Moet ik nog steeds eens bekijken....quote:
Elke keer als ik weer een aflevering opnieuw kijk, moet ik de rest ook weer kijken.. en de film als afsluiter natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds eens bekijken....
Schijnt wel leuk te zijn
dude... serieus nooit gezien? Vanavond beginnen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds eens bekijken....
Schijnt wel leuk te zijn
Zit nog middenin Fringequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dude... serieus nooit gezien? Vanavond beginnen!
Wat als ik je zeg dat dat er niet toe doet?quote:
Ik zet hem op mijn lijstjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat als ik je zeg dat dat er niet toe doet?
nopequote:
Lie to me ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:30 schreef DragonFodder het volgende:
Van welke serie kennen we officier van justitie Jack McCoy?
quote:
DE law and orderquote:
FST tussenstand:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
Krachten van anderen absorberen/overnemen
quote:
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
FST tussenstand:
2 Dragonfodder
2 GradB
1 Dopekoe
Ik hoop wel dat er nog meer gaan meespelen
Ik heb een vrouwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennen
je hebt nooit met vrouwen tv gekeken dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennen
Ah, dat verklaart wel eeaquote:
Dat wel, maar geen Gilmore Girlsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:54 schreef GradB het volgende:
[..]
je hebt nooit met vrouwen tv gekeken dus?
Als mannelijke minderheid in het ouderlijk huis, had ik vrij weinig controle over de tv.. dan krijg je dit soort series meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel eea
[..]
Dat wel, maar geen Gilmore Girls
Bij mij thuis zaten ze vroeger aan de NL soaps...
En mijn laatste ex had geen TV in huis
eea ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel eea
[..]
Dat wel, maar geen Gilmore Girls
Bij mij thuis zaten ze vroeger aan de NL soaps...
En mijn laatste ex had geen TV in huis
zet deze ook maar op de lijstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken trouwens geen serie met die 2 (ook niet afzonderlijke van elkaar)
Sherlock dus. GradB, het is misschien handig om het juiste antwoord bij de nieuwe score te quoten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken trouwens geen serie met die 2 (ook niet afzonderlijke van elkaar)
bij dezequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sherlock dus. GradB, het is misschien handig om het juiste antwoord bij de nieuwe score te quoten.
ff opgezocht, staat op een 9,3....quote:
* Dopekoe vult zijn lijst weer aan (inmiddels 2 maart 2015 ofzoquote:
FST tussenstand:quote:
we zullen een beetje moeten gaan uitvinden wat doenbaar is, maar bij voorbaat sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:02 schreef GradB het volgende:
Zijn er regels voor tekenfilm series?
Ik zou kunnen snappen dat Dexters Laboratory er niet onder valt, maar zoiets als Avatar: The last airbender waarin een compleet verhaal verteld wordt toch wel.
Jon Arryn vind ik wat moeilijk goed te keuren, aangezien hij niet eens levend in het eerste seizoen voorkwam..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:12 schreef DragonFodder het volgende:
Ned Stark
Lady(moest ik even opzoeken)
Jon Arryn
Er zijn nog sowieso 2 major characters die tijdens het eerste seizoen de pijp aan maarten hebben gegevenquote:He is played by guest star John Standing and appears only as a corpse in the series premiere.
quote:Alias
The Usurper
Demon of the Trident
The Whoremonger King
quote:Alias
The Beggar King
Khal Rhae Mhar (The Sorefoot King)
Khal Rhaggat (The Cart King)
Er is wel een Yoren, maar die komt ook in seizoen 2 voorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef DragonFodder het volgende:
de slagersjongen, kan me zijn naam niet herinneren. en de hoofd van de wacht van Ned, klinkt als Bronn... maar dan aanders. Joren ofzo?
Hoe kon ik die twee vergeten?quote:
Het is ondertussen alweer 3,5 jaar geledenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe kon ik die twee vergeten?
En wie speelde hij in X-Files?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef DragonFodder het volgende:
Mitch Pileggi, ik ken hem het beste van x-Files
En dat is goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef DragonFodder het volgende:
walter skinner
vraag niet goed gelezen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef hornage het volgende:
Charmed 8 seizoenen
Friends 10 seizoenen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef hornage het volgende:
Puuu
Xena Warrior Princess 6
Star Trek - Voyager 7
quote:
1/2quote:
serie metquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:47 schreef GradB het volgende:
Gilmore Girls?7
Family Guy? loopt nog
quote:
dan kan ik hem niet meetellen, want dan is ie nog niet afgelopen en komt er misschien een 10e seizoen.quote:
seizoen 9 is al afgelopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan kan ik hem niet meetellen, want dan is ie nog niet afgelopen en komt er misschien een 10e seizoen.
hij wordt op imdb als spinoff gezien en valt dus niet onder de eerdere 8 seizoenen zie ik.quote:
deze zocht ik. Daarnaast ook: the office USquote:
correctquote:
gebruiksaanwijzingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Attitude het volgende:
De naam van de grootste vijand van MacGyver?
Ik weet het, maar ik ging net weg en had haast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Fylax het volgende:
GradB zet de winnaar dikgedrukt in de tussenstand dat is wel zo overzichtelijk
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:14 schreef Attitude het volgende:
Ehm nee.. het betreft hier een persoon.
De regels lenen we voorlopig van FOK! Movie Trivia. Je mag hints geven. Lukt dat niet, dan kun je een nieuwe vraag stellen. Ik zou zeggen na een half uur ofzo. Hints mogen eerder, om het spel gaande te houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:22 schreef Attitude het volgende:
Dit is allemaal nieuw, zijn er misschien regels voor als een antwoord niet gegeven wordt? Hoe lang moet er gewacht worden eer een nieuwe vraag gesteld mag worden?
Doogie Howser iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Re het volgende:
Doogie Houser of hoe heette dat, die kinderdokter
nee niet een karakter maar een andere naam...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef DragonFodder het volgende:
dus een karakter uit zijn boeken?
Stu Redman?
zijn pseudoniem? Richard Bachman?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Re het volgende:
[..]
nee niet een karakter maar een andere naam...
de "cleaner" uit S03quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zijn pseudoniem? Richard Bachman?
Vermakelijke show wel iddquote:
Je kunt misschien ook hints geven?quote:
De eerste komt in de buurt, er moeten nog 2 letters tussen l en o.quote:
Jupquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:44 schreef Itisbangin het volgende:
Dan is het heel makkelijk.
Los Angelicos en de Lords
Ik zou de persoon doen het laatste goede stukje antwoord heeft gegeven. Itisbangin in dit geval dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef Fylax het volgende:
Wie moet ik nou punten geven meerdere mensen hadden er 1 goed
DIt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou de persoon doen het laatste goede stukje antwoord heeft gegeven. Itisbangin in dit geval dus
Beter je best doen! Hoef natuurlijk ook geen moeilijke vraag te zijn tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb alleen geen inspiratie voor een nieuwe vraag! Sorry.
Als je geen vraag wil stellen moet je eigenlijk ook niet antwoorden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef Itisbangin het volgende:
Ik heb alleen geen inspiratie voor een nieuwe vraag! Sorry.
lijkt me prima jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef DragonFodder het volgende:
Ik doe wel een opstarter. Wat doen we als mensen geen vervolgvraag stellen? Punt weer afpakken?
Maar dan wel vooropgesteld dat de vragensteller binnen 30min na het goede antwoord ook het punt heeft toegekend. Ander kun je als antwoorder blijven wachten wanneer de vraagsteller tussentijds weg is. Bij AKQ doen ze het ook zo.quote:
Dat was mijn 2de gok geweest...quote:
quote:
NCIS LAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee.
NCIS is zelf een spin-off van een andere serie die ook over de US Navy gaat
Er is ook een zuster-serie met een vrijwel identieke titel
Enkele jaren terug was er nog een spin-off met een politie-serie die zich op een eiland afspeelt (met acteurs uit Lost, Battlestar Galactica en Heroes)
Verspilde moeite. Dat weet hij ook wel, maar dat gaat hij nooit doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:20 schreef Attitude het volgende:
Saint of Killers, ik weet niet of je het weet , maar degene die het punt heeft gewonnen moet dikgedrukt weergegeven worden.
1/3quote:
jij bent een beetje laatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Borizzz het volgende:
Ag ik dacht al, wanneer een GoT
Ned. Stark
Robert baratheon
Jon Arryn
Je ligt een paar pagina's achterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef Borizzz het volgende:
Ag ik dacht al, wanneer een GoT
Ned. Stark
Robert baratheon
Jon Arryn
star trek de seriequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
1/3
Hij heeft zijn sporen verdiend met een heel bekende science fiction show, en momenteel heeft hij de eerste twee afleveringen uit van een serie gebaseerd op een boek.
Te algemeen. Welke?quote:
Neequote:
Die uit 1987quote:
2/3quote:
Daar heeft hij ook een paar afleveringen voor geschreven, dus dat is goed. Ik dacht aan Star Trek The Next Generation en Outlanderquote:
Sorry, had ik verkeerd gedaan. Klopt nu weer. Sorry Fylax.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef Attitude het volgende:
hmm... punt gaat naar fylax? klopt dat? carnivale was de laatste die je nog zocht of zie ik het helemaal verkeerd?
Uh... Als Fylax nog hints heeft voor zijn vraag, dan lijkt me doorgaan met die vraag het beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Attitude het volgende:
En nu? Moet ik een vraag stellen of laat ik het zo? ( jij hebt de regels opgesteld)
Dat heb je altijd met dit soort vragen, maar als iedereen op iedereen wacht, kan het soms lang duren. Bij FMT werkt het principe van 'degene die de vraag afmaakt krijgt het punt' gewoon prima, nooit problemen mee. Je moet de punten ook niet te serieus nemen, je kunt ze niet inwisselen voor een broodrooster ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het bij vragen met meerdere antwoorden niet handiger om je stil te houden tot je alle antwoorden weet? Op deze manier hebben Fylax, SaintOfKillers en Attitude allemaal 1/3e van het antwoord gegeven maar krijgt alleen Attitude een punt.
Daar hebben we de term een Sandsje voor uitgevonden... (sorry insider joke). Eh, je hebt gelijk. Maar dat wachten heeft ook als nadeel dat iemanders met alle antwoorden komt en je zonder punt komt te zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het bij vragen met meerdere antwoorden niet handiger om je stil te houden tot je alle antwoorden weet? Op deze manier hebben Fylax, SaintOfKillers en Attitude allemaal 1/3e van het antwoord gegeven maar krijgt alleen Attitude een punt.
He jammer, ik hou wel van geroosterd broodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met dit soort vragen, maar als iedereen op iedereen wacht, kan het soms lang duren. Bij FMT werkt het principe van 'degene die de vraag afmaakt krijgt het punt' gewoon prima, nooit problemen mee. Je moet de punten ook niet te serieus nemen, je kunt ze niet inwisselen voor een broodrooster ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Attitude het volgende:
Kan ik ze niet in wisselen voor een broodrooster?? Ach , das jammer
Dan lat ik Fylax zijn vraag afmaken. Mij maakt het niet veel uit wie de vraag stelt. Ik vind dit leuk!
Dat kom je sowieso zolang je niet toevallig de laatste bent met je antwoord. Je helpt alleen maar je tegenstanders door onvolledige antwoorden te geven. Maar als je het leuk vind om te spelen en verder niet om de punten geeft is dat natuurlijk ook een prima manier van spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar dat wachten heeft ook als nadeel dat iemanders met alle antwoorden komt en je zonder punt komt te zitten
Heb je nog een hint ofzo? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Fylax het volgende:
Mag ik de naam van deze personage (Niet acteur maar personage)
[ afbeelding ]
Is hij dan van The Americans? Al weet ik daar niks van, maar 1 aflevering gezien en vond er weinig aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef Attitude het volgende:
ik heb die vent wel gezien in reclames voor netflix, maar wie dat is....
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is hij dan van The Americans? Al weet ik daar niks van, maar 1 aflevering gezien en vond er weinig aan
quote:
Instagib?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef Attitude het volgende:
nu al bijna een uur voor deze vraag.. heb je nog meer hints? andere films waarin hij gespeeld heeft? of iets anders?
Tenzij Crisis gelinkt is aan een andere film/serie zal dat er niet zijn.quote:
Idd.quote:
quote:
Closequote:
Willow is goed, Alyson (Hannigan) is de actrice die Willow speeltquote:
Nee. Begint met een Xquote:
quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Attitude het volgende:
werkelijk geen idee dat van xander... keek meer naar willow
NCIS LA en krijgen NCIS New Orleansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Etcetera het volgende:
NCIS is een spinoff van Jag. Welke spin-off heeft NCIS gekregen én welke gáán ze krijgen?
FST tussenstand:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
NCIS LA en krijgen NCIS New Orleans
Als president rende hij vast niet zo bewapend rondquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Nickske1912 het volgende:
David Palmer van 24.
The Unit nooit gezien, dus ik moet het antwoord schuldig blijven.
FST tussenstand:quote:
quote:
En daarom ging ik voor 3quote:
poep...quote:
Why?quote:
Omdat jij het bent... en het nog te snel is gegaan...quote:
Thanks manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat jij het bent... en het nog te snel is gegaan...
Je staat in 2 trivia's 1ste... niet omdat ik je niet mag ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Thanks man
"six seasons and a movie". Welke serie heeft een personage die hier vaak melding van maakt en hoe heet dit personage?
Community is goed, nu het personage nog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je staat in 2 trivia's 1ste... niet omdat ik je niet mag ofzo![]()
community? maar ken de serie niet goed genoeg om de rest ook te weten
Zekerquote:
Helemaal!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef DragonFodder het volgende:
Seinfeld
Veep
The new adventures of old christine
Idd, ongrappige show was dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:10 schreef Karstman het volgende:
Serieus, een Emmy voor Old Christine?
Kinderdagverblijf ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:12 schreef DragonFodder het volgende:
wat voor bedrijf runnen Seth Green en Giovanni Ribisi in de terecht gecancelde kutcomedy Dads?
adoptiebureauquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:12 schreef DragonFodder het volgende:
wat voor bedrijf runnen Seth Green en Giovanni Ribisi in de terecht gecancelde kutcomedy Dads?
Nee, denk aan Sierra, Westwood, etcquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:11 schreef Karstman het volgende:
Rose Tyler
Martha Jones
Donna Noble
Amy Pond
Rory Williams
Clara Oswin Oswald
Zekers!quote:
Forum Opties | |
---|---|