SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Zaterdag gaat GotC me droppen en mag ik terug naar huis lopen. Maar dan merk je pas hoe ver je loopt met zo'n LDL. De boulevard van Katwijk is nog te dicht bij
F means you're fucked![]()
Van A naar B lopen, weer eens iets anders dan een rondje.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja precies! De rondjes hier in de buurt heb ik wel gehad. Nu bestaat de kans dat ik zaterdag de hele weg wind tegen heb, maar ik heb zin om heel Meijendel door te banjeren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:43 schreef Guard het volgende:
Van A naar B lopen, weer eens iets anders dan een rondje.
En de marathon is ook van A naar B, misschien hebben we daar ook de hele weg wel wind tegen
3 uur, dus het zal ergens tussen de 30 en 32 uitkomen gok ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:51 schreef Quoi het volgende:
A naar B![]()
Ook leuk om dan eens een andere regio te pakken
Hoeveel km loop je?F means you're fucked![]()
Er staat voor mij ook 32 km op de planning.
Met een groepje uit een dorp verder mee, kom ik ook nog eens ergens anders
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb zondag een 24k maar lig nu nog steeds ziek op bed. Ik weet niet of het verstandig is om te gaan lopen.
![]()
Ziek als in koorts?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:02 schreef Devv het volgende:
Ik heb zondag een 24k maar lig nu nog steeds ziek op bed. Ik weet niet of het verstandig is om te gaan lopen.
Dan is het niet verstandig om te gaan lopen, stelregel is dat je na genezing net zoveel dagen wacht als je ziek bent geweest alvorens je weer de training oppakt.
Ik zou iig een dag of twee wachten na genezing alvorens je weer gaat lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb ik ook met mijn maratraining gedaan. Was ideaal. En je komt nog 's ergens! En je loopt elke stap dichter naar je einddoel, in plaats van eerst (grofweg) de helft van huis af!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:43 schreef Guard het volgende:
Van A naar B lopen, weer eens iets anders dan een rondje.
Ja doei.![]()
Dat is als je alleen loopt zeker wel leuker ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn maratraining gedaan. Was ideaal. En je komt nog 's ergens! En je loopt elke stap dichter naar je einddoel, in plaats van eerst (grofweg) de helft van huis af!
Nog een paar echt lange LDL's te gaan, hopelijk geen alleenig, maar anders denk ik dat maar eens bij mijn ouders ga kijken. Die willen we me vast ergens droppen dat ik alleen terugloop, of misschien wel dat pa op de fiets meegaat met een mooi rondje daar in de buurt
@Streamnl: actief herstellen werkte de vorige keer ook best goed, ookal is het nooit helemaal weggegaan, maar toen deed ik nog geen oefeningen. Dus nu ook actief herstellen, luisteren naar pijn (en dan stoppen) en dagelijkse oefeningen en dan hoop ik met 2 weken wel verbetering te zien, dat zegt de NHS ook. Als niet, dan de dok bellen voor 'n afspraak. Heuvels zijn hier niet te vermijden tenzij ik alleen maar heen en weer over een klein stukje trans pennine trail ga rennen![]()
maar zelfs dat is niet helemaal vlak.
Ja doei.![]()
Dit gaat mijn eerste solo LDL worden...ben benieuwd hoe het gaat bevallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is als je alleen loopt zeker wel leuker ja.
Nog een paar echt lange LDL's te gaan, hopelijk geen alleenig, maar anders denk ik dat maar eens bij mijn ouders ga kijken. Die willen we me vast ergens droppen dat ik alleen terugloop, of misschien wel dat pa op de fiets meegaat met een mooi rondje daar in de buurtF means you're fucked![]()
Heb al mijn M-loopjes solo gedaan. Puur genieten vond ik 't. In de zon, in de zeikregen. Lekker nadenken over vanalles, 100% op je eigen tempo lopen,heb nu al weer zin in de volgende solomarathontrainingen.
Ja doei.![]()
Ziek is niet lopen hoor.. iig bij echte griep moet je je lichaam wel even de tijd geven om te herstellen!
Zei ik een paar topics geleden nog dat ik niet toe was aan een race vest.. heb ik gister een knalroze van Nathan gekregen van mijn schoon ouders... voor op vakantie in de hitte zeiden ze.. super lief.. dus nu heb ik met mijn mini afstandjes ook een racevest haha!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 09:50:57 ]![]()
Kan het me prima voorstellen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Heb al mijn M-loopjes solo gedaan. Puur genieten vond ik 't. In de zon, in de zeikregen. Lekker nadenken over vanalles, 100% op je eigen tempo lopen,heb nu al weer zin in de volgende solomarathontrainingen.
heb je tijdens je eerdere marathons nooit solo LDL's gelopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit gaat mijn eerste solo LDL worden...ben benieuwd hoe het gaat bevallen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nope. Altijd met een marathongroepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je tijdens je eerdere marathons nooit solo LDL's gelopen?F means you're fucked![]()
ik heb er ook al een paar wat langere ldl's solo opzitten (van 21 tot 30 km), en zoals moblo zegt is dat ook niet verkeerd. Alleen ik denk dan nergens over naquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit gaat mijn eerste solo LDL worden...ben benieuwd hoe het gaat bevallen.Ik zet alles van me af, verstand op nul, en de ene voet voor de andere zetten.
Maar als je iedere keer iig dezelfde beginkm's moet maken wordt het wel wat saai.
Dus af en toe de auto pakken en ergens anders heen, met de al vaker genoemde fietsknooppunten en wandelknooppunten is dat prima te doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Poe, ik zou het ook zwaarder vinden, alleen
Ik snap de rust, eigen tempo, maar toch. Maar ieder zijn eigen stijl![]()
![]()
Een LDL in je eentje is mijns inziens zwaarder dan met een groepje mensen. Maar omdat het voor jou een nieuwigheidje is zou het me ook niks verbazen dat je enthousiast zult zijn over de rust en het volledig je eigen plan kunnen trekken.
Ik heb twee keer een A->B gedaan. Een keertje vanaf station Delft en een keertje vanuit Schiedam naar huis. Leuk om te doen en je wordt gedwongen om het te voltooien omdat je anders niet thuiskomt.
Overigens worden er wel heel veel stevige afstanden gelopen de laatste tijd. En dan heb ik het nog niet eens over de ondergrond. Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.![]()
quote:![]()
succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Beetje inherent aan het feit dat er een hoop HM's en M's binnenkort gelopen gaan worden, en men daar vollop voor in training is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens worden er wel heel veel stevige afstanden gelopen de laatste tijd. En dan heb ik het nog niet eens over de ondergrond. Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.
Maar dat mag inderdaad geen belemmering zijn voor berichten over andere afstanden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik loop zelf zondag een 5 en dinsdagavond een 10. Maar ik ben zelf ook in training voor een HM. Is de Meijendelloop op 29/11 niet bij uitstek een wedstrijd voor jou, trouwens?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje inherent dat er hoop HM's en M's binnenkort gelopen gaan worden, en men daar vollop voor in training is.
Maar dat mag inderdaad geen belemmering zijn voor berichten over andere afstanden.![]()
Ik denk dat ik eerder een stukje te snel zal lopen in mijn eentje...Dus daar moet ik wel een beetje op letten. Al vind ik het prima als ik eenmaal in mn zone zit, dan maakt het me niet meer zo veel uit hoe snel ik loopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.F means you're fucked![]()
Loop je tijdens een LDL ook weleens blokken in beoogd marathontempo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een stukje te snel zal lopen in mijn eentje...Dus daar moet ik wel een beetje op letten. Al vind ik het prima als ik eenmaal in mn zone zit, dan maakt het me niet meer zo veel uit hoe snel ik loop![]()
Nee, dat heb ik tot nu toe niet gedaan. En dat zal dit keer ook niet gaan gebeuren, maar da's puur vanwege het feit dat ik geen beoogd marathontempo hebquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Loop je tijdens een LDL ook weleens blokken in beoogd marathontempo?
Kerkpolderloop?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik loop zelf zondag een 5 en dinsdagavond een 10. Maar ik ben zelf ook in training voor een HM. Is de Meijendelloop op 29/11 niet bij uitstek een wedstrijd voor jou, trouwens?![]()
Je loopt je LDL nooit te langzaam.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja inderdaad. Wie gaat er binnenkort zijn eerste 5k wedstrijd lopen, en hoe gaat het met de trainingen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik hoop dat dat mensen er niet van weerhoudt om ook wat te vertellen over hun trainingen voor kortere afstanden, want die verhalen zijn leuk en ik mis ze.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Misschien wel qua afstand en de heroiek die bij een wedstrijd in Meijendel hoort, maar op de 30ste staat ook al de Tis voor niks op de agenda (en die is al een beetje onder voorbehoud ivm reisdata voor mijn jaarlijkse retraite naar het Carraibisch gebied).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik loop zelf zondag een 5 en dinsdagavond een 10. Maar ik ben zelf ook in training voor een HM. Is de Meijendelloop op 29/11 niet bij uitstek een wedstrijd voor jou, trouwens?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar dan is het misschien ook niet zo gek dat jouw marathons tot nu toe niet gemakkelijk eindigden, omdat je dan ineens veel sneller loopt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik tot nu toe niet gedaan. En dat zal dit keer ook niet gaan gebeuren, maar da's puur vanwege het feit dat ik geen beoogd marathontempo hebNazomerloop in Schoonhoven.quote:Er is natuurlijk een ondergrens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je loopt je LDL nooit te langzaam.![]()
Wandelen is de ondergrens ja, maar zolang het hardlopen blijft niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar dan is het misschien ook niet zo gek dat jouw marathons tot nu toe niet gemakkelijk eindigden, omdat je dan ineens veel sneller loopt?
[..]
Nazomerloop in Schoonhoven.
[..]
Er is natuurlijk een ondergrens.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit, LDL gaat (wmb) om time on your feet, ipv om tempo'squote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wandelen is de ondergrens ja, maar zolang het hardlopen blijft niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
LDLs:
If you can't talk to each other, you might be going somewhat slower.
If you can sing a song, you might be going faster.
![]()
![]()
Nee hoor, ik heb hele halve marathons in marathontempo (of sneller) gelopen tijdens de voorbereidingenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar dan is het misschien ook niet zo gek dat jouw marathons tot nu toe niet gemakkelijk eindigden, omdat je dan ineens veel sneller loopt?
Ook als je onder je D1 loopt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit, LDL gaat (wmb) om time on your feet, ipv om tempo's![]()
Voor alles tot aan HM's train ik niet eens meer (specifiek)die loop ik 'gewoon', maar ik verwacht dan ook geen enorme verbeteringen qua tijden, al zit er nog wel eens een verrassingsPB bij
. Heb voor de TdF ook niet 'specifiek' getraind, al heb ik hier 't geluk van de omgeving die sowieso al heuvels etc. biedt. Als ik eens een keer een snellere HM wil lopen zal ik wel specifieker gaan trainen dan 'gewoon loopjes' en wel gaan wisselen met tempo's, maar vooralsnog werkt dit heel fijn voor me op dit moment. Eerst de rug maar 's heel krijgen en zorgen dat ik daarmee m'n M-training weer kan beginnen
Dat ik dit zou posten had ik een paar jaar geleden écht niet verwacht/geloofd![]()
Ja doei.![]()
ik heb slechts een globaal idee wat mijn D1 is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ook als je onder je D1 loopt?
Ik probeer het allemaal niet te wetenschappelijk aan te pakken en het meerendeels op gevoel te doen.
Doelstelling is dan ook: uitlopen, en als het even kan een beetje comfortabel. De volgende ga ik wat meer naar de (mogelijke) eindtijd kijken en de voorbereiding die daarbij hoortMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
blaaskaakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Voor alles tot aan HM's train ik niet eens meer
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Deels waar! Er zijn er ook een boel die ik gewoon loop om 't lopen zonder echt hard te gaan. Al zie ik wel verbetering. Mijn laatste 10-mijler deed ik écht heel rustig, maar liep toch een PB. Dat was raar!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja maar .co.uk, jullie lopen iedere week een wedstrijd. Dat is gelijk aan een tempoloop.
Ja doei.![]()
Ik was alleen aan het meedenken en aan het spuien wat IK zou doen wat ik verstandig vind. Je voelt zelf het beste wat je wel en niet kan.quote:Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
succes dan maar!
Ik moet zeggen dat ik beiden heel leuk vind, alleen het voordeel van alleen lopen vind ik dat je helemaal je eigen tempo kunt lopen.... al zorgt dit er el voor dat je soms wat "te langzaam" loop tov je kunnen.
Ik heb ook geen probleem om alleen te lopen. Maar vind het ook leuk om een keer met andere te lopen.Ik heb ook de neiging om sneller te lopen dan goed voor me zou zijn. Daarom loop ik mijn LDL ook met een hartslagband. Dan weet ik zeker dat ik niet te hard ga en mezelf voorbij train.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik eerder een stukje te snel zal lopen in mijn eentje...Dus daar moet ik wel een beetje op letten. Al vind ik het prima als ik eenmaal in mn zone zit, dan maakt het me niet meer zo veel uit hoe snel ik loop![]()
Ik wil m echt op gevoel lopen. Misschien stop ik mn horloge wel in mn rugzakquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik was alleen aan het meedenken en aan het spuien wat IK zou doen wat ik verstandig vind. Je voelt zelf het beste wat je wel en niet kan.
[..]
Dit.
Ik heb ook geen probleem om alleen te lopen. Maar vind het ook leuk om een keer met andere te lopen.
[..]
Ik heb ook de neiging om sneller te lopen dan goed voor me zou zijn. Daarom loop ik mijn LDL ook met een hartslagband. Dan weet ik zeker dat ik niet te hard ga en mezelf voorbij train.
Wacht maar tot ik straks op zondagen even een 100K doe als opwarmertje...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar zonder gekheid, ik vind dat echt nog steeds raar, dat ik dat nu gewoon kán, een HM lopen, 'uit het niets', lijkt het, terwijl ik vorig jaar om deze tijd nog voor mijn eerste HM aan het trainen was. Vooruitgang is iets vreemds/tofs!Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: