quote:Necid vraagbaak voor Jans
„Ik ben er klaar voor”, klinkt het vastberaden uit de mond van PEC-aanwinst Tomas Necid die vanavond al van grote meerwaarde kan zijn voor de Zwollenaren in het Europa Leagueduel tegen Sparta Praag.
Zwolle baarde vorige week opzien met het vastleggen van Necid, 26-voudig Tsjechisch international en kind van Slavia Praag, die vanavond uitgerekend tegen zijn eeuwige rivaal Sparta Praag voor het eerst in de basis staat.
Zeker nadat de spits het afgelopen half jaar op huurbasis terugkeerde bij stadgenoot Slavia, weet Necid alles over de tegenstander in de laatste voorronde van de Europa League. „Maar ik praat niet graag over Sparta”, grijnst Necid.
„We spelen tegen een Praagse ploeg en zeker gezien zijn fysiek, zijn kopkracht en de ervaring op dat niveau, denk ik dat wij zijn extra’s kunnen gebruiken”, zegt PEC-trainer Ron Jans over Necid. Ook in de voorbereiding op het Europa Leagueduel maakte Jans gebruik van de kennis van zijn nieuwe aanvalsleider. „Alles wat we van Sparta Praag wisten, controleer ik even bij hem. Bovendien leest hij ook wat er in de kranten daar verschijnt.”
Volgens Jans is de nu topfitte Necid klaar om vanavond negentig minuten te spelen. De strijd om de beste club van Praag te zijn, heeft hij sinds zijn jeugd al tientallen keren gestreden, maar deze keer is het ook voor hem anders. „Die derby’s was ik gewend. Dat ik na een week bij mijn nieuwe club precies tegen hen mijn basisdebuut maak, maakt het dit keer specialer. En dan ook nog eens op Europees niveau”, aldus Necid.
Twente wint op basis van wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV en Twente winnen, Feyenoord verliest, PEC gelijk of verlies.
Zo, hoeven jullie ook niet meer te kijken
Maar is Twente ook niet kut?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op basis dat de tegenstander kut is.
Wonnen wel van Red Bull een paar weken terug.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op basis dat de tegenstander kut is.
Zegt niks, PEC won ook van Ajaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wonnen wel van Red Bull een paar weken terug.
Had jij dan een stunt van Ajax verwacht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zegt niks, PEC won ook van Ajax
Dat gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zegt niks, PEC won ook van Ajax
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had jij dan een stunt van Ajax verwacht?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 17:11:46#PSV heeft van #UEFA toestemming gekregen voor een minuut stilte ter nagedachtenis van de veel te jong overleden ex-perschef Pedro Salazar reageer retweet
genotquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we vanavond weer te zien krijgen waarom we Ziyech hadden moeten halen. Lekker man.
Maar als hij kut speelt ben jij straks nergens te vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
Kunnen we vanavond weer te zien krijgen waarom we Ziyech hadden moeten halen. Lekker man.
Aldus jijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar als hij kut speelt ben jij straks nergens te vinden.
Vieze opportunist.
Ik ga niet de heletijd roepen dat ze Ziyech moesten halenquote:
Nee het gedeelte dat je weg bent als het niet uit komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ga niet de heletijd roepen dat ze Ziyech moesten halenElke jaar zelfde verhaal, net als met Narsingh, Maher etc. En dan achteraf zijn die mensen weer nergens te vinden
Ik post gewoon mee als ik er benquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee het gedeelte dat je weg bent als het niet uit komt
Haha gamenerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik post gewoon mee als ik er benAlleen post ik niet zo vaak in VBL, ook niet als er iets live is. Vaak gewoon lekker potje bf4/fifa tijdens het kijken
Niks mis met gamen tijdens het voetbal, vooral bij saaie EL potjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha gamenerd.
Nee grapje ik game ook, boks
Nee? Want die zijn niet live op FOX.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hier geen Feyenoord - Lulhansk besprekingen? Lijkt me handig als dat ook gewoon hier gebeurt
Wel op RTL.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Want die zijn niet live op FOX.
Er staat niet voor niets in de TT ''FOX@EL''.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel op RTL.
Ik zie het probleem niet, maar blijkbaar zijn we weer bang voor spoilers?
Dat zag ik. Ik heb ook ogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets in de TT ''FOX@EL''.
Als alles in 1 topic staat kan Ajacied422 niet genoeg topics openenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel op RTL.
Ik zie het probleem niet, maar blijkbaar zijn we weer bang voor spoilers?
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als alles in 1 topic staat kan Ajacied422 niet genoeg topics openen
Anders had dat wel in de TT gestaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar over Feyenoord wordt hier dus niet gesproken?
Zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had dat wel in de TT gestaan.
Mocht er een mod meeposten, zal ik voor de autisten onder ons voor zorgen dat er een algemeen Nederlandse wedstrijden topic komt.
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo, toch nog maar even een boodschapje doen. Droogje en een natje ditdat.
Nu is je TT aangepastquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Anders had dat wel in de TT gestaan.
Boodschappen moet je hier pas doen als je club achter komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Monopoly het volgende:
Zo, toch nog maar even een boodschapje doen. Droogje en een natje ditdat.
RTL7quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, waarom Feyenoord niet? Waar wordt die uitgezonden eigenlijk?
RTL7quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
Meh, de CL wedstrijden van Ajax krijgen gewoon een eigen topic.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, pas het aan naar
[vEL 21/8 + 28/8] Live: Nederland in Europa #1
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, de CL wedstrijden van Ajax krijgen gewoon een eigen topic.
RTL 7quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
Waar staat datquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom staat er ook ELquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tijd dat we keuze hadden tussen Nederlandse wedstrijden in de CL is helaas lang vervlogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuses niet aanvaard. Je zorgt maar dat je beter oplet de volgende keer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, er staat nog vEL in.
Nou sorry hoor.
Even een negatieve reactie geven over je sollicitatie in het crewforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Excuses niet aanvaard. Je zorgt maar dat je beter oplet de volgende keer.
Staat mijn sollicitatie in het crewforum dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even een negatieve reactie geven over je sollicitatie in het crewforum.
Lekker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu ga ik even vissticks bakken.
Dat zeg ik niet, maar je zei gisteren dat je zou gaan solliciteren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Staat mijn sollicitatie in het crewforum dan?
Nee, maar zolang je het onder een spoiler doet schijnt het wel te mogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef hafcfan het volgende:
Is er ook nog een topic voor de andere wedstrijden?
Ik heb hem gister ook verstuurdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je zei gisteren dat je zou gaan solliciteren.
VBL / [Europa League] Matchcenter #1 alle wedstrijden zonder eigen topicquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef hafcfan het volgende:
Van mijn part doen we dat ook hier, ik neem niet aan dat er een zender is die samenvattingen gaat uitzenden. Maar goed, dat is aan GGMM om te beslissenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef hafcfan het volgende:
WAAROMquote:
Dat wordt dus 1e helft Twente, dan PSV en tot slot het resterende deel van PEC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid:
18:00 Karabakh Agdam - Twente (Fox Sports 1)
18:45 PSV - Sachter Soligorsk (Fox Sports 3)
19:45 Zorya Luhansk - Feyenoord (RTL 7)
20:00 PEC - Sparta Praag (Fox Sports 1)
Als je hier de tussenstanden van 30 wedstrijden tegelijk gaat bijhouden wordt het compleet onoverzichtelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van mijn part doen we dat ook hier, ik neem niet aan dat er een zender is die samenvattingen gaat uitzenden. Maar goed, dat is aan GGMM om te beslissen
Huh, bij mij staat dat PSV op Fox 1 komt. :Squote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid:
18:00 Karabakh Agdam - Twente (Fox Sports 1)
18:45 PSV - Sachter Soligorsk (Fox Sports 3)
19:45 Zorya Luhansk - Feyenoord (RTL 7)
20:00 PEC - Sparta Praag (Fox Sports 1)
Ik kijk 1 helft Twente, dan PSV tot 20:00 en dan PEC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat wordt dus 1e helft Twente, dan PSV en tot slot het resterende deel van PEC.
Maakt het uit. Knotsgek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hier de tussenstanden van 30 wedstrijden tegelijk gaat bijhouden wordt het compleet onoverzichtelijk.
True.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je hier de tussenstanden van 30 wedstrijden tegelijk gaat bijhouden wordt het compleet onoverzichtelijk.
De herhaling ja, om half 11.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, bij mij staat dat PSV op Fox 1 komt. :S
Want Pasveer kan er wel wat van?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft Cocu ook door dat Zoet er niks van kan.
Geen idee. We gaan het zien vanavond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want Pasveer kan er wel wat van?
Beoordelen op een wedstrijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan het zien vanavond.
Kijk jij nooit wedstrijden van Heracles Heracles?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee. We gaan het zien vanavond.
Studiefinanciering jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij krijgt een uitkering.
Haha jij werkt voor je geldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha jij krijgt een uitkering.
Werken is voor de zwakke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha jij werkt voor je geld
Uh oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter dan gewoon standaard iedereen haten die bij je club vertrokken is.
Zie ik nergens staan andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je net zegt dat je het moet doen van je stufi.
Jij kan echt niet lezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je net zegt dat je het moet doen van je stufi.
of willen. Daar bemoei ik me verder niet mee. Ik constateerde slechts dat jij niet kan lezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus hij krijgt stufi en werkt en dan geen 15 per maand kwijt kunnen?
Vraag je geld terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch geen HD joh. OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS
oh ja janpielemuis zit nog op sport1 zo te zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft het (nog) niet. En janpenis ook niet trouwens.
whutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jullie alvast verklappen.
Volgende week geen live beelden van Sparta Praag v PEC Zwolle zoals het er naar uitziet.
Jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week geen live beelden van Sparta Praag v PEC Zwolle zoals het er naar uitziet.
Pasveer is beter volgens Cocu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom speelt Pasveer en niet Zoet?
Jammer dat we dat spektakel moeten missenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyton keepte vorig jaar ook in EL.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom speelt Pasveer en niet Zoet?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Pasveer is beter volgens Cocu.
Cocu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tyton keepte vorig jaar ook in EL.
Ja #geldterugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:01 schreef j95 het volgende:
Is het beeld bij jullie ook zo beroerd?
Jazeker. Daar hebben ze denk ik niks beter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:01 schreef j95 het volgende:
Is het beeld bij jullie ook zo beroerd?
Wtf, dat meen je niet. Hoezo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt, ik zag het grasmat op tv net te laat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooie grasmat trouwens.
[ afbeelding ]
Weet ik niet.quote:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
Voor niet kijkende wel een mooie fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, ik zag het grasmat op tv net te laat.
Mwha niet echt waard om daarvoor naar Praag te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Las het op @ForzaPECZwolletwitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
Niet iedereen heeft beeld en veel mensen komen ook speciaal hier kijken om mijn bijdrages te kunnen lezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
slaat echt nergens op dat ze ervoor mogen kiezen om geen beelden te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Las het op @ForzaPECZwolletwitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
de grasmatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik tot nu toe wel weet
19:30 FC Twente v Qarabag (FOX Sports 3)
20:00 Feyenoord v Zorya Luhansk (FOX Sports 1)
volgende week niets op RTL?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik tot nu toe wel weet
19:30 FC Twente v Qarabag (FOX Sports 3)
20:00 Feyenoord v Zorya Luhansk (FOX Sports 1)
Ik heb niet de TV-gids van RTL in handen, die loopt maar tot overmorgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week niets op RTL?
Oooh, niet op Nederlandse tv. Dat vind ik verder niet zo boeiend, als er maar een stream van is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Je bent zelf een sovjetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
haha Twente laat zich domineren door een paar afgekeurde Sovjets
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh, niet op Nederlandse tv. Dat vind ik verder niet zo boeiend, als er maar een stream van is.
RTV Oost.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.
Dus geen uitzending. Volgen doe je maar op Radio Overijssel.
mag ookquote:
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.
Dus geen uitzending. Volgen doe je maar op Radio Overijssel.
http://www.overijsselradio.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tyton keepte vorig jaar ook in EL.
ja of wat er ook mag zijn. Ik luister al niet naar omroep brabant, laat staan iets andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even gestemd op Django Wagner #kali
Er gaat niks boven Henk Bernard.quote:
Frank de Boer heeft dat gejat van Barcelona die Hiphop Pinto jaren opstelde, dusja, echt origineel was dat niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.![]()
![]()
Wat een gast is dat toch.
Echt een sukkel idd. Frankie heeft gewoon alles uigevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.![]()
![]()
Wat een gast is dat toch.
Ja... en DJ Harm is gestopt staat er. Jammer.quote:
Eerst speelde Cocu ook 4-3-3 met de punt naar voren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft dat gejat van Barcelona die Hiphop Pinto jaren opstelde, dusja, echt origineel was dat niet.
Al is het verder wel waar dat Cocu iets te vaak De Boer kopieert
Uh, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt een sukkel idd. Frankie heeft gewoon alles uigevonden
Even iets in het gastenboek schrijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja... en DJ Harm is gestopt staat er. Jammer.
Raar dat je op mij reageert maar op de post daarboven niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat zeg ik helemaal niet.
Je kan echt niet lezen.
Uh, oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat je op mij reageert maar op de post daarboven niet.
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even iets in het gastenboek schrijven.
Staat over een paar jaar in de grotere clubs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klopt.
Zondag DJ Ria, schijnt een groot DJ talent te zijn.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even iets in het gastenboek schrijven.
quote:Ome Jan
21-08-2014, 16:13:24
Lekkere muziek, zit hier op mijn zolderkamer heerlijk te dansen op de nieuwste knallers van Django Wagner en Corry Konings.
Optisch overwicht.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor 'n enorme kutvraag?
Hij loopt weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even iets belangrijks ertussendoor.
http://instagram.com/p/r9gl9dTbDs/
Heeft de PSV-selectie het al gedaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee, het schijnt dat ze zo moeten spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft de PSV-selectie het al gedaan?
Wat een mooiboyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:22:26#nostradamus heeft eens ff goed naar de line up van FC Shakhtyor Soligorsk gekeken en zegt: let op die nr 6. Voorspelling: #psvsha 1-0 reageer retweet
bedankt dat je de tweet nog ns postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thijs reageert op mijn tweet zonder mij te noemen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, het schijnt dat ze zo moeten spelen.
ns?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedankt dat je de tweet nog ns post
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:22:26#nostradamus heeft eens ff goed naar de line up van FC Shakhtyor Soligorsk gekeken en zegt: let op die nr 6. Voorspelling: #psvsha 1-0 reageer retweet
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
Als Zwolle vanavond wint, hebben ze dan een betere coëfficiënt dan Feyenoord?
die zullen toch wel echt de EL moeten halen en hopen dat Feyenoord dat niet doen om dat te kunnen halenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
Als Zwolle vanavond wint, hebben ze dan een betere coëfficiënt dan Feyenoord?
twitter:MijlpaalMin twitterde op donderdag 21-08-2014 om 13:55:55.@Feyenoord verloor 12 van zijn laatste 14 Europese wedstrijden (W1 G1) #zorfey reageer retweet
twitter:marcoloco010 twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:25:11@MijlpaalMin @Feyenoord pleur toch met je statistieken paardelul. #zorFEY reageer retweet
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MijlpaalMin twitterde op donderdag 21-08-2014 om 13:55:55.@Feyenoord verloor 12 van zijn laatste 14 Europese wedstrijden (W1 G1) #zorfey reageer retweet
twitter:marcoloco010 twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:25:11@MijlpaalMin @Feyenoord pleur toch met je statistieken paardelul. #zorFEY reageer retweet
Eensquote:
awtwitter:marcoloco010 twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:28:10Ik hoop dat Hakim scoort.......in zijn eigen doel !!!! ##qartwe reageer retweet
De ware aard van marcodej komt naar bovenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MexiBakkerNL twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:28:36@marcoloco010 @MijlpaalMin @Feyenoord mad? reageer retweet
Nee, dat is niet het probleem van Sliske.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Monopoly het volgende:
Feyenoord wint vanavond gewoon met 1-0. Anders mag Graaf Slis alvast uitkijken naar een mooie club waar hij in Januari terecht kan.
Een Frank de Boer argument. Cocu wordt steeds origineler.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:28:55Cocu zegt dat Pasveer t goed doet op training en daarom speelt. Zondag weten we of dat klopt, of dat het onzin is. reageer retweet
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]twitter:MexiBakkerNL twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:28:36@marcoloco010 @MijlpaalMin @Feyenoord mad? reageer retweet
twitter:dj_day_v twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:29:57@MexiBakkerNL @marcoloco010 @MijlpaalMin @Feyenoord het zit diep reageer retweet
Ook dat. Maar Slis die teert op zijn resultaten uit het verleden. Ik zie hem geen prima team smeden van wat Feyenoord heeft. Je kan met de spelers die je nu hebt (oké die versterking voorin MOET komen) prima mee spelen om plek 3-4. Als Feyenoord kampioen wilt worden heb je aan Van Geel een verkeerde en al helemaal aan Rutte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het probleem van Sliske.
#VanGeeliseenlul
Je moet de macht van onze minister-president niet onderschatten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook dat. Maar Slis die teert op zijn resultaten uit het verleden. Ik zie hem geen prima team smeden van wat Feyenoord heeft. Je kan met de spelers die je nu hebt (oké die versterking voorin MOET komen) prima mee spelen om plek 3-4. Als Feyenoord kampioen wilt worden heb je aan Van Geel een verkeerde en al helemaal aan Rutte.
Ik wilde het net veranderen, maar ik realiseerde me dat dat een laffe actie zou zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je moet de macht van onze minister-president niet onderschatten.
Daar kan Slis niks aan doen. Dat is de puinhoop van eerdere mensen. Of jij dacht dat ze bij het bestuur denken dat Slis deze selectie á la Pep Guardiola kan laten spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook dat. Maar Slis die teert op zijn resultaten uit het verleden. Ik zie hem geen prima team smeden van wat Feyenoord heeft. Je kan met de spelers die je nu hebt (oké die versterking voorin MOET komen) prima mee spelen om plek 3-4. Als Feyenoord kampioen wilt worden heb je aan Van Geel een verkeerde en al helemaal aan Rutte.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:31:15Pasveer krijgt een kans, maar natuurlijk keept Zoet tegen #Ajax. Europa League. #prioriteit reageer retweet
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Je kan met de spelers die je nu hebt (oké die versterking voorin MOET komen) prima mee spelen om plek 3-4.
Dit lijkt me echt een slimme mantwitter:marcoloco010 twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:31:41@MikaAFCA_ pleur is op met die spam fopneus #antineus reageer retweet
Slis kan daar wellicht niet veel aan doen, maar hij kan het wel verergeren. Let maar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan Slis niks aan doen. Dat is de puinhoop van eerdere mensen. Of jij dacht dat ze bij het bestuur denken dat Slis deze selectie á la Pep Guardiola kan laten spelen.
Tiki Taka in De Kuip
Klinkt vreemd, maar met een puike trainert kan je er echt wel wat van maken. Iets dat Slis niet zal doen.quote:
Ik let op zulke dingen tijdens zo'n zaadpot als deze.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wilde het net veranderen, maar ik realiseerde me dat dat een laffe actie zou zijn.
Zo'n AFCA hoodie is anders wel goed bashbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me echt een slimme mantwitter:marcoloco010 twitterde op donderdag 21-08-2014 om 18:31:41@MikaAFCA_ pleur is op met die spam fopneus #antineus reageer retweet
Met een puike trainer kan je hier niets van maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, maar met een puike trainert kan je er echt wel wat van maken. Iets dat Slis niet zal doen.
hoe oud zou dat gozertje zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n AFCA hoodie is anders wel goed bashbaar.
Hallo... hij is gewoon vak 413 hooligan hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe oud zou dat gozertje zijn?
Echt hé, prima aanval van Twente en dan komt die bal bij Mokthar en dan gaat het fout.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mokhtar kan er echt niks van.
Kan er he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
Slecht schot van Ziyech. Snap wel dat Feyenoord hem niet genomen heeft.
Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe oud zou dat gozertje zijn?
Werkt op fifa denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom schiet hij vanaf die positie met buitenkant links?
Dat heet verkeerd rakenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom schiet hij vanaf die positie met buitenkant links?
* Ajacied422 stampt op de tacoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk..
* GGMM laat zijn taco vallen
okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
tering, zulke onaantrekkelijke wedstrijden zie je zelden
18:00 Qarabag v FC Twente (Fox Sports 1)
18:45 PSV v Shakhtyor Soligorsk (FOX Sports 3)
19:45 Zorya Luhansk v Feyenoord (RTL7)
20:00 PEC Zwolle v Sparta Praag (FOX Sports 1)
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
tering, zulke onaantrekkelijke wedstrijden zie je zelden
18:00 Qarabag v FC Twente (Fox Sports 1)
18:45 PSV v Shakhtyor Soligorsk (FOX Sports 3)
19:45 Zorya Luhansk v Feyenoord (RTL7)
20:00 PEC Zwolle v Sparta Praag (FOX Sports 1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |