quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Directe link naar kaart met vondsten en El Pianista in Google Mapsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08
op basis van video EénVandaag, zie onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe informatie:
Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras)
Animatie van vondst rugzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 – Fotoverslag
Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 21-08-2014 03:23:30 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Jullie discusieren over iets wat ik eigenlijk al heel lang zeg.
Ze sturen dus een appje over wat ze aan het doen zijn.
Het is voor mij dus onmogelijk te bedenken dat ze dat in de 10 of 11 dagen daarna misschien niet gedaan hebben.
Ze heeft een vriendje.
Tuurlijk ga je die sms-en in de hoop dat ie misschien aankomt als ze verdwaald zouden zijn 11 dagen lang.
I know, die gegevens zijn nog niet bekend gemaakt.
Maar Hans Kremers zou toch niet denken dat als ,laten we zeggen op 6 april ,er een berichtje is geprobeerd te versturen naar haar vriendje dat ze niet verdwaald waren![]()
En is er bekend wat voor water er in het flesje zat die in de rugzak zat?
Goed duidelijk kaartje trouwens mata![]()
![]()
Als ze het bericht op de Mirador verstuurd heeft wist ze ook dat je daar bereik hebt. En dan is het vreemd dat niet één van beide na de eerste mislukte noodoproep onmiddellijk is teruggelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat het berichtje verstuurd is net na 13:00 toen ze nog op de Mirador stonden en ~45 min later, lopend over het pad hadden ze geen bereik meer (althans als ze dezelfde provider hadden als Hans Kremers). Dus om 14:00 precies kan niet, maar misschien een klein tijdsverschilletje.
Ik hou het er vooralsnog op dat het bericht in de ochtend verstuurd is, en pas om 14:00 Panamese tijd aangekomen. Of om 7:00 plaatselijke tijd verstuurd en ommiddellijk aangekomen, 14:00 NL tijd.
"Hey schatje, ga zo lekker wandelen, mis je, x"
In het tweede geval hebben de ouders zich vergist in die video; ze klinken ook niet heel zeker van dat tijdstip. Bij de reconstructie van de wandeling noemen ze dat berichtje helemaal niet.Dan is 7 uur later nog niet zo vergezochtquote:Ik heb berichten van Whatsapp pas weken later ontvangen nadat ze verzonden waren.![]()
![]()
Die beautysalon is ganz nieuw voor me... Heb je een linkje?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb op gelezen, weet niet of dat waar is, dat het laatste contact van Kris met haar vriend vanuit de beautysalon was, waar Kris een massage kreeg. K&L hebben ook wel verteld dat ze gingen wandelen. Maar dat het contact op de mirador was, zonder iets daarover te vertellen gaat er bij mij niet in. Nee ik weet niet wat het bericht inhield, maar jij ook niet. Dus waar baseer jij je conclusies dan op.![]()
![]()
Maar hij heeft die informatie toch óók niet gekregen? Of ben ik nu gek aan het worden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:15 schreef jackie12 het volgende:
Jullie discusieren over iets wat ik eigenlijk al heel lang zeg.
Ze sturen dus een appje over wat ze aan het doen zijn.
Het is voor mij dus onmogelijk te bedenken dat ze dat in de 10 of 11 dagen daarna misschien niet gedaan hebben.
Ze heeft een vriendje.
Tuurlijk ga je die sms-en in de hoop dat ie misschien aankomt als ze verdwaald zouden zijn 11 dagen lang.
I know, die gegevens zijn nog niet bekend gemaakt.
Maar Hans Kremers zou toch niet denken dat als ,laten we zeggen op 6 april ,er een berichtje is geprobeerd te versturen naar haar vriendje dat ze niet verdwaald waren![]()
![]()
Hij zegt letterlijk "het gebruik van de telefoons is dermate vreemd dat wij niet geloven in verdwalen"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:18 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maar hij heeft die informatie toch óók niet gekregen? Of ben ik nu gek aan het worden?![]()
Dan moet ik heel ver terug gaan zoeken, maar zal me best doen. In het eerste interview met de ouders vertelden zij ook dat de meiden eerst naar een beautysalon zouden gaan die dag. Zehadden hun ouders nog op het hart gedrukt dat het een betrouwbare salon was, geen vage tent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Die beautysalon is ganz nieuw voor me... Heb je een linkje?![]()
Ja, ik vind het gebruik van de telefoons ook onwijs apart. Maar de vraag is dus: heeft Hans Kremers veel meer inzage in de telefoons gehad dan de informatie die wij nu hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:19 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk "het gebruik van de telefoons is dermate vreemd dat wij niet geloven in verdwalen"![]()
Wij hebben 0 inzagequote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:20 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gebruik van de telefoons ook onwijs apart. Maar de vraag is dus: heeft Hans Kremers veel meer inzage in de telefoons gehad dan de informatie die wij nu hebben?
Hans Kremers nog geen 100% inzage maar klaarblijkelijk al wel genoeg om tot die conclusie te komen.
Had ik maar een vriendje bij het NFI...![]()
Nee. Hij heeft alleen gegevens ontvangen over de mislukte oproepen naar 911 en 112. Verder niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:20 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gebruik van de telefoons ook onwijs apart. Maar de vraag is dus: heeft Hans Kremers veel meer inzage in de telefoons gehad dan de informatie die wij nu hebben?![]()
Thanks, doe rustig aan hoor! Anders kijk ik 't interview nog wel even na straks. Domnivoor heeft wel een punt vind ik, als er geen acuut noodgeval was geweest en ze waren op het pad en wisten dat er bereik was, zo'n klein stukje verderop... dan zou je verwachten dat ze toch omkeren en het daar opnieuw proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:20 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dan moet ik heel ver terug gaan zoeken, maar zal me best doen. In het eerste interview met de ouders vertelden zij ook dat de meiden eerst naar een beautysalon zouden gaan die dag. Zehadden hun ouders nog op het hart gedrukt dat het een betrouwbare salon was, geen vage tent.![]()
Ik denk toch wel iets meer dan alleen datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft alleen gegevens ontvangen over de mislukte oproepen naar 911 en 112. Verder niets.![]()
Dat is het sowieso, hoe dan ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze het bericht op de Mirador verstuurd heeft wist ze ook dat je daar bereik hebt. En dan is het vreemd dat niet één van beide na de eerste mislukte noodoproep onmiddellijk is teruggelopen.Ben ik met je eens.quote:Ik hou het er vooralsnog op dat het bericht in de ochtend verstuurd is, en pas om 14:00 Panamese tijd aangekomen. Of om 7:00 plaatselijke tijd verstuurd en ommiddellijk aangekomen, 14:00 NL tijd.
"Hey schatje, ga zo lekker wandelen, mis je, x"
In het tweede geval hebben de ouders zich vergist in die video; ze klinken ook niet heel zeker van dat tijdstip.Maar dat is met meer, ook die schoen "van Kris". Er wordt niet zo goed gecrosscheckt als wij hier in het topic met zijn allen doen natuurlijk.quote:Bij de reconstructie van de wandeling noemen ze dat berichtje helemaal niet.Zeker niet.quote:Dan is 7 uur later nog niet zo vergezochtThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Voor mijn gevoel worden de feiten nu een beetje teveel gebogen in de richting van een bepaald scenario. Is mijn persoonlijke mening hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het sowieso, hoe dan ook.
[..]
Ben ik met je eens.
[..]
Maar dat is met meer, ook die schoen "van Kris". Er wordt niet zo goed gecrosscheckt als wij hier in het topic met zijn allen doen natuurlijk.
[..]
Zeker niet.![]()
![]()
Welk scenario dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel worden de feiten nu een beetje teveel gebogen in de richting van een bepaald scenario. Is mijn persoonlijke mening hoor
Als alle feiten van de tijden op de Mirador kloppen, zijn er 2 mogelijkheden:
- Het berichtje is verzonden net voor 14:00 (vanaf de Mirador) en komt rond 14:00 aan
- Het berichtje is verzonden (en ontvangen) rond 07:00 (Panama) = 14:00 (Nederland)The only limit is your own imagination
Ik wil even iets heel anders aanhalen.
Het valt me al een hele tijd op dat er door sommige users goede vragen worden gesteld waar helemaal geen antwoord op komt.
Is hier niks aan te doen? Jullie weten dat ik slecht ben met het gebruik van internet maar zou zoiets bv in de OP kunnen?
Goede vragen die dan blijven staan totdat er een goed antwoord op gegeven wordt.
Op die manier ben je dan denk ik ook bezig om niet alleen tegen elkaar in discussie te gaan maar ook met elkaar tot een bepaald antwoord te komen![]()
Massagesalon check. De ouders vertellen dat dit een van de laatste dingen is die zij hebben gehoord. Ze vertellen er niet bij of dit op de laatste dag is gebeurt, alleen dat het onder de laatste berichtjes viel. Vervolgens vertellen ze dat een van de meiden als laatste bericht aan haar vriend heeft gestuurd dat ze zouden gaan wandelen die dinsdag. Dus neem aan voor de wandeling.![]()
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:34 schreef jackie12 het volgende:
Het valt me al een hele tijd op dat er door sommige users goede vragen worden gesteld waar helemaal geen antwoord op komt.The only limit is your own imagination
Als je een goede vraag hebt en je krijgt geen antwoord, kun je hem altijd nog een keertje quoten toch...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:34 schreef jackie12 het volgende:
Ik wil even iets heel anders aanhalen.
Het valt me al een hele tijd op dat er door sommige users goede vragen worden gesteld waar helemaal geen antwoord op komt.
Is hier niks aan te doen? Jullie weten dat ik slecht ben met het gebruik van internet maar zou zoiets bv in de OP kunnen?
Goede vragen die dan blijven staan totdat er een goed antwoord op gegeven wordt.
Op die manier ben je dan denk ik ook bezig om niet alleen tegen elkaar in discussie te gaan maar ook met elkaar tot een bepaald antwoord te komen![]()
Ik kan me een lijstje herinneren Mata van jou waar wel 20 goede vragen op stonden van pas een paar dagen geleden.
Maar antwoorden worden er niet op gegeven![]()
Dat zijn jouw mogelijkheden. Er zijn er meer; bv de tijdlijn klopt niet en contact is wel om 14.00 plaatselijke tijd geweest. Er is ook niet bekend of het om een bericht ging met gelijk antwoord. Dus interactie op dat moment of 1 bericht met 1 of geen respons.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk scenario dan?
- Het berichtje is verzonden net voor 14:00 (vanaf de Mirador) en komt rond 14:00 aan
- Het berichtje is verzonden (en ontvangen) rond 07:00 (Panama) = 14:00 (Nederland)![]()
verzonden voor de wandeling is dan logischerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welk scenario dan?
- Het berichtje is verzonden (en ontvangen) rond 07:00 (Panama) = 14:00 (Nederland)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: