Ik hoop dat hij niet werkelijk dacht dat hij zou komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JORDIII leuke UI heb je
Gr gr
We weten neem ik aan allemaal wel dat ze van Eto'o afzien omdat de communicatie niet lekker liep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Goh. En dan: Ajax ziet af van Eto'o. Lees: Eto'o laat Ajax keihard stikken en heeft al tijden niets van zich laten horen.
. Zeg dan dat El Ghazi eigen jeugd is..
Mooi zo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Woordvoerder Ajax zegt: 'Goed recht Eto'o de tijd te nemen. Maar dat duurde ons te lang.'
Prima, je niet aan het lijntje laten houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Woordvoerder Ajax zegt: 'Goed recht Eto'o de tijd te nemen. Maar dat duurde ons te lang.'
Nee, we weten allemaal dat Eto'o Ajax gebruikt heeft voor wat gratis exposure. Maar als jij wilt geloven dat Ajax "af ziet" van Eto'o, mag je dat geloven hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten neem ik aan allemaal wel dat ze van Eto'o afzien omdat de communicatie niet lekker liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |