Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Had ik het nou maar opgeslagen
Geil.quote:
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaan
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.
Ik breek wel een keertje bij je in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.
Hehehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik breek wel een keertje bij je in.
Ahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmd
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Topshow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Wat heb je gedaan?quote:
quote:
meubels in mn kamer in elkaar gezet met leuke mensenquote:
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
Iedereen die het normaal vindt om een rat uit de keuken te zien komen en iedereen die zou blijven zitten en vreten?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
Ik dacht al een uur terug, WTF dat was een deur die keihard dichtsloeg, voelde m'n vloer trillentwitter:HelderseCourant twitterde op donderdag 21-08-2014 om 17:55:42Texelse zeemijn stond op scherp http://t.co/Etcu6dfX8L via @heldersecourant reageer retweet
Misschien leg je de link als je mijn UI bekijkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.
Ik wist wel dat die jongen vies is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipen
nee maar hij kon het veel snellerquote:
VA wilde jou gewoon goed het bed inkrijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
moet je even terug lezen he johanniequote:
Aha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien leg je de link als je mijn UI bekijkt.
zijn vriendin zat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VA wilde jou gewoon goed het bed inkrijgen.
Ben je nou helemaal van de ratten besnuffeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die jongen vies is.
Over iets met shotjes ofzo, maar ik heb geen idee waar het over gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je even terug lezen he johannie
VA wilde jullie twee in bed krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn vriendin zat er gewoon bij hoor
Elke man zal daar wel eens over gefantaseerd hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn vriendin zat er gewoon bij hoor
Hoe kom je hier nou bij? Elan verzint toch nooit dingen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over iets met shotjes ofzo, maar ik heb geen idee waar het over gaat.
Volgens mij verzint Elan dingen.
heeft ie tenminste iets om over te dromen want dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VA wilde jullie twee in bed krijgen.
ben jij dat?quote:
Je maakt me nu ontzettend jaloers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat ik een selfie van Johannes heb gekregen?
Hij is echt een mooiboy
Hij heeft ook mooie benenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je maakt me nu ontzettend jaloers.
Melk is goed voor elk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft ook mooie benen
Ik ben jaloers op z'n goddelijke lichaam
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
meubels in mn kamer in elkaar gezet met leuke mensen
Nee, ik werk niet bij de EOD. Laat mezelf liever niet opblazen.quote:
Iedereen heeft een fantasie nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft ie tenminste iets om over te dromen want dat gaat niet gebeuren
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou bij? Elan verzint toch nooit dingen!
Elan is nu jonge kindertjes aan het lastigvallen in Leiden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.
Misschien denkt hij dat ik jaloers ben op de mooie vloer van sof, dat is namelijk waar.
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat ik een selfie van Johannes heb gekregen?
Hij is echt een mooiboy
Waarschijnlijk negeert die je gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.
Misschien denkt hij dat ik jaloers ben op de mooie vloer van sof, dat is namelijk waar.
Het was een verademing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.
Ik ontvang ook graag een selfie van je in DMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.
Elan, de pedoseksueel, kan je je opmerking even uitleggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk negeert die je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |