Wat een kneuzencircusquote:Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en net een geheim die! Twee keer fout.
Te snel voor jou?quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Saai begin. Ik had er iets meer van verwacht.
Een vuurwerkshow?quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat hij er meteen vol op zou duiken midden op tafel?quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Zeg, let je wel een beetje op?quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben oud he? Kan dat die niet bijbenen.
Dit dus.quote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hij er meteen vol op zou duiken midden op tafel?
Haha ik ookquote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat die Derksen look-a-like op de tribune zat
xdquote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat die Derksen look-a-like op de tribune zat
www.npo.nl/livequote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand een site waar ik dit live kan zien? Mijn tv ligt eruit
http://www.npo.nl/livequote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hard in de bibs.quote:
http://www.npo.nl/livequote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat jij vrijgezel bent, of homofiel.quote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan heb je een lelijk wijf zitten, of ben je een gefrustreerd vrijgezel...
Mani heeft gewoon heel veel liefde te geven.quote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan heb je een lelijk wijf zitten, of ben je een gefrustreerd vrijgezel...
Of www.horizon.tv als je UPC hebt. Iets betere kwaliteit.quote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
HAHAHA blijf dat denken....quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat jij vrijgezel bent, of homofiel.
Ik hoef me niet te verdedigen...maar laten we er vanuit gaan dat ik een gedrocht als Hennis niet nodig heb.quote:
Het komt wat nerveuzerig over inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef marcodej het volgende:
Hennis is niet ontspannen. Ze draait een langspeelplaatje af, en Pauw is de naald.
Pauw is de naald, dubbelzinnig.quote:Op maandag 1 september 2014 23:09 schreef marcodej het volgende:
Hennis is niet ontspannen. Ze draait een langspeelplaatje af, en Pauw is de naald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |