Ik vind deze zin uit jouw mond in dit topic amuserend ironisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 01:28 schreef MAHL het volgende:
Waardoor de extremistische groepen de boventoon gaan voeren in de conversaties, en de rest er achteraan gaat als het ware.
Nounou zeg, je meet ze meteen weer de slachtofferrol aan. Waarin lukt het andere bevolkingsgroepen (bijv Turken en Surinamers) dan wel prima om te integreren? Door types als jij blijven ze in een vertrouwde slachtofferrol vallen... Na drie generaties moet het ook uit henzelf komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 02:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en er zijn veel problemen met moslimjongeren in Nederland, en dat is ook niet gek.
Je bent geboren in een land maar je zal nooit als landgenoot worden gezien, In Nederland ben je geen Nederlander, in Marokko ben je geen Marokkaan.
Dus eigenlijk heb je geen identiteit.
Daarnaast denkt de helft van de bevolking dat je ieder moment hun tas wil gaan stelen of nog erger een bom ergens wil laten ontploffen dus ze behandelen je met achterdocht.
En dan gek vinden dat die kinderen ontsporen.....het is ook wel een beetje een selffulfilling prophecy
Ook onder Turken en Surinaamse jeugd zijn veel problemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nounou zeg, je meet ze meteen weer de slachtofferrol aan. Waarin lukt het andere bevolkingsgroepen (bijv Turken en Surinamers) dan wel prima om te integreren? Door types als jij blijven ze in een vertrouwde slachtofferrol vallen... Na drie generaties moet het ook uit henzelf komen.
Ja joh, het is ook allemaal onze schuld dat ze zich zo gedragen... Het white liberal guilt gedachtegoed zit er wel erg netjes in bij jou.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook onder Turken en Surinaamse jeugd zijn veel problemen.
Bij Chinezen bv weer niet, maar die worden ook niet zo behandeld.
Nee, dat zeg ik niet, jij maakt er meteen iets extreems van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja joh, het is ook allemaal onze schuld dat ze zich zo gedragen... Het white liberal guilt gedachtegoed zit er wel erg netjes in bij jou.
Uhhhhhh dan ben jij gehersenspoeld mijn beste MAHL.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:50 schreef MAHL het volgende:
linkse gehersenspoelde schapen die nog steeds geloven in de onschuld van Hamas ook al heeft Israël tientallen ondergrondse tunnels moeten dichtgooien die bedoeld waren voor aanslagen in Israël zelf...
Beter weer Christelijke kruistochten mattie, kut Islam ze doden zoveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Spongeboss het volgende:
Haten op Breivik maar ondertussen dood de islam meer mense dan Breivik,
Het verkeer dood ook meer mensen dan Breivik, alle verkeer het land uit!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Spongeboss het volgende:
Haten op Breivik maar ondertussen dood de islam meer mense dan Breivik,
EINZ!!! EINZ!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het verkeer dood ook meer mensen dan Breivik, alle verkeer het land uit!
Johnny de Mol en Denis Weening eropaf, morgen nog!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhhhh dan ben jij gehersenspoeld mijn beste MAHL.
Betrouwbare/objectieve journalisten, instanties, landen, de VN betichten Israël ervan dat hun diegene zijn provoceert en graag uitlokt.
Het (door)bouwen op bezette gebieden, het doden van duizenden en duizenden onschuldige mensen en kinderen wat zelf wordt toegegeven door de ministers in Israel dat het gaat om vergelding op onschuldige om wat Hamas heeft gedaan (zie een raketje hier en daar gooien en wat militairen killen) in nota bene VN-schoolgebouwen.
Extreem-rechts die een deel van de macht heeft in Israël, mensen die daar anders zijn worden gepest en dan nog is de enige die gezegd heeft dat de tunnels door terroristen werden gebruikt om aanslagen te plegen door de ISD en hun geloofwaardigheid vind ik door alles beneden nul en het lijkt mij niet meer dan een goed excuus om die irritante Hamas mensen en wat onschuldige toch Moslims te killen.
Breivik had ergens wel goede punten/argumenten maar niet te min was het een idioot die de doodstraf verdient doordat hij zoveel mensen heeft vermoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
het is zorgwekkend dat er mensen zoals TS in deze samenleving rondlopen
Eerst het geld van De Mol.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Johnny de Mol en Denis Weening eropaf, morgen nog!
Je beseft toch wel dat voordat de kruistochten begonnen moslims al in Azië zaten en flink aan het veroveren waren? Dat ze al delen van Spanje en zo ver als Frankrijk waren geweest? Waren er geen kruistochten waren we nu allemaal moslim. Bah, moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beter weer Christelijke kruistochten mattie, kut Islam ze doden zoveel.
Die Breivik heeft toch maar zo'n 200 linkse mensen vermoord en de Islam toch meer.
Gewoon allemaal rellen en burgeroorlog.
Bah ik ook niet, dan zou je bij een ban op FOK! de JIHAD uitroepen en de datacenters van FOK! opblazen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat voordat de kruistochten begonnen moslims al in Azië zaten en flink aan het veroveren waren? Dat ze al delen van Spanje en zo ver als Frankrijk waren geweest? Waren er geen kruistochten waren we nu allemaal moslim. Bah, moet er niet aan denken.
Maar jij bent het dan niet met mij eens dat het van de gekke is dat iemand executie moet ondergaan omdat hij hasj heeft?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bah ik ook niet, dan zou je bij een ban op FOK! de JIHAD uitroepen en de datacenters van FOK! opblazen.
tja, helaas gaan je goede punten verloren als je een massaslachting als middel hanteertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Breivik had ergens wel goede punten/argumenten maar niet te min was het een idioot die de doodstraf verdient doordat hij zoveel mensen heeft vermoord.
Maar goed als je dat zegt ben je een mongool ofzo voor sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |