De Metro heeft ook al tijden geen nieuws. Hadden toch een dealtje ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Het AD staat weer vol met verrassingen vandaag.
Ach, ken gewoon verhalen van maten gehoord die aan het klussen waren, even de schroevendraaier of stanleymes ofzo in hun zak deden en dan in De Kuip - na het fouilleren - erachter kwamen dat ze nog steeds die schroevendraaier bij zich haddenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht dat er wat locals op af komen, al krijg je zo'n raketbatterij wat lastig door de fouillering.
Ik word zelfs wel eens niet gefouilleerd in de Kuipquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ken gewoon verhalen van maten gehoord die aan het klussen waren, even de schroevendraaier of stanleymes ofzo in hun zak deden en dan in De Kuip - na het fouilleren - erachter kwamen dat ze nog steeds die schroevendraaier bij zich hadden
Dan zal een BUK ook wel moeten lukken denk ik.
Toch vreemd dat clubs als Ajax, Heerenveen en PEC Zwolle daar geen last van hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Het AD staat weer vol met verrassingen vandaag.
270.000-300.000quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
De Guzman definitief naar Napoli voor, naar verluidt, 6 miljoen. Hoeveel krijgt Feyenoord daarvan?
Het gras is elders altijd groener.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch vreemd dat clubs als Ajax, Heerenveen en PEC Zwolle daar geen last van hebben.
Ajax in onderhandeling met Eto'o naar het schijnt, Heerenveen haalt zoals gebruikelijk alle Scandinavische toptalenten en PEC haalt gewoon even Necid naar de Eredivisie.
Een speler zoals die Kramaric of die Pool wilt echt wel komen lijkt mij. Maar hoe goed zij werkelijk zijn kan ik niet beoordelen.
Ik ook niet, maar een maat van me altijd gegarandeerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word zelfs wel eens niet gefouilleerd in de Kuip
0 euro want geen nieuw contract geboden gekregen door Feyenoordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
De Guzman definitief naar Napoli voor, naar verluidt, 6 miljoen. Hoeveel krijgt Feyenoord daarvan?
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Peak het volgende:
[..]
0 euro want geen nieuw contract geboden gekregen door Feyenoord![]()
Klopt. Opleidingsvergoeding is 0,5%, dus rond de 300.000.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?
Niks, vraag maar aan Leo hoe dat komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
Ah, Leo had hem gewoon een kut contract moeten voorschotelen wat die toch nooit ging tekenen, dan hadden we wel die vergoeding gehad, maar nu niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niks, vraag maar aan Leo hoe dat komt.
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dus als een speler transfervrij vertrekt vervalt de opleidingsvergoeding?
Zover ik weet: Toen de Guzman weg ging is door Feyenoord hem geen nieuw vergelijkbaar contract geboden. De Guzman heeft dus niet een contract geweigerd en is transfervrij vertrokken, maar feitelijk heeft Feyenoord hem op straat gezet zonder contract. Schijnbaar heb je daarmee afstand genomen van een opleidingsvergoeding. Zo hoor ik het verhaal iig al een paar jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?
Alleen als hem geen nieuw contract is aangeboden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dus als een speler transfervrij vertrekt vervalt de opleidingsvergoeding?
Moet wel een gelijkwaardig contract zijn geloof ik. Heb toen gezegd dat ze 't toch moesten doen met een zijcontract waarin staat dat hij 5000 euro krijgt als hij niet tekent of dat hem verbiedt om te tekenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, Leo had hem gewoon een kut contract moeten voorschotelen wat die toch nooit ging tekenen, dan hadden we wel die vergoeding gehad, maar nu niet?
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen als hem geen nieuw contract is aangeboden.
Nope.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Er werd toch gewoon een nieuw contract aangeboden, maar De Guzjood wou gewoon weg toch?
Nee, Leo zei dat het geen zin had, omdat hij toch niet zou bijtekenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Er werd toch gewoon een nieuw contract aangeboden, maar De Guzjood wou gewoon weg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |