Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij bent het dan niet met mij eens dat het van de gekke is dat iemand executie moet ondergaan omdat hij hasj heeft?
Is het terecht dat ze zweepslagen moeten krijgen omdat ze alcohol hebben? Kom nou islam is super gevaarlijk in dat opzicht ik vind het prima als moslims naar een moskee gaan en rare dingen eten als kebab. Dat ze lam eten en geen varken, maar ik vind het niet okay als ze andere gaan veroordelen voor roken drinken etc.
Ik vind ook dat als een vrouw zegt fuck dit geloof ik wil er niet aan meedoen dat dat maar gerespecteerd moet worden etc.
Dus ISIS heeft niets met koran en of islam te maken? Ik bedoel heel veel moslims gaan wel ervoor strijden en ze noemen het een moslim kalifaat. Jullie mogen je in die zandbak de nekken afsnijden maar laat die onschuldige mensen zoals christenen daar met rust. Maar nee wel huilen als Amerika bommen afvuurt en mensen onthoofden stelletje gekken zijn het grote gekken dat hele ISIS. Ze zijn duidelijk vergelijkbaar met Nazi's maar dan nog misschien erger, wie weet wat ze doen met die vrouwen die te koop worden aangeboden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat zijn reli/extreem-rechts gekkies zoals Breivik was en heeft niks met de Koran/Islam te maken ook al zeggen ze van wel.
Waarom schuif je het debiele gedrag van een selecte groep af op een hele religie, enkel en alleen omdat deze debielen die religie aanhangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij bent het dan niet met mij eens dat het van de gekke is dat iemand executie moet ondergaan omdat hij hasj heeft?
Is het terecht dat ze zweepslagen moeten krijgen omdat ze alcohol hebben? Kom nou islam is super gevaarlijk in dat opzicht ik vind het prima als moslims naar een moskee gaan en rare dingen eten als kebab. Dat ze lam eten en geen varken, maar ik vind het niet okay als ze andere gaan veroordelen voor roken drinken etc.
Ik vind ook dat als een vrouw zegt fuck dit geloof ik wil er niet aan meedoen dat dat maar gerespecteerd moet worden etc.
nee, dat smoesje is weer iets nieuws van de laatste dagen,opeens is de ISLAMITISCHE staat niet islamitisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat zijn reli/extreem-rechts gekkies zoals Breivik was en heeft niks met de Koran/Islam te maken ook al zeggen ze van wel.
Hier laat je heel goed je totale gebrek aan inzicht in statistiek zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:12 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
CBS.nl lees je eens in
15/20 geleden hoorde je hetzelfde over turken, paar jaar terug waren het de Marokkanen (nu nog steeds, maar het verschuift steeds meer naar "Ismlamieten"). Voor de turken, waren het de negers, daarvoor de Indonesiërs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nounou zeg, je meet ze meteen weer de slachtofferrol aan. Waarin lukt het andere bevolkingsgroepen (bijv Turken en Surinamers) dan wel prima om te integreren? Door types als jij blijven ze in een vertrouwde slachtofferrol vallen... Na drie generaties moet het ook uit henzelf komen.
Omdat ik meer voor geluiden hoor dan tegengeluiden. Als er een anti ISIS protest is komen andere moslims gewelddadig op iedereen af. Om te zeggen dat ISIS geweldig is, als ze daar roepen dood aan alle joden en nazi groeten brengen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom schuif je het debiele gedrag van een selecte groep af op een hele religie, enkel en alleen omdat deze debielen die religie aanhangen?
Ik ben atheïst, ben ik nu verantwoordelijk voor de goelag of de schietpartij in Alphen aan de Rijn? Nee toch, of wel?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat smoesje is weer iets nieuws van de laatste dagen,opeens is de ISLAMITISCHE staat niet islamitisch.
Leuk, zo'n naam, maar dat is hetzelfde als beweren dat de VVD ook daadwerkelijk voor vrijheid staat en niet voor perscensuur op het gebied van scheidsrechters.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat smoesje is weer iets nieuws van de laatste dagen,opeens is de ISLAMITISCHE staat niet islamitisch.
Dus als ik Christelijk ben en ik vermoord effe wat 20 personen omdat ik zeg, mij werd verteld of denk dat dit in de bijbel staat is het de schuld van het Christendom?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus ISIS heeft niets met koran en of islam te maken? Ik bedoel heel veel moslims gaan wel ervoor strijden en ze noemen het een moslim kalifaat. Jullie mogen je in die zandbak de nekken afsnijden maar laat die onschuldige mensen zoals christenen daar met rust. Maar nee wel huilen als Amerika bommen afvuurt en mensen onthoofden stelletje gekken zijn het grote gekken dat hele ISIS. Ze zijn duidelijk vergelijkbaar met Nazi's maar dan nog misschien erger, wie weet wat ze doen met die vrouwen die te koop worden aangeboden.
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom schuif je het debiele gedrag van een selecte groep af op een hele religie, enkel en alleen omdat deze debielen die religie aanhangen?
Ik ben atheïst, ben ik nu verantwoordelijk voor de goelag of de schietpartij in Alphen aan de Rijn? Nee toch, of wel?
Godwin, xenofobie is idd van alle tijden, maar beperkte zich tot wat borrelpraat en onsmakelijke grappen over negers. Niet netjes, verder is het goed gekomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier laat je heel goed je totale gebrek aan inzicht in statistiek zien. Ja, op dit moment krijgen allochtone gezinnen meer kinderen. Maar de trend is hard op weg naar het autochtone gemiddelde... Maar goed, dat zul je wel niet willen horen.
[..]
15/20 geleden hoorde je hetzelfde over turken, paar jaar terug waren het de Marokkanen (nu nog steeds, maar het verschuift steeds meer naar "Ismlamieten"). Voor de turken, waren het de negers, daarvoor de Indonesiërs.
Xenofobie is van alle tijden, en tot nu toe nog nooit gefundeerd.
Ik kan ook uit naam van de HEATWAVE IS GOD groep aanslagen plegen maar dat maakt jou niet god en waarschijnlijk zou je het er ook niet mee eens zijn dat ik in jouw naam rock-cafés overal in het land in de fik steek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het Christendom heeft dan teveel invloed gehad en moet per direct aan banden gelegd worden qua invloed, mensen moeten massaal stoppen met naar de kerk gaan en geloven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus als ik Christelijk ben en ik vermoord effe wat 20 personen omdat ik zeg, mij werd verteld of denk dat dit in de bijbel staat is het de schuld van het Christendom?
[..]
[..]
Kan ja,maar ik ben geen "legitieme" godsdienst die uit angst geen strobreed in de weggelegd wordt he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan ook uit naam van de HEATWAVE IS GOD groep aanslagen plegen maar dat maakt jou niet god en waarschijnlijk zou je het er ook niet mee eens zijn dat ik in jouw naam rock-cafés overal in het land in de fik steek.
Omdat dat de zwarte spot/vlek is van Moslims.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
Net zo worden rondselaren voor ISIS niet tegengesproken waarom zijn er geen moslim ouderen die kinderen ervan op de hoogte stellen dat ze dat niet moeten doen? Waarom trekken ze niet aan de bel bij politie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het Christendom heeft dan teveel invloed gehad en moet per direct aan banden gelegd worden qua invloed, mensen moeten massaal stoppen met naar de kerk gaan en geloven.
Er staat niets in de bijbel over het moorden van 20 mensen, althans niet in het nieuwe testament. Een christenen die anders beweerd is geen christenen Jezus deed niet aan geweld. Daarom kan niemand het claimen. Iedereen die dat doet is een gekke idioot. Nu als jij een geloof aanhangt dat oproept tot het moorden van anderen zou ik me eens zwaar buigen over de waarde van dat geloof.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus als ik Christelijk ben en ik vermoord effe wat 20 personen omdat ik zeg, mij werd verteld of denk dat dit in de bijbel staat is het de schuld van het Christendom?
[..]
[..]
Dit.
Maar het is altijd hetzelfde liedje met Spongeboss, nu zegt hij jullie!
Wat heb ik ermee te maken en wat kan ik eraan doen? Misschien moet je eens logisch gaan nadenken ipv de hele tijd gaan generaliseren en in groepen denken.
Humanitair en objectief noemen ze zoiets ook wel.
Godwin???? Waar??? Ik geef alleen maar aan dat xenofobie van alle tijden is. Sterker nog, ik ging niet veel verder terug dan de jaren 60/70.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Godwin, xenofobie is idd van alle tijden, maar beperkte zich tot wat borrelpraat en onsmakelijke grappen over negers. Niet netjes, verder is het goed gekomen.
Klopt, maar waarom wordt het gedrag van extremisten geprojecteerd over de hele groep? Als dat terecht is, mogen we alle blanke-christenen be- en veroordelen op de denkwijze van de SGP.quote:Op dit moment gaat het om militante extremisten die hele wijken overnemen, dat is een feit, heeft dus niets met xenofobie te maken maar is gewoon een reactie.
Reductio ad absurdumquote:Als het zweedse wijven in bikini waren die overlast zouden veroorzaken werd er ook tegen geageerd, maar dat zijn het weer eens niet he?
nee jochie, dit is gewoon de vaderlandse geschiedenis! We zijn massaal gaan ontkerken in dit land, en nu komt er weer een nieuwe zooi geloofsgekken die denken de dienst te kunnen uitmaken, nou nee dus, we hebben de kerk niet voor niets de vinger gegeven!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef wickedmen het volgende:
[..][ afbeelding ]
Intolerant als de motherfucker.
Ik ben er stiekem ook wel een beetje klaar mee hoor maar het hele potje buiten de westerse wereld komt voor een deel ook door de mensen die goedkope olie willen vergaren voor de consumptie. En instabiele regeringen met een corrupte bovenlaag is nou eenmaal goedkoper dan een volledig transparantie en goedwerkende politieke machine die het hele land ongeacht afkomst en status een deel van de opbrengsten geeft. Scheelt je toch wel weer een paar euro per vat, dan maar algehele misère en misère en onwetendheid kweekt extremisten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ja,maar ik ben geen "legitieme" godsdienst die uit angst geen strobreed in de weggelegd wordt he?
Jij zou mijn enige aanhanger zijn.
Typisch dan dat als moslims min of meer hetzelfde argument gebruiken ze weggehoond worden... Hypocriet wellicht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er staat niets in de bijbel over het moorden van 20 mensen, althans niet in het nieuwe testament. Een christenen die anders beweerd is geen christenen Jezus deed niet aan geweld. Daarom kan niemand het claimen. Iedereen die dat doet is een gekke idioot. Nu als jij een geloof aanhangt dat oproept tot het moorden van anderen zou ik me eens zwaar buigen over de waarde van dat geloof.
Als moslims enkel aan zichzelf denken en voor zichzelf zorgen of het grote deel? Waarom moet ik dan respect voor hun hebben? Ik vind je doel en streven goed en hoop dat je dan ook als agent of wijkagent kan praten met moslimjongeren en ze kan leren hoe het wel moet mensen als jou zijn nodig in die wereld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat dat de zwarte spot/vlek is van Moslims.
De cultuur die ontstaat door Moslims en uit de Islam is eengezinsheid, loyaliteit en onrecht bestrijden (maar alleen van hun eigen broeders of zusters over het algemeen)
Ik ben een Moslim die iedereen helpt en graag onrecht bestrijdt, daarom hoop ik ook dat ik binnenkort aan de politieacademie mag sturen maar ik geef toe niet veel Moslims denken aan mensen buiten hun eigen wereldje of cultuur. Iets wat btw de Koran zover ik weet wel voorschrijft.
Hetzelfde met de Koran en het Islam.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Spongeboss het volgende:
Er staat niets in de bijbel over het moorden van 20 mensen, althans niet in het nieuwe testament. Een christenen die anders beweerd is geen christenen Jezus deed niet aan geweld. Daarom kan niemand het claimen. Iedereen die dat doet is een gekke idioot. Nu als jij een geloof aanhangt dat oproept tot het moorden van anderen zou ik me eens zwaar buigen over de waarde van dat geloof.
Meeste mensen zijn niet eens christelijk in Nederland. Als mensen christelijk zijn en moslims weghonen hoort een pastoor ze erop aan te spreken en moet hen duidelijk worden gemaakt dat ze verkeerd bezig zijn. Ik weet zeker dat een moslim welkom is in een klooster, hij mag niet mee doen met de hosti eten, of miswijn drinken. Maar hij mag echt wel een mis bijwonen en er overnachten voor dezelfde prijs als ieder ander.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dan dat als moslims min of meer hetzelfde argument gebruiken ze weggehoond worden... Hypocriet wellicht?
Waarom staat dan niemand op haalt de vrede erbij en laat het zien aan ISIS lui? Als je toch kunt aantonen dat moord niet bij het geloof hoort? Maar de sharia ik weet niet of die samenhangt met de koran maar die roept wel op tot onthoofden zweepslagen etc. Die zouden dan toch geen poot hebben om op te staan? Als zelfs jij dat weet en jij bent geen theoloog dan moet iedere moslim dit toch weten?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hetzelfde met de Koran en het Islam.
Einde discussie.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
dit is gewoon de vaderlandse geschiedenis! We zijn massaal gaan ontkerken in dit land, en nu komt er weer een nieuwe zooi geloofsgekken die denken de dienst te kunnen uitmaken, nou nee dus, we hebben de kerk niet voor niets de vinger gegeven!
Tolerant ben ik, de definitie daarvan moet JIJ eens opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |