Als het een recent kaartjes is: Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
geboortekaartje van mijn dochter![]()
tja, die had nog wel tegen een ander gekund maar ja.quote:Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
En The The geworden. Als het Heartland van the Sound was had ik het moelijk gehad...
quote:Op maandag 22 september 2014 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Thanx, ook MadMaster
Maar ondertussen bijna 3 jaar jong..... en een thin Lizzy
quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
geboortekaartje van mijn dochter![]()
quote:
In ELP vind ik ook genoeg cliché's in zitten eigenlijk, het intro, die samenzang in het refrein (aaaaaah-hah), die gitaar 'opvulstukjes', de lyrics...quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
ELP, want The Verve heeft een irritant clichégitaartje met een irritant violenbakcliché erachter.
Vind ik ook niet goed, maar het is toch uit een andere tijd en wat minder voorspelbaar, met dat prototype synthesizertje op het laatst zat er nog een verrassing in ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
In ELP vind ik ook genoeg cliché's in zitten eigenlijk, het intro, die samenzang in het refrein (aaaaaah-hah), die gitaar 'opvulstukjes', de lyrics...
Das waar, the verve deed in de jaren '90 nog steedsquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik ook niet goed, maar het is toch uit een andere tijd en wat minder voorspelbaar,
Die maakt het nummer voor mij. Maar tja, dat trucje deed Del Shannon in de '50s ook alquote:met dat prototype synthesizertje op het laatst zat er nog een verrassing in ook.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'ja, leuk jongens , zo'n klein gitaarliedje, maar ik moet hier ook toch nog iets mee, he! Komt-ie dan!'
[ afbeelding ]
Op zich hoef je dat natuurlijk niet mee te laten tellen, ELP was er gewoon eerder en daar kan The Verve niks aan doen, maar naarmate muzikanten verder achter een ontwikkeling aanhobbelen wordt de manier waarop ze daarmee omgaan vaak ook wat vervelender. Bij The Verve is het al tot trucje geevolueerd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Das waar, the verve deed in de jaren '90 nog steeds
Ja, maar hij mist het 'space' geluid dat nogal contrasteert met de rest van de muziek.quote:Die maakt het nummer voor mij. Maar tja, dat trucje deed Del Shannon in de '50s ook al
Die klinkt weer meer alsof iemand per ongeluk het 'demo' knopje ingedrukt heeftquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dit einde altijd een beetje lachwekkend over the top. Ik vond het einde van Fly Like an Eagle van Steve Miller veel toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |