Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.quote:
Niks mis met foto's van je eten makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Oké, dat is wel té, inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Ik vond dat mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Wel slim, dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Welke?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geshopt. Wat inhoudt dat er weer een jurk mijn kant op komt.
wat is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
http://www.valtifest.nl/quote:
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.quote:
Ik ga volgende week al naar Outdoor stereo....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |