Daar heeft hij ook een paar afleveringen voor geschreven, dus dat is goed. Ik dacht aan Star Trek The Next Generation en Outlanderquote:
Sorry, had ik verkeerd gedaan. Klopt nu weer. Sorry Fylax.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:36 schreef Attitude het volgende:
hmm... punt gaat naar fylax? klopt dat? carnivale was de laatste die je nog zocht of zie ik het helemaal verkeerd?
Uh... Als Fylax nog hints heeft voor zijn vraag, dan lijkt me doorgaan met die vraag het beste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:43 schreef Attitude het volgende:
En nu? Moet ik een vraag stellen of laat ik het zo? ( jij hebt de regels opgesteld)
Dat heb je altijd met dit soort vragen, maar als iedereen op iedereen wacht, kan het soms lang duren. Bij FMT werkt het principe van 'degene die de vraag afmaakt krijgt het punt' gewoon prima, nooit problemen mee. Je moet de punten ook niet te serieus nemen, je kunt ze niet inwisselen voor een broodrooster ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het bij vragen met meerdere antwoorden niet handiger om je stil te houden tot je alle antwoorden weet? Op deze manier hebben Fylax, SaintOfKillers en Attitude allemaal 1/3e van het antwoord gegeven maar krijgt alleen Attitude een punt.
Daar hebben we de term een Sandsje voor uitgevonden... (sorry insider joke). Eh, je hebt gelijk. Maar dat wachten heeft ook als nadeel dat iemanders met alle antwoorden komt en je zonder punt komt te zittenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het bij vragen met meerdere antwoorden niet handiger om je stil te houden tot je alle antwoorden weet? Op deze manier hebben Fylax, SaintOfKillers en Attitude allemaal 1/3e van het antwoord gegeven maar krijgt alleen Attitude een punt.
He jammer, ik hou wel van geroosterd broodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met dit soort vragen, maar als iedereen op iedereen wacht, kan het soms lang duren. Bij FMT werkt het principe van 'degene die de vraag afmaakt krijgt het punt' gewoon prima, nooit problemen mee. Je moet de punten ook niet te serieus nemen, je kunt ze niet inwisselen voor een broodrooster ofzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Attitude het volgende:
Kan ik ze niet in wisselen voor een broodrooster?? Ach , das jammer
Dan lat ik Fylax zijn vraag afmaken. Mij maakt het niet veel uit wie de vraag stelt. Ik vind dit leuk!
Dat kom je sowieso zolang je niet toevallig de laatste bent met je antwoord. Je helpt alleen maar je tegenstanders door onvolledige antwoorden te geven. Maar als je het leuk vind om te spelen en verder niet om de punten geeft is dat natuurlijk ook een prima manier van spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar dat wachten heeft ook als nadeel dat iemanders met alle antwoorden komt en je zonder punt komt te zitten
Heb je nog een hint ofzo? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef Fylax het volgende:
Mag ik de naam van deze personage (Niet acteur maar personage)
[ afbeelding ]
Is hij dan van The Americans? Al weet ik daar niks van, maar 1 aflevering gezien en vond er weinig aanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef Attitude het volgende:
ik heb die vent wel gezien in reclames voor netflix, maar wie dat is....
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is hij dan van The Americans? Al weet ik daar niks van, maar 1 aflevering gezien en vond er weinig aan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |