Dan moet je die link van dfh hebben denk ik. Maar dacht dat retry dat al gefixt had.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef Stacking het volgende:
Ik ben opgelicht. Klik je op 'iemand anders', stem je op DP.
Ja, omdat TS eerst beide optie's door had linken naar DP, dat is pas vals. Ik heb gewoon 1 keer gestemt, en nog onvrijwillig op DP ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je linkt direct naar 'iemand anders' en er is ook nog iemand bezig met proxy's om de 'iemand anders' te boosten.
Betekent niet dat ik jou niks gun natuurlijk hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet je die link van dfh hebben denk ik. Maar dacht dat retry dat al gefixt had.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef Stacking het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik jou niks gun natuurlijk he![]()
boeiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
zal ik de poll weghalen?
want honderd stemmen in een kwartier lijkt me overdreven, dit is gewoon proxy war
jij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie stemt er nou voor deadprez als mod
quote:
deadprez is onze obama, alleen geen falende fopnegerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij zei laatst dat hij mijn steun niet nodig heeft
Oké goed punt maar dat was voor deadprez dus dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, omdat TS eerst beide optie's door had linken naar DP, dat is pas vals. Ik heb gewoon 1 keer gestemt, en nog onvrijwillig op DP ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |