ikkequote:
Halfbloedje met sproetjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
oxlade is zo heerlijk gewoon gebleven
Die gozer is al 18 jaar coach bij arsenal die gaat echt niet wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
Flikker die Wenger toch eens eruit man alors!
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef Nober het volgende:
Flikker die Wenger toch eens eruit man alors!
flikker op met je spoielrs manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitslagen voor in de OP
Salzburg 2-1 Malmö
Bestikas 0-0 Arsenal
FC Kopenhagen 2-3 Bayer Leverkusen
Napoli 1-1 Athletic Bilbao
Steaua Boekarest 1-0 Ludogorets
D'r is een ton aan de Nederlandse Postduiven Organisatie betaald voor npo.nl.quote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je dikke teringoma in een grabbelton.
Done.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitslagen voor in de OP
Salzburg 2-1 Malmö
Bestikas 0-0 Arsenal
Nationale Commerciële Omroep, meteen naar de reclame terwijl ze op ZDF de spelers interviewen.quote:
Godverquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Salzburg weer 100 kansen gekregen godverdommequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
uitslagen andere wedstrijden:
Salzburg 2-1 Malmö
Bestikas 0-0 Arsenal
hou je bek dicht man teringhondquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitslagen voor in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Bron?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
D'r is een ton aan de Nederlandse Postduiven Organisatie betaald voor npo.nl.
En nee, dat verzin ik niet.
Jij bent echt dom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nationale Commerciële Omroep, meteen naar de reclame terwijl ze op ZDF de spelers interviewen.
Kom dan reetridderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hou je bek dicht man teringhond
http://nos.nl/artikel/361150-ton-komt-duivenhouders-goed-uit.htmlquote:
Malmo voetbalde vroeger wel leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
Malmö - Salzburg en Ludogorets - Steaua, dat moet toch wel een genot worden.
Steaua hebben vorig seizoen het grote Ajax nog uitgeschakeld. Die moeten het toch wel tot de halve finales weten te redden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
Malmö - Salzburg en Ludogorets - Steaua, dat moet toch wel een genot worden.
Dat was het seizoen voor vorig seizoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Steaua hebben vorig seizoen het grote Ajax nog uitgeschakeld. Die moeten het toch wel tot de halve finales weten te redden.
Twee seizoenen geleden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Steaua hebben vorig seizoen het grote Ajax nog uitgeschakeld. Die moeten het toch wel tot de halve finales weten te redden.
Twee seizoenen geleden, niet vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was niet vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godver, ik wilde precies hetzelfde plaatje posten
Jammer dat hij de Pierre-o niet gebruikt, dit was in de tijd van Van Halst een geweldige meerwaardequote:
Pas 21, die gaat nog wel bij een grote club eindigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ozyakup is de enige speler waarvoor deze pot werd uitgezonden
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jonathan de Guzman on his way to Napoli.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Hopelijk heeft de NOS morgen een tweede scherm waar we 90 minuten BMI kunnen volgen
Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Max23 het volgende:
Reclame, ff kijken hoe Sylvie een bak ijs over zichzelf gooit
Het liefst had ik gezien dat Rafael van der Vaart haar omduwde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Max23 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zei iemand daar Salzburg?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik mis waterreusquote:
Probeert zich met een baardje wat mannelijker te laten voorkomen. Beter krijgt hij ze ook een keer in z'n keel, anders wordt het nooit wat.quote:
Ik vraag me af hoe zijn kleuterstemmetje was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Probeert zich met een baardje wat mannelijker te laten voorkomen. Beter krijgt hij ze ook een keer in z'n keel, anders wordt het nooit wat.
In gijzeling voor als Red-bull leipzig de Bundesliga ingaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef hhh38 het volgende:
Waarom speelt die Soriano nog bij Red Bull?
Wie nomineert ze nou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:55 schreef Max23 het volgende:
Ehhhhhhh.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je hem niet mag
Deze post.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
Nog iets minder dan een uurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dan wint Lille met hun verdedigende kut spel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indi in de basis, niets mis mee
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je hem niet mag
Echte Ajacied die rustig een rechtzaak aanspant tegen zijn eigen club als het hem niet zintquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien.
Ronald de Boer is als wat sport voor Webschip is.
Wat rijmt op twaall?quote:
Hij doet me denken aan Octo van Spongebob.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echte Ajacied die rustig een rechtzaak aanspant tegen zijn eigen club als het hem niet zint
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Octo van Spongebob.
Volgens mij niet.quote:
hehequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Octo van Spongebob.
dat zou wel wat frisser zijn dan een oerwoud daar beneden inderdaad.quote:
Hij wil zien wat eronder zitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Waarom trekken die gasten bij Lille allemaal hun broek omhoog in opdracht van de grens?
Dan kan ie ze beter naar beneden trekkenquote:
Dat valt teveel op denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kan ie ze beter naar beneden trekken
dan zou ie ze wel omlaag trekken hequote:
Ik kijk natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zondag fluit hij de grootste wedstrijd van de Eredivisie
Spuit 11.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan zou ie ze wel omlaag trekken he
vrouwen en richtingsgevoel
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan zou ie ze wel omlaag trekken he
vrouwen en richtingsgevoel
Zware handicap dat die uit belgenland komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
OrigiDe nieuwe superduperspits van België.
Echt al jouw posts slaan nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quaresma had beter kunnen worden dan CR7
Die van jou wel dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt al jouw posts slaan nergens op.
Martinez nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Herrera, Martinez en Brahimi waren goed op het WK
Je slaat zelf nergens op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt al jouw posts slaan nergens op.
GGMM denkt dat hij heel belangrijk isquote:
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM denkt dat hij heel belangrijk is
DJ_Day-vquote:
We laten je wel in die waan hoor, straks krijg je nog een inzinking. Dat willen wij niet op ons geweten hebben.quote:
Juist, oke. Bedankt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
We laten je wel in die waan hoor, straks krijg je nog een inzinking. Dat willen wij niet op ons geweten hebben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy doet er niet toe. Die heeft geen eigen mening.
Thnx.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval grappig![]()
![]()
daar had Legia moeten staanquote:
Haha nee.quote:
Knap dat jij durft te beweren dat ik geen eigen mening heb. Die grap is inmiddels te lang uitgemolken.quote:
Jij vond Boetius beter dan Depay.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat jij durft te beweren dat ik geen eigen mening heb.
Goed dat je z'n bewering bevestigt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond Boetius beter dan Depay.
Dat zegt genoeg.
Mensen op tv napraten is geen eigen mening.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat jij durft te beweren dat ik geen eigen mening heb. Die grap is inmiddels te lang uitgemolken.
Niets mis met een tegengeluid. Al vind ik Boëtius een betere teamspeler dan de individualist Depay.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond Boetius beter dan Depay.
Dat zegt genoeg.
Die mening had hij gekopieerd uit het Feyenoordtopic, maar okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je z'n bewering bevestigt.
Ja dat zagen we afgelopen weekend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis met een tegengeluid. Al vind ik Boëtius een betere teamspeler dan de individualist Depay.
Juist ja, zo kan je dat van alles zeggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mening had hij gekopieerd uit het Feyenoordtopic, maar oke
Oké, doei.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen op tv napraten is geen eigen mening.
Boëtius zit in een dip die ieder talent wel eens heeft. Vorig seizoen heeft hij genoeg geschitterd in Feyenoord I. Ik wil best wat momentjes terughalen voor je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat zagen we afgelopen weekend.
Waar slaat dit nou weer op dat ik dat uit het Feyenoordtopic heb gehaald?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mening had hij gekopieerd uit het Feyenoordtopic, maar oke
Over de wedstrijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boëtius zit in een dip die ieder talent wel eens heeft. Vorig seizoen heeft hij genoeg geschitterd in Feyenoord I. Ik wil best wat momentjes terughalen voor je.
BMI is echt goedquote:
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef j95 het volgende:
Zeg, als je door deze rond heen bent zit je toch in de groepfase?
Dat is correct.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef j95 het volgende:
Ja. Maar je moet wel uitkijken voor uitgoals.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef j95 het volgende:
Jij snapt het. De Portugezen kwamen het seizoen erna naar sportpark de Vlotter te Heemskerk om te oefenen tegen de Superezels van ADO'20. Wat een dag was dat. Op de foto met Quaresma. Sindsdien ben ik voor Porto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik weet nog toen FC Porto de champions league won.
Wat was het toen een fenomenale club.
Fenomenaal.
Mooi.quote:
Moet geen probleem zijn als ze op dit tempo doorgaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best wel, want ik heb wat centen op over 2.5
lkkr voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuadradogod blijft bij Fiorentina jammer genoeg.
Mag ook wel, gister is bijna alles gefloptquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn als ze op dit tempo doorgaan.
quaresma, de man die het nooit helemaal heeft gemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Jij snapt het. De Portugezen kwamen het seizoen erna naar sportpark de Vlotter te Heemskerk om te oefenen tegen de Superezels van ADO'20. Wat een dag was dat. Op de foto met Quaresma. Sindsdien ben ik voor Porto.
Legia > Celticquote:
Jammer hé. Maar blijft voor mij een koning. Net als Ronaldinho. 1. Ronaldinho, 2. Quaresma. Puur op gevoel. Zijn voetballers waar ik mooie herinneringen aan heb.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quaresma, de man die het nooit helemaal heeft gemaakt
Ik mag nu zeker geen Sport 1 zeggen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna iedere zender kiest voor Maribor - Celtic maar de NOS moet weer gaan voor Porto
Fail
Standard kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijke wedstrijd om weg te kwijnen in de slaap. Zeker als Jan Roelfs commentaar geeft.
Meer ook vanwege dat gezang. Ik heb maar even gezapt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijke wedstrijd om weg te kwijnen in de slaap. Zeker als Jan Roelfs commentaar geeft.
Dit zijn dan ook voorrondewedstrijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zijn al die Champions League wedstrijden zo saai de laatste tijd
Vorig seizoen ook veel saaie wedstrijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook voorrondewedstrijden.
die van gisteren was zo saai dat ik voor de aftrap al in slaap vielquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligt aan jezelf. Napoli- Bilbao was gewoon erg leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zijn al die Champions League wedstrijden zo saai de laatste tijd
Komt omdat de NOS voor die teringwedstrijden van Chelsea koosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen ook veel saaie wedstrijden
De wedstrijden die de NOS uitzendt kunnen niet steeds precies de verkeerde keus zijn, het is een trendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf. Napoli- Bilbao was gewoon erg leuk
Kijk dan via stream. Bij deze kon je wel een kut pot verwachten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De wedstrijden die de NOS uitzendt kunnen niet steeds precies de verkeerde keus zijn, het is een trend
Is gewoon logisch. De meeste willen BMI gewoon aan het werk zien, niets geks aan. Niet iedere kijker volgt alles op de voet en weet dat andere wedstrijden ook de moeite waard kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
NOS kiest altijd een wedstrijd met een Nederlands tintje, dieptriest.
Schandalig dat er vorig seizoen werd gekozen voor Chelsea v Galatasaray,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij moet het doel zijn om de kijker te vermaken, ergo de leukste wedstrijd kiezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Is gewoon logisch. De meeste willen BMI gewoon aan het werk zien, niets geks aan. Niet iedere kijker volgt alles op de voet en weet dat andere wedstrijden ook de moeite waard kunnen zijn.
Ik denk niet dat mensen zijn die speciaal voor BMI kijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Is gewoon logisch. De meeste willen BMI gewoon aan het werk zien, niets geks aan. Niet iedere kijker volgt alles op de voet en weet dat andere wedstrijden ook de moeite waard kunnen zijn.
Half miljoen Turken die sowieso kijken. Althans ik vermoed dat dat de gedachte erachter was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schandalig dat er vorig seizoen werd gekozen voor Chelsea v Galatasaray,
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef silverhill het volgende:
Lille is nou ook niet bepaald een aanvallend ingestelde ploeg.
In de eindstand van de Ligue 1 vorig jaar:
3e plaats, 38 wedstrijden, 71 punten, doelsaldo 46-26
Ik wilde Brunogod en Kalougod zien spelen. Maar de grotere clubs, die naar mijn mening terecht zendtijd krijgen, lijken steeds afwachtender te spelen. Dat is mijn punt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk dan via stream. Bij deze kon je wel een kut pot verwachten.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij moet het doel zijn om de kijker te vermaken, ergo de leukste wedstrijd kiezen.
En dat kan je sowieso niet van te voren weten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij moet het doel zijn om de kijker te vermaken, ergo de leukste wedstrijd kiezen.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen zijn die speciaal voor BMI kijken.
Euhm, jawel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:19 schreef j95 het volgende:
[..]
[..]
En dat kan je sowieso niet van te voren weten.
Komt sowieso vaker voor in Frankrijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef silverhill het volgende:
Lille is nou ook niet bepaald een aanvallend ingestelde ploeg.
In de eindstand van de Ligue 1 vorig jaar:
3e plaats, 38 wedstrijden, 71 punten, doelsaldo 46-26
Welke wedstrijd anders. De rest is op papier nog kutter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok (ik wil geen ruzie)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke wedstrijd anders. De rest is op papier nog kutter.
Thanks, je komt sowieso cool over!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hoeven ook geen ruzie te krijgenMensen kennen mij als een lieve jongen.
Goedzo jongens. Vrede!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Thanks, je komt sowieso cool over!
Thanks mattiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Thanks, je komt sowieso cool over!
Anti voetbal bestaat nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Als er nu een Italiaanse club speelde hoorde je weer anti voetbal dit dat.
Italiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Als er nu een Italiaanse club speelde hoorde je weer anti voetbal dit dat.
Of die van Go Ahead. Doelpuntje erbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet even de keeper van RKC invliegen om de wedstrijd nog enigszins boeiend te maken?
Viktor Krosquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet even de keeper van RKC invliegen om de wedstrijd nog enigszins boeiend te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |