Wtf, dat meen je niet. Hoezo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jullie alvast verklappen.
Volgende week geen live beelden van Sparta Praag v PEC Zwolle zoals het er naar uitziet.
Bedankt, ik zag het grasmat op tv net te laat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooie grasmat trouwens.
[ afbeelding ]
Weet ik niet.quote:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
Voor niet kijkende wel een mooie fotoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt, ik zag het grasmat op tv net te laat.
Mwha niet echt waard om daarvoor naar Praag te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Las het op @ForzaPECZwolletwitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
Niet iedereen heeft beeld en veel mensen komen ook speciaal hier kijken om mijn bijdrages te kunnen lezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
slaat echt nergens op dat ze ervoor mogen kiezen om geen beelden te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Las het op @ForzaPECZwolletwitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 20-08-2014 om 12:11:12De uitwedstrijd #spazwo wordt vermoedelijk niet uitgezonden op de Nederlandse TV. Waardeloos maar wel een extra reden om naar Praag te gaan! reageer retweet
de grasmatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik tot nu toe wel weet
19:30 FC Twente v Qarabag (FOX Sports 3)
20:00 Feyenoord v Zorya Luhansk (FOX Sports 1)
volgende week niets op RTL?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik tot nu toe wel weet
19:30 FC Twente v Qarabag (FOX Sports 3)
20:00 Feyenoord v Zorya Luhansk (FOX Sports 1)
Ik heb niet de TV-gids van RTL in handen, die loopt maar tot overmorgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week niets op RTL?
Oooh, niet op Nederlandse tv. Dat vind ik verder niet zo boeiend, als er maar een stream van is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Je bent zelf een sovjetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
haha Twente laat zich domineren door een paar afgekeurde Sovjets
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh, niet op Nederlandse tv. Dat vind ik verder niet zo boeiend, als er maar een stream van is.
RTV Oost.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.
Dus geen uitzending. Volgen doe je maar op Radio Overijssel.
mag ookquote:
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja, kan je melden dat FOX heus wel zou uitzenden als er een feedje is.
Dus geen uitzending. Volgen doe je maar op Radio Overijssel.
http://www.overijsselradio.nl/quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tyton keepte vorig jaar ook in EL.
ja of wat er ook mag zijn. Ik luister al niet naar omroep brabant, laat staan iets andersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
kan je melden dat Radio Overijssel niet bestaat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even gestemd op Django Wagner #kali
Er gaat niks boven Henk Bernard.quote:
Frank de Boer heeft dat gejat van Barcelona die Hiphop Pinto jaren opstelde, dusja, echt origineel was dat niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.![]()
![]()
Wat een gast is dat toch.
Echt een sukkel idd. Frankie heeft gewoon alles uigevondenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, hij heeft dus gezien dat Frank de Boer Vermeer opstelt tijdens de beker en heeft daar zijn eigen variant op bedacht.![]()
![]()
Wat een gast is dat toch.
Ja... en DJ Harm is gestopt staat er. Jammer.quote:
Eerst speelde Cocu ook 4-3-3 met de punt naar voren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft dat gejat van Barcelona die Hiphop Pinto jaren opstelde, dusja, echt origineel was dat niet.
Al is het verder wel waar dat Cocu iets te vaak De Boer kopieert
Uh, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt een sukkel idd. Frankie heeft gewoon alles uigevonden
Even iets in het gastenboek schrijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja... en DJ Harm is gestopt staat er. Jammer.
Raar dat je op mij reageert maar op de post daarboven niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, dat zeg ik helemaal niet.
Je kan echt niet lezen.
Uh, oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat je op mij reageert maar op de post daarboven niet.
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Even iets in het gastenboek schrijven.
Staat over een paar jaar in de grotere clubs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klopt.
Zondag DJ Ria, schijnt een groot DJ talent te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |