Je kon het zien aankomen. Barbaren zijn het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is er een fotojournalist onthoofd door ISIS.
Ondanks de sport?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit een hele leuke aflevering.
Die hun gang mogen gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kon het zien aankomen. Barbaren zijn het.
Bahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:48 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is er een fotojournalist onthoofd door ISIS.
Timmersmans wil dan geen reactie gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
In Nederland zouden we allang een fuik hebben ingericht....
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt niet zo makkelijk te zijn ze te verslaan.
Dankzij de boswachterquote:
Ik denk meer een vortex. Ze zuigen van uit heel de wereld de meest radicale naar zich toe, en verwosten alles op hun pad. Wij hebben de toestroom onderschat, en die is nog steeds gaan, dagelijks nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'
Het zijn beesten met een teveel aan wapens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Geloof ik best . Organisatorisch zijn ze vrij sterk vergeleken met andere 'terreurorganisaties'
Dit topic had ik ook kunnen openen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Trouwens het eerste KvdB-topic met ondergetekende als TS. Werd ook wel een keer tijd.
Ik ga het maar niet open klikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=bc1_1408481278
Godsamme
Ze zijn achterlijk ja , maar ze gebruiken hun brains ook op een volkomen verkeerde manierquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn beesten met een teveel aan wapens.
doe maar niet nee .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet open klikken.
Amerika grijpt nu niet in . vraag me af waarom . (Ja beetje bombarderen doet ze niets )quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk meer een vortex. Ze zuigen van uit heel de wereld de meest radicale naar zich toe, en verwosten alles op hun pad. Wij hebben de toestroom onderschat, en die is nog steeds gaan, dagelijks nieuwe aanwas.
Dat vinden wij. Kennelijk zien zij de rede van hun streven in. En ze fokken elkaar natuurlijk op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze zijn achterlijk ja , maar ze gebruiken hun brains ook op een volkomen verkeerde manier
Of pure dwang , join us or get killedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vinden wij. Kennelijk zien zij de rede van hun streven in. En ze fokken elkaar natuurlijk op.
Ze vinden het nu niets, maar ik had echt wel het idee dat ze meer van ouderen snappen na die 30 dagen. Ze deden alleen erg hun best om leuk te doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:53 schreef -0- het volgende:
Dat bejaarden programma wat een bagger.
Dan heb je dus een maand tussen de ouderen gewoond en dan nog zie je het als verwelken en erg dat ze niet de hele dag in de weer zijn.
Volgens mij had je dan inmiddels wel kunnen begrijpen dat ouderen niet meer de hele dag bezig hoeven zijn en dat de meeste het wel prima vinden als ze boodschappen doen af en toe een praatje hebben of naar de bingo gaan en de rest van de tijd lekker rustig in het eigen huisje.
Mogelijk deels. Maar volgens mij is het ook veel testosteron van gefrustreerde jonge mannen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Of pure dwang , join us or get killed
Dat is wat ze ons weer vertellen. Maar het is nooit zo zwart wit. Er staan ook mensen te juichen en ze met open armen te ontvangen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of pure dwang , join us or get killed
Dat geloof ik graag. Ik waag er me niet aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n onthoofding gezien op een filmpje. Nooit meer.
Calimero-syndroom vaak . Westen etc heeft alles en wij niksquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mogelijk deels. Maar volgens mij is het ook veel testosteron van gefrustreerde jonge mannen.
Het dehumaniseren wat veel gebeurd nu is net zo erg. Het zijn mensen, en mensenproblemen hebben ze hier toe gebracht, gedwongen of gemanipuleerd. Dat zullen we als mensen moeten fixen. Ze als beesten te behandelen opent de box van Pandora.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn beesten en ze moeten ook als zodanig worden behandeld. Wat mij betreft is elk denkbaar middel geoorloofd om dit uitschot uit te roeien. En alle "Nederlanders" die met deze beesten sympathiseren, moeten zich kapot schamen.
Vliegende krijgsraden mochten ze binnenvallen . Gelijk executerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het zijn beesten en ze moeten ook als zodanig worden behandeld. Wat mij betreft is elk denkbaar middel geoorloofd om dit uitschot uit te roeien. En alle "Nederlanders" die met deze beesten sympathiseren, moeten zich kapot schamen.
De hardcore moslims wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is wat ze ons weer vertellen. Maar het is nooit zo zwart wit. Er staan ook mensen te juichen en ze met open armen te ontvangen.
Ze zijn de rede voorbij en dehumaniseren zichzelf. Dan zit er nog maar een ding op: doden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het dehumaniseren wat veel gebeurd nu is net zo erg. Het zijn mensen, en mensenproblemen hebben ze hier toe gebracht, gedwongen of gemanipuleerd. Dat zullen we als mensen moeten fixen. Ze als beesten te behandelen opent de box van Pandora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |