FST tussenstand:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
Krachten van anderen absorberen/overnemen
quote:
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
FST tussenstand:
2 Dragonfodder
2 GradB
1 Dopekoe
Ik hoop wel dat er nog meer gaan meespelen
Ik heb een vrouwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennen
je hebt nooit met vrouwen tv gekeken dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat jullie Gilmore Girls kennen
Ah, dat verklaart wel eeaquote:
Dat wel, maar geen Gilmore Girlsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:54 schreef GradB het volgende:
[..]
je hebt nooit met vrouwen tv gekeken dus?
Als mannelijke minderheid in het ouderlijk huis, had ik vrij weinig controle over de tv.. dan krijg je dit soort series meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel eea
[..]
Dat wel, maar geen Gilmore Girls
Bij mij thuis zaten ze vroeger aan de NL soaps...
En mijn laatste ex had geen TV in huis
eea ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel eea
[..]
Dat wel, maar geen Gilmore Girls
Bij mij thuis zaten ze vroeger aan de NL soaps...
En mijn laatste ex had geen TV in huis
zet deze ook maar op de lijstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken trouwens geen serie met die 2 (ook niet afzonderlijke van elkaar)
Sherlock dus. GradB, het is misschien handig om het juiste antwoord bij de nieuwe score te quoten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken trouwens geen serie met die 2 (ook niet afzonderlijke van elkaar)
bij dezequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sherlock dus. GradB, het is misschien handig om het juiste antwoord bij de nieuwe score te quoten.
ff opgezocht, staat op een 9,3....quote:
* Dopekoe vult zijn lijst weer aan (inmiddels 2 maart 2015 ofzoquote:
FST tussenstand:quote:
we zullen een beetje moeten gaan uitvinden wat doenbaar is, maar bij voorbaat sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:02 schreef GradB het volgende:
Zijn er regels voor tekenfilm series?
Ik zou kunnen snappen dat Dexters Laboratory er niet onder valt, maar zoiets als Avatar: The last airbender waarin een compleet verhaal verteld wordt toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |