Nee, als het ze echt zo moeilijk valt, adviseer elektronisch dampen. Scheelt iig in de kosten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 03:43 schreef Woods het volgende:
In mijn omgeving roken al 3 mensen waarmee ik voorheen wel eens meerookte. 2 van deze proberen tevergeefs te stoppen. Allebei financiële targets, aangezien ze steeds blijven doorpaffen helpt het niet echt wat ik zeg. Is er een manier om het stoppen met roken door de drukken a.d.v. schrijnende voorbeelden te situeren ofzo?
Goed bezig op naar het half jaar.quote:
Mensen moeten het eerst zelf echt echt echt willen. Anders gaat het ze niet lukken. Wat jij ze ook voor gaat houden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 03:43 schreef Woods het volgende:
In mijn omgeving roken al 3 mensen waarmee ik voorheen wel eens meerookte. 2 van deze proberen tevergeefs te stoppen. Allebei financiële targets, aangezien ze steeds blijven doorpaffen helpt het niet echt wat ik zeg. Is er een manier om het stoppen met roken door de drukken a.d.v. schrijnende voorbeelden te situeren ofzo?
Bedankt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed bezig op naar het half jaar.
Ik heb ooit op een forum de lijdensweg gelezen van een man die stopte met roken na jaren en toen een tijdje nadat ie gestopt was met roken de diagnose longkanker (oid) kreeg, die man is overleden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 03:43 schreef Woods het volgende:
Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen die stopt overlijdt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een forum de lijdensweg gelezen van een man die stopte met roken na jaren en toen een tijdje nadat ie gestopt was met roken de diagnose longkanker (oid) kreeg, die man is overleden.
Toen ik net gestopt was, was ik enorm onder de indruk van dat verhaal. Kan het nu zo snel niet meer vinden.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef Woods het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen die stopt overlijdt.
Jawel. Iedereen die stopt overlijdt. Iedereen die rookt ook overigens.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:49 schreef Woods het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen die stopt overlijdt.
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel. Iedereen die stopt overlijdt. Iedereen die rookt ook overigens.
Hou vol. Toevallig stuit ik weer op dit topic. Ben nu meer dan 4 maanden gestopt. Heb nog steeds zin in een peuk af en toe. Ben trotser op mezelf als ik er niet aan toe geef dan er één op steek. 30 jaar gerookt. De laatste 10 jaar echt heftig. Zeg maar 3 pakjes shag per week. Op het laatst kotsend en hoestend opstaan. Meer rochelen dan fatsoenlijk praten tijdens een telefoongesprek.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:42 schreef Papabear het volgende:
Ik ben ruim twee weken geleden gestopt met shag roken, na bijna 30 jaar lang 2 pakjes shag per week te hebben gerookt.
Vooralsnog gebruik ik nu een e-sigaret (evod) met een laag nicotinegehalte, maar merk nu al dat ik die steeds minder gebruik.
Ik heb ook het topic LIF / Elektronisch roken #18 - chip, box, mech, drip, eRoll.. vape, DAMP!!!! een tijdje gevolgd, maar dat heeft meer weg van een scheikunde-topic
Hou volquote:Op zondag 25 januari 2015 00:13 schreef snakelady het volgende:
Ik rook sinds een week niet meer, beetje noodgedwongen wegens longontsteking maar wil nu toch wel blijven stoppen.
Merk alleen dat hoe beter ik me ga voelen hoe meer zin ik weer in een sigaret krijg.
Knapquote:Op zondag 25 januari 2015 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou vol. Toevallig stuit ik weer op dit topic. Ben nu meer dan 4 maanden gestopt. Heb nog steeds zin in een peuk af en toe. Ben trotser op mezelf als ik er niet aan toe geef dan er één op steek. 30 jaar gerookt. De laatste 10 jaar echt heftig. Zeg maar 3 pakjes shag per week. Op het laatst kotsend en hoestend opstaan. Meer rochelen dan fatsoenlijk praten tijdens een telefoongesprek.
Ik snak soms nog, maar hou stug vol. Het dient tot niks. Zou vroeger na deze post voldaan een peuk opsteken. Nu moet ik lachen en leun tevreden achterover.
Is ook zo. Nu ga ik werken aan het afvallen, na al het gesnoep en tussendoortjes.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
KnapNa 3 maanden zou je er wel helemaal van af moeten zijn.
dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen, ik ben een kleine 10kg bjjgekomenquote:Op zondag 25 januari 2015 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Nu ga ik werken aan het afvallen, na al het gesnoep en tussendoortjes.
quote:1 jaar, 112 dagen, 19 uur
¤1842,62 bespaart
7527 sigaretten niet gerookt
quote:Op zondag 25 januari 2015 02:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Nu ga ik werken aan het afvallen, na al het gesnoep en tussendoortjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |