En dan mist The Good Wife nog, wat door veel critics als beste seizoen werd bestempeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af of de categorie Drama Series ooit sterker is geweest. Wat een kwaliteit was daar opeens...goede trend!
Die zoek ik dus ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heeft iemand een idee voor een goede live-stream trouwens? Wil de Emmy's live bekijken deze week maar kan zo niks vinden.
Blijkbaar is het vanaf 02.00 vannacht mogelijk om gratis via hbogo.nl de emmy's te streamen.quote:
Hoe? Ik zit op de site, maar ik zie de knop ''live'' niet. Enkel ''Gratis te kijken'', ''Wordt nu gekeken'', etc, maar die stonden er gisteren ook al gewoon. Je kan bij gratis te kijken wel programma's vinden die vanavond op HBO 2 gratis zouden worden uitgezonden ( en die ook gratis kijken ), maar de emmy's zouden een steam zijn, en die vind ik nog niet terug zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:21 schreef Mike het volgende:
Je kunt het al kijken via de site hoor, AlwaysHappy.
Ik heb het gewoon met jouw uitleg gedaan en had wel 'live' erbij staan...quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe? Ik zit op de site, maar ik zie de knop ''live'' niet. Enkel ''Gratis te kijken'', ''Wordt nu gekeken'', etc, maar die stonden er gisteren ook al gewoon. Je kan bij gratis te kijken wel programma's vinden die vanavond op HBO 2 gratis zouden worden uitgezonden ( en die ook gratis kijken ), maar de emmy's zouden een steam zijn, en die vind ik nog niet terug zo.
Moet je wel digitale televisie hebben die die zenders kan ontvangen...;) Wij zitten bij digitenne, dus maar 30 zenders digitaal te ontvangen. Dan is ''moeilijk doen'' wel heel makkelijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:39 schreef Iwanius het volgende:
Wat doen jullie moeilijk zeg en wat is de OP karig i.v.g met mijn Emmy topic vorig jaar. Geen zin of zo ts? Beetje aankleden die OP.
En met "wat doen jullie moeilijk": Je kan het gewoon op je tv kijken al vanaf 00:00 uur via E -Online (UPC kanaal 115) die een "live from the red carpet"pre-show hebben tot 02:00 uur. Daarna overschakelen naar HBO 2 voor de live show vanaf 02:00 uur.
Britse series zijn genomineerd, weet niet of je dat onder buitenland schaart.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:04 schreef Nober het volgende:
Ik heb maar drie series gezien, Fargo, Breaking bad en Orange is the new black.
Geen buitenlandse series?
Ja! Dacht alleen VS en Canada.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Britse series zijn genomineerd, weet niet of je dat onder buitenland schaart.
Amy Poehler, hoofdrolspeelster in Parks and Recreationsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja! Dacht alleen VS en Canada.
Wie was die Beyoncé zojuist?
Dacht dat ze haar aankondigde als Beyoncé.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 02:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Amy Poehler, hoofdrolspeelster in Parks and Recreations
inderdaad, en alleen maar omdat de show gestopt is.... anders was true detective er mey meer prijzen vandoor gegaan...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
God, wat wordt Breaking Bad overrated daar zeg. Vooral in de supporting actress en actor waren er veel betere keuzes geweest dit jaar.
ach al die andere jaren is BB er zonder (veel) prijzen vandoor gegaan terwijl ze het wel verdiend hadden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
inderdaad, en alleen maar omdat de show gestopt is.... anderd was true detective er mey meer prijzen vandoor gegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |