Daar komen Zwarte Pieten dus vandaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=912397938775130
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef 2cv het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 maanden weer gefietst. Ik flikkerde er bij het op- en afstappen bijna af, maar het fietsen zelf ging wel redelijk. Alleen ik ben 5kg afgevallen en dat zal voornamelijk spiermassa zijn. Dus hellingen zijn al vrij snel vrij zwaar.
Behalve spiermassa is er ook vet af gegaan: moeders vindt dat het ook in m'n gezicht te zien is dat ik afgevallen ben.
Ik denk dat ik maar eens een dieetboek koop en het tegenovergestelde doe van wat daar in beschreven staat.
Neem een Duitse vriendin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:52 schreef 2cv het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 maanden weer gefietst. Ik flikkerde er bij het op- en afstappen bijna af, maar het fietsen zelf ging wel redelijk. Alleen ik ben 5kg afgevallen en dat zal voornamelijk spiermassa zijn. Dus hellingen zijn al vrij snel vrij zwaar.
Behalve spiermassa is er ook vet af gegaan: moeders vindt dat het ook in m'n gezicht te zien is dat ik afgevallen ben.
Ik denk dat ik maar eens een dieetboek koop en het tegenovergestelde doe van wat daar in beschreven staat.
En dat op een herenfietsquote:
Hoezo ? Heeft dat iets met die fiets te maken of word je daar dik van ?quote:
of ga in Limbabwe wonen.quote:
Ik ben aardig aangekomen de laatste anderhalf jaar, terwijl ik juist veel meer beweeg, niet meer firtuur en bijna geen cola meer drinkquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoezo ? Heeft dat iets met die fiets te maken of word je daar dik van ?
überhaupt een vriendin zien te scoren is al een uitdaging trouwens![]()
Zeker omdat ik zelf ook nog eisen heb ...
En je fiets is gestolen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aardig aangekomen de laatste anderhalf jaar, terwijl ik juist veel meer beweeg, niet meer firtuur en bijna geen cola meer drink
een one-packquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah, mn dikke pens is één en al spiermassa.
Voeg aan het woord pens een i toe en het maakt al meteen meer indruk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah, mn dikke pens is één en al spiermassa.
Ik peins er niet over om dat te doen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voeg aan het woord pens een i toe en het maakt al meteen meer indruk.
Berekend over het aantal te nuttigen liters kan je beter een sixpack hebben, more bang for the buck zeg maar.quote:
nee, de van Hanna wel. Maar die woonde destijds op 500 meter van Limburg af dan kun je dat verwachten.quote:
Die Duitsers pikken nog wel eens fietsen inderdaad. Als ze nou 500 meter verderop had gezeten, was dat niet gebeurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de van Hanna wel. Maar die woonde destijds op 500 meter van Limburg af dan kun je dat verwachten.
Belgische rijbewijzen zouden in Nederland ongeldig moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)gen-in-valkenswaard/![]()
[ afbeelding ]
Het viel de politie op dat de voorbanden van de auto nauwelijks nog profiel hadden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:38 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)gen-in-valkenswaard/![]()
[ afbeelding ]
de kans is groot dat de bestuurder een Nederlands paspoort en rijbewijs heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Belgische rijbewijzen zouden in Nederland ongeldig moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
12 jaar maarliefst...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Toch zijn er hier mensen die al langer hun rijbewijs hebben
Mag ik een poosje bij jouw vriendin komen logeren ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben aardig aangekomen de laatste anderhalf jaar, terwijl ik juist veel meer beweeg, niet meer firtuur en bijna geen cola meer drink
Nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mag ik een poosje bij jouw vriendin komen logeren ?
Dan zal ik eeuwig mager blijvenquote:
volgens mij 20 jaar ofzo, en ik was best laat met lessenquote:
Ik was 23 toen ik begon met lessen, eerder had toch geen zin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
volgens mij 20 jaar ofzo, en ik was best laat met lessen
quote:
me too, heel lang in de stad gewoond, en dan was den Dapp of de m.e.t.r.o.(Met Een Teringvaart Rotterdam Onderdoor) gewoon praktischerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was 23 toen ik begon met lessen, eerder had toch geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |