Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.quote:
Niks mis met foto's van je eten makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Oké, dat is wel té, inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Ik vond dat mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Wel slim, dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Welke?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geshopt. Wat inhoudt dat er weer een jurk mijn kant op komt.
wat is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
http://www.valtifest.nl/quote:
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.quote:
Ik ga volgende week al naar Outdoor stereo....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
Je bent zwangerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.
Nee ...quote:
Wat?quote:
Howcomequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.
Dat zijn de betere vondsten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Oud horloge terug gevonden. Hij doet het nog en is supermooi.
Ik ben ook een oud horloge kwijtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Oud horloge terug gevonden. Hij doet het nog en is supermooi.
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook een oud horloge kwijt
Waarschijnlijk zit ie inderdaad ergens in een doos op zolder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.![]()
Ik heb deze ooit op mijn 14de of 15de verjaardag gekregen. Duurste sieraad dat ik ooit heb gehad. Heel veel gedragen, maar toen was ik hem zat. Nu vind ik hem wel weer heel classy.
Foto?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.![]()
Ik heb deze ooit op mijn 14de of 15de verjaardag gekregen. Duurste sieraad dat ik ooit heb gehad. Heel veel gedragen, maar toen was ik hem zat. Nu vind ik hem wel weer heel classy.
Ik weet eigenlijk niet eens of de riem inbegrepen is... Ik vind vooral de halsuitsnede erg gaaf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ohja! Helemaal niet gereageerd. Ik vind hem erg tof! Al zou ik hem wel zonder riem dragen denk ik.
Wachten tot het moment dat je hem ook weer ineens tegenkomt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie inderdaad ergens in een doos op zolder.
Heb hem gekregen van mijn peettante toen ik de communie deed.
quote:
Ben benieuwd hoe die zit!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of de riem inbegrepen is... Ik vind vooral de halsuitsnede erg gaaf.
Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wachten tot het moment dat je hem ook weer ineens tegenkomt.Zoeken werkt nooit bij mij.
[..]
[ afbeelding ]
Onderste helft is wel gesloten en gewoon massief zilver. Dat vind ik stiekem juist zo mooi aan.
Oh, mooi! En stoer, vind ik wel bij je passen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wachten tot het moment dat je hem ook weer ineens tegenkomt.Zoeken werkt nooit bij mij.
[..]
[ afbeelding ]
Onderste helft is wel gesloten en gewoon massief zilver. Dat vind ik stiekem juist zo mooi aan.
Anders ik wel... De maatvoering is een beetje apart. We gaan het zien.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:48 schreef Royco1 het volgende:
Bijna thuis en dan doe ik helemaal niks meer vanavond.
Last van de rug
Knuf!quote:
Heb de kaarten maar laten vallen, niemand kon...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga volgende week al naar Outdoor stereo....
Nu moet ik kijken wat ik aan ga doen
In dat op zichten haat ik het om een vrouw te zijn
Helaas nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]ahhh beetje op je rug letten he?! Wel iemand om je een massage te geven?
Beetje een klap in mijn gezicht vanmiddag. Niet letterlijk, maar toch ...quote:
Als je hulp nodig hebt, of wilt praten, mijn DM staat openquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje een klap in mijn gezicht vanmiddag. Niet letterlijk, maar toch ...
Ik ben echt bang nu. Ik vrees het ergste.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit! Soms helpt tegen onbekenden aankletsen verbazingwekkend goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, of wilt praten, mijn DM staat open. Ik weet dat we elkaar niet heel goed kennen of zo, maar wellicht kan ik je helpen
.
Met Kerst of in de vakantie?quote:
Chickie hosselenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik ook met kerst vrij ben. Dat wordt weer 2 weken bij m'n ouders door brengen.
Wat vervelend terwijl dit allemaal juist zo'n vrolijke tijd voor je zou moeten zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, of wilt praten, mijn DM staat open. Ik weet dat we elkaar niet heel goed kennen of zo, maar wellicht kan ik je helpen
.
Dank jullie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Dit! Soms helpt tegen onbekenden aankletsen verbazingwekkend goed
Dank je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ahhw Fera![]()
Sterkte, met wat het ook is.
Ja, ik zei al tegen m'n moeder: "Wat een kuttiming ook". Dat is bij lange na niet het ergste, maar toch. Ik was echt met m'n gedachte niet bij het werk. Dat is ook wel te zien aan de plafonds.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat vervelend terwijl dit allemaal juist zo'n vrolijke tijd voor je zou moeten zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Misschien morgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
Sterkte Fera
Mocht je virtueel tegen iemand willen schreeuwen dan staat mijn DM ook voor je open he.
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef Myraela het volgende:
We wachten allemaal in spanning met je mee.
IRL zal ik niet zo snel doen. Dezelfde reden die ik morgen (eventueel) heb om te schreeuwen, is dezelfde reden om jankend in pyjama op de bank te zitten met een doos bonbons en een fles wijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Virtueel mag dat altijd.
IRL is het prettiger om het van tevoren even aan te kondigen.
Dat is het nadeel van internetshoppen hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit.
Al wacht ik ook vol spanning op m'n jurk. Ik haat wachten.
Hoe is lasagne zonder pasta lasagne?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:
Ik wacht ook in spanning tot mijn eten klaar is, hopelijk is het lekker.Ik heb zo m'n twijfels.
Vegetarische lasagne zonder pasta, met geitenkaas.
En wijn drinken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst schreeuwen, daarna janken. Dat is de juiste volgorde.Zowel voor, na als tijdens deze stappen mag je chocolade eten.
Dat vroeg ik mezelf ook af. Maar daar lijkt het nog het meest op. Eigenlijk is het gewoon een groenten ovenschotel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is lasagne zonder pasta lasagne?
chocolade mag altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Myraela het volgende:
Eerst schreeuwen, daarna janken. Dat is de juiste volgorde.Zowel voor, na als tijdens deze stappen mag je chocolade eten.
Met wijn smijten van mijn part. Al is dat wel zonde.quote:
Chocola eten tijdens het schreeuwen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Myraela het volgende:
Ik denk niet dat mijn moeder dat leuk vind. Ik kan alvast heel eenzaam in m'n flatje gaan zitten en daar met van alles smijten. De muren zijn toch nog niet gesausd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wijn smijten van mijn part. Al is dat wel zonde.
Ik stik sowieso van het janken op een gegeven moment, dus dan komen er alleen nog maar debiele geluiden uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het schreeuwen niet te veel wijn, anders kom je niet meer uit je woorden.
Fles aan de lippen. Aight.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijn drink je niet op zulke momenten. Wijn giet je.
Ik hoop die niet nodig te hebben. Dan is het echt erg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
Stiekem wil ik net als in Amerikaanse films gewoon zo'n 5 liter bak Ben en Jerry ijs.
Ik zou het gesprek morgen gewoon afwachten. Maar het klinkt, op het salaris na, wel heel erg goed! Maar wellicht dat je morgen meer inzicht krijgt in wat je wil.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
Dag lieve mensen
Sollicitatie liep best goed, ze gaan een project starten dat wegheeft van een schoolklas waarin een groep wordt opgeleid tot junior consultants. Allemaal leuk, aardig, uitdagend en vernieuwend, ware het niet dat ik morgen een terugkoppeling krijg of ik het geworden ben of niet, en zo ja willen ze snel tekenen (a.s. maandag/dinsdag).
Klinkt allemaal goed! Maar de knik in de kabel is dat ik er grandioos achteruit ga op salaris. En dan praat ik over niet 200 of 300, maar tegen de 800. Ik krijg er wel een auto voor terug waar ik privé alles mee mag doen, en laptop, telefoon, en meer van dat soort fraais.
Morgen heb ik een tweede gesprek bij een ander bedrijf waar ze dolenthousiast waren over mijn CV. En die trekt me ook erg omdat ik daar ook veel aanknopingspunten zie met wat ik zoek.
Er ligt een behoorlijke druk zo ineens op me en ik wil het ook niet echt een luxe-probleem noemen. Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen![]()
Stiekem hoop ik bijna dat ik het niet wordt morgen bij het bedrijf van vandaag
Je mag ook naar België komen en hier met hooi- en strobalen gaan smijten. Dat geeft pas voldoening.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn moeder dat leuk vind. Ik kan alvast heel eenzaam in m'n flatje gaan zitten en daar met van alles smijten. De muren zijn toch nog niet gesausd.
[..]
Ik stik sowieso van het janken op een gegeven moment, dus dan komen er alleen nog maar debiele geluiden uit.
[..]
Fles aan de lippen. Aight.
[..]
Ik hoop die niet nodig te hebben. Dan is het echt erg.
Ja die wil ik ook welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
Stiekem wil ik net als in Amerikaanse films gewoon zo'n 5 liter bak Ben en Jerry ijs.
Na het huilen duurt het minstens een kwartier voordat ik een zinnig woord kan zeggen. Ik raak altijd een soort van verkouden. Overal snot en een dichte neus. M'n adem stokt in m'n keel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer altijd niet te huilen, maar zolang ik dat in probeer te houden kan ik niet praten. Dus ik moet altijd eerst huilen en dan pas praten.
Dit klinkt bekend. Je blijft het bij mij ook erg lang zien, rode, dikke ogen en zoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Na het huilen duurt het minstens een kwartier voordat ik een zinnig woord kan zeggen. Ik raak altijd een soort van verkouden. Overal snot en een dichte neus. M'n adem stokt in m'n keel.
Ik haat huilen.
Thanks! Het salaris bij het andere bedrijf is dan weer meer mijn richting als in mijn oude niveau, en ik heb een degelijke eigen auto dus voor een leasebak hoef ik het ook niet doen, al is dat wel verplicht. Ze mikten met dit traject ook op pas afgestudeerden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het gesprek morgen gewoon afwachten. Maar het klinkt, op het salaris na, wel heel erg goed! Maar wellicht dat je morgen meer inzicht krijgt in wat je wil.Succes in ieder geval!
Dat heb ik ook ja, ontzettend irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. Je blijft het bij mij ook erg lang zien, rode, dikke ogen en zo.
Jup. En van die zoute strepen over je wangen die prikken en zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. Je blijft het bij mij ook erg lang zien, rode, dikke ogen en zo.
Moeders.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik bel altijd mijn moeder, en dan kan ik eerst nog niet praten. Dan begin ik te janken en te pruttelen. En dan kan ik het pas uitleggen en kalmeert m'n moeder me weer.
Ik vertel m'n moeder nog steeds nooit watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder schrikt zich overigens wel telkens dood. Want ik klink alsof ik iemand heb zien dood gaan, maarja.
Dit is overigens pas twee keer voor gekomen hoor, daarvoor woonde ik nog thuis en vertelde ik m'n moeder nooit wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |