Dat ga ik niet redden dus..quote:De avond voor het festival wordt in Doornroosje in Nijmegen FortaRock In The City gehouden. Hierin zal het Buma Rocks! showcase festival dat voorheen plaatsvond, worden geïntegreerd. In totaal zullen daar elf à twaalf bands optreden, verdeeld over drie podia. De eerste band die hiervoor bevestigd is is Igorrr. Kaarten kosten 5 euro indien je ook een ticket hebt voor FortaRock - The Festival, of 15 euro als je alleen naar FortaRock In The City gaat.
quote:Behalve bovenstaande bands en FortaRock in the City introduceert FortaRock vanaf nu ook een vriendenkorting voor FortaRock. Mensen die van plan zijn om deze zomer met een vriendengroep naar FortaRock te gaan, raden wij aan om de kaarten in één keer te kopen in plaats van allemaal apart; bij een bestelling van vier kaarten krijg je er namelijk eentje gratis bij!
Oei.quote:
Tjah, je laat ook je early bird korting niet oneindig doorlopen, en gaat geen 4=5 acties introduceren als je kaartverkoop crescendo loopt. Slipknot spreekt gewoon minder aan dan ze hadden gehoopt waarschijnlijk (en sowieso minder als een Rammstein, Maiden, Metallica), en staat natuurlijk paar maanden er voor nog in de HMH, met een van de andere acts van Forta (King 810). Dat zal ook niet helpen. Tel daarbij op dat Slipknot in de zomer zo'n beetje op ieder hardrock/metal festival staat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:32 schreef Gijscoman het volgende:
Je zou bij zoiets inderdaad denken dat het wel erg slecht gaat met de kaartverkoop. Aan de andere kant, zou het organiseren van Fortarock in the City niet iets zijn, dat je doet, als het financieel slecht gaat.
Dat vooralquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
Vindt het 'in de breedte' ook gewoon te zwak.
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:
De line-up had er wat mij betreft ongeveer zo mogen uit zien:
Main:
Epica
Five Finger Death Punch
Lamb Of God
Korn
Faith No More
Slipknot
Tent:
King 810
Kvelertak
Cannibal Corpse
Meshuggah
Body Count feat. Ice-T
Venom
Stage 3 (weet even niet hoe die heet)
Skindred
Red Fang
Parkway Drive
Godsmack
Exodus
Judas Priest
Zoiets.
Daar maak je een denkfout: het was helemaal niet de bedoeling om weer zo groot te zijn cq te blijven. Mensen denken dat omdat het weer in het Goffertpark is, maar die verhuizing is vooral ingegeven door (on)mogelijkheden van de beide lokaties.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je eerlijk bent heeft Fortarock geen bestaansrecht in zijn huidige vorm. Als Metallica al te duur is dan heb je bar weinig headliners die wel een Goffertpark vol kan krijgen. Zelfs voor een grote band als Iron Maiden moesten ze halveren.
ze zijn tegenwoordig echt heel vet live plus dat het laatste album echt heel goed is. Goede mix van alles wat ze ervoor hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef Gehenna het volgende:
Ik vond ze vroeger (debuut en Iowa-tijd) wel heel tof, ze waren één van mijn tickets naar de metal-wereldMaar in tegenstelling tot veel andere muziek uit die tijd (korn, deftones, tool, etc..), boeit me Slipknot tegenwoordig totaal niet meer.
Ik denk dat ze live nog wel wat neer kunnen zetten, dus ik ga denk ik wel even kijken. En ze zijn ook indirect de reden dat ik überhaupt een kaartje heb, voor een paar vrienden van me waren ze namelijk wel DE reden om heen te gaan, zodoende ga ik ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |