Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.quote:
Niks mis met foto's van je eten makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja! En fijn, eindelijk eens ergens eten waar je je niet schaamt omdat je foto's van je eten maakt.
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis met foto's van je eten maken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Oké, dat is wel té, inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Ik vond dat mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen we in Utrecht richting het restaurant liepen. Stond er iemand met een patatje te poseren.Dat gaat mij dan wel iets te ver.
Wel slim, dat moet ik onthouden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zag laatst een vrouw die haar bord meenam naar een andere, lege tafel, en daar foto's ging maken. Dat is me toch wel teveel
Welke?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geshopt. Wat inhoudt dat er weer een jurk mijn kant op komt.
wat is dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
http://www.valtifest.nl/quote:
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.quote:
Ik ga volgende week al naar Outdoor stereo....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef aeque het volgende:
Wie wil er met mij mee naar Valtifest?
Je bent zwangerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.
Nee ...quote:
Wat?quote:
Howcomequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles schijnt nog veel erger te zijn dan ik dacht.
Dat zijn de betere vondsten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Oud horloge terug gevonden. Hij doet het nog en is supermooi.
Ik ben ook een oud horloge kwijtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Oud horloge terug gevonden. Hij doet het nog en is supermooi.
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook een oud horloge kwijt
Waarschijnlijk zit ie inderdaad ergens in een doos op zolder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.![]()
Ik heb deze ooit op mijn 14de of 15de verjaardag gekregen. Duurste sieraad dat ik ooit heb gehad. Heel veel gedragen, maar toen was ik hem zat. Nu vind ik hem wel weer heel classy.
Foto?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt kwijt? Of mijn manier van kwijt, iets opruimen en dan vergeten waar.![]()
Ik heb deze ooit op mijn 14de of 15de verjaardag gekregen. Duurste sieraad dat ik ooit heb gehad. Heel veel gedragen, maar toen was ik hem zat. Nu vind ik hem wel weer heel classy.
Ik weet eigenlijk niet eens of de riem inbegrepen is... Ik vind vooral de halsuitsnede erg gaaf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Myraela het volgende:
Ohja! Helemaal niet gereageerd. Ik vind hem erg tof! Al zou ik hem wel zonder riem dragen denk ik.
Wachten tot het moment dat je hem ook weer ineens tegenkomt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ie inderdaad ergens in een doos op zolder.
Heb hem gekregen van mijn peettante toen ik de communie deed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |