Je kon het zien aankomen. Barbaren zijn het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is er een fotojournalist onthoofd door ISIS.
Ondanks de sport?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit een hele leuke aflevering.
Die hun gang mogen gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kon het zien aankomen. Barbaren zijn het.
Bahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is er een fotojournalist onthoofd door ISIS.
Timmersmans wil dan geen reactie gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Nederland zouden we allang een fuik hebben ingericht....
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn ze te verslaan.
Dankzij de boswachterquote:
Ik denk meer een vortex. Ze zuigen van uit heel de wereld de meest radicale naar zich toe, en verwosten alles op hun pad. Wij hebben de toestroom onderschat, en die is nog steeds gaan, dagelijks nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'
Het zijn beesten met een teveel aan wapens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'
Dit topic had ik ook kunnen openen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens het eerste KvdB-topic met ondergetekende als TS. Werd ook wel een keer tijd.
Ik ga het maar niet open klikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
Godsamme
Ze zijn achterlijk ja , maar ze gebruiken hun brains ook op een volkomen verkeerde manierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn beesten met een teveel aan wapens.
doe maar niet nee .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet open klikken.
Amerika grijpt nu niet in . vraag me af waarom . (Ja beetje bombarderen doet ze niets )quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk meer een vortex. Ze zuigen van uit heel de wereld de meest radicale naar zich toe, en verwosten alles op hun pad. Wij hebben de toestroom onderschat, en die is nog steeds gaan, dagelijks nieuwe aanwas.
Dat vinden wij. Kennelijk zien zij de rede van hun streven in. En ze fokken elkaar natuurlijk op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zijn achterlijk ja , maar ze gebruiken hun brains ook op een volkomen verkeerde manier
Of pure dwang , join us or get killedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vinden wij. Kennelijk zien zij de rede van hun streven in. En ze fokken elkaar natuurlijk op.
Ze vinden het nu niets, maar ik had echt wel het idee dat ze meer van ouderen snappen na die 30 dagen. Ze deden alleen erg hun best om leuk te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef -0- het volgende:
Dat bejaarden programma wat een bagger.
Dan heb je dus een maand tussen de ouderen gewoond en dan nog zie je het als verwelken en erg dat ze niet de hele dag in de weer zijn.
Volgens mij had je dan inmiddels wel kunnen begrijpen dat ouderen niet meer de hele dag bezig hoeven zijn en dat de meeste het wel prima vinden als ze boodschappen doen af en toe een praatje hebben of naar de bingo gaan en de rest van de tijd lekker rustig in het eigen huisje.
Mogelijk deels. Maar volgens mij is het ook veel testosteron van gefrustreerde jonge mannen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Of pure dwang , join us or get killed
Dat is wat ze ons weer vertellen. Maar het is nooit zo zwart wit. Er staan ook mensen te juichen en ze met open armen te ontvangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of pure dwang , join us or get killed
Dat geloof ik graag. Ik waag er me niet aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n onthoofding gezien op een filmpje. Nooit meer.
Calimero-syndroom vaak . Westen etc heeft alles en wij niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mogelijk deels. Maar volgens mij is het ook veel testosteron van gefrustreerde jonge mannen.
Het dehumaniseren wat veel gebeurd nu is net zo erg. Het zijn mensen, en mensenproblemen hebben ze hier toe gebracht, gedwongen of gemanipuleerd. Dat zullen we als mensen moeten fixen. Ze als beesten te behandelen opent de box van Pandora.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn beesten en ze moeten ook als zodanig worden behandeld. Wat mij betreft is elk denkbaar middel geoorloofd om dit uitschot uit te roeien. En alle "Nederlanders" die met deze beesten sympathiseren, moeten zich kapot schamen.
Vliegende krijgsraden mochten ze binnenvallen . Gelijk executerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn beesten en ze moeten ook als zodanig worden behandeld. Wat mij betreft is elk denkbaar middel geoorloofd om dit uitschot uit te roeien. En alle "Nederlanders" die met deze beesten sympathiseren, moeten zich kapot schamen.
De hardcore moslims wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons weer vertellen. Maar het is nooit zo zwart wit. Er staan ook mensen te juichen en ze met open armen te ontvangen.
Ze zijn de rede voorbij en dehumaniseren zichzelf. Dan zit er nog maar een ding op: doden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het dehumaniseren wat veel gebeurd nu is net zo erg. Het zijn mensen, en mensenproblemen hebben ze hier toe gebracht, gedwongen of gemanipuleerd. Dat zullen we als mensen moeten fixen. Ze als beesten te behandelen opent de box van Pandora.
Mensen die willens en wetens beestachtige daden plegen, zijn wat mij betreft het predicaat mens niet waard, ook al zijn ze dat biologisch gezien wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het dehumaniseren wat veel gebeurd nu is net zo erg. Het zijn mensen, en mensenproblemen hebben ze hier toe gebracht, gedwongen of gemanipuleerd. Dat zullen we als mensen moeten fixen. Ze als beesten te behandelen opent de box van Pandora.
Gekeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat zien.
En dat zeg je op basis van wat de media verteld heeft, niet omdat je het zelf gezien hebt. Niet dat het niet waar is, maar zie je hoe snel iemand een ander dood wil, en dat voor zichzelf kan rechtvaardigen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn de rede voorbij en dehumaniseren zichzelf. Dan zit er nog maar een ding op: doden.
Nee ik wil helemaal niet snel iemand dood. Maar beesten als die van IS, Boko Haram, Al Qaida, en Al Shabab zijn te ver heen om nog als mensen te handelen. Dan is er maar een oplossing.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dat zeg je op basis van wat de media verteld heeft, niet omdat je het zelf gezien hebt. Niet dat het niet waar is, maar zie je hoe snel iemand een ander dood wil, en dat voor zichzelf kan rechtvaardigen?
Inderdaad, Engelsman.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Door een ISIS-knaap met een Brits accent overigens.
Het is een westerling he .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
En heel apart dat binnen een uur alle spotlights op die onthoofding zijn gericht. Al het andere even vergeten. Het maakt iedereen boos en agressief. Power of Media!
Mensen willen graag verontwaardigd en boos zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
En heel apart dat binnen een uur alle spotlights op die onthoofding zijn gericht. Al het andere even vergeten. Het maakt iedereen boos en agressief. Power of Media!
Zo'n onthoofding is natuurlijk een verwaarloosbaar detail.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
Flauwekul. Zijn gevangenschap was vanochtend al in het nieuws.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:07 schreef waxmask het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n onthoofding is natuurlijk een verwaarloosbaar detail.
Jullie snappen me punt niet, misschien zit je in je piek van verontwaardiging en afgrijzen. Maar het is maar 1 dode, ten opzichte van de honderden die er het leven lieten in een conflict vandaag. Ineens is dit de spotlight!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauwekul. Zijn gevangenschap was vanochtend al in het nieuws.
En dat is ook logisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen me punt niet, misschien zit je in je piek van verontwaardiging en afgrijzen. Maar het is maar 1 dode, ten opzichte van de honderden die er het leven lieten in een conflict vandaag. Ineens is dit de spotlight!
Heftig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Gekeken.
HD beeld, ben ik niet gewend van dit soort filmpjes. Eerst praat hij - de fotograaf - en zegt hij wat hij moet zeggen (waarom eigenlijk? Dood gaat hij toch. Zouden ze hem anders langzamer en pijnlijker vermoorden?). En verder zie je eigenlijk niets. Een seconde van snijden en daarna een shot van zijn afgesneden hoofd op zijn lichaam. Met 'niets' bedoel ik dus dat je het afsnijden van het hoofd niet echt ziet, dat wordt geskipped.
quote:Hans Dorrestijn
De VVD roept op de meeuw van de lijst van inheemse diersoorten af te halen.
'De zeemeeuw moet je niet beschermen, die moet je juist bestrijden', aldus VVD-natuurwoordvoerder Heerema. Wat vindt vogelliefhebber Hans Dorrestijn van dit voorstel?
Arie Boomsma
Hoe is het om 30 dagen achter elkaar seks te hebben met je partner? Zin of geen zin, tijd of geen tijd, gewoon elke dag. Wat betekent dit voor je relatie?
quote:Hans Jaap Melissen & Rena Netjes
Gisteren gaf ISIS een video vrij waarin Amerikaans journalist James Foley werd onthoofd.
Journaliste Rena Netjes kende James Foley persoonlijk en praat met ons over hun ontmoetingen, zijn werk en zijn drive.
Oorlogsverslaggever Hans Jaap Melissen is vandaag teruggekomen uit Noord-Irak. Hij vertelt over de risico’s van zijn beroep en de strijd tegen ISIS
quote:Een wapenstilstand in Gaza lijkt verder weg dan ooit en volgens Hamas heeft Israël 'de poorten van de hel geopend'.
Dat verklaarde Hamas na de aanslag op hun leider Mohammed Deif.
Militair historicus Christ Klep legt uit waarom er maar geen einde aan het conflict lijkt te komen.
Gaat ie zeker in 5 minuten uitleggen?quote:Militair historicus Christ Klep legt uit waarom er maar geen einde aan het conflict lijkt te komen.
Vanwege die enorme Arie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Webschip het volgende:
Dit lijkt me een hele leuke aflevering.
Ik ben het grotendeels met je eens. Natuurlijk is ISIS een verschrikkelijke terreurorganisatie. Ze hebben gewoon een kwade doelstelling, ISIS wil veroveren en anderen onderwerpen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of zouden er bepaalde regeringen garen spinnen bij deze wereldwijde emotie?
Ongemakkelijkheidquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
30 dagen wel seksNu al een topshow
Ik kijk nu Den Haag TV, met hindoe-dans. Hindoes zijn niet van de onthoofdingen, meer van de groepsverkrachtingen. Maar ieder zijn cultuurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Wie van FOK! zouden jullie willen onthoofden?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kijk nu Den Haag TV, met hindoe-dans. Hindoes zijn niet van de onthoofdingen, meer van de groepsverkrachtingen. Maar ieder zijn cultuur
En midas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:19 schreef alors het volgende:
Dit is een gemiste kans om Tom Daams uit te nodigen.
Die seniele Dorrestijn mogen ze thuis laten.
Jepquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pauw en Witteman gaat nu dus door als... Pauw?
Verrassende naam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pauw en Witteman gaat nu dus door als... Pauw?
RT.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En midas.
Elke dag midas niet hebben is een gemiste kans.
Hey ajacied4lf, alles goed?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier ben ik dan. Hoi, hallo, en zulks.
Was toch even zoeken naar dit filmpje, hij wordt snel verwijdertquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk ook altijd die filmpjes, er is geen 1 aan mij voorbij gegaan, ik ken ze allemaal.
Ik wil het niet zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het ook gezien. Viel mee, wel vrijdat die knakker een te klein mes gebruikte.
Prima, druk als een klein baasje.quote:
Aardappelschilmesje, het zal een tijd geduurd hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het ook gezien. Viel mee, wel vrijdat die knakker een te klein mes gebruikte.
Liveleak 4ever!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Was toch even zoeken naar dit filmpje, hij wordt snel verwijdert
Ajacied4lfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier ben ik dan. Hoi, hallo, en zulks.
Het beeld werd weggedraaid op het moment supreme. Zoveel klasse hebben die ISIS-debielen dan nog wel.quote:
daar was ie ook vrij rap verwijderdquote:
Mijn onthoofdingsfilmpjesontmaagding van Nick Berg in Irak. Ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
Ik ben nog onthoofdingsfilmpjesmaagd
Viel best mee, ze knippen op het moment supremequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef marcodej het volgende:
Ik weet het, maar dan nog hoef ik het niet te zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het beeld werd weggedraaid op het moment supreme. Zoveel klasse hebben die ISIS-debielen dan nog wel.
Volgens Christ Klep tussen de 15000 en 20000. Volgens Beatrice de Graaf tussen de 4000 en 5000.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
40.000 IS strijders. Die moet je toch ongegeneerd plat kunnen gooien met luchtaanvallen?
In die ene seconde was ie al aardig aan het hakken alsof ie een taaie biefstuk aan het snijden was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Viel best mee, ze knippen op het moment supreme
Nick Berg ja, die was heftiger. Tussen Berg en dit niks gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn onthoofdingsfilmpjesontmaagding van Nick Berg in Irak. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Alleen in dit geval, in al die andere filmpjes van hun wordt het gewoon vol in beeld gebracht en dan gaat het aan de lopende band doorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het beeld werd weggedraaid op het moment supreme. Zoveel klasse hebben die ISIS-debielen dan nog wel.
Dat wegdraaien is juist vreemd. IS heeft hele brute beelden gemaakt en verspreid en daarin wordt nooit iets weggedraaid. Nu ineens wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie aan het kloten was met dat aardappelschilmesje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wegdraaien is juist vreemd. IS heeft hele brute beelden gemaakt en verspreidt en daarin wordt nooit iets weggedraaid. Nu ineens wel.
Zijn haar wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nee arie, dat is niet geconditioneerd.
Alleen maar makkelijker dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens Christ Klep tussen de 15000 en 20000. Volgens Beatrice de Graaf tussen de 4000 en 5000.
Arie is geconditioneerd om te onthoofden. Killer Christian 2000.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nee arie, dat is niet geconditioneerd.
Tante Sidonia?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die vrouw lijkt op iemand die ik ken.
okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die vrouw lijkt op iemand die ik ken.
Meisje is vaak blijven zitten?quote:
Platbombarderen is minder clean dan het lijkt. De mensen die de bom precies op zich krijgen zijn meteen dood. Maar mensen in de kring erom niet. Die komen ook om onder het puin of aan hun verwondingen. Gezinnen die uit elkaar gescheurd worden, mensen zonder huis.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen maar makkelijker dan.
Toch niet echt kotsen he ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heb per ongeluk het filmpje gezien en er niet van kunnen slapen. Moest er van kotsen.
Denk dat ik het nooit meer van mijn netvlies krijg.
Hij lijkt op Frits Wester, of Kees Jansma, of Jan van Halst.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die man lijkt op niemand die ik ken.
Arie is goed in namedropping.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Arie heeft ook gekeken naar Nick Berg, hij is een veteraan.
Per ongeluk als in... je struikelde en viel met je hoofd op je muis die de link naar het filmpje aanklikte en daarna een aantal minuten verlamd op de grond lag, met je gezicht naar het beeldscherm gedraaid?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Heb per ongeluk het filmpje gezien en er niet van kunnen slapen. Moest er van kotsen.
Denk dat ik het nooit meer van mijn netvlies krijg.
Ik lig nooit wakker van die filmpjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoef zulke filmpjes niet te zien. De omschrijving van wat er gebeurt, is voldoende. Ernaar kijken is precies wat die terroristen willen dat je doet.
Je hebt geen ziel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik lig nooit wakker van die filmpjes.
Ben ik nu een naar mens?
gvd ik ook niet! Die worden toch niet geboren met een navelstreng maar met een bomgordel? Toch Arie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey jongens we moeten niet alle moslims als terroristen zien!!!!1 wow zo heb ik er nog nooit over nagedacht!!
Kan er nog steeds niet over uit dat men tot zoiets in staat is.quote:
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben ik nu een naar mens?
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey jongens we moeten niet alle moslims als terroristen zien!!!!1 wow zo heb ik er nog nooit over nagedacht!!
het went eng snelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben ik nu een naar mens?
Kon ook amper slapen van een onthoofding .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet over uit dat men tot zoiets in staat is.
En die Arie Boomsma is ook een halfze zachte met zijn ISIS is niet islam.
Echt, wat een kwal is dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon ook amper slapen van een onthoofding .
En Arie is de grootste hypocriet ooit .
Liever beatrice.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef marcodej het volgende:
Rena is gristelijk volgens mij. Wereldwijf.
In ieder geval als het gat in het gloryhole van de biechtstoel groot genoeg is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Arie is gelovig wanneer het hem uitkomt
hoerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Liever beatrice.
[ afbeelding ]
zie DMquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ga douchen als een van jullie mee willen komen dan hoor ik dat via DM
Dat wordt telkens als iets slechts gezien.. het is gewoon hoe de wereld werkt, waarom is het erg dat het je minder doet naarmate je meer gore ziet op het internetquote:
Met zijn zogenaamde anti-pestprogramma,s . Zolang jezus maar zijn geld binnenkrijgtquote:
Smerige gek dat ie isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef danos het volgende:
[..]
In ieder geval als het gat in het gloryhole van de biechtstoel groot genoeg is.
Als hij maar niet weer zo´n natte moraalridder gaat uithangenquote:
Dat is wat hij doet. Altijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als hij maar niet weer zo´n natte moraalridder gaat uithangen
Mag wel, maar niet zulke open deuren intrappen volgende keerquote:
Niet perse iets slechts, maar het is wel opvallend hoe snel dat gaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wordt telkens als iets slechts gezien.. het is gewoon hoe de wereld werkt, waarom is het erg dat het je minder doet naarmate je meer gore ziet op het internet
Lekker communiceren en aan onzekerheden werkenquote:
Eerst wel, maar langzamerhand heb ik het een beetje gehad met Arie. Vermoeiende man.quote:
RTquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het een kwallebal.
Is dit je coming out?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Mijn kut is kapot, Arie kom eens helpen.
Gewoon een nieuwe fleshlight bestellen, Spec.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Specularium het volgende:
Mijn kut is kapot, Arie kom eens helpen.
Arie moet gewoon naar Koerdistanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Arie boomsma is een...
• Prima vent
• Natte moraalridder
• Iets anders(Positief)
• Iets anders(Negatief)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een platte RTL5 variant zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
Hou dit anders lekker privé joh.
Waarom denken mensen dat iemand geinteresseerd is in hun seksleven?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef danos het volgende:
Waarom zou je je in vredesnaam hier voor aanmelden.
Het is beter dan sport.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
"In plaats van sport doen wij aan seks"
Dit moet Webschip deugd doen.
Moraalridder moet zijn, anaalridder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Arie boomsma is een...
• Prima vent
• Natte moraalridder
• Iets anders(Positief)
• Iets anders(Negatief)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo zie je maar weer hoe belangrijk leestekens zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest eigenlijk tussen haakjes he? Natte kanalenveger.
KROquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef danos het volgende:
Erectie Omroep toont eindelijk de ware aard
Maar wel Piet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen Arie
Dat denk ik ook steeds. Even een realitycheck.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arie moet gewoon naar Koerdistan
zou het makkelijk volhoudenquote:
Prachtig inderdaad. Zo'n vies Genee lachje.quote:
Mensen zijn alleen een beetje te oud voor een programma over seks van een katholieke omroep denk ik.quote:
Even live een beheading meemaken . Of zal Jezus daar ook niet om geven ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook steeds. Even een realitycheck.
Ja. Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Zo'n vies Genee lachje.
Goede vraagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar ze gaan dus ook vol door tijdens de bloederige periode voor de vrouw?
Een echte man bevaart ook de rode zee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Van die bossenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Dat wijf ziet er uit als een greenpeace terrorist, die heeft dus overal woekerend haar.
Dacht ik ook meteenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:31 schreef danos het volgende:
Je mag stoppen, nee je moet doorpompen!
'Dat ik verplicht seks moet gaan hebben met mijn vrouw, dat zie ik niet zitten!'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha Bart, hij moet wel een heel lelijke vrouw hebben
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rode zee.
Het is wel een maatschappelijk programma, dus ik vind van niet. Quizzen en shit zoals wie is de mol mag van mij zo naar de commercielequote:
Met de stalactietenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
misschien dat ze dan overstappen op de grotten van han
Liever onthoofdingen inderdaad. Kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben momenteel ook helemaal geen andere belangrijke dingen te bespreken. Er gebeurt weinig in de wereld. Laten we ons storten op het ingedommelde seksleven van Annie en Fred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |