abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131463337
Vanavond 02:00 uur onze tijd wordt in de US of A de televisieprijzen uitgereikt genaamd The Emmy's. Wat de Oscar's voor de filmindustrie is,zijn de Emmy's voor de tv wereld.

Emmy Awardshow 2013.

Voor Nederland valt er dit jaar ook iets te winnen en wel met The Voice door John de Mol
en wel in de categorie "Best non-scripted tv-production."

Emmy nominaties 2013

De pre-show met de aankomst over de rode loper en kletsverhalen over wat de sterren aanhebben is te zien vanaf 00:00 uur op de zender E-Online waarna abonnee kijkers die HBO hebben, vanaf 02:00 uur de live-uitzending kunnen meemaken.
  maandag 23 september 2013 @ 00:05:39 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131466095
NPH _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131468431

TV producent John de Mol heeft zojuist tijdens het 65 Emmy Gala in Los Angeles een gewonnen voor zijn programma The Voice.

John de Mol kwam wel het podium op maar nam niet het woord en werd verder ook niet
genoemd tijdens het dankwoord van zijn Amerikaanse producent.
pi_131468453
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 03:51 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

TV producent John de Mol heeft zojuist tijdens het 65 Emmy Gala in Los Angeles een [ afbeelding ] gewonnen voor zijn programma The Voice.

John de Mol kwam wel het podium op maar nam niet het woord en werd verder ook niet
genoemd tijdens het dankwoord van zijn Amerikaanse producent.
Dan heeft er iemand niet goed op zitten letten want hij wordt wel genoemd. Iets in de aard van Thanks to John de Mol for the beautiful pilot
  maandag 23 september 2013 @ 07:56:29 #5
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_131468973
Breaking Bad :(

Beste Drama en Beste Vrouwelijke Bijrol, wat een magere score zeg. En dan wint uitgerekend Homeland ook nog eens Outstanding Writing for a Drama Series :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 23 september 2013 @ 08:51:29 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131469544
Cannavale kan ik nog begrijpen, maar Daniels :'), dat is gewoon een matige grap.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 09:00:34 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_131469680
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:56 schreef InTrePidIvity het volgende:

Beste Drama en Beste Vrouwelijke Bijrol, wat een magere score zeg. En dan wint uitgerekend Homeland ook nog eens Outstanding Writing for a Drama Series :')
Hun eerste Emmy voor Beste Drama, dus dat is dan wel weer ok. De acteurs hadden natuurlijk al diverse keren gewonnen. Hoewel het natuurlijk wel lachwekkend is dat Daniels de voorkeur krijgt boven Cranston. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 23 september 2013 @ 11:42:49 #8
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_131473557
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Hun eerste Emmy voor Beste Drama, dus dat is dan wel weer ok. De acteurs hadden natuurlijk al diverse keren gewonnen. Hoewel het natuurlijk wel lachwekkend is dat Daniels de voorkeur krijgt boven Cranston. :+
Jim Parsons wint ook voor de derde keer, dus dat maakt niet uit :P

Ik ben benieuwd hoe BB volgend jaar meedoet. Blijkbaar wordt de periode 1 juni - 31 mei in beschouwing genomen, waardoor het (tweede deel) van het huidige seizoen volgend jaar pas in aanmerking komt. Dan ligt het natuurlijk niet heel vers meer in het geheugen, maar tot nu toe maakt elke aflevering de hooggespannen verwachtingen wel waar.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_131476013
quote:

Echt ongelooflijk ja _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131476733
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 04:04 schreef lamers het volgende:

Dan heeft er iemand niet goed op zitten letten want hij wordt wel genoemd. Iets in de aard van Thanks to John de Mol for the beautiful pilot
Nou, dan moet het heel snel tussen neus en lippen gezegd zijn want ik heb het niet opgevangen,maar goed, kan gezien het late tijdstip. Hun hele opkomst en dankwoord was niet eens een volle 2 minuten of zo. Eigenlijk meer een zucht en een scheet en even knipperen met je ogen en weg was men van het podium. }:|
  maandag 23 september 2013 @ 13:53:29 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_131477130
quote:
15s.gif Op maandag 23 september 2013 13:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou, dan moet het heel snel tussen neus en lippen gezegd zijn want ik heb het niet opgevangen,maar goed, kan gezien het late tijdstip. Hun hele opkomst en dankwoord was niet eens een volle 2 minuten of zo. Eigenlijk meer een zucht en een scheet en even knipperen met je ogen en weg was men van het podium. }:|
Wat eigenlijk nog altijd 2 minuten te veel is voor een waardeloze categorie zoals outstanding reality program.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 september 2013 @ 16:23:31 #12
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131482953
quote:

Breaking Bad wint er volgend jaar gewoon zeven ofzo :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')