abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:38:07 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143656169

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:38:46 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143656174
Zaterdag gaat GotC me droppen en mag ik terug naar huis lopen. Maar dan merk je pas hoe ver je loopt met zo'n LDL. De boulevard van Katwijk is nog te dicht bij :D
F means you're fucked
pi_143656220
Van A naar B lopen, weer eens iets anders dan een rondje.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:49:28 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143656290
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:43 schreef Guard het volgende:
Ja precies! De rondjes hier in de buurt heb ik wel gehad. Nu bestaat de kans dat ik zaterdag de hele weg wind tegen heb, maar ik heb zin om heel Meijendel door te banjeren.

En de marathon is ook van A naar B, misschien hebben we daar ook de hele weg wel wind tegen ;)
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:51:29 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143656316
A naar B O+
Ook leuk om dan eens een andere regio te pakken :Y

Hoeveel km loop je?
pi_143656317
Leuk inderdaad! Volgende week loop ik de 30km ook terug naar huis :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 08:52:18 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143656323
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:51 schreef Quoi het volgende:
A naar B O+
Ook leuk om dan eens een andere regio te pakken :Y

Hoeveel km loop je?
3 uur, dus het zal ergens tussen de 30 en 32 uitkomen gok ik
F means you're fucked
pi_143656389
Er staat voor mij ook 32 km op de planning.
Met een groepje uit een dorp verder mee, kom ik ook nog eens ergens anders :)
pi_143656438
Ik heb zondag een 24k maar lig nu nog steeds ziek op bed :'( . Ik weet niet of het verstandig is om te gaan lopen.
pi_143656453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:02 schreef Devv het volgende:
Ik heb zondag een 24k maar lig nu nog steeds ziek op bed :'( . Ik weet niet of het verstandig is om te gaan lopen.
Ziek als in koorts?
pi_143656485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:03 schreef Guard het volgende:

[..]

Ziek als in koorts?
Nee, niet meer. Die fase is alweer voorbij, maar ik heb nog steeds griep.
pi_143656572
Dan is het niet verstandig om te gaan lopen, stelregel is dat je na genezing net zoveel dagen wacht als je ziek bent geweest alvorens je weer de training oppakt.

Ik zou iig een dag of twee wachten na genezing alvorens je weer gaat lopen
pi_143656616
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 08:43 schreef Guard het volgende:
Heb ik ook met mijn maratraining gedaan. Was ideaal. En je komt nog 's ergens! En je loopt elke stap dichter naar je einddoel, in plaats van eerst (grofweg) de helft van huis af! :P
Ja doei.
pi_143656990
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb ik ook met mijn maratraining gedaan. Was ideaal. En je komt nog 's ergens! En je loopt elke stap dichter naar je einddoel, in plaats van eerst (grofweg) de helft van huis af! :P
Dat is als je alleen loopt zeker wel leuker ja.
Nog een paar echt lange LDL's te gaan, hopelijk geen alleenig, maar anders denk ik dat maar eens bij mijn ouders ga kijken. Die willen we me vast ergens droppen dat ik alleen terugloop, of misschien wel dat pa op de fiets meegaat met een mooi rondje daar in de buurt :)
pi_143657064
@Streamnl: actief herstellen werkte de vorige keer ook best goed, ookal is het nooit helemaal weggegaan, maar toen deed ik nog geen oefeningen. Dus nu ook actief herstellen, luisteren naar pijn (en dan stoppen) en dagelijkse oefeningen en dan hoop ik met 2 weken wel verbetering te zien, dat zegt de NHS ook. Als niet, dan de dok bellen voor 'n afspraak. Heuvels zijn hier niet te vermijden tenzij ik alleen maar heen en weer over een klein stukje trans pennine trail ga rennen _O- :') maar zelfs dat is niet helemaal vlak.
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:47:29 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is als je alleen loopt zeker wel leuker ja.
Nog een paar echt lange LDL's te gaan, hopelijk geen alleenig, maar anders denk ik dat maar eens bij mijn ouders ga kijken. Die willen we me vast ergens droppen dat ik alleen terugloop, of misschien wel dat pa op de fiets meegaat met een mooi rondje daar in de buurt :)
Dit gaat mijn eerste solo LDL worden...ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
F means you're fucked
pi_143657181
Heb al mijn M-loopjes solo gedaan. Puur genieten vond ik 't. In de zon, in de zeikregen. Lekker nadenken over vanalles, 100% op je eigen tempo lopen, _O_ heb nu al weer zin in de volgende solomarathontrainingen. :9
Ja doei.
pi_143657185
Ziek is niet lopen hoor.. iig bij echte griep moet je je lichaam wel even de tijd geven om te herstellen!

Zei ik een paar topics geleden nog dat ik niet toe was aan een race vest.. heb ik gister een knalroze van Nathan gekregen van mijn schoon ouders... voor op vakantie in de hitte zeiden ze.. super lief.. dus nu heb ik met mijn mini afstandjes ook een racevest haha!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 09:50:57 ]
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:51:04 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Heb al mijn M-loopjes solo gedaan. Puur genieten vond ik 't. In de zon, in de zeikregen. Lekker nadenken over vanalles, 100% op je eigen tempo lopen, _O_ heb nu al weer zin in de volgende solomarathontrainingen. :9
Kan het me prima voorstellen!
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:52:46 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143657227
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:47 schreef YUR het volgende:

[..]

heb je tijdens je eerdere marathons nooit solo LDL's gelopen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:53:32 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

heb je tijdens je eerdere marathons nooit solo LDL's gelopen?
Nope. Altijd met een marathongroep
F means you're fucked
pi_143657273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:47 schreef YUR het volgende:

[..]

ik heb er ook al een paar wat langere ldl's solo opzitten (van 21 tot 30 km), en zoals moblo zegt is dat ook niet verkeerd. Alleen ik denk dan nergens over na :) Ik zet alles van me af, verstand op nul, en de ene voet voor de andere zetten.
Maar als je iedere keer iig dezelfde beginkm's moet maken wordt het wel wat saai.
Dus af en toe de auto pakken en ergens anders heen, met de al vaker genoemde fietsknooppunten en wandelknooppunten is dat prima te doen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 09:56:57 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143657303
Poe, ik zou het ook zwaarder vinden, alleen :N

Ik snap de rust, eigen tempo, maar toch. Maar ieder zijn eigen stijl :)
pi_143657322
Een LDL in je eentje is mijns inziens zwaarder dan met een groepje mensen. Maar omdat het voor jou een nieuwigheidje is zou het me ook niks verbazen dat je enthousiast zult zijn over de rust en het volledig je eigen plan kunnen trekken.

Ik heb twee keer een A->B gedaan. Een keertje vanaf station Delft en een keertje vanuit Schiedam naar huis. Leuk om te doen en je wordt gedwongen om het te voltooien omdat je anders niet thuiskomt.

Overigens worden er wel heel veel stevige afstanden gelopen de laatste tijd. En dan heb ik het nog niet eens over de ondergrond. Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:00:06 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143657357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Nope. Altijd met een marathongroep
:o
succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.
pi_143657364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:

Overigens worden er wel heel veel stevige afstanden gelopen de laatste tijd. En dan heb ik het nog niet eens over de ondergrond. Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.
Beetje inherent aan het feit dat er een hoop HM's en M's binnenkort gelopen gaan worden, en men daar vollop voor in training is.
Maar dat mag inderdaad geen belemmering zijn voor berichten over andere afstanden.
pi_143657387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Beetje inherent dat er hoop HM's en M's binnenkort gelopen gaan worden, en men daar vollop voor in training is.
Maar dat mag inderdaad geen belemmering zijn voor berichten over andere afstanden.
Ik loop zelf zondag een 5 en dinsdagavond een 10. Maar ik ben zelf ook in training voor een HM. Is de Meijendelloop op 29/11 niet bij uitstek een wedstrijd voor jou, trouwens?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:02:02 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.
Ik denk dat ik eerder een stukje te snel zal lopen in mijn eentje...Dus daar moet ik wel een beetje op letten. Al vind ik het prima als ik eenmaal in mn zone zit, dan maakt het me niet meer zo veel uit hoe snel ik loop
F means you're fucked
pi_143657405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat ik eerder een stukje te snel zal lopen in mijn eentje...Dus daar moet ik wel een beetje op letten. Al vind ik het prima als ik eenmaal in mn zone zit, dan maakt het me niet meer zo veel uit hoe snel ik loop
Loop je tijdens een LDL ook weleens blokken in beoogd marathontempo?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:04:06 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Loop je tijdens een LDL ook weleens blokken in beoogd marathontempo?
Nee, dat heb ik tot nu toe niet gedaan. En dat zal dit keer ook niet gaan gebeuren, maar da's puur vanwege het feit dat ik geen beoogd marathontempo heb :D
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:04:29 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143657430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik loop zelf zondag een 5 en dinsdagavond een 10. Maar ik ben zelf ook in training voor een HM. Is de Meijendelloop op 29/11 niet bij uitstek een wedstrijd voor jou, trouwens?
Kerkpolderloop?
pi_143657453
quote:

[..]

succes dan maar!
Je loopt je LDL nooit te langzaam.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:06:33 #33
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_143657475
quote:
Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.
Ja inderdaad. Wie gaat er binnenkort zijn eerste 5k wedstrijd lopen, en hoe gaat het met de trainingen?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_143657489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien wel qua afstand en de heroiek die bij een wedstrijd in Meijendel hoort, maar op de 30ste staat ook al de Tis voor niks op de agenda (en die is al een beetje onder voorbehoud ivm reisdata voor mijn jaarlijkse retraite naar het Carraibisch gebied).
pi_143657518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik tot nu toe niet gedaan. En dat zal dit keer ook niet gaan gebeuren, maar da's puur vanwege het feit dat ik geen beoogd marathontempo heb :D
Maar dan is het misschien ook niet zo gek dat jouw marathons tot nu toe niet gemakkelijk eindigden, omdat je dan ineens veel sneller loopt?

quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kerkpolderloop?
Nazomerloop in Schoonhoven.

quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je loopt je LDL nooit te langzaam.
Er is natuurlijk een ondergrens.
pi_143657528
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar dan is het misschien ook niet zo gek dat jouw marathons tot nu toe niet gemakkelijk eindigden, omdat je dan ineens veel sneller loopt?

[..]

Nazomerloop in Schoonhoven.

[..]

Er is natuurlijk een ondergrens.
Wandelen is de ondergrens ja, maar zolang het hardlopen blijft niet.
pi_143657552
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wandelen is de ondergrens ja, maar zolang het hardlopen blijft niet.
Dit, LDL gaat (wmb) om time on your feet, ipv om tempo's
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:11:14 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143657560
LDLs:
If you can't talk to each other, you might be going somewhat slower.
If you can sing a song, you might be going faster.
:+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:11:25 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143657565
Als ik me over iemand geen zorgen maak wb alleen LDL lopen, is het Yur :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:11:26 #40
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb hele halve marathons in marathontempo (of sneller) gelopen tijdens de voorbereidingen :)
F means you're fucked
pi_143657572
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Guard het volgende:

[..]

Dit, LDL gaat (wmb) om time on your feet, ipv om tempo's
Ook als je onder je D1 loopt?
pi_143657595
Voor alles tot aan HM's train ik niet eens meer (specifiek) :@ die loop ik 'gewoon', maar ik verwacht dan ook geen enorme verbeteringen qua tijden, al zit er nog wel eens een verrassingsPB bij :') . Heb voor de TdF ook niet 'specifiek' getraind, al heb ik hier 't geluk van de omgeving die sowieso al heuvels etc. biedt. Als ik eens een keer een snellere HM wil lopen zal ik wel specifieker gaan trainen dan 'gewoon loopjes' en wel gaan wisselen met tempo's, maar vooralsnog werkt dit heel fijn voor me op dit moment. Eerst de rug maar 's heel krijgen en zorgen dat ik daarmee m'n M-training weer kan beginnen O+

Dat ik dit zou posten had ik een paar jaar geleden écht niet verwacht/geloofd :D *O*
Ja doei.
pi_143657619
Ohja, lopen :+ Vanavond eens kijken of ik dat nog kan.
pi_143657620
Ja maar .co.uk, jullie lopen iedere week een wedstrijd. Dat is gelijk aan een tempoloop.
pi_143657639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ook als je onder je D1 loopt?
ik heb slechts een globaal idee wat mijn D1 is.
Ik probeer het allemaal niet te wetenschappelijk aan te pakken en het meerendeels op gevoel te doen.
Doelstelling is dan ook: uitlopen, en als het even kan een beetje comfortabel. De volgende ga ik wat meer naar de (mogelijke) eindtijd kijken en de voorbereiding die daarbij hoort
pi_143657652
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Voor alles tot aan HM's train ik niet eens meer
blaaskaak ;)
pi_143657671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja maar .co.uk, jullie lopen iedere week een wedstrijd. Dat is gelijk aan een tempoloop.
Deels waar! Er zijn er ook een boel die ik gewoon loop om 't lopen zonder echt hard te gaan. Al zie ik wel verbetering. Mijn laatste 10-mijler deed ik écht heel rustig, maar liep toch een PB. Dat was raar! :D
Ja doei.
pi_143657689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
@Streamnl:
Ik was alleen aan het meedenken en aan het spuien wat IK zou doen wat ik verstandig vind. Je voelt zelf het beste wat je wel en niet kan.
quote:
succes dan maar!
Dit.
Ik heb ook geen probleem om alleen te lopen. Maar vind het ook leuk om een keer met andere te lopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook de neiging om sneller te lopen dan goed voor me zou zijn. Daarom loop ik mijn LDL ook met een hartslagband. Dan weet ik zeker dat ik niet te hard ga en mezelf voorbij train.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:16:55 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:16 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik was alleen aan het meedenken en aan het spuien wat IK zou doen wat ik verstandig vind. Je voelt zelf het beste wat je wel en niet kan.

[..]

Dit.
Ik heb ook geen probleem om alleen te lopen. Maar vind het ook leuk om een keer met andere te lopen.

[..]

Ik heb ook de neiging om sneller te lopen dan goed voor me zou zijn. Daarom loop ik mijn LDL ook met een hartslagband. Dan weet ik zeker dat ik niet te hard ga en mezelf voorbij train.
Ik wil m echt op gevoel lopen. Misschien stop ik mn horloge wel in mn rugzak :Y
F means you're fucked
pi_143657748
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

blaaskaak ;)
Wacht maar tot ik straks op zondagen even een 100K doe als opwarmertje...

SPOILER
Nee, maar zonder gekheid, ik vind dat echt nog steeds raar, dat ik dat nu gewoon kán, een HM lopen, 'uit het niets', lijkt het, terwijl ik vorig jaar om deze tijd nog voor mijn eerste HM aan het trainen was. Vooruitgang is iets vreemds/tofs!
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:20:47 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143657792
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wacht maar tot ik straks op zondagen even een 100K doe als opwarmertje...
sounds like a nice day out ;)
pi_143657793
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:16 schreef YUR het volgende:

Ik wil m echt op gevoel lopen. Misschien stop ik mn horloge wel in mn rugzak :Y
Aanrader! Ik vond vooral mijn hartslag interessant om terug te lezen.
Ik merkte dat het redelijk overeen kwam met mijn gevoel.
pi_143657822
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:20 schreef streamnl het volgende:

[..]

:Y

Laatste tijd loop ik met m'n garmin op de 'time of day' op 't grote scherm. Verder geen informatie. Gewoon op start drukken bij de start en op stop bij de finish! Doet voor mij heel veel goed!
Ja doei.
pi_143657825
quote:

[..]

Dat merk ik ook als ik mijn horloge gewoon om heb hoor ;)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:23:15 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143657839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Quoi het volgende:
LDLs:
If you can't talk to each other, you might be going somewhat slower.
If you can sing a song, you might be going faster.
:+
lopen is helemaal niet ingewikkeld!
pi_143657880
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Deels waar! Er zijn er ook een boel die ik gewoon loop om 't lopen zonder echt hard te gaan. Al zie ik wel verbetering. Mijn laatste 10-mijler deed ik écht heel rustig, maar liep toch een PB. Dat was raar! :D
Jullie volgen een beetje de Souplessemethode van Lok. Daarin loop je ook veel wedstrijden, maar dus nooit tempolopen. En weinig echte duurlopen, maar veel extensieve intervaltrainingen (dat doen jullie dan weer minder, al helpen de heuvels natuurlijk wel).
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:26:09 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143657898
quote:

[..]

Maar die doe ik lekker niet om :s)
F means you're fucked
pi_143657905
Hier in 'training' voor de HM van Eindhoven dus probeer een schema aan te houden van runnersworld.
Ga nog wel zo nu en dan naar de sportschool en doe mee met bootcamp van werk dus die nemen wel eens een draafloopje in :o Maar probeer wel in het weekend een LDL te lopen die nu tegen de 15/16km zitten en dan nog wat tempo/interval werk en als het kan een gewoon loopje door de week.
Vanochtend een 'tempoloopje' gedaan van 6 KM ging gisteravond niet meer. Wel lekker gelopen lang/lang kon maar was niet echt nodig.
SPOILER
Ga nu ook de 16km hypothekerbeekloop doen wiensdag a.s. dus denk dat die de LDL van zondag inneemt en dat ik zondag een tempoloop doe van 8 Km ofzo.
Ben niet echt met tijden bezig. Wil de HM rond 2 uur uitlopen en dan eens zien of ik wedstrijden leuk genoeg vind om vaker te doen, en dus te blijven trainen.
Voetbal seizoen (zaal) begint ook weer, en dat is meestal ook op maandag en vrijdagavond een westrijd. Dus moet een beetje zuinig met de tijd omgaan, heb ook nog een dochter van 3 en nummer twee op komst dus druk genoeg ;)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_143657922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jullie volgen een beetje de Souplessemethode van Lok. Daarin loop je ook veel wedstrijden, maar dus nooit tempolopen. En weinig echte duurlopen, maar veel extensieve intervaltrainingen (dat doen jullie dan weer minder, al helpen de heuvels natuurlijk wel).
We volgen iets zonder het te volgen 8-) tof! :D We doen wel om de twee weken (meestal) een goede interval op de baan. En de wintertraining staat weer voor de deur, wat inhoudt dat we elke woensdagavond óf heuveltraining, óf snelheidswerk gaan doen.
Ja doei.
pi_143658011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:26 schreef ser het volgende:
Hier in 'training' voor de HM van Eindhoven dus probeer een schema aan te houden van runnersworld.
Ga nog wel zo nu en dan naar de sportschool en doe mee met bootcamp van werk dus die nemen wel eens een draafloopje in :o Maar probeer wel in het weekend een LDL te lopen die nu tegen de 15/16km zitten en dan nog wat tempo/interval werk en als het kan een gewoon loopje door de week.
Vanochtend een 'tempoloopje' gedaan van 6 KM ging gisteravond niet meer. Wel lekker gelopen lang/lang kon maar was niet echt nodig.
SPOILER
Ga nu ook de 16km hypothekerbeekloop doen wiensdag a.s. dus denk dat die de LDL van zondag inneemt en dat ik zondag een tempoloop doe van 8 Km ofzo.
Ben niet echt met tijden bezig. Wil de HM rond 2 uur uitlopen en dan eens zien of ik wedstrijden leuk genoeg vind om vaker te doen, en dus te blijven trainen.
Voetbal seizoen (zaal) begint ook weer, en dat is meestal ook op maandag en vrijdagavond een westrijd. Dus moet een beetje zuinig met de tijd omgaan, heb ook nog een dochter van 3 en nummer twee op komst dus druk genoeg ;)
Lang Lang! Het is nog geen winter man! :D
Ja doei.
pi_143658026
@Frsh
Ik ga de Duinentrail NIET lopen. Het moet dan op dezelfde dag op-en-neer rijden en dat is het mij niet waard (5 uur reizen :r ) .
Dus als je iemand anders er blij mee kan maken, doen!
pi_143658070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef streamnl het volgende:
@Frsh
Ik ga de Duinentrail NIET lopen. Het moet dan op dezelfde dag op-en-neer rijden en dat is het mij niet waard (5 uur reizen :r ) .
Dus als je iemand anders er blij mee kan maken, doen!
Pfffr :6
pi_143658091
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Pfffr :6
Wat wil je nu?? Op FoK praten of via de app. Twee tegelijk word me te veel :6
pi_143658135
quote:
12s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef streamnl het volgende:

[..]

App is anders, ik ben het topic al genoeg aan het vervuilden met off-topic geneuzel.

SPOILER
pi_143658141
quote:
12s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef streamnl het volgende:

[..]

Jij bent wel een 'app-slet', niet? :D!
Ja doei.
pi_143658154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Weer eens wat anders dan een breezerslet.
pi_143658164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
app-slet, loop-slet....
Wat denken jullie wel niet.... :{
pi_143658179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:39 schreef streamnl het volgende:

[..]

app-slet, loop-slet....
Wat denken jullie wel niet.... :{
Tsja... de data suggerereert dat het een waarheid is ;)
Ja doei.
pi_143658352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja... de data suggerereert dat het een waarheid is ;)
^^
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:47:56 #70
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143658375
Mocht het lijstje van Guard langzaam leeglopen, staan hier nog wel wat dingen tussen:

http://www.mensjournal.co(...)n-the-world-20140820

:9
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_143658387
afijn, ik weet nu genoeg. :6

Mijn nieuwe doel voor dit jaar.

Ik sta ingeschreven voor 30km op 30 november in Geldrop.
Ik ga vanaf nu rustig mijn afstanden verlengen kijken hoe alles verloopt.
Gaat alles goed... dan laat ik de week ervoor mijn afstand wijzigen naar de M...

(Zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor mijzelf (27nov))

SPOILER
pi_143658409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:48 schreef streamnl het volgende:

Gaat alles goed... dan laat ik de week ervoor mijn afstand wijzigen naar de M...

SPOILER
*)
pi_143658416
quote:

SPOILER
Ah. Stream gaat dus ook een marathon lopen...
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:49:46 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143658429
Jeutje, ook nog per app. Dat zou me teveel worden :P

Hats, spannend! Maar eigenlijk heb ik een goed voorgevoeletje :)

En benieuwd naar Murmeli's fysio bevinding.
pi_143658439
quote:

SPOILER
Mij een beetje dood maken met een blije mus :{w ik dacht dat je praatte over een bezoekje aan het VK toen je appte :{w

Die mara, :{w :')
Ja doei.
pi_143658472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lang Lang! Het is nog geen winter man! :D
ja daar kwam ik ook achter, alhoewel het gisteren herfstweer was..... Is wel een dunne tight dus niet et warm. En s'ochtends vinden mijn benen dat wel fijner. Maar voor de armen was lang idd niet nodig ;)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_143658491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:

Ik zit nu vooral in de "maar stel dat...."-fase :P Misschien komt er wel uit de test dat ik een psychopaat ben met een iq van 60.
pi_143658743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:

Fysio kon niks vinden omdat er nu niks pijn doet. Voordeel is dat er dus niks echt stuk lijkt, nadeel is dat een gerichte behandeling lastig is. Ik heb nu zo"n bandje meegekregen voor net onder de knie. Misschien helpt dat.
Volgende keer daar op de loopband lopen, dan ziet ie wat ik doe. En doorlopen tot het pijn doet.

In ieder geval is mijn rechterheup en -enkel erg mobiel en zou het kunnen dat ik daardoor en door de opbouw en de wisselende ondergronden de mist in ga. Maar het is dus afwachten. Of ik de hm kan lopen blijft dus ook afwachten.

Offtopic: ik heb nog een stuk of 3 wondjes op mijn hoofd gevonden. En heb de baasjes van de kat op de hoogte gesteld. De moeder van een van hen gaat vanmiddag de kat zoeken. Zij is schijnbaar goed met de katten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143658949
Voor trailers met tijd teveel (ik helaas niet, moet hard aan de slag):

http://www.redbull.com/za(...)availen-full-version
Ja doei.
pi_143659059
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sorry dat ik reageer op een post van 4 bladzijden terug, maar tering, wat gaan jullie hard hier, met posten.

Anyway, ik heb vorig jaar ook een aantal LDL's gelopen, en ik vond de van-A-naar-thuis loopjes heel zwaar.

Mijn favoriete LDL's waren rondjes in een onbekende omgeving. Een paar weken voor mijn M was ik een paar weekendjes weg, dus kon ik een route uitzetten (en naar mijn Garmin uploaden) in een gebied waar ik nooit gelopen had. En toen liep ik dus 30km lang te genieten van de omgeving. Een keer door de bossen en de weilanden bij Ommen, en een keer door de suikerbietenvelden in Noord-Brabant.

En daarna liep ik ook nog een 35km van-A-naar-thuis, vanaf Murmeli (maar dat wist ik toen nog niet). En dat was erg. In het begin wel onbekende stukjes, maar na een km of 20 kreeg ik het zwaar, en toen liep ik alleen nog waar ik alles al kende. Saai! Dat doe ik niet snel nog een keer, denk ik.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:24:01 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143659189
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Fysio kon niks vinden omdat er nu niks pijn doet. Voordeel is dat er dus niks echt stuk lijkt, nadeel is dat een gerichte behandeling lastig is. Ik heb nu zo"n bandje meegekregen voor net onder de knie. Misschien helpt dat.
Volgende keer daar op de loopband lopen, dan ziet ie wat ik doe. En doorlopen tot het pijn doet.

In ieder geval is mijn rechterheup en -enkel erg mobiel en zou het kunnen dat ik daardoor en door de opbouw en de wisselende ondergronden de mist in ga. Maar het is dus afwachten. Of ik de hm kan lopen blijft dus ook afwachten.

Offtopic: ik heb nog een stuk of 3 wondjes op mijn hoofd gevonden. En heb de baasjes van de kat op de hoogte gesteld. De moeder van een van hen gaat vanmiddag de kat zoeken. Zij is schijnbaar goed met de katten.
Bandje onder je knie. Heeft een kennis van me veel profijt van gehad. Maarja, blijft een beetje pappen en nathouden. Bleh!
pi_143659368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zit nu vooral in de "maar stel dat...."-fase :P Misschien komt er wel uit de test dat ik een psychopaat ben met een iq van 60.
Nou, dat zou anders toch hartstikke lachen zijn als dat eruit komt? Jammer van je baan, maar wel een prachtige geuzenpenning!

Tegen jou kan ik hetvolgende wel vertellen: ik werd vanochtend wakker met een ziedende pijn in mijn rechterschouder. Vooral als ik gewoon sta dan ga ik bijkans door de grond. Zo meteen moet ik brood smeren, ik zie er al tegenop. Het aller ergste is dat er slechts een houding met de rechterarm is die minder pijn doet, maar dat die houding vrij dubieus is.
pi_143659405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het aller ergste is dat er slechts een houding met de rechterarm is die minder pijn doet, maar dat die houding vrij dubieus is.
Ik kan me hier niets bij voorstellen. Foto?
pi_143659438
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Bandje onder je knie. Heeft een kennis van me veel profijt van gehad. Maarja, blijft een beetje pappen en nathouden. Bleh!
Ja, zwabber meldde ook positieve ervaringen.
De oorzaak gaan we pas vinden als ik daar op de loopband ga lopen tot het pijn doet. En ik ga als ik met bandje ga lopen een stift meenemen om de evt pijnplek te markeren.
Ik hoop dat t bandje helpt. Iig tm de halve.
Ameland zet ik misschien terug naar 10km.
pi_143659443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef pijll het volgende:

[..]

Eens met pijll.
pi_143659459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef pijll het volgende:

[..]

:X
pi_143659489
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef Murmeli het volgende:
Ameland zet ik misschien terug naar 10km.
Mooi, dan staat niets deelname aan de BGL nog in de weg.
pi_143659530
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:X
Nog een pleister? Weer een ongelukje gehad?
pi_143659553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:37 schreef pijll het volgende:

[..]

Je moet haar toch wat minder hard gaan slaan pijll, het kost haar steeds meer moeite om geloofwaardige smoesjes te bedenken.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:40:52 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143659614
Zwabber, deel nu ff die houding!

@Yuki: zoals ik het nu zie ga ik niet eerder dan zondag lopen. Merk de snelle opbouw van kms en zware trainingsweek vorige week. Pijntjes hier en daar, een pijnlijke knie. Ik ga er vanuit dat het met rust wel voorbij waait, maar dan moet ik die wel even nemen :)
pi_143659904
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Quoi het volgende:
Dan krijg ik niet alleen een permban, maar ook de politie aan de deur.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:52:37 #92
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143659928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dan krijg ik niet alleen een permban, maar ook de politie aan de deur.
Dat tweede is natuurlijk niet zo erg
F means you're fucked
pi_143660037
Vandaag een beetje gevoelige schenen, ondanks dat gisteren rustdag was en ik geen gekke dingen heb gedaan. Ben bang dat ik de boel misschien toch een beetje overbelast momenteel door sportschool + hardlopen. Ik heb vandaag afgesproken in de sportschool, maar doe wel alleen upper body en geen benen, Just to be sure. Het doet niet echt pijn, maar ik voel het, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik wil niet alles gelijk weer om zeep helpen door overenthousiast door te gaan, dus eventueel nieuw rondje wacht iig maar tot zondag (mits dan okee). Ik wil namelijk echt die Damloop doen..

Zouden m'n compressiekousen helpen?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:58:37 #94
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143660096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag een beetje gevoelige schenen, ondanks dat gisteren rustdag was en ik geen gekke dingen heb gedaan. Ben bang dat ik de boel misschien toch een beetje overbelast momenteel door sportschool + hardlopen. Ik heb vandaag afgesproken in de sportschool, maar doe wel alleen upper body en geen benen, Just to be sure. Het doet niet echt pijn, maar ik voel het, als je begrijpt wat ik bedoel? Ik wil niet alles gelijk weer om zeep helpen door overenthousiast door te gaan, dus eventueel nieuw rondje wacht iig maar tot zondag (mits dan okee). Ik wil namelijk echt die Damloop doen..

50% kans ^O^
F means you're fucked
pi_143660128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat tweede is natuurlijk niet zo erg
Ervaring mee begrijp ik?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:00:20 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143660155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ervaring mee begrijp ik?
Met geen van beide opties :)
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:23:15 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143660799
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Quoi het volgende:

@Yuki: zoals ik het nu zie ga ik niet eerder dan zondag lopen. Merk de snelle opbouw van kms en zware trainingsweek vorige week. Pijntjes hier en daar, een pijnlijke knie. Ik ga er vanuit dat het met rust wel voorbij waait, maar dan moet ik die wel even nemen :)
Jammer, maar verstandig denk ik :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_143660960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Daph_ het volgende:

Een klein stapje terug is slim als je kleine pijntjes hebt.
pi_143660995
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:37 schreef pijll het volgende:

[..]

:6
Ja, je moet mij minder slaan!
Het gaat opvallen :6
pi_143661013
Zo. Toch voor de zekerheid maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week dinsdag om naar de rug te laten kijken. Wil gewoon pijnvrij rennen weer O+
Ja doei.
pi_143661322
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:6
Ja, je moet mij minder slaan!
Het gaat opvallen :6
Als je nou vaker gewoon deed wat ik zeg, dan hoefde ik je niet zo vaak te slaan.

Anyway. Liefde is... op afstandmeten een LDL uitzetten van 30km naar je vriendin, omdat je weet dat dat wel voldoende gaat motiveren om 'm uit te lopen.

(Over een paar maanden.)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:47:10 #102
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143661539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je nou vaker gewoon deed wat ik zeg, dan hoefde ik je niet zo vaak te slaan.

Anyway. Liefde is... op afstandmeten een LDL uitzetten van 30km naar je vriendin, omdat je weet dat dat wel voldoende gaat motiveren om 'm uit te lopen.

(Over een paar maanden.)
Je wil je vriendin pas over een paar maanden zien? :o
pi_143661563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Je wil je vriendin pas over een paar maanden zien? :o
Daarmee bouwt hij vast de motivatie op. Dan doet hij die 30km in 2 uur!
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:49:01 #104
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143661595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Toch voor de zekerheid maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week dinsdag om naar de rug te laten kijken. Wil gewoon pijnvrij rennen weer O+
Goede beslissing! Hopelijk is t met wat relatieve rust weer over
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:49:54 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143661617
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daarmee bouwt hij vast de motivatie op. Dan doet hij die 30km in 2 uur!
_O-
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:50:58 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143661662
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef pijll het volgende:

[..]

(Over een paar maanden.)
He, dat is mijn tekst o|O
Jij moest toch naar mij luisteren?
pi_143661772
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Goede beslissing! Hopelijk is t met wat relatieve rust weer over
Je moet ook niet voor tips en tricks op internet gaan lezen, dan kom je ook op pagina's over chronische rugpijn en dat het enige wat je kunt doen 'verminderen van pijn' is enzo :') Ik filter nu vooral de tips en tricks en oefeningen. Maar vanaf mei al last hebben met minimale verbetering (en nu weer verergering door 'de val') is wel echt supervervelend, zeker als je merkt dat je verder wel vooruitgang kunt boeken op uithoudingsniveau enzo... Ik wil gewoon wéér een marathon doen. En een ultra! Maar dan wel in de heuvels, want dat is wat ik persoonlijk het leukste vind, en daar moet moet m'n rug gewoon heel voor zijn... *kras* :P
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:56:59 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143661843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je moet ook niet voor tips en tricks op internet gaan lezen, dan kom je ook op pagina's over chronische rugpijn en dat het enige wat je kunt doen 'verminderen van pijn' is enzo :') Ik filter nu vooral de tips en tricks en oefeningen. Maar vanaf mei al last hebben met minimale verbetering (en nu weer verergering door 'de val') is wel echt supervervelend, zeker als je merkt dat je verder wel vooruitgang kunt boeken op uithoudingsniveau enzo... Ik wil gewoon wéér een marathon doen. En een ultra! Maar dan wel in de heuvels, want dat is wat ik persoonlijk het leukste vind, en daar moet moet m'n rug gewoon heel voor zijn... *kras* :P
Mee eens. Ik googel bijna nooit op medische dingen.

Edit: das al wel lang. I feel your pain
pi_143662051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mee eens. Ik googel bijna nooit op medische dingen.

Edit: das al wel lang. I feel your pain
Ghehe, je gaat dood van vanalles als je googlet. :')

En ja. Het is altijd wel een beetje 'onderdeel van me geweest', rugpijn. Kwam met vlagen, wat rustiger aandoen, en het ging weer weg. Zo'n 1 a 2 keer per jaar. Maar nog nooit heeft 't zo lang aangehouden.
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:04:15 #110
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143662083
Gaat weer hard hier :) A-B loopjes vind ik erg leuk, laat me regelmatig droppen en loop dan terug naar huis (wel altijd zelfde route, want er is maar 1 weg). Zou vandaag ook kunnen, ware het niet dat ik nog steeds niet 100% ben (insert grap hier) dus ik stel nog maar een dagje uit.

En Moblo, jij was toch ook professioneel hypochonder? Dan zou ik zeker niet googlen inderdaad :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:06:45 #111
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143662174
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ghehe, je gaat dood van vanalles als je googlet. :')

En ja. Het is altijd wel een beetje 'onderdeel van me geweest', rugpijn. Kwam met vlagen, wat rustiger aandoen, en het ging weer weg. Zo'n 1 a 2 keer per jaar. Maar nog nooit heeft 't zo lang aangehouden.
Maar heb je sindsdien al rustiger aan gedaan?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:07:00 #112
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_143662180
A-B'tjes lopen is lastiger dan op de fiets. Op de fiets heb ik het regelmatig gedaan, lopend nog steeds maar 1 keetje.

A-B'tjes geven doorgaans wel veel voldoening.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_143662360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar heb je sindsdien al rustiger aan gedaan?
Ja, naar verhouding wel ja. Zelfde tactiek als vorige keer. Maar wat er ook aangeraden wordt is actief herstel/doorgaan waar je mee bezig bent (je bewust van je beperkingen), dus dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk na te leven. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk kan de dokter doorverwijzen of wat dan ook!
Ja doei.
pi_143662408
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:04 schreef flipsen het volgende:
Gaat weer hard hier :) A-B loopjes vind ik erg leuk, laat me regelmatig droppen en loop dan terug naar huis (wel altijd zelfde route, want er is maar 1 weg). Zou vandaag ook kunnen, ware het niet dat ik nog steeds niet 100% ben (insert grap hier) dus ik stel nog maar een dagje uit.
Ik zou het niet volhouden in een gebied met maar 1 weg, als hardloper... Hoeveel mogelijkheden zijn er daar in de buurt voor off-road hardlopen?
pi_143662490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef Corniel het volgende:
A-B'tjes lopen is lastiger dan op de fiets. Op de fiets heb ik het regelmatig gedaan, lopend nog steeds maar 1 keetje.

A-B'tjes geven doorgaans wel veel voldoening.
A-B'tjes lopen vind ik doorgaans makkelijker dan op de fiets, omdat je niet na hoeft te denken hoe je je fiets mee moet nemen, en het is meestal makkelijker een "toevallige" lift te krijgen van 5-10 km, dan van 100km.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:18:31 #116
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_143662543
@Cafca: Mijn fiets-A-B'tjes zijn van het type: bij vrienden op bezoek en een dag later weer terug.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:19:20 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143662576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, naar verhouding wel ja. Zelfde tactiek als vorige keer. Maar wat er ook aangeraden wordt is actief herstel/doorgaan waar je mee bezig bent (je bewust van je beperkingen), dus dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk na te leven. Maargoed, nog een paar daagjes en hopelijk kan de dokter doorverwijzen of wat dan ook!
Hope so!
pi_143662603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:18 schreef Corniel het volgende:
@Cafca: Mijn fiets-A-B'tjes zijn van het type: bij vrienden op bezoek en een dag later weer terug.
Ah, ok. Dat kan ook, ja. (Maar is het dus eigenlijk een A-B-A'tje ;) )
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:21:26 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143662645
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:20 schreef cafca het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat kan ook, ja. (Maar is het dus eigenlijk een A-B-A'tje ;) )
Meer een A-B-Zzzzzzzzzzzzzzzzzz-A'tje
F means you're fucked
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:22:06 #120
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143662674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik zou het niet volhouden in een gebied met maar 1 weg, als hardloper... Hoeveel mogelijkheden zijn er daar in de buurt voor off-road hardlopen?
Ik noem mezelf nog geen hardloper, misschien scheelt dat :P Er zijn zeker offroad mogelijkheden, maar daar begin ik pas aan als ik een km of 15 zonder problemen red. En ik ben pas op de helft. Overigens heeft die ene weg wel prachtige uitzichten over het meer en de bergen he, dat scheelt ook. En ik loop naast het asfalt, vind ik een stuk prettiger lopen dan op het asfalt zelf (wat ook weer gelijk staat aan je doodvonnis tekenen hier)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143662712
Goed, geen psychopaat met een iq van 60, maar juist te introvert en gevoelig voor sfeer. Maar dan wel met een hoger iq dan de gemiddelde academisch opgeleide, dus dat compenseert :P.
pi_143662762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:23 schreef hatsaflats het volgende:
Goed, geen psychopaat met een iq van 60, maar juist te introvert en gevoelig voor sfeer. Maar dan wel met een hoger iq dan de gemiddelde academisch opgeleide, dus dat compenseert :P.
Jammer, is dus weer een excuus minder om niet te gaan lopen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:25:38 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143662779
quote:
^O^

Maar belangrijker: positief advies?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:28:21 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143662864
quote:
Klinkt als een prachtig profiel :s)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:31:27 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143662950
quote:
Gevoelig typetje dus :)
Maar..... krijg je een positief advies?
pi_143662960
Ik ben jullie het verhaal over mijn eerste trail ervaring nog schuldig.

Tijdens één van mijn afgelopen vakantieloopjes:
"Hé, da's een leuk klein weggetje. Laat ik die eens nemen"
Een paar honderd meter verderop: "Hmm, het wordt hier overhard"
En nog even later: "Nu kun je het eigenlijk geen weg meer noemen. Dit is gewoon een bospad"
"Hmm.. nu houdt het bospad ook op. Ach, dat zal verderop wel weer zichtbaar worden"
"De begroeing wordt nu wel erg dicht"
"Auw, kl*te doornstruiken"
"Sh*t, brandnetels"
"Ouch, dat wordt een litteken"
"......."
"...."
""
Affijn, na een poosje doelloos rondgesjouwd te hebben, heb ik Google Maps er maar eens bij gepakt op zoek naar het dichtstbijzinde verharde stukje aardbol. Dat bleek een fietspad 100 meter verderop te zijn.
Toen ik uiteindelijk bebloed, onder de schrammen en zwart van de modder uit de struiken het fietspad op strompelde, werd ik wel heel vreemd aangekeken door de juist passerende fietsers.

Tot zover mijn eerste trail ervraring. Of en wanneer er een tweede trail ervaring komt... ik kan het jullie nog niet vertellen :+
pi_143662966
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

^O^

Maar belangrijker: positief advies?
Voor een functie als onderzoeker in principe wel, maar voor klantcontact enzo vond ie me wat minder geschikt. Wat mij betreft prima, want daar solliciteer ik ook niet op. Dus nu maar hopen dat TNO er ook zo over denkt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:25 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jammer, is dus weer een excuus minder om niet te gaan lopen.
Ik hoorde dat het ging regenen vanmiddag :P
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:33:15 #128
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143663005
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:14 schreef pijll het volgende:

[..]

Jij hebt dat wel een beetje extreem denk ik. Ik vind herhalingen ook niet altijd erg. Mijn rondjes wisselen niet zoveel ook. Ik heb ook niet vaak zin om iets in mijn garmin te zetten.
pi_143663009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
Niet bij jou. Bovendien kun je prima lopen in de regen slimme.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:21 #130
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143663036
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Voor een functie als onderzoeker in principe wel, maar voor klantcontact enzo vond ie me wat minder geschikt. Wat mij betreft prima, want daar solliciteer ik ook niet op. Dus nu maar hopen dat TNO er ook zo over denkt.

[..]

Klinkt goed dus! ^O^
pi_143663084
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:31 schreef GlenHighland het volgende:
Ik ben jullie het verhaal over mijn eerste trail ervaring nog schuldig.

Tijdens één van mijn afgelopen vakantieloopjes:
"Hé, da's een leuk klein weggetje. Laat ik die eens nemen"
Een paar honderd meter verderop: "Hmm, het wordt hier overhard"
En nog even later: "Nu kun je het eigenlijk geen weg meer noemen. Dit is gewoon een bospad"
"Hmm.. nu houdt het bospad ook op. Ach, dat zal verderop wel weer zichtbaar worden"
"De begroeing wordt nu wel erg dicht"
"Auw, kl*te doornstruiken"
"Sh*t, brandnetels"
"Ouch, dat wordt een litteken"
"......."
"...."
""
Affijn, na een poosje doelloos rondgesjouwd te hebben, heb ik Google Maps er maar eens bij gepakt op zoek naar het dichtstbijzinde verharde stukje aardbol. Dat bleek een fietspad 100 meter verderop te zijn.
Toen ik uiteindelijk bebloed, onder de schrammen en zwart van de modder uit de struiken het fietspad op strompelde, werd ik wel heel vreemd aangekeken door de juist passerende fietsers.

Tot zover mijn eerste trail ervraring. Of en wanneer er een tweede trail ervaring komt... ik kan het jullie nog niet vertellen :+
IK zeg het zo vaak. Als er geen pad meer is, moet je ook omdraaien, want dan is het niet de bedoeling dat je er loopt.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:36:36 #132
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143663111
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

IK zeg het zo vaak. Als er geen pad meer is, moet je ook omdraaien, want dan is het niet de bedoeling dat je er loopt.
Hier in Kijkduin krijg je een boete als je buiten de paden loopt. Boswachter ^O^
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:36:46 #133
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_143663113
Beetje in een runnershigh hiero. Vandaag mijn laatste vrije dag voor de 5k tempo trainingen en dinsdag gelijk een wedstrijd om te zien waar ik sta.

De planning is dit geworden:
https://docs.google.com/s(...)8eA/edit?usp=sharing

Uiteraard is een planning bedoeld om gewijzigd te worden indien ik verbeteringen zie.
pi_143663115
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij deze bestempeld tot de eerste wet van Mossel ^O^
pi_143663158
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Hier in Kijkduin krijg je een boete als je buiten de paden loopt. Boswachter ^O^
In Limburg doen ze daar blijkbaar wat minder moeilijk over.
SPOILER
pi_143663168
Hier mag je gelukkig gewoon 9 van de 10 keer dwars over de heide, door de bossen of over de heuvels lopen, pad of geen pad O+ Lang leve de openheid van 't VK!

Mijn voorstel van gisteren om een fell-groepje te beginnen is goed ontvangen! Al veel aanmeldingen! :9
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:39:30 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143663186
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Sprak pas 'de' boswachter bij Meijendel en omstreken en die word scheitziek van de zogenaamde trailrunners :+

Ik vond het filmpje van TdF trouwens wel echt heel leuk. In Schotland heb ik dat soort paden tot in den treuren gewandeld en ik houd van klauteren en door riviertjes enzo :Y
pi_143663249
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sprak pas 'de' boswachter bij Meijendel en omstreken en die word scheitziek van de zogenaamde trailrunners :+

Ik vond het filmpje van TdF trouwens wel echt heel leuk. In Schotland heb ik dat soort paden tot in den treuren gewandeld en ik houd van klauteren en door riviertjes enzo :Y
Zie ik hier een inschrijving voor TdF 2015? 8-) :D
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:46:04 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143663392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie ik hier een inschrijving voor TdF 2015? 8-) :D
Nee hoor, no worries :N Ik ben echt een asfaltdier als het om hardlopen gaat. Af en toe afwisseling niet erg, maar verder: blik op oneindig.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:47:28 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143663439
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hier mag je gelukkig gewoon 9 van de 10 keer dwars over de heide, door de bossen of over de heuvels lopen, pad of geen pad O+ Lang leve de openheid van 't VK!

Mijn voorstel van gisteren om een fell-groepje te beginnen is goed ontvangen! Al veel aanmeldingen! :9
Hier is een groot deel van de duinen net 'vernieuwd' en daardoor kwetsbaar gebied, dus logisch dat ze het beschermen.
pi_143663492
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Hier is een groot deel van de duinen net 'vernieuwd' en daardoor kwetsbaar gebied, dus logisch dat ze het beschermen.
En duinen hebben ook een belangrijke functie, in tegenstelling tot ruige natuur die gewoon mooi ligt te zijn. Logisch dat ze beschermd worden dus
pi_143663497
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, begrijpelijk wel hoor, maar blij dat ik daar geen 'last' van heb. We komen eigenlijk maar zelden op plekken waar je niet mag / kunt rennen als het ook maar enigszins doordringbaar is! *vind ik leuk*
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:49:15 #143
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_143663503
Ik kwam trouwens op een heel gek idee, ik kan ook gewoon fietsen naar een leuk stukje en daaro gaan lopen. Waarom altijd vanuit huis doen?

SPOILER
pi_143663511
En je hoeft toch ook niet overal dwars doorheen te banjeren? Gewoon een pad volgen en de rest van de natuur ook gewoon lekker de natuur laten zijn.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:50:41 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143663548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, begrijpelijk wel hoor, maar blij dat ik daar geen 'last' van heb. We komen eigenlijk maar zelden op plekken waar je niet mag / kunt rennen als het ook maar enigszins doordringbaar is! *vind ik leuk*
Dat is zeker fijn! :Y

Ik wil ook wel een rondje doem in Schotland. Maar vrees dat ik niet sterk genoeg ben atm :')
pi_143663552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
En je hoeft toch ook niet overal dwars doorheen te banjeren? Gewoon een pad volgen en de rest van de natuur ook gewoon lekker de natuur laten zijn.
Het was voor mij dan ook een eenmalig (mislukt) uitstapje :)
pi_143663555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gaat het dan om trailrunners die buiten de paden lopen, of heeft hij liever ook geen hardlopers op de zandpaadjes die her en der liggen (en toegankelijk zijn voor wandelaars)?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 13:51:34 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143663585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:50 schreef pijll het volgende:

[..]

Gaat het dan om trailrunners die buiten de paden lopen, of heeft hij liever ook geen hardlopers op de zandpaadjes die her en der liggen (en toegankelijk zijn voor wandelaars)?
Nee hoor, alleen als ze van het padje zijn ;) Zandpaadjes prima.
pi_143663619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:49 schreef hatsaflats het volgende:
Vaak gaat het om natuurlijk ontstane 'paden', door stroompjes bijvoorbeeld, vooral in de zomermaanden. Dat zijn officieel geen paden, maar kunnen wel als zodanig gebruikt worden. Je loopt ook tijdens fells over deze 'paden', want waarom zou je je door ladingen heideplanten gaan wurmen als er een stroompje loopt wat een stuk beter begaanbaar is! :P
Ja doei.
pi_143663653
Murmeli }:| hou eens op met die gekke verwondingen joh!
Hopen dat je knie gewoon meewerkt!

hats *O* je bent dus een soort hyperintelligent kattenvrouwtje? ;)

Ik heb net twee boterhammen met een overheerlijke (al zeg ik het zelf) avocadospread op. Eentje met een gekookt eitje en eentje met plakjes tomaat. Ik ontplof bijna :o en ik was even vergeten dat vanavond de schoonheidsspecialiste op het programma staat, ik ben niet zuinig geweest met knoflook en ui :9 :D
pi_143663766
Ik mag vanavond weer *O*

Voor zaterdag staat er een ldl op het programma, dus ik denk dat ik vanavond voor iets korter en sneller ga.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143664271
quote:
Ik vind de verhalen van de korte afstand trainingen ook leuk om te lezen en te zien hoe mensen vorderen. Ik heb alleen het idee de nieuwe mensen wel eens ondersneeuwen in de voorbereidingen voor HM's en M's en dat ze afhaken omdat er hier inmiddels best wel een hechte groep lopers is ontstaan.

Wat ik me wel eens afvraag is of het niet beter is om een nieuwe "Hardlopen voor beginners" te starten zodat daar de nieuwe groep zijn eigen ding kan doen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:20:05 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143664497
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:53 schreef Serinde het volgende:
Murmeli }:| hou eens op met die gekke verwondingen joh!
Hopen dat je knie gewoon meewerkt!

hats *O* je bent dus een soort hyperintelligent kattenvrouwtje? ;)

Ik heb net twee boterhammen met een overheerlijke (al zeg ik het zelf) avocadospread op. Eentje met een gekookt eitje en eentje met plakjes tomaat. Ik ontplof bijna :o en ik was even vergeten dat vanavond de schoonheidsspecialiste op het programma staat, ik ben niet zuinig geweest met knoflook en ui :9 :D
Dank je. Ik geef het door aan kniemans ;)

Ik vind de beschrijving van hats mooi! Herken mezelf er ook wel in :@ hoewel, hyperintelligent..?

Knoflook :9
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:21:31 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143664548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:12 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik vind de verhalen van de korte afstand trainingen ook leuk om te lezen en te zien hoe mensen vorderen. Ik heb alleen het idee de nieuwe mensen wel eens ondersneeuwen in de voorbereidingen voor HM's en M's en dat ze afhaken omdat er hier inmiddels best wel een hechte groep lopers is ontstaan.

Wat ik me wel eens afvraag is of het niet beter is om een nieuwe "Hardlopen voor beginners" te starten zodat daar de nieuwe groep zijn eigen ding kan doen.
Ja. Ben ik voor. Of wij opbokken naar het dooie topic. En dan hier komen om mee te leven en soms tips te geven als erom wordt gevraagd ^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 14:21:33 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143664549
quote:

[..]

Ik snap dat wel ja ^^ :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:24:02 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143664622
Ik ben voor. Alleen al omdat zeer regelmatig dit idee langskomt. De moeite waard om eens te gaan proberen? Werkt het niet, dan gewoon weer naar oude format.
pi_143664633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja. Ben ik voor. Of wij opbokken naar het dooie topic. En dan hier komen om mee te leven en soms tips te geven als erom wordt gevraagd ^O^
Dat lijkt me sowieso niet zo slim, aangezien dat topic wel echt bedoeld is voor amateurhardlopers die juist een stuk verder zijn en 9 van de 10 keer alles een stuk professioneler aanpakken dan de gemiddelde laissez-faire loper in dit topic.

Ander idee is voor de trailers om op te zouten naar een trailruntopic? :@

(ik zeg dit trouwens als gewone poster hier, niet als mod, aangezien ik niet in LIF mod)
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:24:35 #158
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143664638
quote:

[..]

Mee oneens. Dat zou impliceren dat er geen plek is hier voor korte afstandlopers en dat lijkt me onterecht.

Ik denk wel dat het goed is om er even bij stil te staan dat er soms verhalen ondersneeuwen. Dat is gewoon niet tof.
Voor niemand, overigens. Het gebeurt namelijk ook wel eens bij lopers die trainen voor een 10 EM of HM, denk ik.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:29:15 #159
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143664774
Ik werd als beginnend loper juist meegesleurd in het enthousiasme hier en kreeg aan alle kanten tips en jompels voor mijn "wow, maar liefst 2km in een stuk gelopen" zogezegd. Vind het wel prima zoals het gaat eigenlijk?
pi_143664930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:36 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Bij deze bestempeld tot de eerste wet van Mossel ^O^
Weer een extra wet om aan mijn (trail)laars te lappen.
kom maar op met die boswachters, kijken of ik ze eruit kan lopen over niet-bestaande paadjes....
pi_143664987
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mee oneens. Dat zou impliceren dat er geen plek is hier voor korte afstandlopers en dat lijkt me onterecht.
Er is hier best plaats voor korte-afstandlopers, maar niet meer voor nieuwe lopers, die net met Evy begonnen zijn. Althans, dat vinden sommige van die nieuwe lopers zelf, blijkbaar. Dus misschien is er wel een behoefte aan een echt beginnerstopic. Niet bij mij, maar bij de beginners zelf. (Overigens reken ik Nanook bijvoorbeeld niet tot die groep, maar tot de in-crowd. Dus blijf hier posten!)

Als iemand er zo over denkt, dan kan diegene een nieuw topic openen. En dat dit topic dan open blijft voor iedereen, ook voor de beginner die niet geintimideerd is door marathonlopers ( :W flipsen!).

quote:
Ik denk wel dat het goed is om er even bij stil te staan dat er soms verhalen ondersneeuwen. Dat is gewoon niet tof.
Voor niemand, overigens. Het gebeurt namelijk ook wel eens bij lopers die trainen voor een 10 EM of HM, denk ik.
Mijn verslagen van loopjes en trainingen blijven ook wel eens verstoken van commentaar. En dat is wel een beetje stom. Aan de andere kant ben ik ook niet echt iemand die vaak "Goed zo ga zo door" post, als ik verder niets te zeggen heb :@

Ach, zo erg is het allemaal niet. En ondertussen blijft er altijd wel wat hangen, want ik voel toch wel een heleboel medeleven als ik weer iets zieligs post over mijn pootje. Of er wordt meegevierd dat ik weer kan lopen!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:39:04 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143665105
I'm with Pijll. Het is niet het onderscheid kort-lange afstand, trail-niet trail, maar meer verstokt-nieuwe poster :P

Maar het staat vrij om een nieuw topic te starten, met behoud van deze :Y
pi_143665132
Vinden jullie het ook zo stom als je avocado's niet goed meer zijn? Ik wel.

*grmbl*
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:40:16 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143665151
quote:
4s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Weer een extra wet om aan mijn (trail)laars te lappen.
kom maar op met die boswachters, kijken of ik ze eruit kan lopen over niet-bestaande paadjes....
Is het niet de bedoeling dat je de natuur juist respecteert als trailloper? :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:41:08 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso niet zo slim, aangezien dat topic wel echt bedoeld is voor amateurhardlopers die juist een stuk verder zijn en 9 van de 10 keer alles een stuk professioneler aanpakken dan de gemiddelde laissez-faire loper in dit topic.

Ander idee is voor de trailers om op te zouten naar een trailruntopic? :@

(ik zeg dit trouwens als gewone poster hier, niet als mod, aangezien ik niet in LIF mod)
Ah ok. Dan is dat niet handig.
Trailtopic mag ook.
Lastig.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:41:10 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143665181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Vinden jullie het ook zo stom als je avocado's niet goed meer zijn? Ik wel.

*grmbl*
Ik eet nooit een avocado. Wel een advocaatje :9
pi_143665216
#firstworldproblems.

Gelukkig had ik nog bietjescouscous. Met feta. Bietjes zijn ook goed hardloopvoer.
Ja doei.
pi_143665217
Ik weet niet of ik het een goede oplossing vind dat een gedeelte van de mensen het topic verlaat (of een nieuw topic opent). Ja, het topic loopt erg hard, en ja, daardoor raken soms verhalen ondergesneeuwd. Maar juist de sfeer die er in dit topic gecreëerd wordt door iedereen is de reden dat er ook domweg zoveel gepost wordt, en dat nieuwe mensen ook durven posten. Ikzelf post hier veel sneller dan in het hardlooptopic in SPT.

Ik vind het juist als beginner juist een inspiratie, al die verhalen van lange afstanden.
Oh.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:42:07 #169
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143665219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:35 schreef pijll het volgende:
ook voor de beginner die niet geintimideerd is door marathonlopers ( :W flipsen!).
Noem je mij nou een beginner? Ik ben al meer dan een half jaar bezig en loop al 7,5km man o|O Het wordt tijd dat ik je even op je nummer zet. Volgende wedstrijd waar we samen lopen finish ik voor jou!

Dat is lekker makkelijk, aangezien er 0,0 loopjes in NL voor mij op het programma staan en ik niet denk dat pijll 13 december in Bariloche de 10km komt doen. En mocht dat wel het geval zijn, dan ben ik nog steeds in het voordeel dat de bergen mijn thuisbasis zijn hehe
pi_143665229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef Quoi het volgende:
I'm with Pijll. Het is niet het onderscheid kort-lange afstand, trail-niet trail, maar meer verstokt-nieuwe poster :P

Dit was inderdaad precies wat ik eigenlijk bedoelde. Of we willen of niet we zijn een "kliekje" waar niet altijd even makkelijk tussen te komen is en daar schept het nieuwe topic weer kansen.

En nee Pijll, ik ga niet verhuizen naar het andere topic. :*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:42:33 #171
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:39 schreef Quoi het volgende:

Hee jij hebt je eigen vriend ja. Blijf es van de mijne af o|O

/flauw.

Jullie hebben wel een punt.
pi_143665305
quote:

[..]

Ik snap het, maar ik vind het ook weer een beetje raar om alles maar op te delen.
De mensen die nu beginnen zijn dan straks ook weer verder als de mensen die tegen die tijd beginnen, en wat dan, weer een nieuwe groep creeren?
En trailrunners opdelen in groepen die ultra's doen (gezellig een topic voor Jero en RD :') ) en die minder doen?
Goed, ik ben misschien soms wel een beetje te enthousiast met trails die ik gelopen heb of nog wil lopen, en dat ik steeds meer over Berlijn praat naarmate het dichterbij kom (topic is soms een beetj een uitlaatklep ;P ) maar er ik hoop ook dat iedereen begrijpt dat we met zijn allen hardlopers zijn en iedere afstand die hardgelopen wordt respect verdient en (m.i.) hier ook krijgt.
Ik zou het liever als een grote groep houden.
pi_143665321
Zullen we dan ook een pace-verdeling maken per soort lopen? Dus wegrenners die harder dan 10km/uur lopen gemiddeld genomen over de laatste 10 loopjes en een topic voor mensen die langzamer lopen? En voor trailers hetzelfde?
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:45:34 #174
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143665343
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:44 schreef Guard het volgende:
Ik zou het liever als een grote groep houden.
Hear hear. En wie niet tegen kliekjesvorming kan of zich daar niet in durft te mengen, die heeft soberso niets op Fok! te zoeken :7
pi_143665353
quote:
6s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zullen we dan ook een pace-verdeling maken per soort lopen? Dus wegrenners die harder dan 10km/uur lopen gemiddeld genomen over de laatste 10 loopjes en een topic voor mensen die langzamer lopen? En voor trailers hetzelfde?
:D Dan wordt het wel heel ingewikkeld om de topics uit elkaar te houden.
pi_143665357
450 hardlooptopics, dat is echt fantastisch.
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:46:24 #177
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143665373
En nu ga ik douchen en de stad in. Houden jullie het een beetje rustig zodat ik niet een half uur bij moet lezen als ik vanmiddag terugkom?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:46:26 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143665374
quote:
Ja zeg, en dan a.u.b. een Runners Abroad topic, ergens ver bij mij vandaan :Y Die misselijkmakende jaloersmakende foto's :{w
pi_143665378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D Dan wordt het wel heel ingewikkeld om de topics uit elkaar te houden.
Nah, Wolve kan vast wel een scriptje schrijven dat bij braaf inladen van loopjes laat zien in welk topic je mag posten *)
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:47:01 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665395
quote:
Ik moet me splitsen dan.... ik loop soms onder en soms boven de 10km/u :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:47:05 #181
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143665398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
pi_143665407
quote:
Persoonlijke hardlooptopics ^O^
1 topic per loper!
Oh.
pi_143665422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Persoonlijke hardlooptopics ^O^
1 topic per loper!
Een soort van Fok! hardloop dagboek O+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:48:10 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665438
quote:
Zeg! Ik zit op mijn werk en ik moet nu mijn lachen nogal inhouden. Jouw schuld!
pi_143665443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja... dat mag dus niet he? ;)
pi_143665485
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Gaat om je gemiddelde van je op dat moment laatste 10 loopjes dan hè? Dus je hoort dan altijd ergens thuis. Het is allemaal niet zo ingewikkeld!
Ja doei.
pi_143665515
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:42 schreef flipsen het volgende:

[..]

Noem je mij nou een beginner? Ik ben al meer dan een half jaar bezig en loop al 7,5km man o|O Het wordt tijd dat ik je even op je nummer zet. Volgende wedstrijd waar we samen lopen finish ik voor jou!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:29 schreef flipsen het volgende:
Ik werd als beginnend loper juist meegesleurd in het enthousiasme hier ...
|:( o|O

quote:
Dat is lekker makkelijk, aangezien er 0,0 loopjes in NL voor mij op het programma staan en ik niet denk dat pijll 13 december in Bariloche de 10km komt doen. En mocht dat wel het geval zijn, dan ben ik nog steeds in het voordeel dat de bergen mijn thuisbasis zijn hehe
Bariloche, die paadjes heb ik nog niet, geloof ik.

* pijll checkt kaartje

Nope, die moeten nog! Tot 13 december!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 14:52:10 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143665603
Als, mits en maren daargelaten, t gaat na de fysio strakjes dan ga ik proberen om weer 1 keer te gaan.

Morgen op sollicitatie gesprek

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:55:50 #189
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gaat om je gemiddelde van je op dat moment laatste 10 loopjes dan hè? Dus je hoort dan altijd ergens thuis. Het is allemaal niet zo ingewikkeld!
Dan zit ik onder de 10km/u.
pi_143665752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Ynske het volgende:
Als, mits en maren daargelaten, t gaat na de fysio strakjes dan ga ik proberen om weer 1 keer te gaan.

SPOILER
Ik hoop dat de fysio helpt om weer een fijner loopje te kunnen doen Ynske.

SPOILER
Ik mag ook weer naar de fysio vanmiddag. Ik merk met langere loopjes dat mijn nek en schouders nog steeds protesteren maar er zit na inmiddels 3 fysio bezoekjes wel verbetering in gelukkig. :)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:56:15 #191
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143665754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:52 schreef Ynske het volgende:

SPOILER
:o wat een sufkutten -O-
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:57:09 #192
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_143665793
Ik stel voor het te laten zoals het is. En onderscheid op basis van snelheid: STOM!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:04:19 #193
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143666043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:57 schreef Corniel het volgende:
Ik stel voor het te laten zoals het is. En onderscheid op basis van snelheid: STOM!
+1.

Bovendien ^O^ voor de post van pijll.
pi_143666343
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan zit ik onder de 10km/u.
Nou, hup, naar [Hardlopen op de weg voor slakken] #1 jij!
Ja doei.
pi_143666499
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, hup, naar [Hardlopen op de weg voor slakken] #1 jij!
[Hardlopen op de weg voor vrouwelijke slakken met een relatie, >10km, momenteel licht geblesseerd] #1
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 15:17:06 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143666519
:') k heb geen relatie -O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_143666544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef Ynske het volgende:
Dan mag jij niet in dat topic posten. Eigen topic beginnen dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 15:17:58 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143666555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Dan mag jij niet in dat topic posten. Eigen topic beginnen dus.
* Ynske druipt af -O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_143666574
Ja, zeg. Dan kan ik niet in trail posten, niet in abroad posten, niet in >10km/u posten. Waar moet ik dan in godsnaam op RD vitten?
pi_143666577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef Ynske het volgende:
[Hardlopen op de weg voor vrouwelijke slakken met een zonder relatie, >10km, momenteel licht geblesseerd] #1

Zo :)
Oh.
pi_143666582
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

* Ynske druipt af -O-
Of gewoon gezellig hier blijven posten :Y
pi_143666598
Als beginners behoefte hebben aan een beginnerstopic dan wordt dat wel weer geopend. Ik vind iedere tweedeling die opgedrongen wordt stom. Vind ik ook met bijvoorbeeld gezond slank/dieettopic. Wat bmi betreft hoor ik in het dieettopic thuis maar ik doe niet aan diëten. En ik ben niet slank dus ook niet gezond slank. Dus post ik maar nergens terwijl het onderwerp me bij tijd en wijle wel boeit.
pi_143666634
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, zeg. Dan kan ik niet in trail posten, niet in abroad posten, niet in >10km/u posten. Waar moet ik dan in godsnaam op RD vitten?
Er kan vast nog wel een algemeen slowchattopic bij waar we ook over onze opleidingen, banen en gezond eten kunnen praten. Net zolang tot daar iets de overhand krijgt en we daar een apart groentenpakkettentopicvoorhardlopers-topic voor openen, bijvoorbeeld.
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:25:31 #204
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143666790
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:50 schreef pijll het volgende:

Er staat duidelijk WERD, intussen zie ik mezelf als zeer ervaren :P

|:( o|O

[..]

Bariloche, die paadjes heb ik nog niet, geloof ik.

* pijll checkt kaartje

Nope, die moeten nog! Tot 13 december!
*O*
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:26:06 #205
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143666812
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef mosselmossel het volgende:
[Hardlopers met blog] :?
pi_143666937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

[Hardlopen op de weg voor vrouwelijke slakken met een relatie, >10km, momenteel licht geblesseerd] #1
Dit klinkt als mijn soort topic. O+

* IJsdraakje gaat weer eens wat actiever hobbelen na een paar maanden niksen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143667185
quote:

[..]

Ja dat gaf ik eerder van de week ook al aan idd. Vervolgens probeer ik wat enthousiast te laten blijken over die duo marathon waar ik echt naar uitkijk voor van het weekend te tonen maar daar komt helaas 0 respons op. Niet erg verder maar het gebeurt best regelmatig en dan haak ik maar af want dan zit er schijnbaar niemand op te wachten :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143667292
Ik wil graag [hardlopende kattenvrouwtjes die eigenlijk meer offtopic blaten dan hardlopen].
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:40:54 #209
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143667314
Ik wil graag een druk topic.
F means you're fucked
pi_143667394
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat gaf ik eerder van de week ook al aan idd. Vervolgens probeer ik wat enthousiast te laten blijken over die duo marathon waar ik echt naar uitkijk voor van het weekend te tonen maar daar komt helaas 0 respons op. Niet erg verder maar het gebeurt best regelmatig en dan haak ik maar af want dan zit er schijnbaar niemand op te wachten :@
En dat was mede waarom ik het ook nog maar eens riep. ;)

Ik zou zeggen probeer het, open een nieuw topic en zie wie er op af komt. Je hebt onze toestemming niet nodig ;)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:43:38 #211
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143667436
Een topic voor noobs zoals ik _O_
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143667467
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
Een topic voor noobs zoals ik _O_
Noobs box
pi_143667560
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En dat was mede waarom ik het ook nog maar eens riep. ;)

Ik zou zeggen probeer het, open een nieuw topic en zie wie er op af komt. Je hebt onze toestemming niet nodig ;)
Thanks.

Dan moet er een keer een OP in elkaar geklust worden.

Heb volgende week nog een wedstrijd.. Wat die ik mezelf aan :o maar zo'n zin om in dat gebied bij putten te lopen. Zo mooi O+
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:48:40 #214
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143667602
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Noobs box
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:52:17 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143667734
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:16 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

[Hardlopen op de weg voor vrouwelijke slakken met een relatie, >10km, momenteel licht geblesseerd. ] #1
Deze is voor mij!
pi_143667757
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
Een topic voor moobs zoals ik _O_
TMI.
Ja doei.
pi_143667768
Maar iedereen is toch vrij een topic te beginnen? Begin het dan. Dan zie je vanzelf hoeveel vraag er naar is.

Ik vind het wel lekker hier overigens.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:54:08 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143667806
Speaking of openingspost.. Ik wil graag een klacht indienen over deze OP :( Mijn Note 3 kan de 'Wie loopt waar en wanneer' niet meer openen zonder vast te lopen. Dus, minder wedstrijdjes lopen aub ktnx!
pi_143667900
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thanks.

Dan moet er een keer een OP in elkaar geklust worden.
Gewoon een beetje knippen en plakken uit de huidige OP. ;)
quote:
Heb volgende week nog een wedstrijd.. Wat die ik mezelf aan :o maar zo'n zin om in dat gebied bij putten te lopen. Zo mooi O+
Ben je weer helemaal hersteld inmiddels? Jij had toch ook ergens een pijntje?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:56:35 #220
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143667917
[Hardlopen voor lopers op Brooks Glycerin] #1 - Het nieuwe model is er!

Zal nog een goed bemand topic zijn ook :Y
F means you're fucked
pi_143667936
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:54 schreef GotC het volgende:
Speaking of openingspost.. Ik wil graag een klacht indienen over deze OP :( Mijn Note 3 kan de 'Wie loopt waar en wanneer' niet meer openen zonder vast te lopen. Dus, minder wedstrijdjes lopen aub ktnx!
Gek. Het werkt op mijn brakke Sony best prima.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 15:57:23 #222
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143667953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gek. Het werkt op mijn brakke Sony best prima.
Hier ging het altijd prima, maar sinds een paar weken dra-ma. Rrrraaarrrrr
pi_143667980
Wij hebben géén loopje dit weekend. En dan hebben we ook nog 3 dagen weekend O+ _O_ 3 dagen uitslapen O+
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 15:58:39 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143668009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben géén loopje dit weekend. En dan hebben we ook nog 3 dagen weekend O+ _O_ 3 dagen uitslapen O+
afkicken!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_143668019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

afkicken!
*tril*
Ja doei.
pi_143668104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Gewoon een beetje knippen en plakken uit de huidige OP. ;)

[..]

Ben je weer helemaal hersteld inmiddels? Jij had toch ook ergens een pijntje?
Nee heb nog steeds pijntje soms. Maar nu vooral als ik lang gezeten heb :? Maar heb al aangegeven aan mijn Duo dat ik het rustig aan ga doen. En de start is om half 1 en je moet uiterlijk om 17:30 binnen zijn dus dat moet te doen zijn. Er schijnt onderweg ook vanalles te doen te zijn enzo. Dus lekker relaxed genieten van de omgeving. Hopen dat het weer een beetje lief gaat zijn en dan komt het vast wel goed. Maar me meer zorgen over de Beekloop dat voelt toch wat echter :+
pi_143668698
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee heb nog steeds pijntje soms. Maar nu vooral als ik lang gezeten heb :? Maar heb al aangegeven aan mijn Duo dat ik het rustig aan ga doen. En de start is om half 1 en je moet uiterlijk om 17:30 binnen zijn dus dat moet te doen zijn. Er schijnt onderweg ook vanalles te doen te zijn enzo. Dus lekker relaxed genieten van de omgeving. Hopen dat het weer een beetje lief gaat zijn en dan komt het vast wel goed. Maar me meer zorgen over de Beekloop dat voelt toch wat echter :+
Oei, die Beekloop is inderdaad al dichtbij. Rustig aan lopen en als het niet gaat dan is dat jammer maar niks aan te doen.

Is je duo wel een goede loper?
pi_143668717
Heb morgenmiddag vrij, rondje hobbelen en dan maar weer eens richting outlet shopping center.
Hopen dat er hardloop gerelateerde spulletjes te krijgen zijn tegen een vriendenprijsje :Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 16:18:43 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143668739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Guard het volgende:
Heb morgenmiddag vrij, rondje hobbelen en dan maar weer eens richting outlet shopping center.
Hopen dat er hardloop gerelateerde spulletjes te krijgen zijn tegen een vriendenprijsje :Y
dat is altijd leuk :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:20:22 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143668816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:40 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil graag [hardlopende kattenvrouwtjes die eigenlijk meer offtopic blaten dan hardlopen].
Daar kan ik ook wel in c_/
En in het groentenpakkettentopic.
Onder de 10 kmu.
Boven de 10 kmu.
5 km tijd verbeteren.
10 km tijd verbeteren.
HM training.
1e M in je hoofd hebben.
Ik loop heel soms niet op asfalt.

Ik heb geen Brooks :N
pi_143668839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Oei, die Beekloop is inderdaad al dichtbij. Rustig aan lopen en als het niet gaat dan is dat jammer maar niks aan te doen.

Is je duo wel een goede loper?
Nee mijn taak is om mijn duo af te remmen tijdens het lopen. Hij is iets sneller dan ik. Maar heeft de neiging zich in het begin kapot te lopen en tja dat is niet de bedoeling natuurlijk ;)

Maar ik ga voor de natuur hoor. Neem mijn camera mee :D

Die beekloop ga ik gewoon op het tempo doen wat ik altijd doe dus waarschijnlijk als laatste finishen Maarja dan hebben we het toch maar weer gedaan ;)
pi_143668888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef YUR het volgende:

in!
pi_143668901
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee mijn taak is om mijn duo af te remmen tijdens het lopen. Hij is iets sneller dan ik. Maar heeft de neiging zich in het begin kapot te lopen en tja dat is niet de bedoeling natuurlijk ;)

Maar ik ga voor de natuur hoor. Neem mijn camera mee :D

Die beekloop ga ik gewoon op het tempo doen wat ik altijd doe dus waarschijnlijk als laatste finishen Maarja dan hebben we het toch maar weer gedaan ;)
Als laatste finishen doe ik ook bijna altijd hoor. ;) Hoewel ik voor volgende week zondag andere plannen heb als het weer het toelaat. Voorlopig voorspellen ze echt baggerweer voor die dag. -O-

Edit: Nog eens gekeken, het is al minder bagger dan ze gisteren voorspelden dus er is nog hoop. *O*
pi_143668969
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:22 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als laatste finishen doe ik ook bijna altijd hoor. ;) Hoewel ik voor volgende week zondag andere plannen heb als het weer het toelaat. Voorlopig voorspellen ze echt baggerweer voor die dag. -O-
Ja ik baal er ook van ga dan op vakantie.

Jij gaat goed vooruit toch?
Minder bagger is goed! Maar is nu nog niks van te zeggen zover vooruit gelukkig.
pi_143668988
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Daar kan ik ook wel in c_/
En in het groentenpakkettentopic.
Onder de 10 kmu.
Boven de 10 kmu.
5 km tijd verbeteren.
10 km tijd verbeteren.
HM training.
1e M in je hoofd hebben.
Ik loop heel soms niet op asfalt.

Ik heb geen Brooks :N
Jaa dan zitten we bijna in dezelfde topics O+
Een groentepakket heb ik gehad, ik begin in uh, november ofzo weer gericht voor de HM, ik heb alleen geen 1e M in m'n hoofd.
pi_143669029
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik baal er ook van ga dan op vakantie.

Jij gaat goed vooruit toch?
Ik doe mijn best. ;) Trainen bij de atletiek vereniging lijkt me goed op weg te helpen. En ik heb nog een goede achter de schermen coach die me }:| smileys geeft als ik zit te verzaken. ;)
pi_143669109
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik doe mijn best. ;) Trainen bij de atletiek vereniging lijkt me goed op weg te helpen. En ik heb nog een goede achter de schermen coach die me }:| smileys geeft als ik zit te verzaken. ;)
Haha ja dat werkt wel he ;)

Ik wil ook bij een ATL maar even kijken want we willen verhuizen dus vind het een beetje onzin om dan hier in Eindhoven er nog een te zoeken. Want kan binnen de kortste keren hier weg zijn. Maar het kan ook nog een jaar duren }:|

Lijkt me zo leuk een ATL. Is dat ook een beetje goed voor de sociale contacten? :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:30:59 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143669187
Dan ga je voor een paar maanden bij een AV :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 16:31:37 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143669207
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil ook bij een ATL maar even kijken want we willen verhuizen dus vind het een beetje onzin om dan hier in Eindhoven er nog een te zoeken. Want kan binnen de kortste keren hier weg zijn. Maar het kan ook nog een jaar duren }:|

Lijkt me zo leuk een ATL. Is dat ook een beetje goed voor de sociale contacten? :@
Atletiek?
of waar staat die afkorting voor?

Kijk anders even op de site van start to run wat er allemaal in de buurt is aan verenigingen en ga dan kijken op de sites van die verenigingen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:32:07 #240
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143669226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:26 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Lijstjesboks!
pi_143669240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:30 schreef Murmeli het volgende:
Dan ga je voor een paar maanden bij een AV :)
Ik vind dat een beetje onzin. Net contact opgedaan en dan ga ik weer weg.
pi_143669264
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kijk even bij Run to the start. Die doen rond evenementen ook loop cursussen van een aantal weken bij regionale AV's. Zo zit ik nu in Hoorn via de Dam tot Dam loop.

Of het goed is voor sociale contacten hangt van jezelf af. Hier doen ze wel voor en na koffie en thee met zijn allen en er worden ook activiteiten georganiseerd.
pi_143669299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan wacht je nog een paar maanden - of een jaar - of nog langer - tot je bij een AV gaat.
pi_143669311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

Atletiek?
of waar staat die afkorting voor?

Kijk anders even op de site van start to run wat er allemaal in de buurt is aan verenigingen en ga dan kijken op de sites van die verenigingen
Sorry ja atletiek :@
Ik weet al bij welke ik wil. Maar dan moet ik eerst een huis in dat dorp hebben gekocht.

Is nu nog te ver weg. Maar ik heb er goede hoop op hier snel weg te zijn *O*
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:35:14 #245
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143669329
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:54 schreef GotC het volgende:
Ik kan het topic al lange tijd niet meer lezen op m'n telefoon, want alle spoilertags laten 'm vastlopen of op z'n best heeeeeeeeeeeeeel traag worden.
pi_143669334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dan wacht je nog een paar maanden - of een jaar - of nog langer - tot je bij een AV gaat.
Ja daarom zei ik ook ik wacht nog even af tot we hier weg zijn.
pi_143669339
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan ga je eerst voor het lopen en als je verhuisd bent voor de sociale contacten. ;)
pi_143669359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Kijk even bij Run to the start. Die doen rond evenementen ook loop cursussen van een aantal weken bij regionale AV's. Zo zit ik nu in Hoorn via de Dam tot Dam loop.

Of het goed is voor sociale contacten hangt van jezelf af. Hier doen ze wel voor en na koffie en thee met zijn allen en er worden ook activiteiten georganiseerd.
Zoiets van een paar weken kan wel leuk zijn. Bedankt voor de tip ^O^
pi_143669396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan ga je eerst voor het lopen en als je verhuisd bent voor de sociale contacten. ;)
Ik ga voor zoiets van een paar weken kijken :D
pi_143669442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat is altijd leuk :Y
:Y en anders maar *saai* gewone kleding kopen :P
pi_143669505
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik kan het topic al lange tijd niet meer lezen op m'n telefoon, want alle spoilertags laten 'm vastlopen of op z'n best heeeeeeeeeeeeeel traag worden.
Maak een apart topic!
pi_143669608
quote:
3s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 16:40 schreef Serinde het volgende:

[..]

Maak een apart topic!
Een no spoilertags allowed topic voor hardlopers die wel eens mobiel Fok!en, niet of wel een groentepakket hebben, langzamer en/of sneller lopen dan 10 km/u, onverhard verhard lopen etc etc etc
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:54:38 #253
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143669907
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef YUR het volgende:

Ha! Daar mag ik ook bij 8-)
pi_143670587
Mja, heb ik net Glycerine 11 gekocht ;)
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:20:25 #255
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143670703
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:16 schreef mosselmossel het volgende:
Mja, heb ik net Glycerine 11 gekocht ;)
11 boks!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:22:13 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143670766
Ik ga ook nog een paartje regelen denk ik, nu ze in de sale zijn. Half maatje groter, kijken hoe dat bevalt
F means you're fucked
pi_143670821
Get a topic!
pi_143670967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:22 schreef YUR het volgende:
Ik ga ook nog een paartje regelen denk ik, nu ze in de sale zijn. Half maatje groter, kijken hoe dat bevalt
En kun je ons de 12 voor een zacht prijsje leveren of gaat dat weer ernstig auw doen in de portemonnee?
pi_143671216
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

11 boks!
deze chick weet!

Komt er ook een Underarchievers topic? Of gaat die samen met het voor de lol lopen topic?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:38:19 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143671276
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

deze chick weet!

Komt er ook een Underarchievers topic? Of gaat die samen met het voor de lol lopen topic?
Ook check!
pi_143671751
Weer deze discussie...

Quoi, aangezien jij er gisteren over begon, ik heb nu een code voor ¤20,- bij HelloFresh. (Runnerswold)
Kan jij er iets mee? Wij gaan dat toch niet doen.
pi_143671763
Ook maar een topic voor mensen die geen zin hebben in afsplitsingsdiscussies.
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:54:59 #263
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143671887
Kan er ook een topic komen voor mensen die alleen lurken en nooit posten?
pi_143671991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Wolve000 het volgende:
Kan er ook een topic komen voor mensen die alleen lurken en nooit posten?
Voor alle 328 (!!!!!!!!!!!!!) lurkers!
Ja doei.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 17:59:37 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143672018
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En kun je ons de 12 voor een zacht prijsje leveren of gaat dat weer ernstig auw doen in de portemonnee?
Ik vrees het laatste :@
F means you're fucked
pi_143672172
Dat dacht ik al, ja...

Gelukkig is er bij de meeste hardloopwinkels een atletiekverenigingskorting.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:06:10 #267
433201 smoothies
Ontdek Het Hier
pi_143672184
Thiemo hier,

Ik heb ook het hardlopen uitgevonden.
Ik loop iedere dag 2,5 kilometer 10 km/u.
Met warmlopen erbij doe ik er ongeveer 17 minuten over.

Ik ga elke dag, en volgende week ga ik 3 kilometer doen.
En zo elke keer een beetje opbouwen!

Groetjes thiemo
De 10 lekkerste GRATIS smoothie recepten zijn te vinden op http://www.receptensmoothies.com !
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:07:32 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143672211
Wij testen deze week in de categorie alcoholvrij (hadden we die al? :P) Erdinger en Weihenstephaner. Zwaar mwah. Maar een ok alternatief en minder zoet dan Radlertjes.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 17:50 schreef streamnl het volgende:
Weer deze discussie...

Quoi, aangezien jij er gisteren over begon, ik heb nu een code voor ¤20,- bij HelloFresh. (Runnerswold)
Kan jij er iets mee? Wij gaan dat toch niet doen.
Die heb ik ook :) Dankje, maar dat is volgens mij alleen bij nieuwe leden.
pi_143672216
Het was toch 50meter per dag? Niet 500 per week?
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:09:18 #270
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143672258
Thiemo, ik dacht even dat we hier de uitvinder van het hardlopen hadden :o
Welkom & succes iig!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:14:44 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143672391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef smoothies het volgende:
Thiemo hier,

Ik heb ook het hardlopen uitgevonden.
Ik loop iedere dag 2,5 kilometer 10 km/u.
Met warmlopen erbij doe ik er ongeveer 17 minuten over.

Ik ga elke dag, en volgende week ga ik 3 kilometer doen.
En zo elke keer een beetje opbouwen!

Groetjes thiemo
Welkom *O*

Doe maar niet elke dag :N
Vinden je gewrichten/pezen/spieren niet leuk en dan gaan ze vervelend doen.

Ben je begonnen met 2,5 km of heb je dat opgebouwd? Doe/deed je nog andere sporten?

In ieder geval succes en post lees lekker mee :)
pi_143672392
Vanavond 3x2000m. Ik vind die hele lange intervallen niet zo leuk eigenlijk :(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:18:22 #273
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143672493
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
Is best lastig ook.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:22:34 #274
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143672629
quote:
Dan doe je ze niet. O-)
pi_143672637
quote:
Dan doe je ze niet.

Ik houd van lange intervallen. Niets maakt mij gelukkiger dan een 1x25000m.

(Niets wat geschikt is voor dit topic, tenminste.)
pi_143672665
Ja, maar ja, dan loopt de hele groep na de warming up keihard bij me weg.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:24:01 #277
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143672685
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, maar ja, dan loopt de hele groep na de warming up keihard bij me weg.
Das ook niet lief -O-
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:24:31 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143672703
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef pijll het volgende:

[..]

Dan doe je ze niet.

Ik houd van lange intervallen. Niets maakt mij gelukkiger dan een 1x25000m.

(Niets wat geschikt is voor dit topic, tenminste.)
Pannenkoeken? :9~
pi_143672704
quote:
Zijn ze ook niet.

Ik heb weer een traininkje gedaan na m'n ziek-zijn. Lijkt iig wel alsof m'n lijf ook weer over de ergste moeheid heen is van de laatste tijd, maar nog maar wel even rustig aan.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:26:16 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143672759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zijn ze ook niet.

Ik heb weer een traininkje gedaan na m'n ziek-zijn. Lijkt iig wel alsof m'n lijf ook weer over de ergste moeheid heen is van de laatste tijd, maar nog maar wel even rustig aan.
^O^
Je werd misschien niet voor niet ziek dan :)
pi_143672762
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pannenkoeken? :9~
:Y met spek én kaas én stroop!
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:27:46 #282
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143672820
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:26 schreef pijll het volgende:

[..]

:Y met spek én kaas én stroop!
-stroop *O*
  FOK!fotograaf donderdag 21 augustus 2014 @ 18:28:03 #283
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143672827
Net een kleine 15 km gedaan. Lekker om je kop mee leeg te krijgen na je werk.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:28:31 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143672853
Maar wel heel nuttig, die lange intervallen. Gewoon doen dus :Y
pi_143672962
Ik had de Nathan Trail MIx 4-drinkgordel dinsdag 5 augustus besteld bij Triathlonaccesoires.nl.

Dat was ruim twee weken geleden. Vandaag heb ik hem gecanceld.

Anderhalve week geleden mailden ze dat ze hem zaterdag de 9de zouden hebben en ik hem dan vorige week dinsdag wel zou moeten hebben.

Afgelopen dinsdag zeiden ze dat hij nu klaar lag en dat ze hem dezelfde dag zouden opsturen.

Vandaag zeiden ze dat ze hem nog niet binnen hadden.

Dus maar afbesteld.

Hopelijk zijn ze sneller met terugbetalen, die lui bij Triathlonaccesoires.nl.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:37:47 #286
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143673182
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef mosselmossel het volgende:
Ik had de Nathan Trail MIx 4-drinkgordel dinsdag 5 augustus besteld bij Triathlonaccesoires.nl.

Dat was ruim twee weken geleden. Vandaag heb ik hem gecanceld.

Anderhalve week geleden mailden ze dat ze hem zaterdag de 9de zouden hebben en ik hem dan vorige week dinsdag wel zou moeten hebben.

Afgelopen dinsdag zeiden ze dat hij nu klaar lag en dat ze hem dezelfde dag zouden opsturen.

Vandaag zeiden ze dat ze hem nog niet binnen hadden.

Dus maar afbesteld.

Hopelijk zijn ze sneller met terugbetalen, die lui bij Triathlonaccesoires.nl.
Waardeloos :(
pi_143673494
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef Quoi het volgende:
Wij testen deze week in de categorie alcoholvrij (hadden we die al? ) Erdinger en Weihenstephaner. Zwaar mwah. Maar een ok alternatief en minder zoet dan Radlertjes.
Geen Franciskaner? O+

Off Topic:

SPOILER
pi_143673627
De fysio zette me op een crosstrainer om op te warmen. 8)7 Weet die man niet dat dat ontzettend onnatuurlijk voelt voor een hardloper. }:|

Nouja, ik mocht er na 7 minuutjes weer vanaf en de beste man doet zijn werk verder goed dus vooruit maar weer.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:50:59 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143673726
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:45 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Geen Franciskaner? O+

Off Topic:

SPOILER
Lekkerder?
Lekker loopje!
pi_143673839
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lekkerder?
Lekker loopje!
Steekt imho met kop en schouders boven die andere 2 uit. Toevallig vorige week in een duits-witbier-proef-bui. Wel de alcoholische varianten dan. Ik heb nog een scheider Weisse liggen waar ik nog niet aan toegekomen ben
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:57:42 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143673944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:48 schreef Nanook24 het volgende:
De fysio zette me op een crosstrainer om op te warmen. 8)7 Weet die man niet dat dat ontzettend onnatuurlijk voelt voor een hardloper. }:|

Nouja, ik mocht er na 7 minuutjes weer vanaf en de beste man doet zijn werk verder goed dus vooruit maar weer.
Crosstrainer O+
Maar idd niet het makkelijkste apparaat.

En wat was de diagnose? Of had je die al :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 18:58:07 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143673959
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 18:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Steekt imho met kop en schouders boven die andere 2 uit. Toevallig vorige week in een duits-witbier-proef-bui. Wel de alcoholische varianten dan. Ik heb nog een scheider Weisse liggen waar ik nog niet aan toegekomen ben
Mmm. Ik ben niet zo'n weizen liefhebber normaal gesproken. Maar ik ga het proberen. Zoek toch een lekker alcoholvrij iets :9
pi_143674043
@calex :
WeihenStephaner en Erdinger zijn niet per definitie witbiertjes he?
En een witbier is al zeker geen weizen...
De genoemde brouwerijen hebben ook nog andere lekkere biertjes :9
pi_143674235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Guard het volgende:
@calex :
Hefenweizers?

af en toe kan ik het ook niet meer uit elkaar halen hoor ;(
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:07:16 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143674273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Guard het volgende:
@calex :
Juust. Weizen = reinheitsgebot. Pluspunten voor Guard ^O^
pi_143674337
Witbier - mwah
Weizenbier - O+ O+ O+ :9
Ja doei.
pi_143674340
quote:
99s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Hefenweizers?

af en toe kan ik het ook niet meer uit elkaar halen hoor ;(
Ze maken het ook niet makkelijk, die Duitsers dat dient gezegd te worden :)
pi_143674377
Weizen dunkel :9 :9 :9
pi_143674378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Witbier - mwah
Weizenbier - O+ O+ O+ :9
na ge-wiki-ed te hebben:

Deze chick weetweist
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 augustus 2014 @ 19:09:52 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143674394
Vandaag niet lopen. We zijn qua nek weer terug bij af door de combi met stress.
Als t goed voelt mag ik gewoon gaan, is ontspannen. Hoop dat morgen of van t weekend gaatm
Today is life -

Dale Carnegie
pi_143674468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef Ynske het volgende:
Vandaag niet lopen. We zijn qua nek weer terug bij af door de combi met stress.
Als t goed voelt mag ik gewoon gaan, is ontspannen. Hoop dat morgen of van t weekend gaatm
Balen! -O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')