serie metquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:47 schreef GradB het volgende:
Gilmore Girls?7
Family Guy? loopt nog
quote:
dan kan ik hem niet meetellen, want dan is ie nog niet afgelopen en komt er misschien een 10e seizoen.quote:
seizoen 9 is al afgelopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dan kan ik hem niet meetellen, want dan is ie nog niet afgelopen en komt er misschien een 10e seizoen.
hij wordt op imdb als spinoff gezien en valt dus niet onder de eerdere 8 seizoenen zie ik.quote:
deze zocht ik. Daarnaast ook: the office USquote:
correctquote:
gebruiksaanwijzingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Attitude het volgende:
De naam van de grootste vijand van MacGyver?
Ik weet het, maar ik ging net weg en had haast.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef Fylax het volgende:
GradB zet de winnaar dikgedrukt in de tussenstand dat is wel zo overzichtelijk
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:14 schreef Attitude het volgende:
Ehm nee.. het betreft hier een persoon.
De regels lenen we voorlopig van FOK! Movie Trivia. Je mag hints geven. Lukt dat niet, dan kun je een nieuwe vraag stellen. Ik zou zeggen na een half uur ofzo. Hints mogen eerder, om het spel gaande te houden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:22 schreef Attitude het volgende:
Dit is allemaal nieuw, zijn er misschien regels voor als een antwoord niet gegeven wordt? Hoe lang moet er gewacht worden eer een nieuwe vraag gesteld mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |