Ja snap jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Van die mongolen die in de rij bij de kassa elkaar staan af te lebberen![]()
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En hand vast houden ook niet? Of dat wel?
ach...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Hand vast houden wel, ik heb het over mensen die echt klef doen. Die elkaar niet los laten en om de seconde een kusje moeten geven, je bent niet goed als je daar naar wilt kijken hoor
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Tsja maar wat is binnen de perken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ach...als het een beetje binnen de perken blijft...
meestal is het best schattig, of ze moeten echt als een idioot tekeer gaan
Het leuke is dat de man daar vaak van schrikt, maar het stiekem wel erg geil vindt. Haha. Probeer het ook es een keer, FANN.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Het is niet erg netjes om steeds maar te kussen en te friemelen in het openbaar. Als toeschouwer voel ik me ook vaak ongemakkelijk.
Als ik verliefd ben loop ik hand in hand en af en toe een verliefde blik naar hem werpen. En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Tja, binnen de perken niet in elkaars kruis gaan zitten wroeten dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Tsja maar wat is binnen de perken?Ik heb er genoeg gezien die echt aan elkaar vastzaten leek het wel. Mij boeit het verder ook niet als ze ergens in een hoekje of op een bankje zitten, ik hoef het alleen niet voor m'n neus te zien. Dat is meer m'n klacht. Heb ook wel eens een vriendin gehad die vroeg of ik met haar wat wilde drinken op een terrasje. Zat dus tegenover 2 mensen die elke 5 seconde een kusje gaven
Ik zou me dus met mijn vriend echt gedragen als er iemand anders bij is, is toch niet leuk voor de ander.
daar ben ik te lang voor getrouwd Mopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Het leuke is dat de man daar vaak van schrikt, maar het stiekem wel erg geil vindt. Haha. Probeer het ook es een keer, FANN.
Dat maakt toch niets uit? Het brengt misschien een beetje meer brouwerij in je huwelijksleven. Verras hem maar!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ben ik te lang voor getrouwd Mop
Dat soort verassingen bewaar ik wel voor thuisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Het brengt misschien een beetje meer brouwerij in je huwelijksleven. Verras hem maar!
Verassingen nog wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat soort verassingen bewaar ik wel voor thuis
Valt die greep tussen zijn benen niet een beetje onder friemelen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Meliae. het volgende:
Toch begrijp ik TS wel.
Het is niet erg netjes om steeds maar te kussen en te friemelen in het openbaar. Als toeschouwer voel ik me ook vaak ongemakkelijk.
Als ik verliefd ben loop ik hand in hand en af en toe een verliefde blik naar hem werpen. En als niemand kijkt een greep tussen zijn benen. Dat is alles in het openbaar
Verrassen is iets anders dan verassen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verrassen is iets anders dan verassen.
Het is "niet steeds maar" en het is "als niemand kijkt"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Valt die greep tussen zijn benen niet een beetje onder friemelen?
Hoelang heb je verkering?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:24 schreef Meliae. het volgende:
[..]
Het is "niet steeds maar" en het is "als niemand kijkt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |