Liever niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef Grifte het volgende:
Laat gewoon lekker publiek horen + beeld zoals net, ideaal.
joh, Napoli hikt tegen de top aan, Athletic is max top 8 in EL-materiaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Die Basken vallen me tegen. Napoli veel beter.
Dat zei ik bij de loting al. Bilbao is echt geen wonderteam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Die Basken vallen me tegen. Napoli veel beter.
quote:
goede postsquote:
Napoli met dit team van vandaag echt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
joh, Napoli hikt tegen de top aan, Athletic is max top 8 in EL-materiaal
hij lijkt op een kruising tussen HvZ en MvGquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Ronald van der Geer voor je post.
vies dikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed dat NOS ook een oog heeft voor de mensen met een chromosoom tekortquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie filmcollectiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jouw grappenniveau zal ik nooit kunnen bereiken.
Blessa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die tattoo staat hem niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij heet ook niet voor niets GGMM: Grollige grappen met Moderatorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ah.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij's pas vorige week maandag ingestroomd.
knotsgekquote:
lelijke tattoo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ach hij is 19. moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef bombmannl het volgende:
Die armen van chamberswat de fack hebben ze bij Arsenal geen sportschool op het complex ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Max23 het volgende:
Arsenal speelt in rode shirts, mochten ze scoren maken ze een Rode kool
Wat dacht jij? Dat Arsenal Hans Klok in huis heeft?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef bombmannl het volgende:
Die armen van chamberswat de fack hebben ze bij Arsenal geen sportschool op het complex ofzo?
Arsenal heeft geen doping, daarom winnen ze nooit de titel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef bombmannl het volgende:
Barcelona doped behoorlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Arsenal heeft geen doping, daarom winnen ze nooit de titel.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dodelijk saaie pot.
KutNOS.
Hou op Mexiquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bernardquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die was vast clean.quote:
Vooraf hadden we allemaal staan JUICHEN als ze Kopenhagen - Leverkusen zouden uitzendenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dodelijk saaie pot.
KutNOS.
Die zouden best in die richting kunnen komen ja, als tijdrijderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op die onderste foto zie je de benen van Tom Dumoulin
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zouden best in die richting kunnen komen ja, als tijdrijder
Buiten dat ook waarschijnlijk de zwemmer die het meeste voordeel uit die NASA pakken heeft gehaald.quote:
Liever Napels v Bilbo, wat jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooraf hadden we allemaal staan JUICHEN als ze Kopenhagen - Leverkusen zouden uitzenden
Op zich had ik dat zo erg nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooraf hadden we allemaal staan JUICHEN als ze Kopenhagen - Leverkusen zouden uitzenden
Mwah, zijn er nog wel een paar die post-2009 maar heel weinig hebben laten zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buiten dat ook waarschijnlijk de zwemmer die het meeste voordeel uit die NASA pakken heeft gehaald.
Ook niks aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Napels v Bilbo, wat jij?
Welneequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zouden best in die richting kunnen komen ja, als tijdrijder
Boekarest - Ludogorets natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Napels v Bilbo, wat jij?
Koga, Bosquet, Biedermann, Cavic zijn ook wel noemenswaardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buiten dat ook waarschijnlijk de zwemmer die het meeste voordeel uit die NASA pakken heeft gehaald.
die geven ook even gasquote:
Ik volg het zwemmen niet zo op de voet tbh. Maar Bernard en Biedermann zijn, zover ik weet, inderdaad bizar ver terug gevallen. Bosquet en Cavic zeggen qua naam en prestaties ook wel iets, maar wist niet dat die weinig meer presteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koga, Bosquet, Biedermann, Cavic zijn ook wel noemenswaardig
Koga had in 2009 ineens een idiote piek. Cavic ook rond die tijd, kon toen ineens Phelps bedreigen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik volg het zwemmen niet zo op de voet tbh. Maar Bernard en Biedermann zijn, zover ik weet, inderdaad bizar ver terug gevallen. Bosquet en Cavic zeggen qua naam en prestaties ook wel iets, maar wist niet dat die weinig meer presteren.
Die man heeft echt smerige nagels. Toen die met het WK op tv was moest ik bijna kotsenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
Lijp om al die foto's te bekijken van die overgespierde benen. Stuk leuker dan de wedstrijd, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Na zijn ijs challenge van vandaag zullen ze wel schoon zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die man heeft echt smerige nagels. Toen die met het WK op tv was moest ik bijna kotsen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dit doet me denken aan het paard van alorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het paard van alors
Paard van alors isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan het paard van alors
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Sierlijke voetballer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Oké.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar in het zwemmen is er wel het een en ander gepakt op doping. Zou in het voetbal ook mogen gebeuren van mij
Fijne melding van mij he?quote:
Klopt. Altijd een debiele discussie met mensen, op verjaardagen oid, die enkel geinteresseerd zijn in voetbal. Zelf volg ik behoorlijk wat wielrennen etc. en altijd maar afgeven op die dopinggebruikers in het wielrennen om vervolgens vol te houden dat het in voetbal niet tot nauwelijks voor komt omdat het een technische sport isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar in het zwemmen is er wel het een en ander gepakt op doping. Zou in het voetbal ook mogen gebeuren van mij
Nee, Haxballgenot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hierna Spaanse supercupgenot ?
Wielrennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Altijd een debiele discussie met mensen, op verjaardagen oid, die enkel geinteresseerd zijn in voetbal. Zelf volg ik behoorlijk wat wielrennen etc. en altijd maar afgeven op die dopinggebruikers in het wielrennen om vervolgens vol te houden dat het in voetbal niet tot nauwelijks voor komt omdat het een technische sport is
Kap toch eens met die ongefundeerde haat op wielrennen. Altijd heerlijk die debiele meningen over wielrennen.quote:
Genoeg hordenlopers die gepakt zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Altijd een debiele discussie met mensen, op verjaardagen oid, die enkel geinteresseerd zijn in voetbal. Zelf volg ik behoorlijk wat wielrennen etc. en altijd maar afgeven op die dopinggebruikers in het wielrennen om vervolgens vol te houden dat het in voetbal niet tot nauwelijks voor komt omdat het een technische sport is
Aldus jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die ongefundeerde haat op
Zeg dat eens tegen Elfletterig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die ongefundeerde haat op wielrennen. Altijd heerlijk die debiele meningen over wielrennen.
Dan mag je ook niet haten op schaatsen, Stinho. Al is dat absoluut geen kijksport met z'n trage kutformat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kap toch eens met die ongefundeerde haat op wielrennen. Altijd heerlijk die debiele meningen over wielrennen.
Als ik KLB mod word, censureer ik die meningen weg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter fan zijn van Juventus.
Tegen Elfletterig en Webschip doe ik niets. Die zijn te koppig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Elfletterig.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)lrennen¬intopic=0
Elflettering is een debiel als het op sport aan komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Elfletterig.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)lrennen¬intopic=0
Jazeker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter fan zijn van Juventus.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elflettering is een debiel als het op sport aan komt.
Vuelta is dan de ideale les in Wielrennen kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet haten op schaatsen, Stinho. Al is dat absoluut geen kijksport met z'n trage kutformat.
Verder eens, al is het niet boeiend om 180 km naar een kopgroep te kijken die wordt teruggepakt waarna er een sprintje komt.
Vuelta slaat veels te ver door, net als de Giro overigens. Er is vaak kritiek op de Tour qua aantrekkelijkheid van de etappes (30 km na laatste bergtop de finish bijv.) Waarna de Vuelta en de Giro maar besluiten om 11 aankomsten berg op te houden, ook dat heeft niets meer met een grote ronde te maken. Nogal wiedes dat er dan vaker een winnaar uit een kopgroepje komt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vuelta is dan de ideale les in Wielrennen kijken.
Wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Geluk dat 'ie op de lat komt.
Geluk dat ie er in vliegt, ezel.
Contaminatiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik KLB mod word, censureer ik die meningen weg.
Mja, vooraf riep ik ook eerst dat de Tour een kutparcours was maar dat heb ik flink onderschat. De vlakke etappes vielen niet ontzettend erg tegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vuelta slaat veels te ver door, net als de Giro overigens. Er is vaak kritiek op de Tour qua aantrekkelijkheid van de etappes (30 km na laatste bergtop de finish bijv.) Waarna de Vuelta en de Giro maar besluiten om 11 aankomsten berg op te houden, ook dat heeft niets meer met een grote ronde te maken. Nogal wiedes dat er dan vaker een winnaar uit een kopgroepje komt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, maar ploegen gaan ook veel verder in de controle wanneer het op een tour rit aankomt. Tourrit winnen staat gelijk aan een shitload aandacht, terwijl de giro/vuelta interessant wordt als je er meerdere wint of uit een land als NL komt en weer eens wat wint.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, vooraf riep ik ook eerst dat de Tour een kutparcours was maar dat heb ik flink onderschat. De vlakke etappes vielen niet ontzettend erg tegen.
Al hoeven vlakke etappes niet direct dodelijk saai te zijn of etappes waarbij het peloton nagenoeg het hele gedeelte bij elkaar zit. Zie bijvoorbeeld het drama van Bauer of een Nauvardauskasje (al was die iets minder vlak).
True, het raakt wel erg offtopic zo. Excuus.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
We zitten hier niet in het Vuelta topic he.
Lelijker kan bijna niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is tijdelijk voor Besiktas. Nieuwe stadion schijnt mooier te worden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Als je voor een atletiekwedstrijd komt ja
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel mooie sintelbaan
atletiek >>> voetbal
Noem eens wat goede Turkse atleten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel mooie sintelbaan
atletiek >>> voetbal
Met of zonder doping?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem eens wat goede Turkse atleten.
Dooie boel joh. Wel een goeie catering.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de Euroborg mooier is
Dan zat je te ver weg van de Z-sidequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dooie boel joh. Wel een goeie catering.
ze hebben een goede speerwerper. Avanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Noem eens wat goede Turkse atleten.
Die dames van de 1500 zaten wel aan de dope ja, zeker weten.quote:
Tering wat grappig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
jezus er zitten zowat alleen maar besiktas supporters in dit Emirates stadium.
400 van Arsenal werd dacht ik gezegd in het begin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Probeer het anders nog eens. Misschien moeten we dan wel lachen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
hij kapte die verdediger wel mooi af, dus denkt het nmietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahahahahahaha
hahahahahah
gaggagahah
ahahaha
omgekocht?
De magie van een touretappewinst blijft zo ontzettend groot. Nooit eerder met zoveel spanning naar een etappe gekeken als die van Lars Boom. Sowieso die hele kasseienetappe was genot. In de Vuelta of Giro is dat inderdaad niet zo bijzonder meer. Zeker als een mannetje als Weening het voor een tweede keer doet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ploegen gaan ook veel verder in de controle wanneer het op een tour rit aankomt. Tourrit winnen staat gelijk aan een shitload aandacht, terwijl de giro/vuelta interessant wordt als je er meerdere wint of uit een land als NL komt en weer eens wat wint.
Vlakke ritten in Spanje en Italie zijn niet echt anders als in de Tour denk ik. Er wordt alleen net wat minder controle uitgeoefend waardoor je wellicht 1 a 2 keer een onverwachte winnaar meer hebt dan in de Tour.
Turkije is niet echt een sportland. Alleen sporten als worstelen kunnen ze, maar ja dat hebben ze zelf zo'n beetje uitgevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die dames van de 1500 zaten wel aan de dope ja, zeker weten.
Gelukkig is er nu Hassangodin
ja je moeder toevallig gisterenavond nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft er ooit iemand om IsaacCuenca moeten lachen?
Zelfs zijn zus achter de piano niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
Heeft er ooit iemand om IsaacCuenca moeten lachen?
Zooooooooooo jij leeft op het randje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Max23 het volgende:
Ik neem een week lang een Giroud UI als hij de winnende maakt vandaag
Nog altijd beter dan je huidige UI.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Max23 het volgende:
Ik neem een week lang een Giroud UI als hij de winnende maakt vandaag
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Oh het was een grapje, hihaho. Ik ga nog even een half uur niezen
twitter:SeksFeiten twitterde op maandag 04-07-2011 om 00:21:12Niezen wordt in de hersenen waargenomen als een micro-orgasme #seksfeiten reageer retweet
Je bent weer niet leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja je moeder toevallig gisterenavond nog
Gewichtheffen in Athene, heerlijk man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Turkije is niet echt een sportland. Alleen sporten als worstelen kunnen ze, maar ja dat hebben ze zelf zo'n beetje uitgevonden.
Bedankt voor deze uitleg. Ik begrijp ineens waarom Besiktas zoveel kansen mist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De magie van een touretappewinst blijft zo ontzettend groot. Nooit eerder met zoveel spanning naar een etappe gekeken als die van Lars Boom. Sowieso die hele kasseienetappe was genot. In de Vuelta of Giro is dat inderdaad niet zo bijzonder meer. Zeker als een mannetje als Weening het voor een tweede keer doet.
Die valpartijenlimiet in de Tour maken de sprints nog enigszins vermakelijk maar tegelijkertijd frustrerend. Jammer van een Cavendish bijvoorbeeld. Moeten ze echt afschaffen, schiet je vrij weinig mee op. De controle in de Tour heeft ook meer met de status van de koers te maken, tevens zitten daar nog enigszins meer vlakke ritten waardoor de sprintersploegen alleen naar de Tour toewerken.
Ook dopequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewichtheffen in Athene, heerlijk man.
Neuh ik heb griep niks geen last van micro-orgasmes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]twitter:SeksFeiten twitterde op maandag 04-07-2011 om 00:21:12Niezen wordt in de hersenen waargenomen als een micro-orgasme #seksfeiten reageer retweet
Kortequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is jullie favoriete spits?
Sigthorsson of Giroud?
Lex Immersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson of Giroud?
Besiktas kan er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitleg. Ik begrijp ineens waarom Besiktas zoveel kansen mist.
Demba Baquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Besiktas kan er vrij weinig van.
Hier je uitleg.
Ik ben ook ziekig sinds vandaag. Best wel heel erg vervelend. Tot zover mijn nette verwoording.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik heb griep niks geen last van micro-orgasmes.
Beterschapquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik heb griep niks geen last van micro-orgasmes.
Neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson of Giroud?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook ziekig sinds vandaag. Best wel heel erg vervelend. Tot zover mijn nette verwoording.
Ze mogen hem hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
1998 belde ze willen flamini terug
Showworstelen is toch veel leukerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie sport toch, opperkleurder?
Echt in jaren niet ziek geweest ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ook sinds vanmiddag opeens. Super irritant.
Dit is een beetje een MH17 post. Ipv haar even beterschap wensen betrek je de situatie op jezelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook ziekig sinds vandaag. Best wel heel erg vervelend. Tot zover mijn nette verwoording.
Dit ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker. Niks beters dan een wk worstelen op Eurosport.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Ronald van der Geer?quote:
Kun je beter een musical kijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Showworstelen is toch veel leuker
Ach Arteta is het beste wel vanaf, hopelijk wordt er een vervanger gehaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
Weer eens een Arsenal speler kapot, het zal niet.
Gewichtheffen en snelwandelen zijn leukerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker. Niks beters dan een wk worstelen op Eurosport.
Ik ben ook zelden ziek. Morgen zal het hopelijk wel beter zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt in jaren niet ziek geweest ook
vidal wouden ze toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ach Arteta is het beste wel vanaf, hopelijk wordt er een vervanger gehaald.
Ik ben ook ziekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook zelden ziek. Morgen zal het hopelijk wel beter zijn.
Tot zover de bespreking van de zieken
Ik ben een erkende narcist. Ik ben niet voor niks moderator op een forum op vrijwillige basisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is een beetje een MH17 post. Ipv haar even beterschap wensen betrek je de situatie op jezelf.
Schansspringen en snooker horen ook in dit rijtje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewichtheffen en snelwandelen zijn leuker
Can you smell what the rock is cooking?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je beter een musical kijken.
heywoodu vindt dit echt een walgelijke post.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schansspringen en snooker horen ook in dit rijtje.
Candyassquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Can you smell what the rock is cooking?
Koekoekquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Can you smell what the rock is cooking?
heywoodu is toch juist fan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heywoodu vindt dit echt een walgelijke post.
Maar ik vind schansspringen ook debiel. Mondje dicht he.
Je bent zelf een lelijk eendjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
En het lelijke eendje van de 5 wedstrijden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |