terwijl ie op zn handen staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een echte man pist gewoon rechtstreeks in zijn mond natuurlijk.
Ah tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afdeling customer service. Dus dat is alles van kassa, klantenservice tot buiten de mensen helpen en de karren weer in de liften zetten.
Weet je wel hoe lastig dat is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:51 schreef Myraela het volgende:
Kunnen ze die teksten niet eventjes aanpassen.
Bontkraagjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:47 schreef essnhills het volgende:
Als deze nog eens langs komt in maat 36
[ afbeelding ]
Dan wil ik die misschien wel, mijn winterjas is aan vervanging toe.
quote:
Die kun je eraf halenquote:
Ik hou niet van bontkraagjesquote:
Ja, naast dat ik het niet mooi vind kriebelt het altijd zo, en als het nat regent is het ook niksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
ook altijd gedaan, zit ook niet lekker
en wil niet met tokkies geassocieerd worden
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.quote:
A la Ryanair handbagage dus:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.
Kan best groot hoor, handbagage, normale rugtassen kunnen eigenlijka ltijd welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij moet groot genoeg zijn voor vakantie, maar niet te groot omdat het handbagage is. Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |