stond verkeerd gecorrigeerd mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Deze moet je hebben : http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=391832&aid=2
het is 1 tegen honderd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef deadprez het volgende:
Deze tussenstand bevalt mij niet. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef Stacking het volgende:
Ik vind dat RetRy32 het moet wordenHè, nachtbaggerscharrel
Belachelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
het is 1 tegen honderd.
dus het is erg goed
En ja er wordt belazerd door die pedo![]()
Hey, ik heb niets tegen DP, waarom zou ik dat doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:56 schreef jogy het volgende:
Hier klopt iets niet. Dfh doet aan stemvervalsing en misleiding.
Je linkt direct naar 'iemand anders' en er is ook nog iemand bezig met proxy's om de 'iemand anders' te boosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hey, ik heb niets tegen DP, waarom zou ik dat doen.
Dan moet je die link van dfh hebben denk ik. Maar dacht dat retry dat al gefixt had.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Stacking het volgende:
Ik ben opgelicht. Klik je op 'iemand anders', stem je op DP.
Ja, omdat TS eerst beide optie's door had linken naar DP, dat is pas vals. Ik heb gewoon 1 keer gestemt, en nog onvrijwillig op DP ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je linkt direct naar 'iemand anders' en er is ook nog iemand bezig met proxy's om de 'iemand anders' te boosten.
Betekent niet dat ik jou niks gun natuurlijk hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet je die link van dfh hebben denk ik. Maar dacht dat retry dat al gefixt had.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef Stacking het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik jou niks gun natuurlijk he![]()
boeiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
zal ik de poll weghalen?
want honderd stemmen in een kwartier lijkt me overdreven, dit is gewoon proxy war
jij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie stemt er nou voor deadprez als mod
quote:
deadprez is onze obama, alleen geen falende fopnegerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij zei laatst dat hij mijn steun niet nodig heeft
Oké goed punt maar dat was voor deadprez dus dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, omdat TS eerst beide optie's door had linken naar DP, dat is pas vals. Ik heb gewoon 1 keer gestemt, en nog onvrijwillig op DP ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |