Klopt, maar dat ze de early bird laten doorlopen en die 4=5 actie introduceren zegt denk ik wel genoeg over de verhouding kosten / kaartverkoop op dit moment. Zonde wel, het is eigenlijk inderdaad een ideaal systeem: heb je wat 'mindere' line-up dan pak je een wat kleiner terrein, en kan je een keer een Metallica, Rammstein, AC/DC, weet ik wie, pakken kan je snel opschalen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voordeel van de Goffert is dat je het zo groot of zo klein kan maken als je zelf wilt. Als ze de kosten van de bands eruit hebben met de kaartverkoop hoeft er geen 30K man te staan. Je bent beetje afhankelijk van het aanbod en tuurlijk is er in de breedte veel te winnen maar uiteindelijk kan je altijd groter als je weer een dikke headline act heb (zie Rammstein paar jaar geleden).
Als je Red Fang leuk vindt, zal je Clutch ook wel de moeite waard vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:35 schreef snivoos het volgende:
Ik heb kaarten besteld maar vind dit verreweg de minste line-up van alle edities.
Hopelijk komen er nog wat toffe bands bij, ik hoop stiekem op Megadeth.
Parkway Drive, vet, maar al 3 keer gezien
Slipknot, ooit vet, gezien op Dynamo Open Air. Ik verwacht niet dat ze die show kunnen evenaren.
Red Fang. leuk, gezien op Speedfest. Niet echt iets voor Fortarock
Converge, Dying Fetus, Exodus. Nooit gezien maar wel interessant.
De rest boeit me niet echt.
Ik zal me er eens in verdiepenquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:12 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Als je Red Fang leuk vindt, zal je Clutch ook wel de moeite waard vinden.
das goed dat ze dat doen, want door het festival waren ze dat een week geleden al.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:45 schreef Mandéra het volgende:
Parkway Drive heeft zichzelf bevestigd op Facebook.
Weten we in ieder geval zeker dat ze het in de agenda hebben staan. Heeft Slipknot zichzelf al bevestigd, of moeten we ons zorgen maken omdat ze wellicht denken dat ze een vrije dag hebben?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
das goed dat ze dat doen, want door het festival waren ze dat een week geleden al.
nee die hadden het ook al gefaceboektquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weten we in ieder geval zeker dat ze het in de agenda hebben staan. Heeft Slipknot zichzelf al bevestigd, of moeten we ons zorgen maken omdat ze wellicht denken dat ze een vrije dag hebben?
Pfieuw, gelukkigquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:23 schreef AgeEll het volgende:
[..]
nee die hadden het ook al gefaceboekt
Volgens mij deze Enforcer:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef Gehenna het volgende:
Leprous vond ik op Roadburn een beetje te springerig, maar wellicht wil ik die nog wel een tweede kans geven...
Flotsam and Jetsam, die ga ik zeker uitchecken
Ik ben benieuwd welke Enforcer komt, ik vind zo al 7 verschillende metalbands die zo heten..
Papa Roachkom op zeg..
Ik denk dat ik langzaam moet gaan accepteren dat het eigenlijk een flutline-up is vergeleken bij voorgaande jaren. Met enige verschil dat ik dit jaar wel een kaartje hebquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:02 schreef Gijscoman het volgende:
Daarmee zijn 16 van de 18 bands bevestigd.
oh my..quote:
Het is idd wel leuk voor de slipknot-fans, maar ik gok dat die er de hele dag wel zijn hoor. Je gaat toch niet een festival ticket kopen en dan maar naar één band gaan..quote:En Papa Roach zal natuurlijk geweldig zijn voor niet-metalheads die voor Slipknot komen. Die komen anders pas aan het einde, waardoor ze weinig opleveren m.b.t. eten en drinken. Nu zullen ze langer blijven en misschien ook nog een ander bandje meepikken.
zeker aanraderquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:10 schreef Gehenna het volgende:
Leprous vond ik op Roadburn een beetje te springerig, maar wellicht wil ik die nog wel een tweede kans geven...
Flotsam and Jetsam, die ga ik zeker uitchecken
Ik ben benieuwd welke Enforcer komt, ik vind zo al 7 verschillende metalbands die zo heten..
Papa Roachkom op zeg..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |