abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143678002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:22 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

misselijkmakend.
Is waarschijnlijk naar aanleiding van de beslissing van het OM om een strafrechtelijk onderzoek tegen GeenStijl te beginnen en daardoor als statement mooi.
Copthorne 2.0
pi_143678028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk naar aanleiding van de beslissing van het OM om een strafrechtelijk onderzoek tegen GeenStijl te beginnen en daardoor als statement mooi.
Of verkapt is aanhanger ? :P
pi_143678068
quote:
12s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
verkapt ? :P
_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143678096
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-
gehehe :P
pi_143689485
Ik kan me niet voorstellen dat je iemands hoofd kan afsnijden met zo'n aardappelschilmesje :')
pi_143689653
In Europa is de steun voor IS nog altijd groot

http://www.icmresearch.com/data/media/pdf/New%20EU%20Members-Combined-July%202014-V3.pdf
quote:
From what you know, please, tell me if you have a very favorable, somewhat favorable, somewhat unfavorable or very unfavorable opinion of the Islamic State of Iraq and
the Levant otherwise known as ISIS?
UK - favourable 7%, unfavourable 64%, Don't know 29%
Germany - favourable 2%, unfavourable 82%, Don't know 16%
France - favourable 16%, unfavourable 62%, Don't know 23%

16%(!) in Frankrijk
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:15:13 #57
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_143690530
Die hebben veel trollen blijkbaar.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:35:16 #58
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_143691012
Ik heb vernomen dat het gevaarlijk kan zijn om het filmpje te kijken? Kan iemand dit ontkrachten/bevestigen? Straks word ik vervolgd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_143691040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 01:35 schreef richolio het volgende:
Ik heb vernomen dat het gevaarlijk kan zijn om het filmpje te kijken? Kan iemand dit ontkrachten/bevestigen? Straks word ik vervolgd
In Nederland mag je het gewoon kijken en verheerlijken. Het is hier geen Engeland.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 04:46:22 #60
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_143692625
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:35 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Plus voor iemand die 2 jaar gevangen zit ergens in een oorlogsgebied ziet hij er best fit (lees gespierd) uit.
In een hokje kan je ook trainen
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 04:48:40 #61
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_143692643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef CANARIS het volgende:
Ik vond ook het één en ander vreemd.
Het eerste wat ik dacht is "waarom op eens zoveel respect voor onze gevoelige magen. Op het internet kun je legio Is-filmpjes vinden , waar ze het blijkbaar een genoegen vinden om ons alles te laten zien.

Dan die hele rustige stem. Niet iemand met doodsangst lijkt mij..... maar da heb ik ook nog nooit doodsangst gehad.. dus wie weet.... misschien reageer je na 2 jaar gewoon zo.....

Maar hoe luidt de spreuk ook al weer

Als je 2 mogenlijke opossingen voor een probleem hebt, neem de eenvoudigste.
Misschien is het gewoon alles waar .

Hier een complot te verzinnen is denkbaar moeilijk.
een vrije journalist ..... 2 jaar gevangen.......vrijwilllig voor een geheimdienst een spelltje spelen ?
niet dood ? waar is hij dan ?

de waarschijnlijkheid is dat die engelse jongens te laf waren om echt zijn hoofd leven eraf te snijden , en hem daarom off-camera in zijn hart hebben geschoten om daarna zijn hoofd eraf te snijden.... maar nu ben ik natuurlijk ook in het rijk van de speculaties beland.

Wat het ook was.... IS gaat hiervoor een enorme prijs betalen. of ze dat wilden??
Ik ben het met je eens, maaar misschien waren de andere jongen die er bij stonden geen Engelsen, dat weet je niet
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
pi_143724024
Focking hype zeg.

Video blijkt geen daadwerkelijke onthoofding te bevatten. Oftewel Iraakse WMD-geval.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_143726692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast vond ik dat het slachtoffer extreem rustig was, totaal geen angst of iets dergelijks.
Serieus? :{
Ik vond de gezichtsuitdrukking en de stem en die walgelijke verklaring die ze 'm lieten opdreunen nog bijna erger dan de onthoofding zelf :{ (daarvan heb ik er al teveel gezien de laaste tijd :') )
pi_143727126
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je iemands hoofd kan afsnijden met zo'n aardappelschilmesje :')
Dit filmpje was de westerse versie.
pi_143727877
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Serieus? :{
Ik vond de gezichtsuitdrukking en de stem en die walgelijke verklaring die ze 'm lieten opdreunen nog bijna erger dan de onthoofding zelf :{ (daarvan heb ik er al teveel gezien de laaste tijd :') )
Ik vond dat het leek hoe hij dichter hij bij het einde van zijn verklaring kwam hij zich steeds meer aan het voorbereiden was op wat komen zou gaan.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143730929
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt me dat ze het mes alleen hebben gebruikt om hem de keel door te snijden en daarna zwaarder materiaal hebben ingezet.
Geen behoefte om die video te zien.. ooit een keer gedaan toen een Amerikaan door Al Qaida op een vergelijkbare manier werd vermoord.. geloof het verder wel.
pi_143730987
De echte versie was natuurlijk nooit zo verspreid geraakt en dan blijft de vraag, gaan ze 'm nog een keer het hoofd afhakken?
pi_143731003
Het is propaganda vergeet dat niet.
pi_143731329
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 01:15 schreef GoodGawd het volgende:
Die hebben veel trollen blijkbaar.
Nee, gewoon veel moslims.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_143731372
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:12 schreef Jordony het volgende:
"Strafrechtelijk onderzoek naar 'onthoofdingsfoto' Geenstijl
Er is een strafrechtelijk onderzoek gestart naar de website Geenstijl. De hoofdofficier van justitie van het parket Den Haag zou kennis hebben genomen van "schokkende foto's" op de website.
Strafrechtelijk onderzoek naar 'onthoofdingsfoto'

Geenstijl
De beelden in kwestie tonen fotograaf James Foley naast een gemaskeerde man. De foto is een still uit een onthoofdingsvideo van de terreurorganisatie IS, die afgelopen maandag gepubliceerd werd.
Geenstijl plaatste het hoofd van de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen op dat van Foley.

De site uit hiermee, onder andere, kritiek op de reactie van burgemeester Van Aartsen op de ongeregeldheden tijdens pro- en anti-IS demonstraties in de Haagse Schilderswijk.
Het OM gaat onderzoeken of de grenzen van vrijheid van meningsuiting zijn overschreden.
"Vrijheid van meningsuiting is een groot goed in ons land en journalisten hebben een bijzondere positie in onze rechtsstaat. Er zijn echter grenzen aan de vrijheid van meningsuiting en de vraag is of hier door de journalist een strafrechtelijke grens is overschreden. Het OM heeft derhalve besloten om over te gaan tot een strafrechtelijk onderzoek op grond van bedreiging van een bestuurder", aldus het OM.

Hoe lang het onderzoek gaat duren staat nog niet vast, meldt de website."

Bron: nu.nl

:') terecht?
Nederland op zijn best !

Om van te kotsen.
pi_143735323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 01:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nederland op zijn best !

Om van te kotsen.
Aan de andere kant vind ik de actie van Geen Stijl ook om van te kotsen.

Zo van, tjonge jonge moet dat nou?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143735612
Het is humor van een zo laag niveau dat vervolging op zich iets is om over na te denken. Hetzelfde geldt voor mensen die cabaretiers imiteren.
Dit, dus.
pi_143737305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Aan de andere kant vind ik de actie van Geen Stijl ook om van te kotsen.

Zo van, tjonge jonge moet dat nou?
Walgelijke humor hoort ook onder vrijheid van meningsuiting.
pi_143737309
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:00 schreef Buitendam het volgende:
Het is humor van een zo laag niveau dat vervolging op zich iets is om over na te denken. Hetzelfde geldt voor mensen die cabaretiers imiteren.
:')
pi_143737478
En? Is de ongecensureerde versie al ergens opgedoken?
Zo niet, dan heb ik toch nog sterk het gevoel dat de onthoofding fake was en we met zijn allen in de zeik worden genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')