Oh, ook nog een kleine tas?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
A la Ryanair handbagage dus:
Er mag één stuk handbagage per passagier* met een gewicht van max 10kg en max afmeting van 55cm x 40cm x 20cm, plus 1 kleine tas van max 35cm x 20cm x 20cm meegenomen worden.
Ik heb een rolkoffertje in die maten, werkt perfect!
Voor mijn vriendin was dit genoeg iig (allebei rolkoffer + rugzak), en geen problemen gehad met Ryanair (bijbetalen en zulks)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ook nog een kleine tas?Dat is handig. Wij waren van plan het koffertje van mijn vriend te doen als zijn tas. En ik dan een rugzak waarmee we ook door de stad kunnen lopen. Het zijn maar 3 nachten, dus zo heel veel moet er ook weer niet mee.
Al ben ik natuurlijk wel een vrouw, dus stiekem toch best een hoop.
Goed om te weten. Binnenkort maar gewoon even naar een tassen outlet store.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:13 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Voor mijn vriendin was dit genoeg iig (allebei rolkoffer + rugzak), en geen problemen gehad met Ryanair (bijbetalen en zulks)
Wil jij bij mijn lijstje in de OP even 'Die extra lange damesparka met afneembare bontkraag maat 36' en 'Die witte SM badjas' zetten?quote:
Daarom, is beter dan via Ibood. Of probeer marktplaats..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed om te weten. Binnenkort maar gewoon even naar een tassen outlet store.
Maar natuurlijk.... donequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil jij bij mijn lijstje in de OP even 'Die extra lange damesparka met afneembare bontkraag maat 36' en 'Die witte SM badjas' zetten?
quote:
14,95 + verzendkostenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef EDMAN- het volgende:
Voor hoeveel stonden ze erop? Ik heb een heerlijke badjas voor 30 euro, alleen waar ik 'm vandaan had weet ik niet meer
Misschien komt ie nog een keerquote:
Ik heb nu ook een heerlijke badjas, in de aanbieding gekocht voor 20 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:28 schreef EDMAN- het volgende:
ja haha, dan heb ik 2 badjassen
verdikkeme, 30 euro was al goedkoop
Ik woon in Delft, maar mijn badjas hangt bij mijn ouders.quote:
Hehehe, nee dat nietquote:
Lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
Wat een rust hier zeg
ik wil me ff lekker vervelen op m'n werk, maar er is hier niet veel te doen
na de vakantie altijd even 2 daagjes inkomen en dan precies een ibood hunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |