Koek en braadpan heb ik al van goede kwaliteitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die moet je ergens lekker budget halen. Dat is een stuk minder belangrijk dan goede koekenpannen of een goede braadpan.
china happy socksquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
china happy socks
10cent per paar !
Wel Feyenoord-uit rechtsmiddenbovenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
china happy socks
10cent per paar !
maar dan zonder lelijke adidas strepenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wel Feyenoord-uit rechtsmiddenboven
niet voor feyenoord zijnquote:
Ik kom regelmatig bij de ikeaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef Jimbo het volgende:
ikea kookpan dan maar
of ben je bang om de zolderkamer te v erlaten?
`quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de ikeaiets met vriendin
![]()
ah ja, vrouwenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de ikeaiets met vriendin
![]()
Smerig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha nee, ik ga alleen mee voor het eten
ontbijten bij ikeaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:36 schreef EDMAN- het volgende:
ahja dat deed ik als student nog weleens, daar eten en dan bestek meejatten, want vanuit het restaurant lijkt dat minder erg
Is dat nou leuk......werken bij de Ikeaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Smerig.Te vaak gegeten toen ik er werkte.
5 hunts meedoenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Wat moet ik nog doen om een topuser te worden hier?
Tof zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Lief aan mij vragen of ik je in de OP wil zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Als bijbaan is het meer dan prima. Betalen goed, bonusregeling in de avond en als student werk je vooral in de avond. Waren allemaal aardige mensen. Beviel prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Is dat nou leuk......werken bij de Ikea
Ik had echt een hele andere reactie verwachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als bijbaan is het meer dan prima. Betalen goed, bonusregeling in de avond en als student werk je vooral in de avond. Waren allemaal aardige mensen. Beviel prima.
Wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik had echt een hele andere reactie verwacht![]()
zit er ook een beker bij om in te pissen?quote:
Wat deed ej er precies?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Myraela het volgende:
Neehoor.1000x beter daar dan in een kledingwinkel of iets.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:
Ik sta nog steeds vooraan in de OP
Een echte man pist gewoon rechtstreeks in zijn mond natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit er ook een beker bij om in te pissen?
Afdeling customer service. Dus dat is alles van kassa, klantenservice tot buiten de mensen helpen en de karren weer in de liften zetten.quote:
terwijl ie op zn handen staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een echte man pist gewoon rechtstreeks in zijn mond natuurlijk.
Ah tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afdeling customer service. Dus dat is alles van kassa, klantenservice tot buiten de mensen helpen en de karren weer in de liften zetten.
Weet je wel hoe lastig dat is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:51 schreef Myraela het volgende:
Kunnen ze die teksten niet eventjes aanpassen.
Bontkraagjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:
Als deze nog eens langs komt in maat 36
[ afbeelding ]
Dan wil ik die misschien wel, mijn winterjas is aan vervanging toe.
quote:
Die kun je eraf halenquote:
Ik hou niet van bontkraagjesquote:
Ja, naast dat ik het niet mooi vind kriebelt het altijd zo, en als het nat regent is het ook niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
ook altijd gedaan, zit ook niet lekker
en wil niet met tokkies geassocieerd worden
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.quote:
A la Ryanair handbagage dus:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.
Kan best groot hoor, handbagage, normale rugtassen kunnen eigenlijka ltijd welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.
Oh, ook nog een kleine tas?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
A la Ryanair handbagage dus:
Er mag één stuk handbagage per passagier* met een gewicht van max 10kg en max afmeting van 55cm x 40cm x 20cm, plus 1 kleine tas van max 35cm x 20cm x 20cm meegenomen worden.
Ik heb een rolkoffertje in die maten, werkt perfect!
Voor mijn vriendin was dit genoeg iig (allebei rolkoffer + rugzak), en geen problemen gehad met Ryanair (bijbetalen en zulks)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ook nog een kleine tas?Dat is handig. Wij waren van plan het koffertje van mijn vriend te doen als zijn tas. En ik dan een rugzak waarmee we ook door de stad kunnen lopen. Het zijn maar 3 nachten, dus zo heel veel moet er ook weer niet mee.
Al ben ik natuurlijk wel een vrouw, dus stiekem toch best een hoop.
Goed om te weten. Binnenkort maar gewoon even naar een tassen outlet store.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Voor mijn vriendin was dit genoeg iig (allebei rolkoffer + rugzak), en geen problemen gehad met Ryanair (bijbetalen en zulks)
Wil jij bij mijn lijstje in de OP even 'Die extra lange damesparka met afneembare bontkraag maat 36' en 'Die witte SM badjas' zetten?quote:
Daarom, is beter dan via Ibood. Of probeer marktplaats..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed om te weten. Binnenkort maar gewoon even naar een tassen outlet store.
Maar natuurlijk.... donequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil jij bij mijn lijstje in de OP even 'Die extra lange damesparka met afneembare bontkraag maat 36' en 'Die witte SM badjas' zetten?
quote:
14,95 + verzendkostenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Voor hoeveel stonden ze erop? Ik heb een heerlijke badjas voor 30 euro, alleen waar ik 'm vandaan had weet ik niet meer
Misschien komt ie nog een keerquote:
Ik heb nu ook een heerlijke badjas, in de aanbieding gekocht voor 20 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef EDMAN- het volgende:
ja haha, dan heb ik 2 badjassen
verdikkeme, 30 euro was al goedkoop
Ik woon in Delft, maar mijn badjas hangt bij mijn ouders.quote:
Hehehe, nee dat nietquote:
Lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
Wat een rust hier zeg
ik wil me ff lekker vervelen op m'n werk, maar er is hier niet veel te doen
na de vakantie altijd even 2 daagjes inkomen en dan precies een ibood hunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |