Gezellig ieder met de laptop op schoot op de bankquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:51 schreef Leandra het volgende:
Zo te lezen schrijven ze ieder hun eigen FB-berichten en gaat dat niet in overleg...
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Of je hebt een regel gemist of zij heeft haar eigen bericht aangepast, want deze hoort er ook nog bij
[..]
dat zijn tekstenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Ook meneer Kaktus ontkent (alsof je niet zwanger kan raken als je weken daarvoor bevallen bent)
[..]
Ik vond het juist geen ontkenningquote:
Wat heeft dat er inderdaad mee te makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Ook meneer Kaktus ontkent (alsof je niet zwanger kan raken als je weken daarvoor bevallen bent)
[..]
hmm jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het juist geen ontkenning.
Tenminste, het was geen harde "wat een onzin", maar meer een "ik zeg er niks op" en een "waarom zou dat raar zijn?".
Waarom jammer? Je wilt toch niet nog meer leed op de wereld? Dat stel is al zo fucked up. Zij zijn een van die voorbeelden waarom ouderschap niet voor alle mensen bedoeld is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
JammerHad graag gespeculeerd over de nieuwe naam
Ik ben een ramptoeristquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:51 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarom jammer? Je wilt toch niet nog meer leed op de wereld? Dat stel is al zo fucked up. Zij zijn een van die voorbeelden waarom ouderschap niet voor alle mensen bedoeld is.
Als ze een kind hadden willen adopteren waren ze al voor deur keihard uitgelachen.
twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 27-08-2014 om 08:29:54Dat Virginia zwanger is is niet waar! Als dat zo was geweest hadden we het zelf aangekondigd. Weer een opgemaakt... http://t.co/eRmNu0GhDt reageer retweet
twitter:denhaag721 twitterde op woensdag 27-08-2014 om 09:05:31@PetrusJanRens alweer zwanger ?? Ouwe neukert reageer retweet
gast...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er inderdaad mee te makenNajah, misschien lag furgien toen nog half open en droop 't er meteen weer uit?
Joh, vat het niet zo serieus opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als jij alle kosten betaald van het kind vind ik het best.
quote:Als ik erachter komt wie die onzin verteld die kan zijn eigen gaan verstoppen ik ben er echt helemaal klaar mee! zeggen dat ik 5 weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaas operatie had! Achterbaks tering volk!
O ja en Evert Santegoeds zet jij je oogkleppen maar af als je lef hebt en niet zo laf bent haal je je informatie niet uit bronnen maar bij ons zo'n goeie journalist ben je! Maar niet heus je bent zwak..
Ja maar ik vind het echt ernstig. Dit is net zoiets als een kind van een bekend persoon een enge ziekte gunnen ter vermaak. Je ziet aan alles al hoe ze nu met hun kind om gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, vat het niet zo serieus opAlsof ik ook maar enig invloed heb hierop
Dan leg je woorden in mijn mond. Ik maakte gewoon een grapje over de naam die het kind gaat krijgen, that's it.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:29 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het echt ernstig. Dit is net zoiets als een kind van een bekend persoon een enge ziekte gunnen ter vermaak. Je ziet aan alles al hoe ze nu met hun kind om gaan.
Heel belangrijk om te wetenquote:Virginia van Eck, de verloofde van Peter Jan Rens, gaat stappen ondernemen tegen Evert Santegoeds. Dat heeft ze vandaag laten weten aan Boulevard. Santegoeds pakte vanochtend uit met een groot artikel in De Telegraaf, waarin hij beweert dat Van Eck zwanger is van een tweede kindje. Daar is volgens haar echter helemaal niets van waar. “We gaan stappen ondernemen tegen Evert Santegoeds. Ik heb een heel goede advocaat in de arm genomen, echt een heel goede.“
Van Eck heeft op Facebook laten weten dat ze Santegoeds beu is. “Als ik erachter komt wie die onzin vertelt die kan zijn eigen gaan verstoppen, ik ben er echt helemaal klaar mee! Zeggen dat ik vijf weken zwanger ben terwijl ik toen een galblaasoperatie had! Achterbaks tering volk!”
“O ja en Evert Santegoeds zet jij je oogkleppen maar af als je lef hebt en als je niet zo laf bent haal je je informatie niet uit bronnen, maar bij ons. Zo’n goeie journalist ben je! Maar niet heus, je bent zwak..”
Volgens Van Eck heeft ze vorige week nog gemenstrueerd.
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Deckard het volgende:
van mediacourant.nl
[..]
Heel belangrijk om te weten
Godver ga je weer lekker?!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?
Loveless reactiesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een stuk nageboorte wat nog ergens in die grot was blijven hangen?
Gofferquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van het smartegeld dat ze gaat eisen, denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef Deisyy het volgende:
En waar gaat Furgien die echt een hele goede advocaat dan van betalen?
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:54 schreef Mandarijntjes het volgende:
Overigens begrijp ik ergens wel dat het vervelend is dat zulke dingen over je worden geschreven; iedereen denkt dan dat ze alweer zwanger is, terwijl het overduidelijk onzin is. Ik zou daar ook niet tegen kunnen, dus ik ben blij dat ik niet zo bijzonder ben dat er over mij wordt geschreven.
Ik vraag het me af hoor, ze klinkt toch (begrijpelijk) aardig pissig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.
Ja want dat kwam natuurlijk allemaal volledig onverwacht als je een relatie met een BN-er hebt die oplichter is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:01 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik vraag het me af hoor, ze klinkt toch (begrijpelijk) aardig pissig.Misschien is het voor hem wel voordelig, maar het lijkt mij iig best vervelend om van alles over jezelf te lezen.
Liefde is liefde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja want dat kwam natuurlijk allemaal volledig onverwacht als je een relatie met een BN-er hebt die oplichter is.
godverquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:34 schreef Deckard het volgende:
van mediacourant.nl
[..]
Heel belangrijk om te weten
precies.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze zijn maar al te blij met aandacht. Zo'n boekpresentatie als vandaag was normaal totaal niet meer onder de aandacht gekomen.
No cure, no payquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van het smartegeld dat ze gaat eisen, denk ik.
ole en donald_dick zijn al onderweg als t goed isquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:52 schreef KoningPils het volgende:
Heeft het nog zin om naar de boekpresentatie te gaan? Ik neem aan dat er nu al duizenden mensen voor de deur staan en ik nooit aan de beurt kom voor een handtekening van Peter Jan.
Ah, je bedoelt zijn briljante Financionomics-concept?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No cure, no payeen concept wat PJR regelmatig uitlegt als 'No cure, much pay'
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:31 schreef Aventura het volgende:
Wat is Virgientjes punt dan precies. Beweren dat iemand een oplichter is kan je nog als smaad betitelen. Maar speculeren over iemands zwangerschap?
Hmm, allemaal niet aan de orde, want het gaat over 'eer' en 'goede naam'.quote:Smaad, belediging en laster zijn allemaal strafbare feiten. De grens tussen belediging, smaad en laster is alleen vaak lastig te trekken. Een belediging is een algemene negatieve uitlating over een persoon. Wie zegt, "Jansen is een dief", beledigt Jansen. Bij smaad wordt de uitlating specifiek en is het doel de eer of goede naam van die persoon aan te tasten. In het vorige voorbeeld zou de belediging smaad worden als er specifiek werd gezegd: "Koop niet op Marktplaats.nl bij Jansen, want hij incasseert wel je geld maar stuurt de spullen niet op". Je beschuldigt hem dan van oplichting.
Als de verteller weet dat het niet waar is wat hij vertelt, dan heet het laster. De waarheid vertellen kan dus nooit laster zijn, maar soms wel smaad.
ben wel benieuwd wat albert te zeggen heeft over deze poppenkast, die heeft de hele zomer zich er niet in kunnen mengenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Van de RTL Boulevard FB
Heb echt het gevoel bij die foto alsof Virginia probeert te lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit is wel anders een uniek moment. Furjinja bij een boekenkast.
En ze kijken ook zo gelukkig.
lijkt eerder of ze een prik van de kaktus in dr poeperd krijgt, maar dr gezicht in de plooi probeert te houdenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel bij die foto alsof Virginia probeert te lachen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lijkt eerder of ze een prik van de kaktus in dr poeperd krijgt, maar dr gezicht in de plooi probeert te houden
Idd. Vooral Furgien kijkt steeds gelukkiger uit d'r ogenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit is wel anders een uniek moment. Furjinja bij een boekenkast.
En ze kijken ook zo gelukkig.
Hangt er altijd een beetje bijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dat stel altijd zo eng doen met het hoofdje van Dzjeliza.
Ja, in meer dan één betekenis heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hangt er altijd een beetje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |