Maar dat zeg ik dan altijd wel , maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Rust lekker uit... Moet er ook maar eens vroeg in ...
Hoeveel uur slaap jij per nacht? Niet veel volgens mij.. of wel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik dan altijd wel , maarnever en dan de volgende dag op het werk weer niets ...
5 of zo .. Als ik vroeg naar bed ga word ik weer eerder wakker ... Soms doei ik in de middag nog een dutje in de bank....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel uur slaap jij per nacht? Niet veel volgens mij.. of wel?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
5 of zo .. Als ik vroeg naar bed ga word ik weer eerder wakker ... Soms doei ik in de middag nog een dutje in de bank....
Vaak wel.... Maar veel meer dan een power nap is het niet vaak hoor ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]dat is niet veel, dan heb je dat dutje ook wel hard nodig...
Ach het mag op onze leeftijd moet je maar denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak wel.... Maar veel meer dan een power nap is het niet vaak hoor ..
Minder slaap nodig toch ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach het mag op onze leeftijd moet je maar denken
Eens kijken hoe vroeg je morgen wakker bent ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet hoorik vind slapen héérlijk
Géén idee nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken hoe vroeg je morgen wakker bent ...
Hoelang al en hoeveel?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee nogmaar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik slaappillen heb, dus is niet helemaal
eerlijk
Best lang al, en best veelquote:
Ik heb een wekker om 6 uur ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee nogmaar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik slaappillen heb, dus is niet helemaal
eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |