wel zat. En dan neem ik het nog ruim.
Nee, ik ook niet en inderdaad, het is ook wel aandoenlijk te noemen vaak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik stoor me er verder ook niet zo aan hoor. Soms moet ik er ook nog weleens om glimlachen. Want je weet wat zij niet weten en dat is dat die bril vanzelf afgaat. Het blijft niet altijd prachtig. In die zin zit er ook iets aandoenlijks in.
Ik heb alleen zelf nooit zo die drang gevoeld. Mijn vrouw ook niet. Intieme momentjes kun je ook beter bewaren naar mijn mening, dan blijft het leuk. Zeker als je er wat afwisseling in brengt. Maar als je 24/7 bij elkaar bent... Tja. Na een jaar ben je dat wel zat. En dan neem ik het nog ruim.
Oh dat is ex hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Zelfde bij hem terug doen. Heb je z'n ouders inmiddels al ontmoet?
Omdat je dan gewoon helemaal in elkaar opgaat. Al die andere mensen bestaan voor jou en je lief op dat moment ook niet echt meer. Echt hoor, als jij ooit nog eens een keer echt waanzinnig verliefd wordt, zul je dat allesoverheersende gevoel meteen herkennen... ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom mensen in het openbaar constant aan elkaar moeten zitten. Nee, ik heb het niet over hand in hand lopen of af en toe een kusje. Nee, er zijn genoeg mensen die verliefd zijn en dat soort dingen gewoon voor thuis laten als ze samen zijn.
Deze man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hebben jullie dochters?
Hoe oud zijn ze?
Dus eigenlijk zou je best wel eens de buurvrouw willen pakken ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Ware liefde, ware liefde. Een soort symbiose. Zoals dat visje dat altijd bij haaien zwemt om de parasieten van de kieuwen te eten, of dat vogeltje dat niet ver van de zijde van een krokodil wijkt om zijn in zijn bek te landen en zijn tanden schoon te pikken.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef snakelady het volgende:
Ik vind dat eigenlijk altijd wel schattig.
Nou, nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar zou jij nou niet eens je vrouw in haar kont willen grijpen in het openbaar?
Over je vrouw gesproken: weet ze van FOK!?
Hebben jullie dochters?
Hoe oud zijn ze?
Ik heb daar een prima oplossing voor gevonden, het handje in handje door de stad slenteren. Ze vindt het vaak gezellig als ik mee ga met winkelen. Geen idee waar dat vandaan komt, want zo gezellig ben ik dan niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet en inderdaad, het is ook wel aandoenlijk te noemen vaak.
Verder herken ik dat ook wel, ik vind het zelf persoonlijk ook niet zo handig om hand in hand te lopen of dat er iemand steeds loopt te plakken. Even moet kunnen maar daar is het ook wel mee gezegd.
Die oplossing hanteer ik ook geregeld. Vaak ook omdat ik veel te vervelend ben als ik gedwongen word om winkels af te gaan lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb daar een prima oplossing voor gevonden, het handje in handje door de stad slenteren. Ze vindt het vaak gezellig als ik mee ga met winkelen. Geen idee waar dat vandaan komt, want zo gezellig ben ik dan niet.
Wat ik de laatste jaren doe is, zij neemt dan een vriendin of zo mee. Dan ga ik op een terrasje zitten, pas ik op de spullen en zo kunnen zij lekker winkelen - en ik ben mee - en ik kan een biertje of een wijntje drinken op mijn gemakje.
Ah, ik dacht eindelijk eens een keertje origineel te zijn. Soort idee te hebben gevonden dat ik misschien kan verkopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die oplossing hanteer ik ook geregeld. Vaak ook omdat ik veel te vervelend ben als ik gedwongen word om winkels af te gaan lopen.
Dat heb ik weleens gezien op internet, een dagopvang voor mannen in winkelcentra. En dat inderdaad, dan ga ik zelf op zoek naar vermaak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, ik dacht eindelijk eens een keertje origineel te zijn. Soort idee te hebben gevonden dat ik misschien kan verkopen..
Ik word er vooral zo moe van. Dat is bijzonder uitputtend, dat geslenter en winkel in, winkel uit, stil staan, lopen, stil staan, lopen.
Godverdomme, wat sufquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gezien op internet, een dagopvang voor mannen in winkelcentra.
Nou ja, dat is dus een soort hoek met flipperkasten, internet, tv's, bier, etc. Ik vond het wel goed gevonden.quote:
Het doet me aan dat stereotype No Ma'am van Married With Children denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus een soort hoek met flipperkasten, internet, tv's, bier, etc. Ik vond het wel goed gevonden.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het doet me aan dat stereotype No Ma'am van Married With Children denken..
Toen ik in het begin zo heftig verliefd was, was ik mij er tegelijkertijd prima van bewust dat dit maar een tijdelijk iets zou zijn en dat is maar goed ook, want zo ernstig verliefd zijn is heel leuk, maar op een bepaalde manier ook juist weer helemaal niet. In ieder geval is het niet echt "een staat van zijn" waarbij het leven nog erg "functioneel" verloopt zeg maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou ik liever daar tussen staan. Ik vind vooral dat soort tafeltennis op lucht leuk, dat je zo'n puck in elkaars doeltje moet schieten. Geen idee hoe dat spelletje heet eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Ik zie die vrienden van Al al bijna daar geparkeerd worden. Maar ja, als je moest kiezen tussen een gortdroge kledingwinkel of dat, tja.
Stel je voor dat je kinderen zou hebben en ik je schoonzoon zou zijn. Je komt achter mijn FOK!username, want je ip checkt jezelf een keer. (Ik heb van je wifi gebruik gemaakt) Hoe zou je dan reageren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk niet.
Ja, maar ze vindt er verder niet zoveel aan (aangezien ik nog nooit in de kou heb moeten slapen, weet ik dat dat niet gelogen is).
Nee, geen kinderen.
[..]
Ik heb daar een prima oplossing voor gevonden, het handje in handje door de stad slenteren. Ze vindt het vaak gezellig als ik mee ga met winkelen. Geen idee waar dat vandaan komt, want zo gezellig ben ik dan niet.
Wat ik de laatste jaren doe is, zij neemt dan een vriendin of zo mee. Dan ga ik op een terrasje zitten, pas ik op de spullen en zo kunnen zij lekker winkelen - en ik ben mee - en ik kan een biertje of een wijntje drinken op mijn gemakje.
Ik geloof ook heus wel dat veel stelletjes een fase doorgaan. Wat ik zeg, ik vind het eerder aandoenlijk dan echt storend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Toen ik in het begin zo heftig verliefd was, was ik mij er tegelijkertijd prima van bewust dat dit maar een tijdelijk iets zou zijn en dat is maar goed ook, want zo ernstig verliefd zijn is heel leuk, maar op een bepaalde manier ook juist weer helemaal niet. In ieder geval is het niet echt "een staat van zijn" waarbij het leven nog erg "functioneel" verloopt zeg maar
Air Hockey ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou ik liever daar tussen staan. Ik vind vooral dat soort tafeltennis op lucht leuk, dat je zo'n puck in elkaars doeltje moet schieten. Geen idee hoe dat spelletje heet eigenlijk.
Dan krijg je per baggertopic een geweldige klap voor je harses. Of een schop onder je hol. Dat betekent dus dat ik er na een jaar afgetraind uit zie als een bokser.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Stel je voor dat je kinderen zou hebben en ik je schoonzoon zou zijn. Je komt achter mijn FOK!username, want je ip checkt jezelf een keer. (Ik heb van je wifi gebruik gemaakt) Hoe zou je dan reageren?
Zeker. Maar dan wel iets inhouden want anders vliegt dat ding weleens met een pleurisvaart van de tafel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Air Hockey ja.Overigens ook wel leuk om met een vrouw te doen.
Dat spel moet je ook snel spelen. Maar ja, hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan wel iets inhouden want anders vliegt dat ding weleens met een pleurisvaart van de tafel.
Wat als ik een keer had geschreven dat ik met haar had geketst in de kamer van m'n schoonouders?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan krijg je per baggertopic een geweldige klap voor je harses. Of een schop onder je hol. Dat betekent dus dat ik er na een jaar afgetraind uit zie als een bokser.
Op een gegeven moment wordt het ook meer in het wilde weg maaien met ding ding, in de hoop die puck te raken. Dan vliegt 'ie willekeurig ergens in, zonder dat je het hebt gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat spel moet je ook snel spelen. Maar ja, hoort er ook wel een beetje bij.
Dan had ik hardop gelachen (eventjes over het bolletje geaaid) want jij bent eeb FOK!ker dus jij bent banger voor haar dan zij voor jou, laat staan dat je dan ook nog eens de moed had om een flinke wip in je schoonouders' kamer te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wat als ik een keer had geschreven dat ik met haar had geketst in de kamer van m'n schoonouders?
Het zit hem in de concentratie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het ook meer in het wilde weg maaien met ding ding, in de hoop die puck te raken. Dan vliegt 'ie willekeurig ergens in, zonder dat je het hebt gezien.
Erg leuk spelletje is dat.
Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zit hem in de concentratie.
Hehe. Het is ook een soort boksen, elke seconde telt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijt.
Het is dódelijk vermoeiend, alleen voel je dat tijdens die fase zelf niet zo. Je voelt je "high", inderdaad net alsof je aan de drugs bent. Maar alle andere dingen gaan ondertussen wel aan je voorbij... je wordt er een soort van asociaal van (zie dit topic) en in mijn geval heeft die verliefdheid bijvoorbeeld ook aardig wat studievertraging opgeleverdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof ook heus wel dat veel stelletjes een fase doorgaan. Wat ik zeg, ik vind het eerder aandoenlijk dan echt storend.
Het lijkt mij alleen tamelijk vermoeiend hoor. Maar ja, liefde is als een drug zeggen ze weleens. En ik weet ook nog wel van het begin dat ik bijv. echt geen genoeg kon krijgen van haar geur. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen. Alleen echt dat geplak in het openbaar. Nee, daar hielden we niet van. Maar goed, iedereen is verschillend.
Nee ik heb dan een foto van een gebruikt condoom en een gekreukeld dekbed op FOK!. Het is dus echt gebeurd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had ik hardop gelachen (eventjes over het bolletje geaaid) want jij bent eeb FOK!ker dus jij bent banger voor haar dan zij voor jou, laat staan dat je dan ook nog eens de moed had om een flinke wip in je schoonouders' kamer te maken.
Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben meer van het God zegen de greep en dat ding een lel verkopen. Als het wat sneller gaat dan ben ik 'm al snel kwijt.
Wel een idee trouwens. Ze zouden die dingen wel moeten veranderen. Waar je die puck een zet mee geeft. De stick, zo heet dat geloof ik. Ik vind dat je vrij weinig grip op zo'n ding hebt, te glad en gewoon een soort staaf. Zou meer een handvat moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe. Het is ook een soort boksen, elke seconde telt.
Volgens mij ben jij meer van de Afdeling Sterke (Puberale) Verhalen. Dus ik zou er alsnog om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee ik heb dan een foto van een gebruikt condoom en een gekreukeld dekbed op FOK!. Het is dus echt gebeurd.
Het zal vast ook een heerlijke fase zijn, dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is dódelijk vermoeiend, alleen voel je dat tijdens die fase zelf niet zo. Je voelt je "high", inderdaad net alsof je aan de drugs bent. Maar alle andere dingen gaan ondertussen wel aan je voorbij... je wordt er een soort van asociaal van (zie dit topic) en in mijn geval heeft die verliefdheid bijvoorbeeld ook aardig wat studievertraging opgeleverdMaar goed, het was het uiteindelijk meer dan waard
![]()
En ja, "to each his own".
Je moet dan ook met de palm van je hand rusten op de top van die fallus en de rest in dat 'bakje' laten zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een idee trouwens. Ze zouden die dingen wel moeten veranderen. Waar je die puck een zet mee geeft. De stick, zo heet dat geloof ik. Ik vind dat je vrij weinig grip op zo'n ding hebt, te glad en gewoon een soort staaf. Zou meer een handvat moeten zijn.
Ik wachtte expres even om dat ding daarmee te vergelijken, ik vroeg me toch af of dat aan mij lag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet dan ook met de palm van je hand rusten op de top van die fallus en de rest in dat 'bakje' laten zitten.
Ik wilde eigenlijk ook al een steen van curling posten als alternatief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wachtte expres even om dat ding daarmee te vergelijken, ik vroeg me toch af of dat aan mij lag.
Maar hij vliegt bij altijd weg. Zeker het gelijk staat, we zijn al even bezig en het gaat wat sneller. Zo'n 'hendel' als die stenen bij curling, dat lijkt me een stuk beter.
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel een idee trouwens. Ze zouden die dingen wel moeten veranderen. Waar je die puck een zet mee geeft. De stick, zo heet dat geloof ik. Ik vind dat je vrij weinig grip op zo'n ding hebt, te glad en gewoon een soort staaf. Zou meer een handvat moeten zijn.
[..]
Volgens mij ben jij meer van de Afdeling Sterke (Puberale) Verhalen. Dus ik zou er alsnog om kunnen lachen.
[..]
Het zal vast ook een heerlijke fase zijn, dat geloof ik graag. Maar je kunt die momenten ook ervaren, zelfs momenten dat je gewoon tot over je oren verliefd bent, zonder dat je 24/7 bij elkaar bent. Ook dan kan alles langs je heen gaan hoor.
Maar inderdaad, dat is denk ik wel de kern van dit topic. Iedereen ervaart dat gewoon anders. De een plakt, de ander bewaart het voor thuis. En zo lang je er niemand mee kwaad doet, moet iedereen alles zelf weten natuurlijk. Ik persoonlijk vind het aandoenlijk, kan begrijpen waarom mensen ook zo plakken maar ook begrijpen dat het ook als irritant ervaren wordt.
Kortom, iedereen moet het lekker zelf weten. Als je er gelukkig van wordt, prima.
Vooral doen wat je niet laten kunt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook al een steen van curling posten als alternatief.
Dan ben ik een KLB held, omdat ik je ontmaskerd heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet laten kunt, natuurlijk.
[..].
quote:
Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niet zo druk maken zeg Frank voel je er wat voor iets rustigers te doen. Ik dacht als we nu samen een cocktailtje met twee parasolletjes en twee rietjes zouden nemen. Even relaxen alle stress weg.
Da's allang bekend allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is dan echt geberd. Haha als ik dan erachter zou komen dat mijn schoonpa Frank is, dan zou ik een foto van jou gaan posten vanaf een nieuw account vanaf jouw huis. En een foto van jouw bed waarin ik heb geketst. Ik ben dan niet te traceren voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
knuffellen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hand vast houden ook niet? Of dat wel?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |