winterdekbed is hier al weer van zolder gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouwen zijn kkkkoukleumen.
Ik vind het nog steeds te warm in de slaapkamer.
Dat is wel briljantquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
Dit hadden we moeten hebben, lief!
[ afbeelding ]
Heaumeau.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tis ook gewoon koud, is er al snert
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWVquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
Dit hadden we moeten hebben, lief!
[ afbeelding ]
Stratenmakers worden al betaald vanuit de staatskas dus dat maakt niet uit toch? 90% van de projecten om straten aan te leggen is vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWV
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dat stukje ontbrekende rubber boven het achterlicht kan echt niet.
QFTquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij eten snert ook gewoon in de zomer. Het is altijd tijd voor snert.
ding is al jaren op de markt, maar niemand koopt mquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weer een paar honderd stratenmakers naar het UWV
ik zag je auto hier op het parkquote:
Toevallig zag ik hem onderweg ook!quote:
Ja dat leek mij ook dat het daar beter past, maar dat is zo'n dood topic, ik zal hem daar ff stellen. Kan hier verder geouwehoert wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef 2cv het volgende:
Ik gok dat je accu wat gaar aan het worden is ja. Maar hoewel het geen grote ramp is dat je je vraag hier stelt, past hij hier beter.
Dit topic is meer voor ouwhoerderij. Niet te verwarren met ouwe boerderij.
Ja, dat is de enige acceptabele.quote:
nee in Klein Zwitserlandquote:
goedemiddag vanaf de vakantiequote:
Met een rammeltje?quote:
Zachtjes rechts achter tegen de bumper tikken.quote:
Wat zijn dat voor streken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |