Wanneer je naar de fingerprint optie in settings gaat en je vinger er dan weer op legt, herkent hij je vingerafdruk steeds beter. Dan ook je vinger er in verschillende posities op leggen (dus bv van boven naar beneden ipv beneden naar boven)quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Wij wachten al maanden.
Wat is de reden dat je niet gewacht hebt op de iPhone 6?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef Bart het volgende:
Sinds vandaag ook een iPhone. Wel even wennen zeg. Ben zeer gecharmeerd van de vingerafdrukscanunit.
Nadeel vind ik het toetsenbord, ben swype gewend. Dat is zeker niet mogelijk op een iPhone he?
Ik haat wachten. Maar buiten dat is het een zakelijke telefoon.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je niet gewacht hebt op de iPhone 6?
Je miet sowieso de vinger er in allerlei posities erop leggen toch? Tenminste dat deed ik want gewoon bij hem laten liggen rekenende de telefoon het foutquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wanneer je naar de fingerprint optie in settings gaat en je vinger er dan weer op legt, herkent hij je vingerafdruk steeds beter. Dan ook je vinger er in verschillende posities op leggen (dus bv van boven naar beneden ipv beneden naar boven)
Bij werkt het als een malle.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik haat wachten. Maar buiten dat is het een zakelijke telefoon.
Komt iOs 8 eigenlijk gewoon gelijk in het Nederlands uit? Want een Engelse swype heb ik niet zo veel aan bedacht ik me.
Zo natuurlijk is dat toch niet? Alsof alle software altijd bij de release in het Nederlands beschikbaar is...quote:
Welkom bij Applequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat toch niet? Alsof alle software altijd bij de release in het Nederlands beschikbaar is...
Da's wel netjes.quote:
Ga ik vanavond ff checken, tnx.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is jammer dat die functionaliteit er niet standaard in zit inderdaad. Maar de app AnyRing is een goede third party oplossing.
Nee ik was niet van plan de telefoon van de baas te gaan jailbreakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Met jailbreak is het overigens wel mogelijk. Maar gezien je net je eerste iPhone hebt en die voor zakelijk gebruik is, denk ik niet dat dat al een optie is
converteren naar *.M4A en bestandsnaam aanpassen naar *.M4R: klaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:32 schreef Bart het volgende:
Nadeel is dan weer het installeren van een custom ringtone. Wat een gedoe, en dan maximaal 30s? Lees hier en daar dat het wel langer kan, maar gewoon ff simpel een mp3'tje kopieren zit er niet in.
Gebruiken jullie die functie allemaal?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef Bart het volgende:
Sinds vandaag ook een iPhone. Wel even wennen zeg. Ben zeer gecharmeerd van de vingerafdrukscanunit.
Nadeel vind ik het toetsenbord, ben swype gewend. Dat is zeker niet mogelijk op een iPhone he?
Wordt toch alleen op de telefoon opgeslagen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die functie allemaal?
Ik heb geen 5s, maar ik zou t ook niet fijn vinden als apple mn vingerafdruk zou hebben eigenlijk..
Werkt langer dan 30s ook?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
converteren naar *.M4A en bestandsnaam aanpassen naar *.M4R: klaar.
Apple heeft je vingerafdruk niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die functie allemaal?
Ik heb geen 5s, maar ik zou t ook niet fijn vinden als apple mn vingerafdruk zou hebben eigenlijk..
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?quote:
In theorie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple heeft je vingerafdruk niet.
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?
Ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple heeft je vingerafdruk niet.
Gaat ie dan niet gewoon het deuntje herhalen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat een telefoon langer dan 30s kan overgaan?
Omdat sommige deuntjes die je als ringtone wilt langer zijn dan 30 sec. en dan afgekapt worden. Wat lelijk is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat de neuk moet je met een ringtone langer dan 30 sec?
Wat Etcie zegt. Wordt ie afgekapt en begint ie weer opnieuw. Dat klinkt stom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat ie dan niet gewoon het deuntje herhalen?
Repeat. Dus knippen in je liedje zodat je een passend stukje kunt repeaten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Repeat. Dus knippen in je liedje zodat je een passend stukje kunt repeaten.
Fade out inbouwen. Kan allemaal gratis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat Etcie zegt. Wordt ie afgekapt en begint ie weer opnieuw. Dat klinkt stom.
Als iemand na 15 seconden nog niet opneemt hang ik alweer op, dan bel ik later wel weer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat een gedoe. Apple heeft absoluut voordelen, maar ook zeker wel nadelen. Zonde. Dit is wel een puntje waar ze heel makkelijk heel veel gebruikers blij mee zouden maken, denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Fade out inbouwen. Kan allemaal gratis.
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, wat een gedoe. Apple heeft absoluut voordelen, maar ook zeker wel nadelen. Zonde. Dit is wel een puntje waar ze heel makkelijk heel veel gebruikers blij mee zouden maken, denk ik.
Is ook irritant jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als iemand na 15 seconden nog niet opneemt hang ik alweer op, dan bel ik later wel weer.
Niks pijnlijker dan een huisvrouw die haar telefoon onderuit haar tas moet vissen terwijl 30 seconden lang 'Heb je even voor mij' te horen is in het midden van een bioscoop.
Ik heb nochtans weinig pubers gezien met een ringtone van Rachmaninoff.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?
Geen idee, hoe puberaal precies? Maar hoeveel pubers zijn er potentieel klant? Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En al LANG in hadden mogen bouwen, maar laten we eerlijk zijn: hoe puberaal zijn muziek-ringtones?
Dat ja. Ik snap het principe, en inderdaad heeft het best wel nut qua gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de software in zijn geheel, maar dit specifieke punt is doorgeslagen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.
idd, het zou geen moer uit moeten maken welk geluidje hij maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ja. Ik snap het principe, en inderdaad heeft het best wel nut qua gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de software in zijn geheel, maar dit specifieke punt is doorgeslagen.
Het is ook vreemd wel je wekker aan te kunnen passen naar muziek maar je ringtone niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, hoe puberaal precies? Maar hoeveel pubers zijn er potentieel klant? Ik kan me vaak best vinden in het "hoe minder je kan veranderen des te minder je kan verkloten" principe, maar dit is natuurlijk onzinnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |