twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 18-08-2014 om 19:10:54Een glimp van de tafel waar hopelijk straks niet iedereen de P in heeft..#nieuwprogramma http://t.co/icCW9nS4zu reageer retweet
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pls Stijn pls.
[ afbeelding ]
Pauw gaat hosselen in rokerige jazzclubsferen.quote:Talkshow Jeroen Pauw krijgt andere sfeer dan P&W
De nieuwe talkshow van Jeroen Pauw zal wezenlijk verschillen van Pauw & Witteman. "De sfeer zal anders zijn dan de kijker gewend is", zegt hij tijdens de najaarspresentatie van BNN-Vara.
In april werd bekend dat het bekende praatprogramma Pauw & Witteman ermee gaat stoppen. Paul Witteman kon het werken op het late tijdstip niet meer aan.
In het nieuwe televisieseizoen gaat Pauw het nu in zijn eentje doen. "Er is lang nagedacht over de naam, maar we besloten toch om het Pauw te noemen", zegt de presentator.
Hoewel de nadruk op het nieuws van de dag zal liggen, wordt de insteek toch anders. Wat dat precies inhoud, werd nog niet bekendgemaakt.
Het decor, een kleine ronde tafel in het midden met het publiek er precies omheen, omschrijft Pauw als een rokerige jazzclub. Pauw is vanaf maandag 1 september elke werkdag rond 23.00 uur op televisie.
quote:Kritiek op uitspraak over vrouwen laat Jeroen Pauw koud
Jeroen Pauw trekt zich weinig aan van het verwijt dat hij zich vrouwonvriendelijk zou hebben uitgelaten. "Als je het er niet mee eens bent, doe er iets aan", zegt Pauw tegen NU.nl.
Kritiek op uitspraak over vrouwen laat Jeroen Pauw koud Foto: ANP
In een interview met het Algemeen Dagblad werd de presentator gevraagd of er meer vrouwelijke gasten aan tafel van zijn nieuwe programma zullen komen.
Daarop gaf Pauw als antwoord: "Als ze langzamerhand iets in onze samenleving gaan betekenen wel. Maar feitelijk is dat niet zo."
"Grote gemeenten hebben geen vrouwelijke burgemeester, er zijn minder vrouwelijke hoogleraren en zelfs ministers. Op het terrein waarop je het vaakst mensen uitnodigt, personen die kleur aan onze samenleving geven vanwege hun functies, zijn vrouwen ontzettend ondervertegenwoordigd", vervolgt Pauw in het AD.
Vooral de eerste uitspraak zorgde voor een golf aan kritiek, maar de 52-jarige presentator geeft daar weinig om.
'Doe iets'
"Het zal me een zorg wezen. Als je het er niet mee eens bent, doe er iets aan", zegt Pauw in een reactie tegen NU.nl.
"Ik snap dat het provocerend over kan komen, maar het is een feitelijke constatering. Als je de hele quote leest, begrijp je wat ik bedoel."
Jeroen Pauw presenteert vanaf 1 september iedere werkdag rond 23.00 uur het programma Pauw. Volgens de presentator zal de sfeer anders zijn dan bij het programma Pauw & Witteman.
twitter:looovetinkebell twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 14:22:53De vrouwen die nu het hardst klagen over uitspraken @JeroenPauw1 zijn de babybarende thuiszittende/parttimers. #justsaying reageer retweet
twitter:JeroenPauw1 twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 09:53:56Mijn AD-interview over o.m. de belabberde arbeidsparticipatie van top-vrouwen is helaas nogal onopgemerkt gebleven;)http://t.co/ep0Bm10cTd reageer retweet
quote:Jeroen Pauw wil minstens twee jaar op late avond
Jeroen Pauw wil minstens twee jaar lang op de buis blijven met zijn nieuwe late night-show Pauw. Dat vertelt de VARA-presentator in een interview met Het Parool. Dagelijks alleen late night-tv maken is een zware klus, waar Pauw zich vanaf maandag aan gaat wagen. “Ik heb er even over nagedacht, want je moet het wel op zijn minst twee jaar doen, vind ik. Dus kun je al die dagen in je agenda doorstrepen“, zegt hij. “Maar ik ben getrouwd met mijn werk. Ik vind het ontzettend leuk.“
Het grote verschil met Pauw & Witteman wordt dat Pauw dynamischer is. “Het kan zo zijn dat ik begin met één gast aan tafel en dat het er daarna drie worden. En de gasten die aan het begin aan tafel zitten hoeven aan het einde van de uitzending niet nog steeds aan tafel te zitten.”
Een wensenlijstje qua gasten heeft hij niet. “Willem-Alexander en Máxima gaat niet gebeuren. En met P&W hebben we vaak genoeg Geert Wilders gevraagd, maar die heeft altijd nee gezegd. Ik vrees dat Wilders ook niet bij mij aan tafel wil zitten.”
Joh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Jezus9 het volgende:
Wel erg toevallig dat mister Pauw met bepaalde controversiële uitspraken komt nu z'n nieuwe programma begint... hij wist natuurlijk allang dat die desbetreffende uitspraak een behoorlijke media-hype zou worden, wat de promotie van z'n programma enkel ten goede komt. Puur vooropgezet plan, want Pauw wil natuurlijk absoluut voorkomen dat Humberto van Pauw gaat winnen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ar_Kockelmann__.htmlquote:Pauw haalt uit naar Kockelmann
Jeroen Pauw haalde vanmiddag tijdens de najaarspresentatie van de publieke omroep even uit naar collega Sven Kockelmann.
Op verzoek van Pauw werd een fragment getoond van zijn voorbeeld Ischa Meijer, die op plagerige toon Dirk Scheringa interviewde over diens "louche bedrijfjes".
Pauw zei daarover: "Met alle respect voor Sven Kockelmann, deed Ischa dat toch zonder die blafferige, humorloze toon."
Het kan ook niet anders dan dat dit door een vrouw is geschreven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:41 schreef Jezus9 het volgende:
Ach, ach, ach. Pauw heeft weer eens desperaat aandacht en promotie voor z'n nieuwe programma nodig. Hij voelt zich duidelijk minderwaardig nadat hij vorig jaar mijlever verslagen werd door Humberto, en de enige manier om zichzelf vervolgens weer in de kaart te spelen/weer prominent de aandacht op zichzelf weten te vestigen is kennelijk door controversiële uitspraken uit te slaan, en mensen af te zeiken. Ik vind het nogal een gladjakker die alsmaar een mindwaardigheidscomplex probeert te overschreeuwen. Met z'n "200 vrouwen gedaan"![]()
Een hele jaloersequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan ook niet anders dan dat dit door een vrouw is geschreven.
Zand in de vagina, hier is het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:41 schreef Jezus9 het volgende:
Ach, ach, ach. Pauw heeft weer eens desperaat aandacht en promotie voor z'n nieuwe programma nodig. Hij voelt zich duidelijk minderwaardig nadat hij vorig jaar mijlever verslagen werd door Humberto, en de enige manier om zichzelf vervolgens weer in de kaart te spelen/weer prominent de aandacht op zichzelf weten te vestigen is kennelijk door controversiële uitspraken uit te slaan, en mensen af te zeiken. Ik vind het nogal een gladjakker die alsmaar een mindwaardigheidscomplex probeert te overschreeuwen. Met z'n "200 vrouwen gedaan"![]()
Ben jij ooit afgewezen door Pauw ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:41 schreef Jezus9 het volgende:
Eerst stond er nog dat die website 'binnenkort' zou komenquote:Op maandag 1 september 2014 12:47 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is er nog geen website.
Pauw.vara.nl linkt door naar de P&W pagina.
Nee dit zijn herhalingen, wat bedoel je precies?quote:
Ik doelde op deze topicreeksquote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dit zijn herhalingen, wat bedoel je precies?
Dit is het nieuwe topic inderdaad. We gaan niet in [Pauw en Witteman] verder als dat programma teneinde is.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef OProg het volgende:
Dit is wel het snelst lopende topic uit de reeks tot nu toe.
Hij is wel een koningquote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Martijn Koning opende afgelopen vrijdag de Uitmarkt, waarmee het nieuwe culturele seizoen in Amsterdam werd afgetrapt. Daarnaast is hij genomineerd voor de Neerlands Hoop cabaretprijs, die aanstaande zondag 7 september wordt uitgereikt tijdens de Nederlandse Cabaretdagen. Vanavond treedt hij op in onze uitzending.
Martijn Koningaids
Eh, nee.quote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze zwoele blik dan. Zo krijg je natuurlijk alle vrouwen mee je boot op. Rawr.
Pauw.
Ik ben ook heel benieuwd!quote:Op maandag 1 september 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond is Jeroen Pauw er weer.
Ik ben benieuwd wie er dit keer te gast zijn.
Onderschat de kracht van onze lieve Heer niet. Als hij het wil...quote:Op maandag 1 september 2014 22:54 schreef Tchock het volgende:
Ik doe even een feestje dat er geen Knevel & Van den Brink meer bestaat.
Dit.quote:
Dat wist je nog niet tot nu?quote:Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef superniger het volgende:
Een vrouw als minister van defensie.
Dat hadden Andries en Tijsgod nooit fout gedaan.quote:Op maandag 1 september 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en net een geheim die! Twee keer fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |