Heel belangrijk om te wetenquote:Virginia van Eck, de verloofde van Peter Jan Rens, gaat stappen ondernemen tegen Evert Santegoeds. Dat heeft ze vandaag laten weten aan Boulevard. Santegoeds pakte vanochtend uit met een groot artikel in De Telegraaf, waarin hij beweert dat Van Eck zwanger is van een tweede kindje. Daar is volgens haar echter helemaal niets van waar. “We gaan stappen ondernemen tegen Evert Santegoeds. Ik heb een heel goede advocaat in de arm genomen, echt een heel goede.“
Van Eck heeft op Facebook laten weten dat ze Santegoeds beu is. “Als ik erachter komt wie die onzin vertelt die kan zijn eigen gaan verstoppen, ik ben er echt helemaal klaar mee! Zeggen dat ik vijf weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaasoperatie had! Achterbaks tering volk!”
“O ja en Evert Santegoeds zet jij je oogkleppen maar af als je lef hebt en als je niet zo laf bent haal je je informatie niet uit bronnen, maar bij ons. Zo’n goeie journalist ben je! Maar niet heus, je bent zwak..”
Volgens Van Eck heeft ze vorige week nog gemenstrueerd.
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Deckard het volgende:
van mediacourant.nl
[..]
Heel belangrijk om te weten
Godver ga je weer lekker?!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?
Loveless reactiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?
Gofferquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van het smartegeld dat ze gaat eisen, denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef Deisyy het volgende:
En waar gaat Furgien die echt een hele goede advocaat dan van betalen?
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:54 schreef Mandarijntjes het volgende:
Overigens begrijp ik ergens wel dat het vervelend is dat zulke dingen over je worden geschreven; iedereen denkt dan dat ze alweer zwanger is, terwijl het overduidelijk onzin is. Ik zou daar ook niet tegen kunnen, dus ik ben blij dat ik niet zo bijzonder ben dat er over mij wordt geschreven.
Ik vraag het me af hoor, ze klinkt toch (begrijpelijk) aardig pissig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.
Ja want dat kwam natuurlijk allemaal volledig onverwacht als je een relatie met een BN-er hebt die oplichter is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, ze klinkt toch (begrijpelijk) aardig pissig.Misschien is het voor hem wel voordelig, maar het lijkt mij iig best vervelend om van alles over jezelf te lezen.
Liefde is liefde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja want dat kwam natuurlijk allemaal volledig onverwacht als je een relatie met een BN-er hebt die oplichter is.
godverquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Deckard het volgende:
van mediacourant.nl
[..]
Heel belangrijk om te weten
precies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.
No cure, no payquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van het smartegeld dat ze gaat eisen, denk ik.
ole en donald_dick zijn al onderweg als t goed isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef KoningPils het volgende:
Heeft het nog zin om naar de boekpresentatie te gaan? Ik neem aan dat er nu al duizenden mensen voor de deur staan en ik nooit aan de beurt kom voor een handtekening van Peter Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |